poniedziałek, 9 października 2017

kocham książki!

kocham czytać też!!

przez lata trochę się ich uzbierało
tych książek
sporo też rozdałam
przeprowadzki pomagały trzymać je w jako-takim porządku
ale ostatnio się zdenerwowałam, bo nie mogłam znaleźć jednej książki o której wiedziałam, że ją mam

i postanowiłam że wszystkie zwalę z półek i ustawię od nowa

ALFABETYCZNIE!






znaczy większość jest allfabetycznie, ale wydzieliłam półki typu: Dobre rady, czy słowniki, czy przewodniki turustyczne, takie tam

i normalnie fajnie jest!!

DAJCIE SZANSĘ FILIPKOWI, ŻEBY KIEDYŚ TEŻ MÓGŁ CZYTAĆ KSIĄŻKI!!!





101 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko 2 polki z ksiazkami wszystkie podaje dalej zaraz po przeczytaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie jakbym dziecko oddawała
      Ale pożyczam

      Usuń
  3. To co widzimy to jusz posprzatane
    czy zdjecie po bedzie za miesiac? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach nowych książek. I uwielbiam czytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z ta segregacja ksiąźek,Rybenka. Jak sie ma biblioteke w domu to warto poukladać. Super....

    OdpowiedzUsuń
  6. Omatkokochana! Tylko najpierf utrwal alfabet zeby szybciej robota szła 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wpadnę na korepetycje??😉

      Usuń
    2. Super! Będę mogła się chociaz odwdzięczyć za to że się od 8 tyg tak ze mnom menczysz 😉

      Usuń
    3. no raczej to ty sie męczysz:)))

      Usuń
    4. Ale od dwóch dni jakby schował te niewidoczne zeby 😁
      Wiem, ze jeszcze je wyciągnie Ale miło tak bez zębów 😜

      Usuń
    5. miło:))))
      czyli jednak doczekaliśmy momentów, że karmienie to czysta przyjemność??:)))

      Usuń
    6. Można tak powiedzieć, chociaż tak już było kiedyś przez kilka dni a potem znowu zaczął kąsac ;)
      Ale gdyby tak zostało to byłoby super :)))
      I je w ekspresowym tempie! Nie podoba mi sie to ;)

      Usuń
    7. sobie męża do dopieszczania zatrudnij!!
      Dziecko je tyle, ile potrzebuje, koniec kropka, a ten Twj to na zagłodzonego sorry nie wyglada:ppp

      Usuń
    8. Hahaha😂😂
      Ale sześć minut???!!!

      Usuń
  7. Ale alfabetycznie to nie według wzrostu.Niskie stoją przy wysokich i zaburzają.
    Ja staram się układać tematycznie ,ale i tak szukam ,jak potrzebuję coś znależć na szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację
      Ale tym razem postanowiłam tak i zobaczę czy działa

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Poniekąd efekt że nie ma skąd pożyczyć

      Usuń
    2. Może mnie byś poukladala, bo planuje od tygodni? Kocham czytać i mam mnostwo książek. I wiem, gdzie ktora stoi!
      Znacie?
      - Baco, jak wygląda wasz dzień pracy?
      - Rano wyprowadzam owce, wyciągam flaszkę i piję...
      - Baco, ten wywiad będą czytać dzieci. Zamiast flaszka mówcie książka.
      - Dobra. Rano wyprowadzam owce, wyciągam książkę i czytam. W południe przychodzi Jędrek ze swoją książką i razem czytamy jego książkę. Po południu idziemy do księgarni i kupujemy dwie książki, które czytamy do wieczora. A wieczorem idziemy do Franka i tam czytamy jego rękopisy.



      Usuń
    3. Iza, jak wiesz, to po co układać?
      dowcip przedni:))

      livia, ja tez, zawsze czytam jednocześnie dwie, jedną w samochodzie, jedna w domu:)

      Usuń
    4. Rybka,no wiem, ale trzeba poukładac, zeby je troche odkurzyc:)
      I daje szanse Filipkowi, zasluguje na to! (to pisalam ja - Iza I.)

      Usuń
    5. no fakt, kurzu się zbiera trochę
      choć szczerze mówiąc o dziwo na naszym strychu kurzy się mało

      Usuń
    6. Iza,
      znam kawał :)) i od razu uruchomił mi wspomnienia z pewnego wesela na łonie przyrody, czyli przy ognisku nad jeziorem, wraz z dzieciakami, więc...my tam nie piliśmy tylko czytaliśmy książki ;pp i czasopisma, czyli piwo ;D

      Usuń
  9. Moje po przeprowadzce też czekają na rozłożenie.. aktualnie zaczął się zlobkowy kryzys ... Płaczą dzieci i ja .... Także ten 🤐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzieci muszą swoje wypłakać
      będziecie mieli co wspominać
      ja też płakałam...
      tzrymaj się dzielnie Miśka!

      Usuń
    2. Miska, niech będzie pocieszeniem dla Ciebie ze oni mają siebie obok siebie
      Chociaż rozumiem, ze na razie nic Cię nie pocieszy :*
      Trzymaj sie! Będziemy trzymać kciuki za szybką i pomyślną adaptację ❤

      Usuń
    3. Kichana❤ mój syncio już od 4 dni nie płacze w żłobku. Cały miesiąc było tak że łzy jak to odprowadzałam i jak po niego przychodziłam to istna histeria. A ja czułam się jak wyrodna matka. Teraz jest już dobrze.

      Usuń
    4. Sama się tak czuję .... Ale kurde no nie mamy wyjścia , mam wolne do końca października żeby ich oswoić że zlobem .... Potem muszę do roboty iść

      Usuń
    5. poradzą sobie
      krzywda im się nie dzieje
      dla nich to wielka zmiana, któej nie rozumieją
      ale z czasem chęć zabawy z innymi dziećmi zwycięży:)

      Usuń
    6. Moje młodsze przez tydzień płakało, ale płakały wszystkie dzieci. Ja byłam zestresowany, bo wcześniej mała chodziła gdzie indziej i nie było płaczu. Po tygodniu koniec łez, teraz szybko się przebiera i biegnie na salę. Nawet się nie ogląda na matkę :(
      Trzymam kciuki za szybką adaptację!

      Usuń
  10. u nas sporo książek "wyprowadziło się" wraz z synem
    ale i tak od czasu do czasu trzeba robić selekcję.
    Kiedyś poukładałam wszystkie według wzrostu a innym razem według kolorów okładki,
    lubię gdy ktoś przyjdzie i nic nie mówi ale paczy wymownie bo "Okultyzm w sztuce" stoi obok "Skarbów jasnej Góry"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha

      Fakt, moje książki stoją w bałaganie, grube obok chudych, wielkie obok niskich
      ale za od razu wiem, czy mam "Zieloną Milę" Kinga:p

      Usuń
    2. Alfabetycznie według autorów, czy tytułów? ;)

      Usuń
  11. Znaczy ze ja mam fajny zawod????
    Rybenka !!!ksiazka ktorej szukasz jest albo u Kasi albo u Ani::))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale alfabetycznie wedle tytuuuf czy ałtoruf ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ksiazki, polskie przyplynely, prawie tysiac, przed wyslaniem na statek musialam zrobic ich spis, to byl wyczyn. Teraz to mam wiecej po angielsku, kupuje w secondhandach, sa bardzo tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem za leniwa na czytanie w obcych językach, ale czasem sie skuszę na coś po angielsku, żeby musk potrenować

      ale spis?
      wow!!

      Usuń
    2. Pamietam moja pierwsza ksiezke w obcym jezyku.Moja szefowa przeczytala i podala mi mowiac" taka sobie chcesz poczytac?"Moja pierwsza mysl- a sa tam obrazki?

      Usuń
  14. Uwielbiam czytać! Teraz, jak moje zawroty głowy są nieco mniejsze nadrabiam zaległości ostatnich miesięcy.

    A do porządków też się zbieram...ale w szafce z ciuchami! Wysypują się gdy otwieram drzwi szafy 😜😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laila to tak jak u mnie😛😛😂

      Usuń
    2. ciuchy mnie pzrerażają
      zwłaszcza, że nie mam sie w co ubrać!!!

      Usuń
    3. Margo piąteczka!!!

      Rybka ja mam ten sam problem!! 😄😄

      Usuń
    4. kurczę
      coś chyba musze sobie kupic, bo nie mam z czym jechać:p

      Usuń
  15. idem na wojne s zusem -bende siem sondzić !

    OdpowiedzUsuń
  16. Rybcia, dzięki za podlinkowanie na zbiórkę dla Filipka :***
    Póki piłka w grze...w ilości siła!!!
    Już był program lokalny, teraz ma być w "Uwadze", więc do końca miejmy nadzieję!!!

    Mam podobny regał, tyle że półki szersze- robiony na zamówienie bo ściana z uskokiem. Do maja miałam książki w czterech pokojach, ale po porządkach Ciotki mam w trzech i oczywiście w mieszkaniu w DM, bo jak pożyczam Mam i Aliś, to raczej już potem zostają w mieście ;)
    Kupuję, bo...doszłam do wniosku, że chcę czytać to co chcę a nie to co akurat jest w bibliotece. Czasem też pożyczam od koleżanki, która jest maniaczką kupowania-czytania, jej mąż też, i to najczęściej jego pozycje lądują u mnie ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja jedna koleżanka kupuje książki, ale za często sa to książki typu "ukryte teraoie" :pp

      trzeba nagłośnić, bo na razie cieniutko tam z e zbiórka
      ja się dorzucę dopiero za dwa dni

      Usuń
    2. Media czynią cuda w takich sprawach!
      Ja wpłaciłam, ale dziś jeszcze dorzucę. Serce pęka jak dzieciaczki chorują!!

      Usuń
    3. Olga,mi wczoraj pękalo,jak przeczytałam ile to maleństwo musiało wycierpieć.
      Tez mam zamiar jeszcze dorzucić troche sms...

      Usuń
    4. Tak. Oby Filipek miał szansę...

      Usuń
    5. Ciągle klikam i sprawdzam zaklinając rzeczywistość.
      Każde udostępnienie to nowi potencjalni wpłacający.
      Miejmy nadzieję, że się uda!

      Usuń
    6. Roksanna dorzuciłam coś od siebie, a jutro wrzucę tą informacje na blogasia i Fb.

      Usuń
  17. A że tak zapytam czy książkę znalazłaś? To była ta "Zielona mila"?😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Zielona, Ślepnąc od świateł, i tadaaam! Znalazłam i to bardzo szybko, prawie kusiło nie robic dalej porządków:p

      Usuń
    2. 😁 wierzyłam w Ciebie 😁

      Usuń
    3. ta mi sie podobała
      ale Radio Armagedon kicha, nie dałam rady

      Usuń
  18. Jak byłam mała, moje książki posiadały nawet karty biblioteczne:) Sama je zrobiłam. Nie pamiętam jednak, czy ktoś te książki wypożyczał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO ja też się bawiłam w bibliotekę :)))

      Usuń
    2. ja kiedyś zaczeuam spisywać f kajecie, ale mam tak mauo, że zrezygnowauam :p

      Usuń
    3. latwo odróżnić psychpatę od normalniaka:p

      Usuń
  19. Ja też kocham czytać. Teraz z niecierpliwoscia czekam na labirynt duchów.

    OdpowiedzUsuń
  20. czy można kichać na scyntygrafii??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że chyba nie można. Przynajmniej ja w czasie swojej to nawet wstrzymałem oddech.

      Pozdrawiam!
      Mozaika Rzeczywistości.

      Usuń
  21. a ja w jednym pudeuku znalazłam sporom kolekcjem Wolskiego
    i bardzo mi żal, bo fantastycznie się go czytauo, ale chyba nie zrobię mu oddzielnej półki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolski powiadasz
      Ni mom
      Nie czytałem

      Usuń
    2. Antybaśnie, Agent Dołu, Matriarchat- to były fantastyczne książki, jakiś czas temu zauważyłam prawicowe zapędy, ale nie sądziłam, że aż tak

      Usuń
  22. Mam mniej półek z książkami niż Ty. Poza tym skończyło mi się miejsce i jak na razie czytam książki z biblioteki. Mam wrażenie takie jak wchodzę do tego miejsca, że tak naprawdę przeczytałem do tej pory może pół kropelki z oceanu książek. :)

    Poza książkami od jakichś trzech lat zbieram płyty CD z muzyką. Mam na razie ponad 200 i też miejsce mi się powoli kończy. :) Tak to już jest ze zbieraniem wartościowych przedmiotów.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam segregować książki na półkach! Obecnie są u mnie ułożone wielkością i tematyką, ale były już kolorami okładek, wiekiem i alfabetycznie właśnie :P Eh, chyba mam za dużo wolnego czasu...

    OdpowiedzUsuń