piątek, 20 października 2017

PIĄTECZEK PIĄTECZEK

ale najsamwpierw BARDZO PROSZĘ O DOBRY UCZYNEK KLIK


SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA KOBIERZYN

jest miejscem pracy i reintegracji osób niepełnosprawnych z powodu choroby psychicznej. Powstała w 2013 roku z przy udziale dwóch organizacji pozarządowych: Fundacji Pomocy Chorującym Psychicznie im. Tomasza Deca oraz Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Psychiatrii i Opieki Środowiskowej. Spółdzielnia zajmuje się przede wszystkim utrzymaniem czystości, pielęgnacją zieleni, w tym zakładaniem rabat i ogrodów. Spółdzielnia w swojej działalności dba także o ochronę środowiska – ograniczając stosowanie środków chemicznych, stosując biodegradowalne materiały, racjonalizując zużycie wody i energii, a przy tym kształtując świadomość ekologiczną pracowników.

Ważne rzeczy robią. Zagłosujcie proszę!!!
Można głosować raz dziennie



ZAKAZ PICIA WINA PRZED GŁOSOWANIEM!!!

PS. Jestem bezrakowa, tzn scyntygrafia uwidoczniła liczne stany zapalne z powodu RZS, a także wielce krzywy kręgosłup. Moja lekarka zadzwoniła do mnie z tymi nowinami, tego się spodziewałam
i nawet nie za bardzo się zdenerwowałam, chyba spodziewałam się, że potwierdzi moje przypuszczenia:))



197 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawka w biegu,,
      dzień dobry;D

      Usuń
    2. Dzien dobry, oby byl udany! Glos oddany, wiec na kawę zasluzylam:)

      Usuń
    3. Pijcie, pijcie, zrobię Wam kakao z pianką ;))

      Usuń
  2. Cieszę się razem z Tobą!
    Teraz duuużo ruchu żeby zbudować gorset mięśniowy.

    I dziękuję za głosowanie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mamy lepszą pozycję niż dwa dni temu?

      Usuń
    2. Tak! Twoje wstawiennictwo jest bezcenne! :)
      Ale jeszcze, proszę o jeszcze!

      Usuń
    3. Zaglosowalam bo juz chyba polknelam chaczyk i przynete, ale w dalszym ciagu uwazam, ze kazdorazowe sprawdzanie poczty jest mocno upierliwe, zeby nie uzyc mocnieszego slowa. Przeciez ichne komputery powinny wylapywac, ze jest to juz adres z ktorego ktos glosowal wczesniej i sprawdzac tylko nowe adresy.
      Narzekam, bo akurat jedyny adres jaki zostal "zaakceptowany" to adres na ktorym nigdy nie jestem zalogowana, wiec za kazdym razem musze sie zalogowac, przelogowac itp. Raz zapomnialam, to nie moglam wejsc na wlasnego bloga:))) I zanim rozkminilam w czym problem to sie spocilam.
      No nie lubie sie pocic;)))

      Usuń
    4. Dziękuję Ci Star! Stokrotnie! :**

      Usuń
    5. Olgo, no nie jest to jakis ogromny wysilek z mojej strony, ale, znasz mnie czasem musze sobie ponarzekac :))) i bede glosowala oczywiscie, ze bede.

      Usuń
  3. Dzien dobry ,glos oddany, poprosze o cos mocnego na spanie

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie, jakby nie patrzeć, dobre wieści.
    Ale bólu związanego z RZS nie zazdroszczę;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam.
      Teraz jest to w miarę opanowane. Grzechem by było narzekać

      Usuń
    2. Miska nie marudzi...
      Bol RZS moze do przyjemnych nie nalezy, ale Ryba wie ze moga byc gorsze.
      Czasem ktos musi te Miske zrugac, bo sie ostatnio bardzo rozzuchwalila :))))

      Usuń
    3. Star, no przecież tak napisałam!
      doskonale wiemy, co mogłoby być, tfu tfu

      Usuń
  5. Ja oddałam 4 głosy! Jeżeli wyłączy się na chwilę Internet w komórce to po włączeniu można zagłosować jeszcze raz z innego adresu.
    Przypomniałam sobie o moich dawno nie używanych dwóch mailach i bez problemu można zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Mela
      Top dziś też pliz:))

      Usuń
    2. Tzn chciałam przekazać tyle że jak ktoś ma sto mailuf to może wysłać z komórki sto głosów wyłączając na sekundę i włączając w komórce Internet .
      Bo nie podobno zeby taki przekręt mozliwy byl tylko w moim tel??!!😜

      Usuń
    3. Mela, a jaki to przekręt??? Co Ty gadasz? Toż to dla dobra ludzkości:) Iza I.

      Usuń
    4. Z jednego adresu IP można zagłosować tylko raz dziennie.

      Mela, to głosuj, głosuj!!!!

      Usuń
    5. ja głosowałam z komórki z miasta i teraz chcę z kompa i mi sie widzą na szaro te ptaszki, buuuu

      Usuń
    6. Też nie mogę zagłosować kolejny raz. Ale raz oddałem głos.

      To także się cieszę, że masz takie wieści w kwestii zdrowia. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    7. A ja bym mogła do oporu tylko mailuf już nie mam 😕

      Usuń
    8. o włąśnie, mam jeszcze jeden mejl!

      Usuń
    9. Menza i syna 4 adresy juz wyslane.
      W sumie z mojego domu 9! 😁
      Normalnie wkrecilam się w to głosowanie. To tak jak walka o podium w drugim poście 😁😁

      Usuń
    10. Melu! Ty nasza przodowniczko pracy! dziewincet procent normy! Brawo!! :)))

      Usuń
    11. Lola, Ty mnie zawsze umiesz rozsmieszyc 😂😂

      Usuń
  6. I miałam spać do 7 a maly zglodnial godzinę wcześniej 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mela, doczytałam dziś. Dobra lekarkę masz! Powodzenia!

      Usuń
    2. Obyś miała rację Bogusiu ;) Zobaczymy czy dobrze zdiagnozowala problemy skórne Olka ;)

      Usuń
  7. Ciesze sie ze to "tylko" wielce krzywy kregoslup i RZS

    OdpowiedzUsuń
  8. No glosuje i mam nadzieje, ze Ty u mnie na Przemkowe zwierzaki tez?
    Oraz bardzo sie ciesze, zes zdrowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja se ponarzekam:). Właśnie wczoraj uzmysłowiłam sobie, że do pracy w obie strony mam 140 km... To tyle narzekania.
    Rybka, byłam przekonana, że będzie u Ciebie dobrze. Musi być. Nie ma innej opcji😍.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to jeżdżenie mam patent. Słucham książek. Od tej pory nie mam kłopotu; ))

      Usuń
    2. trzy godziny zmarnowane na dojazd, znam to :( i bardzo współczuję

      Usuń
    3. Wspanialy tak jezdzil przez 11 lat, dzien w dzien, dokladnie liczac to mial 78km w jedna strone czyli prawie 160 km w obie strony. Do dzis go podziwiam bo nigdy nie wypowiedzial jednego slowa narzekania.
      Jedynie udalo mi sie namowic go na pociag zamiast samochodu. Najpierw sie boczyl i zapieral rogami, ale jak raz sprobowal to mu sie spodobalo i potem juz tylko pociagiem. Sam potem twierdzil, ze moze sie jeszcze przespac w pociagu, a za kierownica takiej mozliwosci nie ma. No i jak sie trafila zla pogoda, nie wspominajac o zimie to jazda samochodem z 2.5 godziny natychmiast podnosila sie do 3.5 godz. Pociag zawsze te same 2.5 godziny, bez stresu i spinki.
      Wspolczuje Anon i mam nadzieje, ze nie bedziesz tego musiala robic tak dlugo jak Wspanialy.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki: )
      Można wielokrotnie z różnych urządzeń i takie tam; )

      Usuń
  11. Rybka,stany zapalne i krzywy kregoslup to "lepiej" brzmi niz to, o co sie balas! Dobra wiadomość:) Teraz gimnastyka wskazana, zapuścić sie nie możesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne wiadomości! Dbaj o siebie❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też głos oddałam wczoraj.
      Piękne wiadomości i tak ma być!

      Usuń
    2. Też głos oddałam wczoraj.
      Piękne wiadomości i tak ma być!

      Usuń
    3. Można głosować codziennie :)
      A nawet trzeba! :)
      Do 26 października!

      Usuń
  13. A dziś proszę was o moce. Tato pojechał na komisje do ZUS. Jest naprawdę chory wiec mogą mu odebrać rentę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moce dla Taty i kciuki zaciśnięte!

      Usuń
    2. Roksa moce ogromne! Mnie też to czeka i aż mnie skręca na samą myśl!

      Usuń
    3. ZUS to potrafi uzdrowić śmiertelnie chorego

      Usuń
    4. mie zus uzdrowił rękę, zaś lekarz prowadzący to olał :)

      Usuń
    5. Roksa, oczywiscie moce dla Twojego Taty, ale ja chyba nie rozumiem. Skoro jest naprawde chory to jak moga mu odebrac rente? Z czego niby w/g ZUSu ma zyc??

      Usuń
    6. Star,
      ZUS to loteria,
      rencistów u nas dużo, pieniędzy niekoniecznie więc od przyszłego roku jest pomysł, aby ukrócić "całkowicie niezdolny do pracy". Zacznie się uzdrawianie na dużą skalę przynajmniej częściowe. ZUS ci powie, że możesz się przekwalifikować, ale pracy ci nie załatwi.

      Z drugiej strony, patrząc uczciwie, to wielu rencistów dorabia. Znam osobę, która ma rentę, słusznie należną, bo jest osobą nie w pełni sprawną, z chorobą przewlekłą, pracującą na swoim i zarabiającą wielokrotność tej renty. Według mnie w takiej sytuacji powinna być renta zawieszona.

      Usuń
    7. Dzieki, teraz rozumiem.
      U nas jest podobnie, znaczy osoba pobierajaca rente ma prawo do tej renty dorobic, ale sa to ograniczone sumy jakie moze dorobic. Jesli dochod z dorabiania przekracza granice to wtedy sie wyrownuje obnizeniem renty. W sumie jest to jakos tak, ze np. czlowiek niepelnosprawny dostaje (strzelam z glowy wiec moze to byc zupelnie bez sensu) 800 dolarow renty miesiecznie, ale ma prawo dorobic 500 miesiecznie. Jesli dorabia 700 to renta zostaje zmniejszona o 600. Jesli dorabia 1000 to rente zabieraja.

      Usuń
  14. jakoś tegoroczne scyntygrafie na luzie ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz zagłosuję!

    Rybka cieszę się z "dobrych" wieści! Próbowałaś tejpowania na te różne kręgosłupowe bóle? Okazuje się, że te taśmy mają całkiem bogate zastosowanie! Tetaz mam np założone przeciwobrzękowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doganiamy Lidera, ale jeszcze trochę brakuje...
      Głosowanie trwa do 26 października!
      Trzeba głosować każdego dnia!

      Usuń
    2. Tak jest! :) Głosuję każdego :)

      Usuń
    3. Ja zaraz z drugiego mejla spróbuje

      Usuń
  16. Głos oddany,co prawda dopiero udało mi sie to z kompa stacjonarnego,bo moja komórka jest naprawde "udana".Po powrocie Koguta ze szkoły,tez będzie kolejny głos oddany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko,super ze to tylko stany zapalne wywołane przez RZS!!! Moge juz pić???

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=VQZrYtErNd0
      :)))

      Usuń
    3. jak głos oddany to mozesz!

      Usuń
  17. Glosuje, ale Beskidzka Spoldzielnia ma 31 glosow wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo Rybo !!! To teraz do SPA na rehabilitacje :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rybciu, teraz możesz spokojnie się alkoholizować, bez wyrzutów sumienia ;)
    Gratulacje za dobre wyniki, z pewnością są one również Twoją zasługą i tego jak o siebie dbałaś !

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy to jawa czy sen, ale ja wyniki Rybki znam juz od 12 pazdziernika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jawa
      Ale sama widzisz. Olewaja niektórzy czytanie komci:pp

      Usuń
    2. No przeciez pisalas o wyniku, będąc w PL. Mari ma racje. Pamiętam:) No ale dzis oficjalnie, to i oficjalne "imprezowanie":)

      Usuń
  21. Bardzo dziękuję za dobre myśli. Renta przyznana na 5 lat. I do tego ludzkie oblicze ZUSu. Jestem mile zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!!
      Niech Tata czuje się dobrze przy tym: )

      Usuń
    2. Brawo.
      Jak zwykle zanim ja sie obudze to juz pozamiatane:)))
      Roksa ale zadalam pytanie wyzej, prosze oswiec mnie na czym to polega.

      Usuń
    3. Brawo!!!
      Kolejny raz Fariatkowe moce zadziałały!!!! :))

      Usuń
    4. Kochana Star. Napisałam tak ponieważ tato mój od 20 przeszło lat jest na rencie( powypadkowej z pracy). Narzuciło się na to wiele schorzeń. Ojciec ma zwapnienie w głowie które zaburza pamięć krotkotrwałą. Nie jest w stanie samodzielnie egzystować. Ale gorsze są dolegliwości fizyczne. Problemy z chodzeniem itp. Przez 15 lat dostawał rentę na 5 lat z tytułu częściowej niezdolności do pracy. Ale w zeszłym roku dostał rentę tylko na rok ponieważ lekarz uznał, że rokuje do wyzdrowienia i pracy w zawodzie ( murarz). Tak więc nie wiedziałam czego się spodziewać.

      Usuń
    5. Dzieki Roksa, juz wyzej Roksana tez mi nieco wyjasnila i teraz wiem jak to dziala.
      Ale najwazniejsze, ze dostal przedluzenie, teraz pewnie bedzie co rok taka hustawka emocjonalna.
      Wiem cos o tym, bo sama jak zachorowalam po raz drugi dostalam od razu rente na rok, potem powinnam sie zgloscic na przedluzenie, czego nie zrobilam, bo akurat musialam byc w czesciowej izolacji.
      Stwierdzilismy wiec ze Wspanialym, ze ryzyko przywlecznia jakiegos chorobska z miejsca publicznego jest nie warte tej sumy jaka dostane. A potem to juz mi sie nie nalezalo i tak sprawa przyschla:))) Na szczescie mozemy sobie na to pozwolic i nie cierpimy z tego powodu finansowo, ale wiem, ze gdybym np. byla sama albo Wspanialy mial przecietne zarobki to nie mielibysmy tego komfortu.
      Straszne to jest, ze czlowiek pracuje cale zycie, placi te wszystkie skladki a jak przychodzi starosc czy choroba to musi zebrac o to co mu sie slusznie nalezy. Ale tak jest niestety na calym swiecie.

      Usuń
    6. Star,
      ale jak ja leżałam pokotem bo operacje, chemia, a kończyła się mi się roczna renta, to papiery w ZUS złożył za mnie OM, wystarczyło, ze lekarz odnotował, że nie jestem zdolna do przyjazdu. Wtedy to ZUS tylko na podstawie papierów przedłużył mi o rok, nawet do mnie nie przyjechali, zrobili to później jak złożyłam( znowu OM) o zasiłek pielęgnacyjny, wtedy lekarz mnie odwiedził w domu i sprawdził czy mi się należy.

      A wracając do rent, u nas też są ograniczniki, czyli widełki, tylko jak znam życie, rencista dostaje wyrównanie od pracodawcy pod stołem, a pracując u siebie, kombinuje z kosztami.

      Usuń
    7. Roksa,fajnie, ze ZUS okazal sie "ludzki" i serdecznosci dla Taty.

      Usuń
    8. Mysle, ze u nas tez byla taka mozliwosc, ale nawet nie rozpatrywalismy takiej mozliwosci. W czasie kiedy bylam w czesciowej izolacji to Wspanialy nie zostawial mnie samej na dluzej niz godzine. Bylo to spowodowane glownie faktem, ze nie moglam samodzielnie wstac z kibelka:)) i musial mi pomagac, a godzina to wszystko co moglam wytrzymac pijac niesamowite ilosci wody:))
      Tak czy inaczej nie zalezalo nam na tym az tak bardzo wiec odpuscilismy.
      Bylo, minelo i jakos zyjemy;) na nadmiar pieniedzy nie narzekamy, ale tez nie mozemy powiedziec, ze jest nam tej renty brakuje.

      Usuń
    9. Dla mnie brak renty też nie byłby tragedią, szczególnie że nie mam wysokiej, bardziej mi chodzi, żeby nie płacić ZUS-u, jak to robiłam kiedy nie miałam renty a nie pracowałam tak naprawdę, płacąc z działalności wysokie składki, jak nie mogłam pójść na zwolnienie na dziecko, które miało wypadek, więc w szpitalu codziennie byłam przez 2 miesiące, a sama będąc na zwolnieniu i tak musiałam składkę zdrowotną płacić. Te koszty przewyższają kwotę mojej renty. A nie mogłam sobie pozwolić na niepłacenie, wiedząc, że choroba wróci. No i w razie czego dziecka uczące się miałyby coś po mamusi ;pp

      Usuń
    10. niesamowite jest to, że dzisiaj obejrzałam pewien film, nieprawdopobonie celnie wpisuje się w to, co piszecie, jutro o nim napiszę

      Usuń
    11. Roksanna domyslam sie, ze jestes duzo mlodsza ode mnie a wiec placenie skladek ma sens, bo ewentualnie jeszcze mozesz wrocic do pracy. Jesli jest to niemozliwe to jednak ze wzgledu na wiek system ma prawo oczekiwac, ze tak sie stanie.
      Ja przestalam pracowac majac 61 lat i to wtedy bylam na rencie przez rok. Teraz majac 63 lata juz moglabym zaczac pobierac emeryture i kto wie czy sie na to nie zdecyduje po nowym roku. Jeszcze musimy to dobrze obgadac i zaleznie od tego co sie bedzie dzialo z praca Wspanialego byc moze takie rozwiazanie bedzie nam pasowalo.
      Moj Wspanialy moglby juz od 3 lat byc na emeryturze, ale wlasnie ze wzgledu na moja chorobe i ubezpieczenie ciagle pracuje. No i po cichu szepne Ci na ucho, ze to taki pracocholik, ze raczej do smierci nie przestanie pracowac:)) chocby na cwierc etatu, on nie da rady zyc bez pracy, to tak jak by oczekiwac zeby zyl bez tlenu.
      Taki typ;)

      Usuń
  22. Zagłosowałam.
    Przeczytałam.
    I się cieszę!
    A teraz poproszę o sushi bo uschnę!

    OdpowiedzUsuń
  23. I słusznie, jak obiecała to powinna wydać sushi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, pomocy, zrób ten KLIK!!!

      Usuń
    2. A gdyby tak każdy głosujący poprosił jeszcze swoich znajomych o pomoc, to może wtedy podamy z Rybką coś więcej ;))))

      Usuń
    3. albo wielgie to sushi albo czowiek mały:pp
      dzięki Olgo:)))

      Usuń
    4. a teraz?? jak tam proporcje?

      Usuń
    5. teraz mogą byc, zwłaszcza, że sushi duużooo:)))
      a to fact czy kobita? :p

      Usuń
    6. swoją drogą taki sposób serwowania nie podoba mi się
      uprzedmiotawia kobietę
      i mężczyznę też, bo na męskich ciałach też takie body sushi jest podawane

      Usuń
    7. mnie też to obrzydza, jako żart rysunkowy może być, prywatnie w sypialni proszę bardzo, alenie na imprezach!!

      Usuń
    8. o słodki jeżu...
      ile dobrego!
      przymykam oko na ciało pod ;p

      Usuń
    9. Wygląda smakowicie i tez wole nie na ludzkim ciele. Ciekawe, jakiej rybki uzyto:)))

      Usuń
    10. Olga, i poprosiłam siostry o glos:)

      Usuń
    11. Wolę sushi serwowane tradycyjnie. A pomysł na wykorzystanie człowieka w roli talerza to z Azji przybył?

      Usuń
  24. Brawo Rybenka!!!!
    Krzywy kregoslup moze byc niedlugo modny wiec nie ma sie czym martwic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyję z nim od dzieciństwa, bardzo się zżyliśmy:))

      Usuń
    2. Ha to juz nawet nie zzycie to uzaleznienie, wiec wszystko jest dobrze i tak trzymaj:***

      Usuń
    3. ja tam mam jakiś kręg za dużo czy cuś

      Usuń
    4. moja mama miałą dodatkowe żebro:)

      Usuń
    5. Ryba, nie mow, ja mam dodatkowe zebro i kuzwa ciagle jest z tym problem, znaczy normalnie mi nie przeszkadza, ale czasem go czuje zwlaszcza teraz jak schudlam. Wczesniej widocznie sie chowalo pod tluszczem i byl spokoj:)))

      Usuń
    6. Moj wujek ma dodatkowe palce u nóg (po 6). Serio:) Kiedy bylysmy z siostrami male, byla to dla nas wielka atrakcja!

      Usuń
    7. Star, ale jaja!
      Moja mama, wiecznie na sterydach, nie była szczupła widzę że na jej szczęście:))

      Iza no co Ty??!!

      Usuń
    8. W Brazylii jest taka rodzina, gdzie 14 osób ma dodatkowy palec u każdej z rąk. Zwłaszcza młodzi widzą w tym zalety, np. przy staniu na bramce. :)

      Usuń
    9. źle ze mna
      słowo bramka skojarzyło mi się z internetem, długa chwilę dochodziłam o co cho!!

      Usuń
    10. Iza! Dla mnie dzisiaj to bylaby wielka atrakcja. :)

      Usuń
    11. :) Albo bramka/wejście na dyskotekę.

      Usuń
    12. Mnie moje dodatkowe zebro przeszkadza tylko w pozycji pol siedzacej, wtedy odczuwam ale jak sie wygodnie usadowie to juz jest dobrze. A i byl problem z bodajze z sonogramem serca (jesli nie pomylilam z innym badaniem) jak czlowiekowi jezdza tym badylem po klatce miedzy zebrami zeby wybadac jak serce pracuje. Technik zawsze narzekal na to extra zebro i wtedy ja tez czulam bol jak sie koniecznie chcial dostac tam gdzie akurat to zebro przeszkadzalo:)))
      A tak w ogole to sie smieje, ze z mojego zebra mozna by zrobic dodatkowego czlowieka, tylko nikt nie ma boskich zdolnosci:)))

      Usuń
    13. czyli pewnie masz na myśli USG?
      po francusku jest to Echografie, tyż śmiesznie

      kurcze, nawet ja ni mom takich zdolności
      moja mama się śmiała, bo to było 13ste żebro, a u nas w rodzinie wszystko przewija się wokół 13, śluby, urodziny i inne:))

      Usuń
  25. Rybenko! Super wyniki, brdzo sie ciesze! Teraz musisz sie zapisac na gimnastyke korekcyjna i gitara. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyznam się choć niechętnie. A po cholerę mi gitara???

      Usuń
    2. Jak to, bedziesz nam spiewac przy ognisku.
      Bo fszyscy Polacy to jedna rodzina na przykuad. ;P
      I tom Klarki piosenkem obowianskowo. ;)

      Usuń
    3. ale ciongle nie jarzem!!
      czyli, że inwestycje mam rbić, bo żyć bendem, czy co??:pp

      Usuń
    4. U nas siem mowi gitara jako synonim super. ;))

      Usuń
    5. a nie, no to może, przecież że nawet
      ale odpowiednim słowem jest "mówiło się"
      chyba:pp

      Usuń
    6. U nas też siem nadal mówi "i gitara" ;P

      A wybierasz się gdzieś, że inwestować nie chcesz?? :P

      Usuń
    7. ja lepiej jak w skarpecie czyię
      nie mam tej inwestycyjnej umiejętności:pp

      Usuń
    8. Żartobliwie zamiast no i git!
      Mówi się no i gitara!
      U nas też :-)

      Usuń
  26. Rybkaaaaaa! Nie krzycz! nie mogę się podpiąć!
    Chciałam napisać, że skarpeta dobre miejsce, procentów co prawda nie daje, ale też nie zbankrutuje, ani rząd na niej łapek nie położy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie możesz to nie nakrzyczę, wyjontkowo, bo piontek

      ale złodzieje som na śfiecie!!

      Usuń
    2. W piątki ułaskawiasz?? :D będę pamiętać ;P

      To użyj użytej skarpety, nawet złodziej nie ruszy :D

      Usuń
    3. a głosowałaś??
      wtedy tak:p
      ha ha ha ha
      dobre:p

      Usuń
    4. Jasne, że głosowałam! Jak co dzień :P

      Usuń
    5. :)))

      to jesteś ułaskawiona na tydzień !

      Usuń
  27. kochani najcichsi czytacze
    bardzo
    bardzo Was proszę
    zagłosujcie!
    różnica spada, jest tylko 18 punktów do lidera
    wszystko w Waszych rękach!!
    głosach!!

    proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uderzylam małym paluszkiem w drewniana mogę od łóżka
    Paluszek jest spuchniety i mocno fioletowy
    Boję się ze czwarty raz zlamalam 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli postanowiłaś połamac sobie wszystkie palce???!!!

      Usuń
    2. jak możesz takom rybkie o złe rzeczy podejrzewać???:p

      Usuń
    3. ale ciongle w te same nogie uszka się łamiesz?
      szukam wzoru!

      Usuń
    4. Nie!
      Raz w listwe prxypodlogowom
      Drugi raz w krawenznik
      Czeci w listwe
      I czfarty w ramę od łóżka
      Widzisz jakieś cechy fspolne?

      Usuń
    5. Melku-wiem jak to boli...
      Miałam identyczne zdarzenie,paluch spuchł okropnie i niezle mnie napierniczal...
      Oby Twój szybko wrócił do normy.

      Usuń
    6. Otwocku, 0rzeważnie wraca do normy wiele tygodni 😯
      Rupia, ale jesteś bystra ;pp

      Usuń
    7. Mela, widzialas powyzej ze niektorzy maja 6 palcy u nog!? Jak dobrze, ze ty masz tylko 5. ;)

      Usuń
    8. Lola, to samo pomyślałam:) To Meli caly rok by nie wystarczyl na gojenie paluszków!

      Usuń
  29. Cieszę się, że w wynikach nie pokazało się nic gorszego. 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każden by się ucieszył!
      no i ubłaguje sie o głosowanko:))

      Usuń
  30. Cisi czytacze, też głosują codziennie, ale się nie odzywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boguśka, wyznać Ci miłość???

      Usuń
    2. Nie trzeba. Jestem codziennie, ale nie zawsze czuję, że chcę się odezwać. Głosuję od początku, jak tylko była prośba.

      Usuń
    3. nie kcem byc natrentna, to nie wyznam, ale b dziękujem:)))

      Usuń
  31. jakby cuś, to f drugim poście tesz jezdem piersza !!! :p

    OdpowiedzUsuń
  32. zostałam zaproszona do kina
    ha! mogę nawet wybrać film, ale jak wybrać, skoro jeden jest straszny, a drugi straszniejszy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @_@ To jakie kino ma taki straszny repertuar? Raz w życiu obejrzałem horror ,,Dom woskowych ciał", kawałek ,,Teksańskie masakry..." i wymiękłem z takim kinem, nie lubię tak samo albo i więcej jak kryminałów książkowych ze Skandynawii.

      Usuń
    2. Geostorm lub The Mountain Between Us
      Na pewno będę się bać i krzyczeć (nawet na bajkach krzyczę jak np ośmiornica wypadnie z auta i wali w ścianę);D

      Usuń
    3. I popcorn Ci poszybuje ze strachu jak Jasiowi Fasoli?

      Usuń
    4. nigdy! Nie cierpię popcornu w kinie!!

      Usuń
  33. No ba, Warszawa jest moim miejscem, bo tu się urodziłem i zawsze jak wracam z jakiegoś wyjazdu dłuższego to z jakąś taką tkliwością patrzę na te wszystkie budynki, ulice itd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zakochałam się w Warszawie na nowo, kilka lat temu
      to miasto jest teraz takie dynamiczne, takie metropolitalne, wspaniałe!!

      Usuń