niedziela, 24 czerwca 2018

jednak jesteśmy dobrymi ludźmi, czyli jak nie poleciałam w piątek do Warszawy cz 1

plan był taki
lecimy w piątek wieczorem z Charleroi do Warszawy, w sobotę idziemy na przyjęcie niespodziankę do bardzo młodej pięćdziesiątki, a potem wracamy do domu, znaczy powiedzmy w niedzielę

zaczęło się zwyczajnie, wsiedliśmy w auto, dojechaliśmy na lotnisko o czasie, coś zjedliśmy, bo godzina kolacyjna a podróż jednak długa

poszliśmy do bramki i czekamy ze spokojem
nagle pojawia się informacja - samolot opóźniony o 2 godziny!!
nosz kurna
to oznacza wylądowanie w łóżku o 2 w nocy a plany na dzień mocno napięte, więc klniemy na czym świat stoi, razem z przypadkowo poznanym facetem z Lux, który lata co tydzień do Warszawy, bo musi, i co tydzień ma opóźniony samolot
cóż, jak się okazuje nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej
o 21 30 się okazało, że samolot jest ODWOŁANY!!!
i dupa blada
następny jest za 24 godziny ale nie ma w nim wolnych miejsc
wrrrrrrr
obiecane odszkodowanie nie poprawia nikomu humoru, bo jak ktoś leci na wesele bliskiej osoby np to ma w dupie zwrot kosztów

przypadkowo poznany znajomy się załamał, bo przyjechał autobusem, nie miał jak wrócić a na dodatek musiał lecieć, taka sytuacja
oczywiście zaproponowaliśmy mu miejsce w naszym samochodzie i ruszyliśmy w droge powrotną do Lux...

cdn

74 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przykre!!
    I ta wkurzająca bezsilność!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzien dory.
    A to pilot nie przyszefl do pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyszedł ale pijany?

      Usuń
    2. Ze tak przed weekendem?😎

      Usuń
    3. Piątek zobowiązuje😁

      Usuń
    4. Pilot poszedł na zakończenie roku do szkoły i nie wrócił 😁😁😁

      Usuń
  4. Takie sytuacje niestety się zdarzają,rozumiem wsciekłosc,bo kasę za odszkodowanie to sobie mogą....Rybko a znasz przyczynę odwołania lotu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam
      Chodziły plotki że Charleroi nie chciało przyjąć spóźnionego samolotu. Ale czy to prawda??

      Usuń
    2. Jak to sie zdarzaja?
      W ameryce to nie do pomyslenia!;)

      Usuń
    3. No ba!
      Chociaż co Ty możesz o tym wiedzieć???
      Mieszkasz tam??

      Usuń
    4. Ha ha
      troche pamietam ta dyskusje

      Usuń
    5. No ja zła kobieta jestem. Ale Ossa gorsza

      Usuń
    6. Macie egzekfo😉😆🤣😝

      Usuń
    7. nas sie po prostu nie da lubić

      Usuń
  5. Ja moge zrozumiec jakis wypadek losowy, ale jak wspomnial poznany przez Was na lotnisku mezczyzna, to zdarza sie nagminnie, znaczy spoznienia samolotu. Przeciez na takie przypadki powinien stac do dyspozycji zapasowy samolot. Jakie to linie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie
      Wizzair
      W tych liniach nigdy nie ma zapasowego samolotu

      Usuń
  6. Jak mnie wkurzaja takie sytuacje, choc jestem bardzo cierpliwa i wyrozumiala! Nie dziwie sie Waszej zlosci. Najgorsze, ze jestes bezsilna i co zrobisz? Nic... choc wyjasnienie sie nalezalo. Ale jesli ktos ma slub, pogrzeb, pilne sprawy na teraz do zalatwienia, to co???

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiesc w odcinkach! Przeczytalam po obudzeniu, potem przysnelam i pierwsza mysl - mial byc dalszy ciag!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie czytajacej ostatnimi czasy kryminaly, historia z nowo poznanym znajomym zapowiada sie obiecujaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście nietypowo było:)

      Usuń
    2. Ale przeżyła bo pisze 😎😀

      Usuń
    3. a czy miał w bagażu siekierę

      Usuń
    4. raczej że wontpie, miał tylko plecak a poza tym, przeszedł był kontrol lotniskowom:p
      Bo jakbyś zapytala o spirytus to nie wię, mógł kupić na lotnisku a rewizji nie zrobilim

      Usuń
  9. Historia z dreszczykiem w tle! 😉😉
    Wkurzające są to opóźnienia. Lotu mi nigdy nie odwołano, ale spóźnienie zaliczamy niemal zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tej imprezy...ach...

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę,
    to nie fajnie,
    ja podejrzewałam jakąś burzę piaskową (u nas była zamiast normalnej, bo żwirowania w pobliżu), ale takie niepogodowe odwołanie lotu lub awarii np. dwóch silników to nie ma żadnego wytłumaczenia! ;pp

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja marudziłam, że mi ostatnio samolot z mojego Duplina do Polski spóźniał się godzinę.

    Przykro mi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też marudziłam, jak najpierw powiedzieli opóźnienie 2 godziny
      mało brakowało poszlibyśmy z mężem na piwo, a potem jak bysmy w auto wsiedli?

      Usuń
    2. Wsiasc to byscie wsiedli, ino jechac nie bardzo 😉

      Usuń
    3. i jak widać, mogłoby być jeszcze gorzej:P

      Usuń
    4. Czekam na dalszy ciąg historii. A teraz paczam, że mamy 3 do ucha z Kolumbią. jak mnie to guzik obchodzi, bo nie kibicuję, to trochę mi żal Polaków ... padną teraz ofiarami medializacji całego wydarzenia.

      Usuń
  13. No przecie wszyscy poszli mecz ogladac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co gorsza - dziś jest mecz!
      Moje nerwy znowu sa na postronkach
      chyba nie obejrze

      Usuń
    2. JaJsie strasznie stresuje, zupelnie bez sensu 😉 A i pozdrawiam znad morza, gdzie jak co roku otwieramy sezon wakacyjny.

      Usuń
    3. o, no to udanych wakacji:)
      i smacznych rybek:))

      Usuń
    4. Lidka za tydzień dolonczam do Ciebie 😉😁

      Usuń
    5. I ja się stresuję! Ale będę oglądać z otwartymi oczami 😄😄

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. prawie zawał, brawo Szczęsny;D

      Usuń
    2. I strzelili nam 😒😒

      Usuń
    3. oglądałam , powiem szczerze żałuję, drugiej połowy nie oglądamy, szkoda zdrowia :((((
      i bojam siem,że na tym siem nie skończy :O

      Usuń
    4. dupa i wogole co to ma byc?

      Usuń
    5. 3-0 to już gruba dupa 😭😭😭

      Usuń
    6. 😁obstawilam przed meczem 2:0 dla Kolumbii,niewiele sie pomyliłam.
      Kolumbia nas wciągnęła🤣

      Usuń
    7. w sumie co do ilości bramek się nie pomyliłam

      Usuń
    8. Już nigdy nikogo nie adoptuje😉

      Usuń
    9. Oj tam, ja się nie stresuje. Przeczytałam wynik i to mniej denerwujacd niż oglądanie meczu!

      Usuń
  15. Ło matko!,co za historia:)
    A my,żeby nie szarpać sobie nerw,do kina poszli:)
    Wreszcie obejrzeli "Zimną wojnę"i się zachwycili:)
    Bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,świetny pomysl z tym wyjsciem do kina na TEN film,też się wybieram.:)

      Usuń
    2. Świetny pomysł żeby nie oglądać TEGO meczu:((

      Usuń