wtorek, 15 maja 2018

mój kochany fejsiuniu, chyba cie pobejało


każdy kto czasem choć jest na FB zna taki  zakątek pt- Zdarzenia stron, które mogą Ci się spodobać

i co ja pacze?
ma mi się spodobać strona pobejuf, głoszących, że antypolonizm to przestępstwo, za które powinno się wsadzać do więzienia!!!!

no już lecę złożyć donosik na siebie, bo według takich psycholi jestem największą antypolonkom na świecie, bo z ręką na sercu, nie uważam, żeby jakikolwiek naród, z Polakami na czele, był w czymkolwiek lepszy od innych narodów

tak że tego

i wszystkim najcieplejszym na świecie Zosiom - STO LAT!


61 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiom i pewnemu F :)

    mi fb podpowiada wszystkie możliwe koty :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Narodowość - rzecz przygodna i przypadkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazbyt czésto miertelnie niebezpieczna:/

      Usuń
    2. taa
      jakby tak pogrzebać aż do korzeni, to nie jeden Polak byłby wielonarodowcem ;p

      Usuń
    3. niedawno moja kuzynka się dowiedziałą, że płynie w niej murzyńska krew!!

      Usuń
    4. no... jak kiedys w realu sie spotkamy to opowiem wam jakim smiesznym wielonarodowcem jestem ja :-)Historia moze prawdziwa a moze nie, ale fajna.

      Usuń
  4. Antypolonizm, dawno nie slyszalam, kojarzy mi sie z okupowana Polska, z niemieckimi nazistami, czyzby wrocil do uzytku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce etraz organizacje nacjonalistyczne mają się świetnie
      zwłąszcza, że mają poparcie części kościoła:(
      i wg wielu opozycja wobec rządów pisu to antypolonizm włąśnie..

      Usuń
  5. fszyskim Imieninofcom i Urodzinofcom najlepszości :***

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem a nie znam. To chyba dobrze, bo pewnie bym się zdenerwowała ;P
    A Zosiom, Zosieńkom wszystkiego co najpiękniejsze i najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie powinni np Georga naszego ulubionego podesłać:p

      Usuń
    2. jego i antyszczepionkowców ;p

      Usuń
    3. Nooo!
      A mi jeszcze by pasowali zwolennicy zamachu w Smoleńsku 😉

      Usuń
    4. albo stronka telewizji trfam:pp

      Usuń
    5. i fanpejdż ojca derektora:PP

      Usuń
    6. o fanpejdz łojca :-) duzo by trza bylo wina od swagra i inszego zeby na to patrzec :-)

      Usuń
    7. a ma?
      no pacz jaka ja nie w temacie jestem

      Usuń
    8. nie wié
      bojam się sprawdza, bo jakie strony po tym ruchu by mi ten Fejsik proponował to ja się nawet pomyśleć bojam:pp

      Usuń
  7. Dla wszystkich dziś swietujacych- Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla wszystkich zaniepokojonych spokoju;))

      Usuń
    2. i dla bezdomnych domu
      dla bezimiennych imienia
      dla anonimowych , nominacji
      dla odchudzających się diety
      ajda
      A Zosiom, Zofiom i Zosieńkom- najlepsze życzenia, wszystkie do spełnienia;)

      Usuń
    3. rany, wierszem gada !

      Usuń
  8. Rybka co Ty tam klikałaś na tym fejsbuniu, że CI taką sugestię podesłali?! :D

    Świętującym przesyłam moc życzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Solenizantkom wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak suuf!!

    A Zosie znam jednom, a w sumie jej mame. :) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani,
    Madzia umarła......dziś o 15.08. Właśnie przeczytałam wpis Mamy
    brak mi słów, to była niezwykła dziewczynka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Madzia już nie nacieszy się naszymi karteczkami...
    Dzielna dziewczynka odpoczywa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smutna wiadomość :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Gzub powiedział, że Zosi w przedszkolu życzył wielu zestawów lalki Barbie ;D
    Niech się darzy Wszystkim Zośkom;D

    OdpowiedzUsuń