środa, 27 czerwca 2018

epilog

następnego dnia byłam nieprzytomna, zresztą wszystkim nam wszystko, co wydarzyło się tej nocy wydawało się nierealne
tak koło 14 zaczęłam nawiązywać kontakt  z rzeczywistością  i wtedy przyszło mi do głowy, żeby wysłąć koleżance kwiaty, z karteczką wyjaśniająca sytuację - choć mąż na pewno jej powie co się stało
zabrało trochę czasu znależienie kwiaciarni, która dostaryczłaby kwiaty nazajutrz
ale się udało
tyle, że znowu czekał mnie wyścig z czasem!
Była 14 30 a zamówienie trzeba było złożyć do 15!!
no to ciach ciach ciach wypełniam wszystkie rubryczki, dochodzę to wpisania numeru tel iiiiii dupa blada!!
najpierw wpisałam luksemburski, z dwoma zerami i kierunkowym, ale nieeeeeee, potem polski, z kierunkowym, bez, dwoma zerami, plusem, pzrerwami, bez przerw!!!!
ochhhhh, adrenalina mnie mocno obudziła!
jak już się miałam poddać, jako ostatnią próbę wpisałam luksemburski z plusem
UFFFF

zamówienie poszło!

ale zgadnijcie, czy kwiaty dotarły do adresatki na czas?
ależ skąd!!
pomyliłam się w jednej cyfrze w kodzie pocztowym!!!
zamówienie nie zostało zrealizowane, musiałam napisać do sklepu i skorygować, kwiaty doszły w poniedziałek, cóż...

tak się poniekąd skopńczyła przygoda, bo pieniądze zostały nam zwrócone przez pana  najszybciej, jak pozwala praca banku, czyli w poniedziałek:)

PS.Zapomniałam dodać że pan wysłał nam w sobotę mejla z podziękowaniem za pomoc. Tyle że ten mejl wpadł do spamu 🤤i zobaczyliśmy go dopiero wczoraj. ..








89 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to szczęśliwe zakończenie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff na szczęście żyjesz ! I jak zwrócił kasę mniemam, że też przeżył 😂

      Usuń
    2. Napisał mejla z podziękowaniem. Który ... wpadł do spamu😂

      Usuń
  3. Aaa, to nie tylko ja jestem mondra inaczej przy podawaniu kodu pocztowego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha cha
      Fakt
      Ja miałam taki zapisany. Od lat wysyłam im kartki. I dochodzą

      Usuń
  4. Ważne,że te kwiaty w końcu dotarły😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że my nie dotarliśmy

      Usuń
    2. Muszę to Rybeńko napisać, bo wczoraj się denerwowalas : nie bylo wczoraj gierek malzenskich ( znaczy byly ale nie planszowka ).😂😂

      Usuń
    3. Aaaa
      To dobrze się dzieje w państwie duńskim

      Usuń
  5. Ciąg wydarzeń, który pokazuje nam, gdzie rzeczywistość ma nasze plany. Spokój. Ważny jest spokój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy się spotkać w lipcu. Ciekawe czy się uda😉

      Usuń
  6. Dobry uczynek spelniony z nawiazka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to był dobry uczynek. Wymagał od nas jakiegoś poświęcenia

      Usuń
    2. I odwagi, bo nie wiedzieliscie, kim jest ten czlowiek. I nie zapomnijcie wystapic o odszkodowanie od linii. Nalezy sie wam!

      Usuń
    3. Oj nie zapomnimy!!

      Niby obcy ale po godzinie wiedzieliśmy o nim wiele. Swoją drogą opowiadał o tym jak ministerstwo sprawiedliwości desperacko szuka obrony przed UE... Na bloga się to nie nadaje. .

      Usuń
    4. Ministerstwo właśnie się poddało, zmieniając na chybcika ustawę o IPN

      Innymi słowy, Pan był "swój" inaczej by z życiem nie uszedł ;pp

      Usuń
    5. Ale o sądach jeszcze chyba nie?

      Usuń
    6. jeszcze nie,
      ale i tego nie wykluczam,
      że będą musieli zrobić krok w tył

      Usuń
    7. Poczytałam
      U się uśmiałam bo jest to przedstawiane jako sukces😄😄😄
      Że niby już ustawa spełniła swoje zadanie
      Matoły jedne

      Usuń
    8. w odwracaniu kota ogonem mają mistrzostwo świata,
      a nasz premier w tym przoduje.

      Usuń
    9. A ciemny lud klaszcze łapkami

      Usuń
  7. No powiem Ci siostra.. że jestes kaskaderka

    OdpowiedzUsuń
  8. "następnego dnia byłam nieprzytomna"
    to cofnijmy się do poprzedniej nocy
    kiedy to rybenka zrobiła dwa drinki i do jednego wsypała tabletkę gwałtu i miała go podać nieznajomemu ale wypiła sama ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarka pisarka ♥️
      Ja mnie umiem nawet poprawnie opisać rzeczywistości!

      Usuń
  9. Kryminał w częściach z dobrym zakończeniem! Teraz tylko trzeba znaleźć wydawcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toż w internecie nic nie ginie:P

      Usuń
    2. Ale biznes z tego byłby dobry! Może nawet lepszy niż ten funeralny :D

      Usuń
    3. nie no, zysku ze śmierci nic nie pzrebije:pp

      Usuń
    4. Jak to zwykle na wymuszonym :D

      Usuń
    5. Nie da się ukryć🎭

      Usuń
    6. Przecież Ania ma wydawnictwo...

      Usuń
    7. Chyba by się zastrzeliła jakbym zaniosła jej kryminał do wydania🎭

      Usuń
    8. Ja uwielbiam kryminały!!!

      Usuń
    9. Ja też!!!
      Ostatnio odkryłam nowego polskiego pisarza. Wojciech Chmielarz

      Usuń
    10. u mnie p. Chmielarz czeka w kolejce, już jakiś czas zakupiony ;)

      Usuń
    11. bo np Mróz wydaje mi się zbyt twórczy, sztampowy się robi

      Usuń
  10. Kryminał przeczytałam i powiem tak : normalnie mnie zamurowało,zaskoczyło i zszokowało !!!! Jak tam można ???? Najpierw parę razy czytałam, bo może źle rozumiem(coraz częściej się zdarza) ale nie! To Wy na prawdę to zrobiliście!!
    Poszliście wieczorem spać , mimo że mieliście gościa( niezapowiedzianego ale jednak gość) :Ooooo ::DD
    Do głowy by mi nie przyszło,żeby koło 1.00 wieczorem kłaść się spać na godzinną drzemkę ;;PP I jeszcze gościowi też zaproponować to samo ;;PP
    A może tylko leżał i nadsłuchiwał czy ktoś nie przyjdzie go młotkiem załatwić ;)
    I posłałaś mu łóżko, czy raczej tak niezobowiązująco kocyk i podusia tylko?
    No i nie napisałaś czy daleko musieliście go odwozić w nocy(?)
    i bardzo ciekawe to o czym piszesz,co rozumiem nie na bloga jest :)
    pozdrawiam słonecznie i bezchmurnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam strasznie zmęczona, wolałam godzinę pospać
      łóżko dla pana przypadkowo było gotowe - taki gościnny dom mamy:)
      niedaleko, kilka minit samochodem
      no

      Usuń
  11. No, no, mnie tez to wywiezienia pana w ciemna noc interesuje
    i zrozumialam ze to byla tylko Rybka pana wywozila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ja wywoziłam, mąż spał, dzielnie nas wiózł w te i we wte na lotnisko i z :)

      Usuń
    2. No wlasnie, dobrze zrozumialam ze tylko Ty, bo Ajda wyzej napisala w liczbie mnogiej.

      Usuń
    3. my w sensie rodziny, ja jako przedstawiciel:P

      Usuń
    4. Mari ma rację, nie myślałam ,że w ciemną noc,pojedziesz z opcym menszczyznom sama samochodem, no ale skoro to tylko parę minut drogi to nie miał dużo czaasu żeby Cię ukatrupić ;P

      Usuń
    5. Kurczę
      Ale po co by mnie ukatrupial???

      Usuń
    6. biorąc pod uwagę, ze mąż Rybeńki wiedział, to od razu byłby pierwszym podejrzanym...

      Usuń
    7. ale co by ukatrupił, to jego :P

      Usuń
    8. Rypka ja tam nie wiem, po co się katrupi....dla pszyjemności może?

      Usuń
    9. co by se ukatrupił to jego - będę rżeć czy dni!!!!!

      Usuń
  12. Coraz gorzej ze mna, 2 linijki i tyle bledow.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niemcy odpadli, oglądałam mecze naprzemiennie i akurat widziała jak kibice meksykańscy ostatnie minuty zamiast na boisko to wpatrzeni byli w telefony- nagle euforia i już widziałam, ze padł gol dla Korei :D a drugiego widziałam naocznie i normalnie rozbawił mnie w głos, akurat OM wrócił i patrzył ze niezdziwieniem co mnie tak rozbawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oglądałam Niemcy-Korea,kibicując Niemcom;ale na koniec już nie wiedziałam komu, bo Koreańczycy fajnie grali ;pp

      Usuń
    2. również Niemcom, ale bramki Korei bardzo mnie ucieszyły, a raczej ubawiły :)Jak widać nie tylko nasz bramkarz opuszcza swój posterunek ;) I to był mecz z tych, że dopóki piłka w grze... bo gdyby to Niemcy wygrali te 2:0, to by przeszli dalej...a to ostatnie minuty zaważyły

      Usuń
    3. Zapytam jak Mela . Oj to był jakiś mecz? 😁😁😁

      Usuń
    4. ja jestem z opcji, że doceniam, ale Niemcom nie kibicuję:P
      chociaż podziwiam waleczność itp
      ale byli niemili dla Polakó po naszym meczu, to teraz majom:p

      Usuń
    5. no wiesz, też pomyślałam, że w prasie niemieckiej zejdą z naszych i Lewego, bo będą swoich miszczuf obsmarowywać ;)

      Usuń
    6. No co prasuję rzeczy na podroz poślubną, zaprawiam ogórki i zmęczona jestem...😁😁😁

      Usuń
    7. roksanna, dokładnie!!
      from hero to zero

      Marzycielka, to jaka Ty zmęczona z podróży poślubnej wrucisz!!
      strach się bać!

      Usuń
    8. Mam taką nadzieję 😁😁😁Dobrze, że wakacje , jak wrócę to odpocznę 😍

      Usuń
    9. Jedzie ze mnom 😁😁😁Tesz ma wakacje , odpoczniemy jak wrócimy...

      Usuń
    10. aaa, to dobrana z Was para:)))

      Usuń
    11. Kochana mój monż siedział ze mną w łafce w szkole pomaturalnej. I pisałam mu notatki i dawałam ściągać ( tak go poderwałam 😁)...

      Usuń
    12. Marzycielka to teraz powinien spłacić długi młodości :D

      Śmiesznie, że Niemcy odpadli! Mówię Wam! Ten mundial jest ustawiony! W finale będzie grała Rosja....z Rosją :P

      Usuń
    13. no na pewno jest ustawiony!!!

      dzisiaj się nasłuchałam o zdradach małżeńskich i nieudanych związkach, takie miłości ze szkolnej ławki mnie wzruszają dziś podwójnie

      Usuń
    14. Laila spłaca 25 lat i pyta mnie ile jeszcze ? Na to ja - do śmierci kochany!😁😁😁

      Usuń
    15. to ja Ci radzę spać z siekierom pod poduszkom:ppp

      Usuń
    16. Marzycielka taka odpowiedź mi się podoba! Pożyczam :D

      Usuń
    17. Ło matko !!! Nie pomyślałam . Człowiek coś chlapnie, a potem pretensje... Dziękuję za radę. Dobrze , że jesteś 😘

      Usuń
    18. lekko kwiczę z radości:DDD

      Laila, ja mojemu przy ślubie rzekłam - rozwodu od mua nie dostaniesz:pp

      Usuń
    19. Ja mu jeszcze mówię no kochanie nikt Ci pączków nie obiecywał...🤣🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    20. widziały gały co brały:pp

      Usuń
    21. No mój to akurat słabe oczka ma ( i to bardzo) , ryzykował i jak dobrze !!! trafił- szczęściarz😁

      Usuń
    22. codziennie różaniec dziękczynny powinien odmawiać!!

      Usuń
    23. Na kolanach do Częstochowy !!

      Usuń
    24. i pejczem po plecach :D :D :D

      Usuń
    25. No co Wy ? Przecież spotkało Go wielkie szczęście i za to bić? 😁

      Usuń