czwartek, 19 kwietnia 2018

miłość do filmów


Jak wiecie, ja bardzo lubię kino, dobre kino
podobnie mój mąż
i zarażamy trochę tą pasją dzieci, choć z oczywistych powodów najmłodszy preferuje produkcje Marvela niż Almodowara;)

kilka dni temu obejrzeliśmy razem " Co gryzie Gilberta Grape'a"
bałąm się, że film z 93go roku będzie dla 13stolatka za stary, za wolny, za nudny
a siedział, śmiał się, przerażał i wzruszał równo z nami

jeżeli ktoś jeszcze nie widział, albo widział dawno temu - niech obejrzy!







76 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam dawno temu, ale film tak dobry ze pamietam (a to sie coraz rzadziej zdaza :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam że pamiętam
      A tu okazało się że oglądam jak nowy

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki!
      I poproszę o trzymanie za synę, zdaje dziś egzamin z matematyki na koniec roku, dowiedziałam się pół godziny temu:p

      Usuń
    2. Kciuki dla synkuf
      Rybka, może to była tajemnica, ten egzamin ;p

      Usuń
    3. znaczy mogłam sparwdzić kartkę z terminami egzaminów
      ale jak zwykle wygrywam w konkusie na najgorszą matkę miesiąca:p

      Usuń
    4. Ja zapomniałam hasła do e dziennika ;po

      Usuń
    5. i panika, czy - ee tam, kiedyś se przypomnę?

      Usuń
    6. matka roku była u mnie w szkole parę dni temu - miałam dyżur w szatni. Nienawidzę tego bo choć jest zakaz wstępu to rodzice i tak wchodzą a tam przecież dzieci się przebierają i jest to dla nich krępujące, a poza tym to jak jest szkoła 500 dzieci to ja nie znam wszystkich opiekunów a już raz przeżyłam porwanie dla okupu, i jedna mamuśka wparowała do szatni i wydarła na mnie ryja "nic pani nie ukradnę po kurtkę idę bo debil zapomniał!" Kiedyś przypieprzę brudnym mopem przez łeb paskudny!

      Usuń
    7. a przypieprz!!!

      jak to pzreżyłaś porwanie dla okupu???

      Usuń
    8. Aż dziw że nie przypieprzyłaś! Moja cierpliwość też jest wystawiana na próbe gdy mamuśki które nudzą się w domu przychodzą godzinę przed końcem zajęć i na ławce pod klasa przekrzykują się, zasmiewaja i organizują towarzyskie spotkania przeszkadzając w prowadzeniu lekcji

      Usuń
    9. uuuuu
      w Lux jest zakaz wchodzenia rodzicom do szkół i wydaje się to uzasadnione

      Usuń
    10. Oh jak ja marzę o takim zakazie ;p

      Usuń
    11. a ja jestem za a nawet przeciw:)

      Usuń
    12. rok temu bandyci porwali dziecko sprzed szkoły i trzymali tydzień aż dostali 100 tys euro, mogę o tym pisać bo w mediach też niedawno huczało o tym gdy w końcu złapali sprawców

      Usuń
    13. złapali, o!
      Kurczę, biedne bogate dzieci...

      Straszna historia...
      Ciekawe, czy dzieciak sie kiedyś otrząsnie

      Usuń
    14. Klarka przypieprzyć to ja mam ochotę często i nie dziwię się, że niektóre dzieci zachowują się tak a nie inaczej. A jak słyszę mamusia nie ma pieniędzy, a wiem że 500+ idzie na " opał i przelew " to mam ochotę zabić. Już nie raz przeprowadzałam rozmowę...

      Usuń
    15. przelew dla ojca dyrektora?????

      Usuń
    16. Nie 😁 przelew z butli do gardła 😁😁😁

      Usuń
  4. trzeba obejrzeć, bo tak dawno oglądałam, że pamiętam tylko głównego bohater aD:

    OdpowiedzUsuń
  5. a jeszcze jestem ciekawa, czy tę matkę grała prawdziwa otyła osoba i czy schudła po tym filmie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Deppem ale film bardzo dobry. Leo swietny w swojej roli

    Ja wczraj bylam na Twarzy, Szumowskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam każdyzagrał świetne role, Leo lepszy niż Depp moim zdaniem

      I jak Twarz???

      Usuń
    2. Dobry, mocny, kontrofersyjny film
      Aktorzy swietni, kilku nie znałam

      Film to kategoria baśn, więc ma morał....trzeba go zobaczyć ale przykro sie patrzy jak sie szufladkuje ludzi....dobrze pokazane

      Usuń
    3. Kazdy grał dobrze ale Leo jak jedyny gral uposledzonego to jakby mocne wyzwanie

      Usuń
  7. Widziałam ten film wiele razy! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kilka, ale ostatni raz dawno temu
      i tak się cieszę, że mój nastolatek go rozumie!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. i widzę, że jest nowy post:)

      Usuń
    2. no jest...dobrze, że choć garstka przy Nas została i czytuje i kibicuje ;)

      PS. Basia czuła Wasze moce...
      sercem otula :)

      Usuń
    3. odebrało czytaczy to, że się nie uaktualnia wpis
      ja zaglądam, jak Ciebie tu widzę, bo mam nadzieję, że jak jesteś blisko kompa to coś nbapisałaś:)

      Niech wszystko się dobrze Basi ułoży!

      Usuń
    4. hmmm...U Żyrafki się aktualizuje, tak mi pisała

      Basia to fajna babka. Pomogła wielu chorym, teraz niech Ona z tego wylezie :) Moce wciąż

      Usuń
    5. hmmmm
      od Żyrafy to w ogóle nie mogę wejść do Ciebie...

      Usuń
    6. Ja też wchodzę kiedy widzę Carpe tutaj :))

      Usuń
    7. może ja po prostu czegoś nie widzę u Żyrafy:/

      Usuń
  9. Widziałyście to? :http://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Onkologia/Centrum-Cyklotronowe-Bronowice-nie-wykorzystuje-swoich-mozliwosci,182120,1013.html

    Pracownicy apelują, żeby puszczać dalej, może coś się zadzieje. Można by uratować tyle osób...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Centrum jest kilka przystanków ode mnie.Wiem z prasy i internetu jak lekarze chcą działać ,ale nie ma na to funduszy.Po terapię protonami chorzy jeżdżą do Monachium za ciężkie pieniądze.

      Usuń
    2. Nie pojmuje!!
      Zaraz dam na Fejsa

      Usuń
    3. Jeżdżą też do Czech! Koszt tego to ponad 210 tys, a w Polsce można by to było zrobić za kilkadziesiąt!

      Usuń
    4. Ciekawe kto na tym zarabia. Który znajomy królika

      Usuń
    5. udostępniłam na dużej grupie rakowej

      Usuń
    6. Nowy minister zdrowia jakiś cienki jest...

      Usuń
    7. Każdy się boi prawdziwej reformy.
      Ech

      Usuń
    8. Był o tym już jakiś czas temu program w TVN. Sprawa jest znana i głośna i...doopa.
      Przez złe wyceny NFZ wiele jest nieprawidłowości, absurdalnych procedur, doprowadzających szpitale do długów. Przez NFZ nie otworzono w grudniu gotowego oddziału ratunkowego dla dzieci, jedynego na województwo ze stanowiskiem na helikopter, nowocześnie wyposażonego z personelem...
      ktoś się musi za to w końcu wziąć, tak jak za to,że pacjent jest przetrzymywany w szpitalu, żeby ten dostał całkowity zwrot kosztów.

      Usuń
  10. dobre kino zawsze się obroni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzycielko,
    jak tam synowe testy?
    wracając do tematu,
    i to co napisałaś o różnych losowych przypadkach,
    mój Msiek zdawał testy z nogą, na której miał ustrojstwo wydłużające ją (metalowa obręcz, śruby w nodze, codzienne ich dokręcanie, ból, że do dziś pamiętam ten krzyk i tak całe drugie półrocze trzeciej gimnazjalnej), przez to uczęszczał do szkoły w kratkę i na wybrane przedmioty, bo z wyprostowaną nogą na krześle długo nie usiedział. Dał radę. Zdał najlepiej w całej gminie. Dostał się tam, gdzie chciał.
    To mnie więcej wyglądało tak, tyle że u niego było od kolana w górę, więc obręcz o większej średnicy KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko kochana!!! Mój też dał radę chociaż psychicznie był w rozsypce. Ale różnie dzieciaki mają i różnie dają radę. W zeszłym roku dziewczynce zmarł Tata, test położyła, różnie bywa. Dziś pierwsza część ok, niestety z matmy nie zdążył 😭 Takie egzaminy to stres ( nawet największe asy mieli miny niezbyt ciekawe). Ale macie rację musi być jakaś weryfikacja wiedzy i tak od wczoraj myślę, że tylko konkurs świadectw to jednak mało. W sumie nie ma co się szarpać tylko robić swoje. Jutro języki. U nas w większości angielski, mój jednak zdaje niemiecki 😁

      Usuń
    2. Mój odreagowuje stres bieganiem !!!

      Usuń
    3. czymam dalej kciuki :)

      Będzie dobrze! najczęściej to my rodzice bardziej panikujemy niż dzieciaki.I tak sobie myślę, że opcja testów na koniec jest mniej stresująca (znane otoczenie, nauczyciele) niż egzamin w nowej szkole, jak to było za moich czasów.
      Jeszcze jutro i wyluzujesz ;)))

      Usuń
    4. Myślę, że tak. Mi się chyba jeszcze włączył guzik - mój malutki ( 176 cm. wzrostu😁) synuś idzie " w świat. Mamusia panikuje. Jeszcze jak tak siedzę i patrzę na tych biedaków😁😁😁

      Usuń
    5. ja to bym chciała, żeby się mój trochę przejmował..
      i nie, nie zdaje na uper oceny - poza matematyką oczywiście...

      Usuń
    6. Ja za rok będę przeżywać testy osmoklasisty

      Usuń
    7. i to dopiero będzie stres,
      bo czort wie, co wymyślą,
      no i współczuć dzieciakom, bo to zdublowany rocznik, dodatkowy stres w dostaniu się do wymarzonej szkoły

      Usuń
    8. jak ja mam dobrze, mając dziecko w tej a nie innej szkole...

      Usuń
    9. Nauczyciele byli na szkoleniu i wszyscy mówią że testy będą bardzo trudne

      Usuń
    10. Już się boję co wymyślą i jak to będzie 😭

      Usuń
    11. musi być odsiew, bo mury liceów nie są z gumy

      Usuń
    12. Młody pisał teraz próbne testy osmoklasisty. Mówi że trudne. Ale jest dopiero w siódmej więc może dlatego

      Usuń