poniedziałek, 29 lutego 2016

no i znowu



a ja mleczko
czystek
herbatkę

chlip chlip:pp


135 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ty mi gratulujesz a ja nie jezdem dzisiaj z pierfszego zadowolona
      Miala być repo

      Repciu, oddaje ci pierfsze miejsce!!

      Usuń
    2. nie biorę
      bo cieszę się, że jesteś :D

      Usuń
    3. Repo, bo się rozbecze zes wzruszenia

      Usuń
    4. ależ proszę !
      dzisiaj Ci wszystko wolno :)

      Usuń
    5. Mam wyrzuty sumienia że się o mnie martwilyscie

      Usuń
    6. sprawy prywatne załatwia sie na PUBLICZNYM
      BLOGU RYBKI
      jakbyś nie wiedziała :p

      Usuń
    7. Oj, nie chcialam się wdawać w szczegóły
      A tu się okazało że was tylko zmartwilam
      Pewnie myslalyscie jak rypka, że uamrnelam ;p

      Usuń
  2. Rypka! Skasuj mnie szypko!!! Blagam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. To są jaja, że wymuszamy na rypce żeby szypko posta pisała bo kończy nam się miejsce do gadania ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my takie wredne jestesmy
      siksy i france

      Usuń
    2. jaja ?
      że blog SAM SIE PISZE ???

      Usuń
    3. Ale łona już siluff na nas nie ma

      Usuń
    4. Ale chyba nas lubi bo posta napisala:)

      Usuń
    5. Eeee, z obowionsku a nie z lubienia napisała ;p

      Usuń
    6. dla statystyk napisała
      żeby na reklamach wiencej zarobić !

      Usuń
    7. Taaaa, a nam będziesz fpierac że dla nas ;p

      Usuń
    8. dla nas...ha,ha,ha
      czy Rybka ma ludzie uczucia ?
      tylko hajs i popularność

      Usuń
    9. Ha ha ha!
      Niech ona tylko to przeczyta to nam już nigdy nie fstawi drugiego posta i będziemy pisać w spłaszczeniu! ;pp

      Usuń
  4. Martek, czy ty mnie pilnuejsz??????
    Z tymi slodyczami????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis ci odpuscilam.Tak sie o ciebie martwilam,ze pozwolilam nawet zjesc kilo krowek:)

      Usuń
    2. :***
      Martek, bo ją poczebuje takiej silnej ręki nade mną!
      Za mocno mi odpuszczasz! ;pp

      Usuń
    3. Ok,to od JUTRA ;) zakaz krowek,
      sernika od Zyrafki
      jablecznika od Owocka,
      bloku czekoladowego od Lailii
      i wszystkiego pysznego!

      Usuń
    4. właśnie...
      Mela, gdzie ja Ci mam ten sernik ????

      Usuń
    5. No! Czymam cię za słowo!

      Usuń
    6. Właśnie repo! Widzisz mi Sernik! :ppp

      Usuń
    7. czy ja nie wiem
      mogę na Święta zrobić :)

      Usuń
    8. Ha! I to jest myśl! A ja będę się chwalić że taki fspanialy upieklam ;pp

      Usuń
    9. to busem trza posłać
      jak do Londynu

      Usuń
    10. Meluś jezdeś!! a ja jusz ze spszentem do resuscytacji i kilogramem krufek leciauam;)
      A powiec ubiłaś i wyskubauaś Indyczkem :P

      Usuń
    11. to o mnie też się martfiono <3

      Usuń
    12. Wiem Ajdo 'Kochana, czytalam i wzruszona dzisiaj jezdem jak rzatko!:****

      Nie wyskubalam, ale niech się na pierfsze nie fpycha bo skończy w rosole!!!

      Usuń
    13. człowiek się nie wychyla, żeby przypadkiem znowu pierwszego miejsca nie zająć a tu takie podejrzenia!

      Usuń
    14. rosu z indyka... co to za egzotyka?

      Usuń
    15. Repo, a mój sernik?

      Mela kiedy jakiś dzień słodkości będzie? Jeden w tygodniu być musi! :)

      Usuń
    16. Niechaj będzie! Świadków mamy dużo! )

      Usuń
    17. ech z indyka wiele można zrobić, tylko hormonami faszerowane tak,że facetom po spożyciu cycki rosnom :P a kobietom cycki horujom :(
      Laila ja nie mogem sobie robić dnia słodyczowego, bo kończy siem żarciem 7dni na tydzień/30dni w miesioncu (nawet lutym:P ) i 365 w roku, buuuuu
      Jezdem wuaśnie na otfyku !!

      Usuń
    18. Martek! Ty nam nie możesz pozwalać na takie rzeczy! ;pp

      Usuń
    19. Ajdus,ale ciebie nie trzeba pilnowac?:)

      Usuń
    20. Ajda dołącz do naszego klubu!
      Martek jest szeryfem, wydziela nm porcje :P

      Usuń
    21. Ajda, to przylacz mnie i laile do tego klubu AS (anonimowych slodyczozercow) a martek będzie nas pilnować
      Co? Zgadzasz siem?

      Usuń
    22. Melus,ale ja widzialam Laile i jej ZADNE slodkosci nie zaszkodza:)
      Tobie pewnie tez!
      Po co sie dziewczynki katowac?!

      Usuń
    23. Oj nie wiem. Teraz jestem grzeczna-jestem w transie odchudzania. Zawsze po diecie wracałam do słodyczy, tym razem ma być inaczej,więc poczebować będę mega pilnowania PO diecie !

      Usuń
    24. Owocek mnie widział i świadkiem , że diety potrzebuję :)

      Mela masz rację, skoro Ajda taka zaawansowana o dołączmy do jej klubu :D

      Usuń
    25. Mel,poslij fotke to ocenie:)

      Laila,ja sie jutro Owocka zapytam,ale i tak ci nie wierze;p
      zdjecia nie klamia

      Usuń
    26. jasne, przyłączam się;) Os środy popielcowej już dietuję ale ja muszę duszo schuść :P a Wy pefnie 3 albo 8 kilo :p

      Usuń
    27. Ajda a na jakiej jestes diecie?
      Bardzo sie ograniczasz?
      Podziwiam!

      Usuń
    28. Martuś :**
      Miałaś być moim mentoro-strażnikiem :)

      Usuń
    29. Martek, dieta zdrowe jedzenie:) czyli właściwie to co normalnie ale bez czekolady. Tyle że ja tej czekolady jadłam naprawdę dużo,bardzo dużo:-O
      Ograniczeniem jest niejedzenie czekolady:PP i ftedy waga pienknie leci f duł (ale nie na ziemię s okna:p)

      Usuń
    30. Ajda, ja też duzo muszę

      Usuń
    31. napefno nie tyle co ja :PP

      Usuń
    32. Ajda gratuluje silnej woli i niejedzenia twojej ukochanej czekolady!

      Laila,ale tak naprawde chcesz zrezygnowac z czegos co lubisz? ? ?
      Jesli TAK to od jutra Was pilnuje!Obiecuje!

      Usuń
    33. Apropo tych hormonów,tym bardziej nie ma sęsu grozić indykom, ani co gorsza kosnumować ich :p

      Usuń
    34. Ajda, napefno więcej! ;pp

      Martek!!!! Ja cię udusze!!!

      Usuń
    35. Lepiej jednak zjeś czekolady niż indyka na obiady.

      Usuń
    36. grozić zafsze moszna :P

      Usuń
    37. Indyku czuj sie bezpiecznie.Dziewczyny tylko slodycze lubia:)No chyba,ze jestes indykiem z czekolady:)
      Melus,mam sie bac?Ciebie?Ty taka grzeczna jestes:p

      Usuń
    38. słotka to ja jestem <3

      Usuń
    39. ha,widzisz,jednak mniej!!

      Usuń
    40. Ajda :DDD
      Martek, pilnuj nas i bonć dla nas surowa i wymagająca ok?

      Usuń
    41. ja cztery rozmiary, bo tyle utyłam w zejszłym roku:P

      Usuń
    42. Fariatki ;)))
      beda sie licytowac o kazdy kg:)
      bo za chwile liste zrobimy:
      wiek,waga i wzrost, a i ze zdjeciem NO!

      Usuń
    43. nefer! Pypka by mnie pszegoniła:P

      Usuń
    44. Wiek i wzrost mogem podawać ;pp

      Usuń
    45. Bes przesady Ajda, a czy to jej blog??? ;ppp

      Usuń
    46. A te krufki to też pożeracie w rosołach?!

      Usuń
    47. Ja to dugie mam zdecydofanie fajniejsze;)
      170

      Usuń
    48. Ajda,a za co cie Rybka przegoni? SPI.Nie dowie sie.Tu wszystkie info sa tajne;)

      Melus,to dawaj pierwsza:)

      Usuń
    49. nie,krufki na surowo jako raw food ;)

      Usuń
    50. Krufki lubimy na surowo, nie to co indyki

      Ajda, pierfsze dawaj!

      Usuń
    51. Indyk
      Krowki to podstawa;)

      Usuń
    52. Martek nie wiadomo, a nusz pszeczyta :p

      Usuń
    53. Myslisz,ze Rybka czyta komcie?:p

      Usuń
    54. I siem dziwiom, że tyjom, jak tu o kilogramach kruwek wołowych czytam.

      Usuń
    55. 35 i 167cm
      (To pierfsze to nie kilogramy niestety ;pp)

      Usuń
    56. piontka Melonik :) rufnocześnie!

      Usuń
    57. Mel,na szczescie pierwsze to mie kg :)

      Usuń
    58. i co tu znuf epatujesz tom sfojom niedojrzauościom :P

      Usuń
    59. A na tą "pypkę" to co by Freud powiedział :p

      Usuń
    60. 35 to ja miauam jakieś 100lat temu :p

      Usuń
    61. Ajda :)
      Już się wyksowujem ;)))

      Usuń
    62. Ajda,poczekaj na Laile.To dopiero Siksa;)

      Usuń
    63. Indyczko raczej okulista, ciemno mam, bo filmrufnocześnie oglondam

      Usuń
    64. czujem siem jak pszedszkolanka :p

      Usuń
    65. Ajda to dobrze czy zle?:p

      Usuń
    66. kiedyś to były czasy, fszendzie byuam najmuodsza, w szkole 2 lata od innych. A tutaj tragedia jakaś, zamknem siem chyba f sobie

      Usuń
    67. Ajda nie zamykaj sie przed nami.
      My Cie lubimy!:)))

      Usuń
    68. Martek zależy dla kogo :P Dla mnie źle:PP

      Usuń
    69. Niewazne ile masz lat,wazne na ile sie czujesz:)

      Usuń
    70. Ja też byłam 2 lata muodsza w szkole ale od tych co byli 2 klasy wyżej tylko :p

      Usuń
    71. taaa, dzieci lubiom sfoje panie pszedszkolanki pszeciesz ;)
      dobre i to :**

      Usuń
    72. Ja tez:)
      Indyczku a ty w jakim wieku jestes?Jak moge zapytac...

      Usuń
    73. ha,a ja od sfoich f klasie:P

      Usuń
    74. Ajda,pewnie poszlas jako 6latka a jestes z grudnia?

      Usuń
    75. Zrobię zagadkę: 30 kruwek odjąć 3 indyki, czy jakoś tak :p

      Usuń
    76. Ooo,to Ty dopiero mlodziutkim indyczkiem jestes:)

      Usuń
    77. jako 6 latka a po 2 miesioncach pszenieśli mnie do drugiej ;)

      Usuń
    78. Ciiii, nieprawda bo stary i żylasty :D

      Usuń
    79. No nie,dopadlo mnie! MUSZE udowadniac,ze nie jestem robotem.Pierwszy raz-to chyba stracilam dziewictwo:)

      Usuń
    80. Ajda,ty zdolniacho!!!

      Usuń
  5. a ja martini, ale już mi się skurczyły naczynia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Was pogodzę: PIERWSZA. A Wy se pogadajcie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam, bierz sobie ;pp
      - fspanialomyslnie powiedziała Mela ;pp

      Usuń
  7. My tu sobie gadu-gadu
    a do spania czas
    żegnam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziefczynki,żegnam siem, bo potpinanie jusz mi wysiaduo.
    Indyczka to normalnie grupa maluchuf :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez powoli ide sie myc i do lozka na pare godz,bo rano do pracy
      dobranoc:)

      Usuń