środa, 20 grudnia 2017

telefony w mojej torebce


niestety telefony się powiększają a torebeczki jak były małe tak są
ogranicza to mocno moje wybory imprezowe
ale gdzie tam ja imprezuję!!







apropos dyskusji o zakazie używania komórek pzrez uczniów we Francji - w naszej szkole od zawsze nie wolno
nawet na przerwach
w poprzedniej europejskiej młodzież wychodziłą z klasy na 5 minutowa przerwę z oczami wlepionymi w komórki - żeby choć pzrez te 5 minut w coś pograć
straszne...

PS Wielkie moce dla pewnej blogerki, naszej Alutki, wielkie, potrzebne przez kilka tygodni, no!
Dziecina niepotrzebnie za wcześnie pcha się na świat, a przecież zimno jezd! Niech siedzi u mamuni do stycznia co najmniej!!!





159 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, Alutka? Niech lezy plackiem i sciska nuszki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciskam mocno kciuki! Wszystko pójdzie dobrze, jestem pewna!

    OdpowiedzUsuń
  4. w torebkach najbardziej mnie kręcą zamki, wiadomo że jestem niestety skazana na torbę wielkości średniego plecaka bo musi do niej wejść często teczka a4, chleb, butelka spirytusu i siekiera (o drobiazgach nie napiszę) i w tych dużych torbach nie ma cudów tylko zwykły suwak albo nic, a w wizytowych są te wszystkie dziwne zameczki, zatrzaski, kuleczki, niektóre sprytne i zabawne. I portmonetki też takie właśnie kupuję, z zameczkami typu "jak to się otwiera".
    Alutko, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Klarko,padłam po tekscie z siekierką,bo posiadanie w torebce butelczyny spirytusu -to norma przeciez:D
      W mojej ex pracy nie raz padaly słowa"bo siekne siekierką":-) (nie,nie pracowałam jako drwal,tylko bylam pindą z biura):-)

      Usuń
    2. Ciekawe Klarko!
      Muszę bliżej przyjrzeć się moim torebuniom

      Usuń
    3. siekiery przyznaję że nie ale nóż sporawy to i owszem śrubokrety wkręty no i picie jakoweś. Wielokrotnie torba zalewana była

      Usuń
  5. W mojej szkole tez nie wolno bylo, ale niektore dzieciaki nosily i na przerwach ( w kaciku, tu i owdzie) mozna bylo zauwazyc uzaleznionych.
    Moce dla Alutki, aby malenstwo przeczekalo♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas za to są surowe kary

      Usuń
    2. U starszego teraz można mieć telefon. Wolałam poprzednia opcje. Ciekawa jestem jak wyglądają przerwy i czy wszystkie dzieciaki siedzą z nosem w telefonach

      Usuń
    3. U nas jest zakaz używania telefonów. Dzieciaki mogą mieć wyłączone i dzwonić po lekcjach. Jak dzieje się coś ważnego czy pilnego mogą zapytać nauczyciela czy mogą dzwonić.

      Usuń
  6. Moce dla skutki, wszystko będzie dobrze!Starszy się pchal od szóstego miesiąca ale udało się go przekonać żeby został do dziewiątego 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Alutko mysli i serce z Wami!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moce dla Alutki! Niech maleństwo posiedzi jeszcze w ciepłe!
    U syna w szkole od niedawna jest całkowity zakaz telefonów. Jak dla mnie super. Syn nosi przy sobie, bo chodzi sam, muszę mieć z nim kontakt, w szkole nie używa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też ma przy sobie komórkę
      ale w czasie dnia jest wyłączona i tyle

      Usuń
    2. Moce dla Alutki i jej Dzieciątka. Dziecko drogie daj spokój z tym pośpiechem. Siedź i nie szalej😘

      Usuń
    3. W brzuchu przynajmniej lato :) niech sobie szaleje, ale tam w środku :)

      Usuń
  9. A torebeczka taka alagancka😊 mini siekierka moze by zostala doń upchana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka ze składanym czonkiem na pewno:p

      Usuń
    2. Co za praktyczne zastosowanie, GlodnyOwoc, ty to zyciowy czlowiek jestes! :D

      Usuń
    3. Jak nie siekierka to chociaz scyzoryk, ja z Kielc jestem to scyzorykami dzialam :))

      Usuń
  10. Alutko! Wszystkiego dobrego! A ty dziecko siedź, nie warto wyglądać na ten ponury świat

    OdpowiedzUsuń
  11. Moce dla Alutki i maluszka!!!

    W naszej szkole nie można używać komórek! W sumie dobrze pod warunkiem, że dzieci będą wiedziały i nie miału problemu ze skontaktowaniem się z rodzicem w razie jakiejś awarii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasza szkoła bez problemu przekazuje informacje dzieciom
      wystarczy zadzwonić do szkoły

      Usuń
    2. Lało jakiej awarii? Dziecko zawsze może z sekretariatu zadzwonić do domu.

      Usuń
    3. jak lało to była awaria!:ppp

      Usuń
    4. Bo np. dach przeciekał :D

      Mela tak się domyślam, ale mając Panią wychowawczynię z Aspergerem można być podejrzliwym ;P

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Alutko przesylam pozytywne mysli i wibracje:***

      Usuń
  13. Czy ktoś wie, co u Kas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie:(((
      nie pdpowiada na priv też:(((

      Usuń
    2. Oj, to zaczęłam się martwić...

      Usuń
    3. ja sie juz od dawna martwię:((

      Usuń
    4. No ja też. Tyle, że myślałam, że nikt nie ma z nią kontaktu...

      Usuń
    5. kilka osób miało
      ale jest nieczynny
      albo co ...:((

      Usuń
    6. Tez sie martwie, bo to troche za dluga ta cisza:((

      Usuń
    7. A ja myślę że wszystko jest ok, tylko Kas za chwilę musi wrócić do pracy i może wykorzystuje ten czas na AXA

      Usuń
    8. a już myślałam, że jesteś agentkom ubezpieczeniowom:p

      Usuń
    9. Dziefczetna to nowy telefon tak wariuje:)

      Usuń
    10. Zaraz, zaraz nowy telefon miał być na święta co to za zwyczaje ? Hi hi hi 😜😜😜

      Usuń
    11. Przynajmniej dostanę drugi prezent 😋No bo chyba bez prezentu mnie nie zostawia?

      Usuń
  14. Dziecko Alutki, siedz tam w cieple, nie ma co sie tak pchac, jeszcze sie namarzniesz wystarczajaco! A np. w lutym to juz wiosna za pasem, dni dlugie. Poczekaj, mówie Ci, uwierz nam, doswiadczonym zyciem babom :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiente slowa Diabel rzecze:) Moj sie urodzil 28 lutego a mogl 29 tylko chyba wykalkulowal, ze ze wzgledu na urodzinowe smakolyki i prezenty mu sie nie oplaca czekac dodatkowy dzien:)))

      Usuń
    2. Prawda najprawdziwsza! najlepiej u mamy w brzuszku! :))) do planowanego terminu.

      Usuń
    3. Byle do stycznia :)
      Star, moja mama też tak kalkulowała. Też 28, a mogła 29 :)

      Usuń
  15. o kurczaki
    uruchomiono artykuł 7 ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh.. czego by tu nie uruchomili to i tak juz nic nie pomoze, za pozno :-(

      Usuń
    2. Słuchałam ostatnio wypowiedź biskupa Pieronka i tak sobie pomyślałam, żeby choć 1/3 do serca wziął sobie to co mówił J.K. to byłoby już inaczej...

      Usuń
    3. słuchałam tego samego
      człowiek o niesamowitym autorytecie
      alt teraz się to nie liczy...

      Usuń
    4. no to pozamiatane,
      PAD właśnie ogłosił, że podpisze

      Usuń
    5. a argumentacja że on się dziwi i dla niego wszystkie głosy przeciwne są żenujące...

      Jak to jest, że wszystkie autorytety prawnicze się mylą, tylko garstka nie??? Jakim bufonem trzeba być!

      Usuń
    6. zaprzańcem i karierowiczem
      miernota

      Usuń
  16. Czy tylko mi sie wydaje ze torebunia troszku jak urna na prochy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Moce potrzebne wysyłam!
    Maluszkowi niech się nie śpieszy, bo Święta i tak nie będą białe!Niech spokojnie poczeka do wiosny:D

    Melcia ma super telefon;P


    A Kas mnie martwi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siem podlonczam bo mialam pisac to samo. ;)

      Usuń
    2. W święta maleństwu dostarczę wszystkich smakołyków, a w styczniu może wychodzić. Nawet jak będzie mróz. Kombinezon czeka ;)

      Usuń
  18. Dziewczyny tak poza tematem. Na zły humor najlepsze jest....macanie......krofkow. Pomacałam, głupawki dostałam, krofkow nakupiłam, część już zjadłam i od razu lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie az się mnie macać zachciało!!

      Usuń
    2. Krofki chce ci się nadać? 😜

      Usuń
    3. Nie nadać tylko macać 😁😜

      Usuń
    4. chyba za często obcujesz z Melom:PPP

      Usuń
    5. Mela też chyba uczycielka co? Bo nie pamiętam ( od tego macania )😁

      Usuń
    6. Tak jest, na rocznym urlopie 😁

      Usuń
    7. A rybeńka się dziwi, że mój telefon też szaleje. Telefony nauczycielek mają moc!!!!

      Usuń
    8. zaczynam byc największom fankom uczycieli!!!

      Usuń
    9. I jesteśmy najlepszymi kandydatkami na żony i kochanki ( taki żart jest......)

      Usuń
    10. Nie znasz tego żartu ?( trochę brzydki , dlatego go nie napisałam, bo to porządny blog jest )😘

      Usuń
    11. Nauczycielka jest najlepszą kandydatką na kochankę ponieważ :
      1.Jest kobietą z klasą
      2. Ma okres dwa razy w roku
      3. Stawia pałę w dwie sekundy
      4. Umie pieprzyć przez 45 minut

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Mela a co Ty taka elastyczna ? Wfu uczysz 😁😁😁😁😁😚😚

      Usuń
    14. Ja wiem że wszystkie jesteście fajne
      Ale tylko Mela ćwiczy mogę mięśnie brzucha przy każdym komentarzu

      Nawet jak nic nie napisze!!!

      Usuń
    15. Mela mistrzynią! A ja napisałam komentarz i usunęłam, bom sie zawstydzila (stara nauczycielka, a wstydzi sie😊)

      Usuń
    16. Szok niedowierzanie!!!

      Usuń
    17. Skąd ta przestrzen się wzięła!??!

      Usuń
    18. To przestrzeń między starym a nowym telefonem 😜

      Usuń
    19. Marzycielka przestań😂😂😂💚😂💚💚😂😂😂😂😂😂

      Usuń
    20. Marzycielko umarlam:)))))))))) zart boski.

      Usuń
    21. A co tylko Mela może ? 😁😁😁😁😁 To od tego macania. A może po prostu wychodzę na prostą w kwestii humoru przedświątecznego. Miałam doła jak......( normalka).A może 🐮🐮🐮🐮🐮 pomogły...😁😁😁A poza tym śmiech to zdrowie.

      Usuń
    22. Ja miałam zamiar kilka razy już wpaść w dół
      Ale musiałabym zamknąć bloga
      Albo co najmniej zablokować nauczycielki!!!!!!

      Usuń
    23. Zanim się zabijesz napisz testament. Ciekawa jestem komu zapiszesz nowy telefon. 📱📱📱

      Usuń
    24. Nie blokuje, nie blokuj, już będę grzeczna 👼👼👼👼

      Usuń
    25. No skoro prosisz nie bendem grzecznom dziefczynkom.

      Usuń
    26. Dzieje się! :D Mela mnie zagoniła do pierniczków i omija mnie najlepsza zabawa :D

      Usuń
    27. O matko Mela !!!Laila nie piecz zjedzą do świąt. Moi zjedli już wszystkie ( ok 200).Upiekłam znowu, udekorowałam, postawiłam na stole z kartką " Nie jedzcie , bo uduszę" 😁

      Usuń
    28. Moja rodzina na pewno!!!!!!!!! Weźmie mnie za wariatke

      Za dużo się tarzam po podłodze!! !

      Usuń
    29. Zaprzestałam pieczenia! Z sił opadłam! Pierniki zeżrą małe potwory z klasy córki. Dla rodziny nie starczy :P

      Usuń
    30. Niech żrą
      Ja i tak nie lubię😂😂😂

      Usuń
    31. Ja też! ALE...te są pyszne!

      Usuń
    32. Tarzaj się, tarzaj , nie będziesz musiała odkurzać . Powiedz, że to najnowszy sposób na sprzątanie 😁

      Usuń
    33. Senk w tym że gdzie indziej się tarzam a gdzie indziej święta😂😂😂

      Usuń
    34. Dziewczyny, nowy telefon Meli sam pisze😁😁😁

      Usuń
    35. No oczywiście!!
      😲😲😁😁📜😎😆😆😆

      Usuń
    36. Bo ja chciałam co innego. Ten tel on pisze gorzej niż stary

      Usuń
    37. I to jest dowód na istnienie Pana Boga!!!!

      Usuń
    38. Chcialaś, a może nie chciałaś. Podobno nie pisałaś, pogrążasz się Słoneczko. Melunia, Melunia wcale nie jesteś najgrzeczniejsza 😘😘😘😘😘

      Usuń
    39. Jestem! Zaraz po odzew oczywiście

      Usuń
    40. Mela!!!
      Będziesz płacić za moją nową komórkę!!!
      Nikt nie uzna reklamacji
      Pt
      Zapluta od śmiechu z powodu innej komórki😂💚💚💚💚💚💚😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Usuń
    41. Dogaduj się z operatorem czy tam producentem komórek. Ja nic nie wiem!!!!

      Usuń
    42. Taaa:DDD
      Oczywiście

      Melua Cię od dziś zwe!

      Usuń
    43. Podobno pisze gorzej niż stara, to niech odda Ci nową . Motto dzisiejszego dnia : macanie krofkow plus Mela - dobry humor ku nam zapierdziela ( ups sorki)

      Usuń
  19. Dziewczyny, bardzo bardzo dziękujemy za wszystkie ciepłe słowa i moce! Jesteście kochane :***
    Rybciu :***
    Pozdrawiamy z kanapy! ;) duża miska lodów zjedzona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leż i rośnij ....Całuski dla Maluszka

      Usuń
    2. oczywiście!
      a wiecie, że od leżenia waga mi spada?! :P

      Usuń
    3. Cholera to od jutra kładę się do łóżka ....może schudnę

      Usuń
    4. Ja też kładę. Znaczy się już leżę 🙌🙌🙌.

      Usuń
    5. normalnie wołami mnie teraz z łóżka nie wyciongnom!!!!!

      Usuń
    6. Powodzenia dziewczynki ;):P

      Usuń
    7. ale czy czeba leżeć cienżarnom?
      bo to juz niestety nie mogie:pp

      Usuń
    8. Obawiam się, że tu jest haczyk. To niestety ja też już nie😁Trudno będę gruba.

      Usuń
    9. hm, no nie wiem... wszak bejbe rośnie ;)

      Usuń
    10. mi się ciąża zagroziła 4 miesiące przed pporodem
      nigdy nie zapomnę tego lęku
      ale dziecina jest zdrowa piekna i mądra
      i nawet po terminie sie urodziła:ppp

      Usuń
    11. Dziecko kochane jeszcze tylko 6 tygodni - wytrzymaj i nie martw mamusi i ciotek.

      Usuń
    12. Alutka, tez 6 tyg. wczesniej moja corcia chciala na swiat. Lezalam plackiem i po 5 sie urodziła:) Tak wiec leż, jedz lody i co tam lubisz, a my czekamy z zacisnietymi kciukami♥

      Usuń
    13. 6 tygodni to już niewiele :)
      Lez i odpoczywaj

      Usuń
    14. Zwłaszcza ciotek 😜😁

      Usuń
    15. Rybeńko, ten lęk to najgorsze w tym wszystkim. A 4 miesiące przed porodem to kawał czasu...
      No i wiele jest takich przypadków, że na koniec po terminie wychodzą :)
      Iza, no to długo wyleżałaś! Super :)
      Ja byłam w szpitalu, wychodząc lekarz powiedział, że mogę nawet spacerować... Po kilku dniach moja lekarka powiedziała, że no nie do końca. Szkoda, że w szpitalu przy wyjściu nawet usg nie zrobili ;)

      Usuń
    16. Ja przelezalam miesiąc w szpitalu, potem w domu, ale czego sie nie robi dla dziecka:) Dbaj o siebie!

      Usuń
    17. Będzie dobrze
      Będziemy się radować alutkowym dzieckiem; )))

      Usuń
    18. Trzymie 😃 mocno kciuki.

      Usuń
    19. Alucha, wiem, ze to mala pociecha, ale znam osobiscie dwie kobiety, ktore urodzily 4 miesiace przed terminem i wszystko jest w porzadku. Owszem na poczatek dzieci mialy rozne komplikacje, ale dzis jedno z nich, dziewczynka ma juz 15 lat i niczym nie odbiega od rowniesnikow. Chlopiec (inna mama) w lutym skonczy 5 lat i mimo, ze on mial wieksze problemy i byl przez pierwszy rok zycia na tlenie to teraz jest wszystko w porzadku i tez nie ma roznicy miedzy nim a rowiesnikami.
      Pisze to tylko dlatego, zebys wiedziala, ze nawet w przypadkach tak wczesnego porodu dzieci z czasem dorownuja innym. Oczywiscie mam ogromna nadzieje i wierze, ze nie bedziesz kolejnym przypadkiem ale pisze o tym, zebys sie nie stresowala dodatkowo. Sa rzeczy na ktore nie mamy wplywu mimo, ze robimy wszystko zeby im zapobiec.
      Trzymam mocno kciuki i wysylam wszystkie pozytywne mysli jakie moge:***

      Usuń
    20. ja leżałam 2 tyg w łożku.. mhm..muszę wejsć na wagę :P

      Usuń