czwartek, 12 kwietnia 2018

góra z górą a człowiek z człowiekiem

podróż z Warszawy do Lux
pora obiadowa
postanowiliśmy się zatrzymać na obiad w nieznanym nam miejscu
wysiadamy, dziecko od razu zauważa auto na luksemburskich tablicach
z tyluy głowy coś mnie męczy, że to znane mi auto, ale zmęczona i wyjęta z kontekstu nie zastanawiam się za długo, najważniejsze iść sikać i jeść!

5 minut później podchodzi do nas nasz bardzo bliski kolega z Lux!
jechali całą rodziną i zjedliśmy obiadek wspólnie:))

takie spotkanie, taki obiad pewnie by się nie udał, gdybyśmy to sobie zaplanowali:)))





64 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak spotkanie na autostradzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przenajmniej obiad byl smaczniejszy, nawet jesli nie byl. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A było bardzo smacznie!
      Zapamiętałam miejsce bo to dobry punkt na pobudzać w drodze:)

      Usuń
  4. A pamiętacie spotkanie w pustostanie?
    Kiedyś o tym pisałam😁
    Ileż z tego radości😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw ,że Olga jeszcze nie podała linku😁

      Usuń
    2. Nie, nie pamiętam bo młoda jestem...( stażem na blogu)😁😁😉

      Usuń
    3. http://grzdyl.blogspot.com/2013/07/spotkanie-w-pustostanie.html

      Usuń
    4. Wzruszyłam się. Piękne!!! I tam był kierunek Bydgoszcz, a z Bydgoszczy rzut beretem do mię 😁

      Usuń
    5. Rany, a sobie też popaczałąm
      dodam, że był tam jeszcze mój dorosły syn, który miał minę, jakby codziennie jego matka spotykała się z nieznajomymi w pustostanach w drodze na Bydgoszcz:pp

      Usuń
    6. Pamiętam, jak o tym pisalyście. To było 5 lat temu???

      Usuń
    7. Jakoś tak, niecałe, bo latem będzie 5 lat,
      niesamowite, że pamiętasz!

      Usuń
    8. A w ogóle to bliźniaczki już w domu z mamą! Dzięki za wsparcie!

      Usuń
    9. O!
      I to jest wspaniałą wiadomość!Teraz niech rosną i rozrabiają!!

      Usuń
    10. Super wiadomość zdrówka dla dziewczyn!!!

      Usuń
    11. wszystkiego dobrego dla całej rodzinki Dziewczynek!

      Usuń
  5. Góa?🤔🤔

    Takie spotkania są najlepsiejsze 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po poznański gapa,ale pisze się Guła😁😀

      Usuń
    2. O i po co Rybka poprawiła😁?Ten tutul od razy mnie pozytywnie nastroil.
      Misia Guła tez spoko😂

      Usuń
  6. Ale fajnie wam sie zbieglo. :)

    Pamietam historie mojej kuzynki, ktora ledwo nam granice otworzyli pojechala Wieden zobaczyc. Idzie ulica z koleznaka i tak mowia do siebie, pacz kochana, mozemy robic co chcemy, NIKT nas tu nie zna. A wtedy z naprzeciwka wychodzi jej fscipska somsiatka. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyna pociecha, że się somsiatka też skonfudowała:p

      Usuń
  7. Takie spotkania najlepsze!! 😃

    I czemu wprowadzasz poprawki do bloga, w którym nie ma zasad pisowni i ortografii??? 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. guła z górą było całkiem logiczne i prawdopodobne;D

      Usuń
    2. 🤣🤣🤣no Miśka ma racje przecie.

      Usuń
    3. Owocku jak sprawy w nowym domku i kiedy przeprowadzka. No i kiedy parapetówka dla fariatek. 😁

      Usuń
    4. moja Mam z poznańskiego, więc gułę znam od dziecka ;p

      Usuń
  8. jak nic, wszyscy myjom okna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektorzy jak ja to juz ida spac i ani troche nie mysla o oknach.

      Usuń
    2. Nie myjom, bo umyte 😁 Idom do szkoły na zebranie dla rodziców. 😁

      Usuń
    3. a wiesz ze jeszcze nie spie, wesolo mi cos, wiec moze beda slodkie sny

      Usuń
    4. jako rodzic czy wrencz naprzewcifko?

      Usuń
    5. ja z tych co latwo sie ciesza, dzisiaj deszczowy zapach swiecy mi wystarczyl

      Usuń
    6. deszczowy zapach świecy?
      czad!

      Usuń
    7. I to i to rodzic i nauczyciel. Dziś dzień czekolady 🍫🍫🍫

      Usuń
    8. a ja się obżarłam makaronem:p

      Usuń
    9. Jestem tak zmęczona,ze normalnie tylko lezec i pachnieć...ale to tez by mnie chyba zmęczyło jeszcze bardziej?🤔

      Usuń
    10. zależy czym byś pachniała:pp

      Usuń
    11. W taki dzień jak dziś to tylko czekoladom 🍫

      Usuń
    12. to może być menczoncy zapach;))

      Usuń
    13. Ale smaczny 😁 może być ciekawy wieczór 💏👄

      Usuń
    14. ja jakoś za czekoladom nie przepadam
      ale jakby pachniało dobrom perfumom, to ho ho ho!

      Usuń
    15. Kiedyś monsz kupił mi masaż czekoladowy. Niby przyjemny ale zapach po godzinie przyprawił mnie o mdłości 😁😁😁

      Usuń
    16. Mimo , że kocham czekoladę miałam odruch wymiotny 😁😁😁

      Usuń
    17. no ja na pewno bym miała, choć zapoach wolę niż smak

      Usuń
    18. KASZANKA Z CEBULKĄ!
      bo mi si odmroziła pomylona ze swojską kiełbasom!
      i czeba było na kolację, bo na obiad były steki z polędwicy wołowej, o!
      i teraz piję białom herbatę i pękam z przejedzenia!

      Usuń
  9. Wykończę się w tej robocie ratunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, Klarko. Widzę po sobie, że sił mam coraz mniej. Krótko mówiąc, ciało nie nadąża za duchem!

      Usuń
    2. Klarko, mnie się serce kraje, że Ty tak ciężko pracujesz!

      Usuń
    3. współczuje,
      dla kogoś solidnego, obowiązkowego, to ciężka harówka tak codziennie ogarnąć takie hektary...ech...
      a przecież jest jeszcze życie poza pracą, które też trzeba ogarnąć...

      Usuń
    4. a jeszcze jutro i piątek, jakoś wytrzymam, ręce mi strasznie w nocy cierpną i bolą

      Usuń
    5. znaczy jutro piątek
      ręcę mogę ojojać
      ojojojoj!

      Usuń
  10. Fajne są takie przypadkowe spotkania, szczególnie w niespodziewanych miejscach, o ile dotyczą sympatycznych ludziuf ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/czarno-na-bialym-o-smolenskim-sledztwie,829126.html

    Bardzo, bardzo polecam!!!
    Straszne ale pokazane w zrozumiały sposób

    OdpowiedzUsuń