niedziela, 12 listopada 2017

jeszcze mała kropka

wczoraj pisałam, że sama czuję się bezradna czytając taką czy inną wiadomość, weryfikując jakieś poglądy
ale się okazuje, że nie tylko ja, szaraczek, ale tez naukowcy mają z tym problem!

TU JEST BARDZO CIEKAWY ARTYKUŁ W TYM TEMACIE KLIK

otóż okazuje się, że niektóe  naukowe czasopisma podpierają się autorytetami naukowcó, którzy nie istnieją!

I JAK TU NIE PIĆ?
nawet już nie wiem, szkodzi ten alkohol, czy nie szkodzi??

w każdym razie niedzielą dzisiaj i niech nam będzie błogo:)

ORAZ NA KOBIERZYN KLIK KLIK





143 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech będzie miła :)

      Usuń
    2. strasznie zimno u mnie,ostrzegam jeśli ktoś chciałby rano spacerować :P W tej chwili odradzam spacery :P

      Usuń
    3. no to sobie popisałam, zagłosowałam i idę spać, nareszcie ;))

      Usuń
    4. Olga godziny zmieniłaś?

      Usuń
    5. Biorę kawkę! Spałam może dwie godziny! Córka mi się zepsuła 😒

      Usuń
  2. 1220 to mój głos
    no i do tego jeszcze ile komentarzy, Rypka śpi a komentarze lecą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i potpinać siem mogem gdzie tylko chcem

      Usuń
    2. dzien dobry i dobranoc, bo u mnie jeszcze sobota Biore malinofa nalefeczke na sen i w piora

      Usuń
    3. Ajda!
      No i nas zdecydowanie niedziela. Deszczowa mocno

      Usuń
    4. U mnie slonecznie ino zimno sie jakos zrobilo od kilku dni, a w nocy temperatura nawet spada lekko ponizej zera. Wspanialy twierdzi, ze to zima, ale ja sie nie zgadzam, kto dal na to zezwolenie:)))

      Usuń
  3. Anonimowa MOCE!!
    Ile tylko potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowa moce i ode mnie!!!
      A Anusia to córka?

      Usuń
    2. Córka. Kocia. Dalej nie wiemy co będzie.

      Usuń
    3. Bardzo dużo potrzeba. Dziękuję.

      Usuń
    4. Anonimowa dorzucam i ode mnie!!

      Usuń
    5. Kocia tez córa ,to kolejny wagon mocy przesyłam

      Usuń
    6. Niech będzie dobrze!
      Mój kociul miał udar i stracił wzrok.
      Porażenia się cofnęły. Wzrok nie wrócił, ale kocisko kochane świetnie sobie radzi.
      Niech to będzie nadzieją dla Twojej kociej córci :)

      Usuń
  4. Okazuje się, że te badania opublikowane w Lancet rozpowszechnia też tv Republika
    KLIK


    Powalił mnie jeden z komentarzy, że chemia musi być szkodliwa, skoro podaje się ją w gumowych rękawiczkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zima jaka jest szkodliwa...wiekszosc bierE ja w skorAnych rekawiczkach

      Usuń
    2. Kiedy mnie leciała chemia ,córka zbliżyła się do stojaka i dotknęła woreczka ,aby przeczytać ,co leci ,pielęgniarka na nią nakrzyczała ,ze nie może dotykać ,bo nie ma rękawiczek.

      Usuń
    3. A przeczytali że zrozumieniem???

      Usuń
    4. I mnie nie miały skórzanych

      Usuń
    5. Może ja nie umiem tych robaków interpretować. Nie widziałam tych 50%.

      Usuń
    6. Ok, miałam tylko tyle na myśli, że nawet Ringera się podłącza w rękawiczkach i krew pobiera i chyba wszystkie procedury medyczne się wykonuje w rękawiczkach

      Usuń
    7. Eee ringera bez rekawiczek

      Usuń
    8. nie znam człowieka to się nie wypowiem

      futi, to Wy tam macie 50% śmiertelności codziennie?

      Usuń
    9. Nie mamy. Ringera rzadko stosujemy. Nie codziennie.

      Usuń
    10. ja nawet sprzątam w rękawiczkach czasami

      Usuń
    11. a małżon to kominek w rekawiczkach rozpala...o rety... ile toksycznosci wokół!

      Usuń
    12. Rękawiczki rękawiczkami, ale ja byłam zawsze uprzedzana, żeby przez jakiś czas po powrocie do domu nie przebywać w pobliżu małych dzieci. Po hajpeku nie wpuścili Pańcia do mnie, mimo iż minęło kilka dni, wyszłam na korytarz, żeby dać mu buziaka, i spojrzenie pielęgniarki o mało co mnie nie zabiło ;)

      Usuń
  5. sama sFindings
    Between Jan 1, and Dec, 31, 2014, we included 23 228 patients with breast cancer and 9634 patients with non-small cell lung cancer (NSCLC) in our regression and trust-level analyses. 30-day mortality increased with age for both patients with breast cancer and patients with NSCLC treated with curative intent, and decreased with age for patients receiving palliative SACT (breast curative: odds ratio [OR] 1·085, 99% CI 1·040–1·132; p<0·0001; NSCLC curative: 1·045, 1·013–1·079; p=0·00033; breast palliative: 0·987, 0·977–0·996; p=0·00034; NSCLC palliative: 0·987, 0·976–0·998; p=0·0015). 30-day mortality was also significantly higher for patients receiving their first reported curative or palliative SACT versus those who received SACT previously (breast palliative: OR 2·326 99% CI 1·634–3·312; p<0·0001; NSCLC curative: 3·371, 1·554–7·316; p<0·0001; NSCLC palliative: 2·667, 2·109–3·373; p<0·0001), and for patients with worse general wellbeing (performance status 2–4) versus those who were generally well (breast curative: 6·057, 1·333–27·513; p=0·0021; breast palliative: 6·241, 4·180–9·319; p<0·0001; NSCLC palliative: 3·384, 2·276–5·032; p<0·0001). We identified trusts with mortality rates in excess of the 95% control limits; this included seven for curative breast cancer, four for palliative breast cancer, five for curative NSCLC, and seven for palliative NSCLC.obie pospamuję:


    czy z któregoś tutaj wyniku wynika jakieś 50%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybcia jak Ty czytasz takie rzeczy to moze lepiej napij sie tego wina:))

      Usuń
    2. dziekuję Star, na siłę szukam dowodu na to, że nie zwariowałam, ale przecież wino jest lepsze niż normalność:pp

      Usuń
    3. Rybcia jak Ty czytasz takie rzeczy to moze lepiej napij sie tego wina:))

      Usuń
    4. chyba już za dużo wypiłam...
      dwoi mi się w oczach....

      Usuń
    5. a mogłabyś to streścić?

      Usuń
    6. Życie jest skomplikowane

      Usuń
    7. I trzeba się starać krew ulepszyć: )

      Usuń
  6. 1248 to moj glos, a teraz poczytam komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. I podczas dzisiejszego głosowania uznano mnie za robota i musiałam szukać samochodów na obrazkach:P

      Usuń
    2. Słoneczko i zabrałam malą rozdartą paje na spacer:-)Jaka radocha od razu :-)

      Usuń
    3. ja zwyle szukam dróg:pp
      czekam na zmiane IP, żeby oddac drugi głos:))

      Usuń
    4. Zimno i pada. A do tego ciemno i beznadziejnie.

      Jak pisałem swój licencjat miałem właśnie takie problemy, jeden naukowiec sądził jedno, drugi coś innego. A sprawa wcale nie była aż tak trudna, bo dotyczyła rozumienia przepisów (choć w tym przypadku nasze polskie prawo nie jest napisane prosto). Przy magisterskiej pracy już nieco więcej sam dedukowałem. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    5. a mi idzie z tego samego kompa ino inny mail wpisuję

      Usuń
    6. juz ciemno ale słonko nawet walczyło choć zimno było

      Usuń
  8. zobaczy kam dzis zasłony.. i był efekt wow. Powiedziały do mnie... no i teraz myślę jak tu przemalować ściany by zasłony pasowały ;))
    PS. Na szczęście jeszcze ich nie kupiłam ale... gadają do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Matko!!
      Jak dobrze że nie jesteś moją żoną tylko siostrom!!!

      Usuń
    2. to zrób siostrze prezent i pomaluj :P

      Usuń
    3. Ossa Ty kochana za dużo nie słuchaj tylko je po prostu kup! A kolor ścian ? Oj coś wymyślisz ...😁😁😁A tak poza tematem boli mnie głowa buuuuu ( niestety wiem od czego.....- na razie reszta nalewki bezpieczna)😍

      Usuń
    4. elektrolity wlej i cukier oraz ibucośtam..

      słucham..bo wypłata się gdzies scowała..czekam aż wróci :P

      Usuń
    5. każden, co widział ściany w moim domu nie pozwoli mi malować w swoim domu:PPP

      Usuń
    6. marzycielko
      lepiej, żeby bolała głowa
      niż do musku przychodziły głupie słowa!!

      Usuń
    7. Noooo. Przestraszylas mnie czy ja coś chlapnełam ?( bo jakby co to opieprzyć, nie ma ,że boli). Mój musk dziś słabiutko pracuje, a jak pomyślę , że jutro poniedziałek to mi słabo. Ja chcę żeby już był przyszły piątek(i wyjazd z menzem).

      Usuń
    8. o gupich myślach chorobowych w musku myślałam
      złej interpretacji nie prewidziałam:))

      niech wyjazd będzie udanym nad wyraz wszelki
      pozbierajcie z mężem muszelki:pp

      Usuń
    9. siostra to możesz kupić zasłony :PPPPPP

      Usuń
    10. dora!!

      ale mam lepszy pomys
      oddam Ci swoje stare:ppp

      Usuń
    11. Mam nadzieję na muszelki( jedziemy nad morze) a może nie zdążymy, bo będziemy zdejmować szelki ...Masz rację, co do myśli , a jak przyjdą to jeszcze naleweczka jest. A na wyjeździe monz wybije mi głupotki z głowy.

      Usuń
    12. przeczuwam dużo seksu :PP

      Usuń
    13. Ja też myślę, że będziemy oglądać piżamki. A muszelki kupię 😜😜😜😁😁😁

      Usuń
    14. Twoje stare bie gadaja ze mną

      Usuń
    15. Niech ci odda stare i do tego kupi nowe ( niedługo święta ) i ty też jej kup na święta nowe i każdy będzie zadowolony. A co malowania mogę przyjechać i pomalować. Kiedyś pomalowalam wszystkie pokoje na górze (3). Taka jezdem zdolna bestia 😁😁😁😈😈😈

      Usuń
    16. Kiedys to ja bylam piekna i młoda :)))
      A tera? Trza szukać ofiary😂

      Usuń
    17. Młoda jestem tak sobie, piękna nigdy nie byłam😁 i w sumie masz racje to było kiedyś ... tera to idę spać ( a może jeszcze poczytam? ) o już po północy to jeszcze zagłosuje

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. i nie wiem czemi 1258 nie pokazuje...

      Usuń
    2. to jednak dwa nie wchodzą..

      Usuń
    3. a szkoda
      ale przewaga na razie jestok:))

      Usuń
    4. Ja żeby oddać z drugiego adresu muszę być poza domem, a i tak, nie zawsze się uda, bo na gmail, nie wiem dlaczego, mimo iż pokazuje się, ze przyszedł link, to w poczcie nie jest od razu widoczny, czasami dopiero po kilku godzinach, i jak wtedy już jestem w domu, to kicha,, mimo iż kliknę, głosu nie ma :( nie ogarniam tego!

      Usuń
    5. ooo
      szkoda, że nie ma....

      Usuń
    6. roksanna, jednakowż azaliż wygrywamy:))

      Usuń
    7. wygrywalibyśmy lepiej ;)

      Usuń
    8. ja też dostaje info za kazdym razem ze oddałam głos

      Usuń
    9. nie da się oddać więcej niż jednego głosu z tego samego IP

      Usuń
    10. Info może i jest, ale głos nie jest zaliczony

      Dziękuję za wszystkie starania i każdy głos!!!
      :**

      Usuń
    11. jak dobrze, że moje IP się zmienia:))

      Usuń
    12. Moje sie zmienia od 0n do pt

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. to prawda
      mi się na ten pszykuat sniła dzisiaj koleżanka, której siem pytałam, dlaczego GW robi wywiady z Ziembom???
      koszmar!

      Usuń
    2. Oby koszmarow nie bylo jak dzis

      Usuń
    3. Cicho już u Ciebie Rybko coś.

      Usuń
    4. U mnie piekny sloneczny poranek, ale tylko poranek, bo bedzie coraz cieplej, podobno 30C a w sloncu to moze o 10 wiecej.

      Usuń