wtorek, 1 sierpnia 2017

dwa i pół miliona

tyle dzisiaj pęknie wejść na blogu
nieustannie mnie to zdumiewa

ale co tam blog

dzisiaj mamy Saharę albo inne cuś
upał ma być potworyczny
nie wiem, jak go przeżyć?

uważajcie na siebie
i dużo pijcie
WOOODYYY!!!!

PS. i wspomnijcie dzisiaj ciepło tych wszystkich, którzy walczyli w Powstaniu Warszawskim

oby nie powtórzyły się tamte czasy...



114 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstanie Warszawskie - pamiętamy!

    2,5 mln! Gratulacje! A tak niedawno świętowany był tu pierwszy milion!

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to szok-tyle wejść:-)i za chwile będzie kolejny milion:-)Rybko-Gratulejszyn!!;

    Powstanie Warszawskie -tutaj moje Koguciko miałoby pole do popisu,niekoniecznie wychwalajac pod niebiosa ten zryw...Co nie zmienia faktu,ze poległym należą sie najwyższe honory a przede wszystkim pamięć.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne zdanie przeczytałam ostatnio.
      Jak się patrzy wstecz ma się sokoli wzrok

      Usuń
    2. Cos w tym jest. Widzi sie wszystko to, czego sie wcześniej nie dostrzegalo.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czesc pamięci tych młodych ludzi, wplątanych w politykę, Cześć cywilom, ktorzy starali sie zyc podczas tego wszystkiego.

      Usuń
    2. Tak z rana Repciu wody ??😛😛

      Usuń
  5. Oplacalo sie wymusic na Tobie ten blog, co nie? :)
    Mielim burze w nocy, jest 18°, idzie zyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantero, nieładnie tak sie chwalić, kiedy my padamy od słońca:)

      Usuń
    2. Zapowiadaja gwaltowne burze z huraganem, zbliza sie do nas paskudny front, wiec nie wiem, czy to tak dobrze i czy jest mi czego zazdroscic.
      Woda znow sie podniosla i ponownie zamkneli ulice przy jeziorku.

      Usuń
    3. Aniu, no wiadomo, ze nie zazdrościmy tego wszystkiego, o czym piszesz, ale na zartach to sie chyba znasz?

      Usuń
  6. Zachęcam do obejrzenia filmu dokumentalnego "Powstanie w bluzce w kwiatki"
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętamy!
    Rybko, gratulacje. Wymusimy dzis przekroczenie 2,5:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Brawo my ☺choć ja to od niedawna więc dużo się do tego sukcesu nie dołożyłem ☺

      Usuń
    2. są tacy co się dołożyli a teraz pewnie bardzo żałują:pp

      Usuń
    3. muj jezd miljon ! :p

      Usuń
    4. To nawet może być prawda: pp

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak ja się poświęcam za te milijony!:pp

      Usuń
    2. phi, u mnie pękło sto tysięcy:p

      Usuń
  10. Fakt! Rybka, wino chlodzic:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Milionerka!jak nic z hazardu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież sie przeniosła na oporową!

      Usuń
    2. Celem blokowania zatazy a nie milionów :)

      Usuń
  12. a jakie masz najczęściej wyszukiwane słowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza wymuszony blog
      Blog rak
      I takie tam to dwie perełki z dzisiaj:
      Niełkai mamcie cieloku
      Przepuszczanie kobiet w ciąży w kolejce

      Usuń
    2. Te niełkaj to pewnie z tęsknoty za gołąbkiem

      Usuń
  13. Gratulacje!!!
    Piękny wynik, Rybko. Ani się obejrzysz, a będzie 3 na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby!
    Choć na świecie wciąż jakieś wojny się toczą, również z wykorzystywaniem dzieci...

    Gratulacje!!! Zacna liczba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, naiwne jest myślenie, że świat bez wojen może istnieć
      ech...

      Usuń
  15. Imponujący wynik. Tworzy się historia:-)
    Pamiętamy o Powstaniu. Nigdy wcześniej i już nigdy później nie będzie tak wspaniałych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obyśmy nie musieli się z tym konfrontować...

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. jakby się to jeszcze w złotówkach dało mierzyć...:)

      Usuń
    2. Pieniadze to nie wszystko:)))

      Usuń
    3. Przeczytalam złotą myśl: Pieniadze szczęścia nie dają, ale praca uszlachetnia, za to lenistwo uszczesliwia:)))

      Usuń
    4. ale można za nie kupić spirytus:p

      Usuń
    5. nie uwierzycie ale dostałam dziś dwie flaszki z zieloną naklejką!

      Usuń
    6. na fszelki wypadek - nie uwerzymy:)

      Usuń
  17. Jusz myślałam ze Melek rozpakowan a tu nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, już tracę wiarę ze to nastąpi 😕

      Usuń
    2. traciłam wiarę trzykrotnie:p

      Usuń
    3. Ale żeby na sierpień planować dziecko to czeba mieć nierówno pod sufitem ;pp
      Następne będzie w marcu 😄😉😜

      Usuń
    4. Mela, nie jesteś sama! Córka kuzynki ma termin na 8 sierpnia! Też ledwie żyje w tym upale. Ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz ;p

      Usuń
    5. No nic, trzeba czekać 😉
      Dzisiaj koleżanka okupuje porodufke więc czekam na wieści jak na szpilkach.

      Usuń
    6. Mam nadzieję że mają klime na tej porodufce!

      Usuń
    7. 😲😲😲😲😲😲

      Usuń
    8. Melku to tylko cc planowane pozwala na ostateczne nastawienie sie na konkretna datę-ja musiałam rodzic w ten sposób,ale nikomu nie polecam tego koszmaru...

      Usuń
    9. Ja też rodziłam 6 sierpnia. Dawno temu, ale lwy są fajne. Dzięki za moce. Psiapsiola obudzona po, teraz powoli i cierpliwie musi dochodzić do siebie. Pomogłyscie niewatpliwie. Dzięki!

      Usuń
    10. A ja 9 sierpnia i tez dawno temu, jak Ty, Bogusiu:) Tez byl upal! Niech psiapsiolka zdrowieje.

      Usuń
    11. Ale Mele podziwiam. Jeszcze drugiego dziecka nie urodziła, a już trzecie planuje! Brawo, jesteś twardzielka!

      Usuń
    12. Mela urodzi w moje urodziny na prezent��

      Usuń
    13. I dam na imię Zyraf 😃

      Bogusiu 😁

      Usuń
  18. keby jeszcze za to płacili...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry,czy dom gouompki?

    Gratuluję

    Pamietam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej co Wy z tymi guonpkami????Asz takie dobre byli?
      A kto je sposzondziuł?

      Usuń
    2. Chyba jutro zrobie te golabki, bo mi apetytu narobilyscie:)

      Usuń
    3. Co to były za gołąbki !!

      Usuń
  20. Zazdrosze wszystkim którzy mają możliwość być w Warszawie w ten wyjątkowy dzień. Osobiście mam ciarki, wzrusza mnie niezmiennie postawa ludzi. Jak tylko syn mój będzie starszy obowiązkowo zabiorę go by mógł przeżyć tak niesamowitą godzinę 17.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile nie zdominują tego swięta ONRowcy:((

      Usuń
  21. Gratuluje milionow, Rybko! To moge Cie juz nazywac "Big Fish"? :D

    A jesli chodzi o golabki - ktos moglby mi zrobic i przeslac moze? :p zrobilyscie mi smaka.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro planuje, wiec kurierem wysle Ci, Kas:)

      Usuń
    2. A ja tez moge prosic golabki? Ale mam smaka😀

      Usuń
    3. Oj, Iza!! Alez bym Cie wysciskala normalnie!!! :****

      Usuń
    4. Ja robilam ponad miesiąc temu ale chetnie bym zjadła :)
      Iza, zrób duzom porcje 😄
      Chociaz w ten upał gotowanie nie jest zbyt przyjemne 😠

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. czy da sie spać pod włączonym prysznicem z zimna wodą??

      Usuń
    2. Raczej nie ;)
      Ale pod prysznicem spedzam pol dnia i trzyma mnie on przy życiu :)
      Teraz leże pod wentylatorem i mam zamiar tak spać

      Usuń
    3. O!
      zaciengne wiatrak do sypialni!!

      Usuń
    4. Koniecznie!
      Nakierowalam go tak ze tylko na mnie wieje :pp

      Usuń
    5. w tem momencie to nie mam konkurencji do wentylatora:pp

      Usuń
    6. To jeszcze lepiej ;pp
      Ale monz nic nie mówi na moj egoizm ;)
      Byleby mi za kare znowu opryszczka nie wyszła od tego wiatraka 😱

      Usuń
    7. opóźniam pójście spać
      bo nie bedzie lekko

      Usuń
    8. Z wiatrakiem lżej! :)
      I po chlodnym, prawie zimnym prysznicu

      Usuń
    9. to najsamfpierf zadźwigam wentylator ( trudne suowo:PP)

      Usuń
    10. Taki wielgi jeże ze czeba go zadzwigac?

      Usuń
    11. To będziesz miała chłodno w nocy 😄
      A u mnie burza chyba będzie

      Usuń
    12. a czy ja Ci pisałam o świetnym patencie na upałY?
      trzeba zamrozić butelki małe z woda
      ja teraz niosę jedną do sypialni
      trzyma zimno b długo
      można się w nocy przytulic jak do klimatyzatora:))

      Usuń
    13. Nie, nie pisalas! :)
      Szczegóły musisz podać co się z tom butelkom robi ;)

      Usuń