wtorek, 17 lipca 2018

nie bijcie

Ubera sobie zainstalowałam
i nawet raz już użyłam, w dodatku miałam wyjątkowe szczęście bo wiózł mnie Polak, he he, zwykle na Uberze pracują obcokrajowcy

mieszkam dość daleko od centrum i czasem fajnie jechać sobie jakimś taxi, no, zamiast godzinę tłuc się komunikacją miejską

a nie mogę się doczekać Ubera w Lux, bo tam ceny taxi są horrendalne!
choć cena paliwa czasem nawet niższa niż w Pl, a samochody kosztują tyle samo
żaden podatek nie tłumaczy ceny 55 euro za 12 km na lotnisko!!

i pogoda jakaś mokra się zrobiła
poproszę oddać słońce!



44 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo, wiaderko kawy prosze. W nocy nie moglam spac, wiec kiepska jestem.

      Usuń
    2. Też źle spałam
      Przyjmuję że to brak wina😃

      Usuń
    3. Ja bym chętnie pospala bo bardzo mi się chciało ale mały miał inne plany 😉Rano okazało się że wyszły dwie gorne czwórki. Ufff, znowu do przodu 😉Mogłyby wszystkie wyleźć jednej nocy i spokój 😝

      Usuń
    4. Ja też źle spałam. U mnie leje !!! Zaczynam ogarniać moją prywatną puszkę Pandory ( czytaj szafę z szkolnymi i robotkowymi rzeczami - czeka mnie syzyfowa praca ). Aaaa nie pochwaliłam się- wczoraj w rodzinie męża pojawiła się na świecie malutka ( niezupełnie mała bo 3830g) księżniczka. Fajnie jak się dzieci rodzą 😁

      Usuń
    5. ja mam przed sobą takie syzyfowe prace, ale na razie nie mam nawet na to czasu:(

      Usuń
    6. Niesamowite, ale ja tez zle spalam dzis w nocy, cos musiao chyba byc w powietrzu (no bo rzeciez nie wiek nasz :-)

      Usuń
  2. Pojechalas w strefe deszczow monsunowych, wiec bedziesz tak miala do konca pobytu. U nas slonce, jeszcze wiecej slonca, za duzo slonca. Zle sie pracuje w taka pogode. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację. Ja mam dużo tu pracy i przynajmniej mnie słońce nie rozprasza

      Usuń
  3. Właściwie nie wiem, co to uber :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci tego slonca nie zabralam, nawet kiedys sie podzielilam:-) Teraz tez go nie mam, ale mi to nie przeszkadza, bo siedze caly czas w domu:(
    Z ubera korzystalam pare razy, jadac w Poznaniu na lotnisko albo do meza do szpitala, synus ma w tel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma wrócić we w piontek

      Usuń
    2. Myslalam, ze piszesz o synku, a ma wrocic po niedzieli. A to o slonku:-) To ten brak kawy!

      Usuń
    3. Też jeszcze nie mam go we krfi tego kawy

      Usuń
    4. Ja już byłam z Małym rano na sacerku w letkim deszczu a teraz jezd ulewa i wygląda jakby to jesień już była

      Usuń
    5. ale pogoda się ma nawrócić!!

      Usuń
  5. U nas jest Uber juz ponad rok, ale ja od dawna korzystam z jednej i tej samej company a wlasciwie nawet mam swojego taksowkarza, zawsze wczesniej organizuje taxi, wiec umawiam sie z nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cechy taxi są przyzwoite?

      Usuń
    2. Moze i drogie jest taxi, ale ja mam specjalna karte ze place tylko polowe, Uber jest tanszy, ale od poczatku nie polubilam ich, tak zupelnie bez powodu.

      Usuń
    3. Ja nie lubiłam aż do momentu kiedy postanowiłam sprawdzić A bardzo mi zależało na czasie i pieniądzach. I było super

      Usuń
  6. czy ktoś kce trochu deszczu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. f stolycy może padać ale tylko do piontku

      Usuń
    2. jak wiadomo Łódź kocha Warszawę, wienc podeślem Ci :ppp

      Usuń
    3. Uć ma fajnego Rysia:))

      Usuń
  7. u nas, aż pot spływa...zamienię się trochę za mirabelkową sadzonkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Leje i u mnie. Ani na rolki pójść , ani na spacer. A na rozmowę kwalifikacyjną dotarłam jako zmoczona kura...bo parasolki nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmokuam pomimo parasolki!!!

      Usuń
    2. z sukcesem! :) Chcą mnie! Tylko ja jeszcze nie wiem czy chcę ich :)
      Może taka zmoczona zrobiłam na nich wrażenie :D

      Usuń
    3. Bo najwiekszy jest ambaras, zeby dwoje chcialo...
      Mysle, ze slusznie wybierzesz:-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. jak nie, jak tak ? !!!

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie - pada. Moja Z. wyszła ze szpitala, niestety jest źle - bardzo źle 😭

      Usuń
    3. Marzycielko...
      ♥️♥️♥️

      Usuń
    4. Marzycielko, wysyłam moce! I przytulam...

      Usuń
    5. Wielkie moce dla Twojej Z.!!!

      Usuń
    6. Marzycielko posyłam moce i ode mnie!

      Usuń