sobota, 26 maja 2018

mama jest tylko jedna

czasem wspaniała, czasem dobra, czasem trudna, a nawet toksyczna
w końcu mama to człowiek, a człowieki są różne

brak kochającej mamy to brak nie do zastąpienia
czasami ten brak jest, bo mama odeszła o wiele za wcześnie
czasem dlatego, że nie umie kochać
sami oceńcie, co jest gorsze, jeśli w ogóle to można wartościować

mamy nie mam od wielu lat
a sama nie mam wielkich oczekiwań w sprawie tego święta
mam tak wspaniałe dzieci okazujące mi miłość w każdej sytuacji, że nawet jakby zapomniały to nie miałoby to dla mnie znaczenia



121 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś niestety idę zapalić Mamie światełko na grobie.
    Bardzo mi Jej brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet tego dzisiaj nie mogę zrobić.

      Usuń
    2. Wspolczuje Ci. Ja dzis zrobie to samo. Mama odeszla w zeszlym tygodniu.. Estera

      Usuń
    3. Estera
      Tulę sercem❤

      Usuń
    4. ❤❤❤dla wszystkich , które dziś ( choćby w myślach) palą lampki dla MAM 😭

      Usuń
    5. A moje serce Matki dziś rozdarte- i wielka radość 👦👦i wielki smutek👼

      Usuń
  3. Ja niestety nigdy nie miałam okazji świadomie podarować mamie prezentu. Zachorowała zaraz po moim urodzeniu a zmarła trzy lata później. Czy tęsknię? Czasami brakuje mi jej tak po prostu. Ale nie odczuwam braku matczynej miłości bo nigdy jej nie poczułam wiec nie wiem czym jest.
    Mam za to wspaniała mamę( teściową) której co roku z wielka radością daje kwiaty.
    A wczoraj pierwszy raz dostałam laurke i tulipana( fakt że samą łodyge bo synek wcześniej odgryzł kwiatek)- taki żłobkowy prezent. I autentycznie się wzruszyłam. Uwielbiam być mamą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak móc napisać o teściowej- rzadkość!
      Ja bym chciała taką być!

      A synek mnie uśmiał 🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Roksana, i to była dla Ciebie najpiękniejsza łodyga pod słońcem! 🤣

      Usuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=brcxpawwXos

    Piękna pieśń,piękne wykonanie, a najpiękniejszy temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PIĘKNE!!
      Dziękuję Livia, nie słyszałam tego!

      Usuń
    2. Przepiękne!!! Znałam tę piosenkę w wykonaniu Eleni , ale Panstwo Ładysz - szczęka opadła !!! Ja uwielbiam też piosenkę Violetty Villas " Mamo".

      Usuń
  5. Dzisiaj moje dzieci nie beda mi gratulowac, one juz swietuja dzien matki kiedy indziej. Ale ja swojej mamie na pewno zloze zyczenia, choc szkoda, ze nie beda to zyczenia osobiste, nie bede mogla jej usciskac... Jakie ja mam szczescie, ze mama jeszcze jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała że masz szczęście
      Choć ja mam wrażenie że więcej moich koleżanek ma mamy niż ich nie ma

      Usuń
    2. W moim wieku to jednak rzadkosc miec mame.

      Usuń
    3. Rybko,też mam takie wrażenie.Wszyscy wokół mają mamy,tylko ja już nie...

      Usuń
    4. Z moich najbliższych tutaj koleżanek a mam i trochę starsze i trochę młodsze na 10 tylko ja i jedna nie mamy mam

      Usuń
  6. życzę nam, żebyśmy były nieidealne, nieperfekcyjne, nie surowe. Dawały sobie prawo do popełniania błędów. Kochały i były kochane tą miłością, która pozwala dzieciom wyfruwać z gniazda i wracać do niego, przyjaźnić się, kłócić i dąsać, bawić i śmiać, martwić i troszczyć. I żebyśmy codziennie miały Dzień Matki i Wigilię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji Dnia Matki moje młodsze szczęście budziło się 10 razy w nocy 🤣😜 ząb mu wyłazi kolejny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś telefon, a w środę osobiście, bo Mam przyjeżdża na dłuższy weekend na wieś. A do mnie za chwilę z DM przyjedzie moja Przyjaciółka na weekend, pewnie Tuśka wpadnie z ciastem, która przecież sama jest już mamą od 6 lat :) Kiedy ma się bliskie relacje z mamą i z własnymi dziećmi, to nie trzeba spektakularnie obchodzić tego święta, nikt się nie obraża, że akurat nie było kwiatków w tym dniu, wiedząc, ze miłość jest każdego dnia :)
    '
    Wszystkim mamom pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje nie zapomniały, przyjadą na obiad,matka zaprasza ...do restauracji:)))
    Wszystkiego najlepszego,Drogie Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama...to slowo wzbudza we mnie niesamowite emocje i przywoluje wspomnienia...Mialam Ja,ale zdecydowanie za krotko.Przez te 14 lat dala mi ogrom ciepla,milosci,wrazliwosci i wsparcia.Nauczyla tak wiele,ale zdecydowanie za malo...Odeszla wtedy,gdy najbardziej jej potrzebowalam...W taki dzien jak dzis wszystko wraca na nowo...Siedze w pracy,a lzy same kapia...Lapie kazde wspomnienie i staram sie byc taka jak Ona...Mamus dziekuje,ze bylas❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to po makijażu. .
      ❤❤❤❤

      Usuń
    2. Ja na szczęście jeszcze nie zrobiłam....❤️❤️❤️

      Usuń
    3. ja nie powinnam, Livii piosenka też mnie rozwaliła

      i dlaczego moje i Martka serduszka som czarne a Tfoje czerwone jak patrze w komputerze?

      Usuń
    4. Ja widzę fszystkich roszofe

      Usuń
    5. Na innym spszencie nie paczylam

      Usuń
    6. A Livii piosenkę pispucham pozniej

      Usuń
    7. Hahaha, łącze i płacze i nie firm o co się roschodzi

      Usuń
    8. PACZE I PACZE I NUE FIEM O CO SIE ROSCHODZI!

      Usuń
    9. A Livii piosenkę pispucham pozniej!!

      Usuń
    10. Ale nie mienszaj f to PISu!!!!!

      Usuń
  11. Martku, trochę mi głupio, że pod Twoim wzruszającym wpisem są takie inne wpisy, pzrepraszam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybenko,wez przestan. Za co Ty przepraszasz😀Ja sie ciesze,ze pod moim wPISem jest az tak duzo komci😊A telefon Meli uwielbiam😍
      Stawiam drinka sobotniego😉🍹🍹🍹🍹🥂🥂🥂🥂

      Usuń
    2. Czasem się boję że za bardzo skręcam w stronę żartu
      Biorę szampana!!
      ❤😗🥂

      Usuń
    3. I o to chodzi😍Szampan specjalnie dla Ciebie. Uwaga strzelamy 💣🍾🍾🍾🥂🥂🥂

      Usuń
    4. Yey!!!
      Cóż lepszego nad szampana proszę pani i proszę pana;))

      Usuń
    5. Cieszmy sie wiec babelkami
      i niech radosc bedzie z nami😀

      Usuń
    6. Niech strzelają więc szampany
      I świętują wszystkie MAMY🍾🍾🍾👩‍👦‍👦👩‍👦‍👦👩‍👦‍👦

      Usuń
    7. Nie wiem dlaczego ale u mnie dopiero jutro dzień Matki.
      Ale bąbelkami i radością dziele się z Wami juz teraz 😍

      Usuń
    8. Toast wnoszę za te mamy
      Które mamy lub nie mamy
      Niech naleją się bąbelki
      Z drogiej butelki🍾

      Usuń
    9. Oj te słodkie bąbelunie ,
      tak świętują dziś mamunie.😁

      Usuń
    10. Wszystkim mamom się należy
      Czy kto wierzy czy nie wierzy

      Usuń
    11. Do szampana dorzucam truskafki🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
      Zeby nie dostac upierdliwej czkafki

      Usuń
    12. Ach te truskaweczki z Polski rodem
      Może szybko dojadom jakimś samochodem??
      Oj biedna ja jestem bez tych truskafkuf w dzień matkuf

      Usuń
    13. Święta prawda, święta racja,
      Więc należy się kolacja .
      Oj kolacja truskawkowa ,
      żeby Rybki nie bolała głową.

      Usuń
    14. To ja jusz pakujem skszynke i posylam DHLem
      Mysle,ze swiezutkie dotrom do ciebie w niedziele🍓🍓🍓🍓🍓

      Usuń
    15. Nie jest to zła ajdija
      Dzień za dniem przemija
      A ja dwa dni poswietuje
      Niczego sobie nie pożałuję:)

      Usuń
  12. Dziewczynki kochane. Az sie zadumalam i prawie poplakalam. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty Lolus nie zalewaj sie lzami
      tylko pij szampana z nami🥂

      Usuń
    2. Szampan z rana
      jak smietana ;)

      Usuń
    3. Kawa z rana przereklamowana

      Usuń
    4. Za to dobra herbatka
      to dla smakoszy nie lada gratka 🍵

      Usuń
    5. Alesz skont alesz skont
      Ważny jest pront

      Usuń
    6. Może być też gas
      Choć jeden ras

      Usuń
    7. Na gazie można żyć na razie:pp

      Usuń
    8. Można jeszcze na oleju
      byle nie dodawać kleju 😁

      Usuń
    9. Klej to kurczę klej
      Wina więcej mi wlej

      Usuń
    10. Oj jak wypijemy moje różowe
      będziemy mieć sny kolorowe

      Usuń
  13. Iraa manny mecz futbolowy
    Kto na to gotowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cha!
      Zupełnie jak mój!
      lubię chłopaków futbolowych

      Usuń
    2. Ja mu pomagam - z winem!

      Usuń
    3. A mój w pracy a syny się uczom do egzaminów. A ja czytam Nieodnaleziona 😁Mroza

      Usuń
    4. Ja nawet ser do wina donosze

      Usuń
    5. Marzycielka😍😍
      Ja już przeczytałam
      Koniec no nie wiem
      Czekam na twoją opinię

      Usuń
    6. No ba!
      Jest sąsiad też
      Ale usłyszałam historię życiową!!

      Usuń
    7. To na B długi post!!
      Ale zaczyna się w26 roku!!

      Usuń
    8. Wow! Jestem ciekawa...

      Usuń
    9. Ja też!!
      Kurczę
      Jaką ja mam nudną historię!!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nooo
      Ale jestem za Liv

      Usuń
    2. Ja też! Żal mi ich!

      Usuń
    3. Musiałam wina donieść!

      Usuń
    4. Bogusia
      Kocham Cię za to!!
      Inne pytają czy dzisiaj jest jakiś mecz w ogóle!!

      Usuń
    5. Jakie nerwy! Masakra! 😍

      Usuń
    6. Przepraszam " czy dzisiaj jest jakiś mecz w ogóle? ". Spędzam wieczór w łóżku z panem Mrozem i nie nie wiem...😁

      Usuń
    7. Bogusia😘😘😘
      Marzycielka
      Życzę Mroziwi jak najlepiej:))

      Usuń
    8. No dzieje się chyba spać nie pójdę 😁

      Usuń
    9. Oraz po co???? Przecież niedawno byk mecz!

      Usuń
    10. Zaraz się zadzierzgne!!

      Usuń