piątek, 17 kwietnia 2015

ewidemą

z mowom Fariatkowom trzeba uważać nawet w blogosferze
co też czynię zresztą, są blogi, na których wyrażam się piękną polszczyzną
ale w większości - sami wiecie, he he he ;))

ale niestety nie każdemu się to podoba
pewien anonim BARDZODOBRZEMÓWIĄCYPOFRANCUSKU nerwowo zareagował na moje ( przyznaje, użyte złośliwie, ale potem przeprosiłam;)) EWIDEMĄ
i ze nie rozumie zabawy językiem
cóż
nie mój blog, nie mój anonim, grzecznie przeprosiłam i obiecałam poprawę
i znowu uświadomiłam sobie, że anonimy mają kolejna wspólną cechę - brak poczucia humoru
przynajmniej te nie "moje " anonimy

i jak się cieszę że mogę sobie tu pisać co chcę i jak chcę:)))


206 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może silne przeciwbólowe jeszcze działają i ze wzrokiem nie ten tego? ;p
      Jak ząbek?

      Usuń
    2. nie ma :((( zły pan doktór go zabrał :(((
      i jeszcze 150 zeta za to wzion!!!!!

      Usuń
    3. Jakby miał Cię bolec to niech sobie pan doktór go zabiera ;)

      Usuń
    4. no w sumie to racja :)
      ale mi musiał dziąsło naciąć... czekam aż znieczulenie zejdzie i winem się będę znieczulać, tylko do Biedry muszę po nie polecieć :)

      Usuń
    5. Mia - zapodaj jeszcze przed bólem.
      ale coś tam Ci chyba przepisali?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spaduam z podium jak zwykle...
      Odem siem upić, ech...
      A czemu to anonimy naszego jenzyka nie chcom? Toż to nasz wspólnotowy jenzyk jest!

      Usuń
    2. dlatego właśnie że on nasz :)

      Usuń
  3. może tym razem uda się nie na temat;P

    OdpowiedzUsuń
  4. a chciauam na temat i nie zdonszyuam...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja was lubię fariatki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiaaa
    Poftużem za Mia, bo ona bardzo elokwentna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tesz byś taka była jakby ci pół gemby zdrentwiało ;)

      Usuń
    2. Olga, uważaj bo nas Rybcia pokasuje jak kiedyś taka jedna franca już to zrobiła ;)))

      Usuń
    3. ooooooooooooooooo!
      już prawie zapomniałam
      teraz trauma wróci.... ;)))

      Usuń
  7. no! teraz rybcia jak cię kto zapyta kto tyle gada, to możesz UCZCIWIE powiedziec, że Mia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co wy dzisiaj pilyscie? :PP
    Oko podnoszem, a tam prawie 200 komci, idem do nowej notki, a tam jusz prawie 40!
    piszem najpierf, potem czytam, bo jeszcze nie zdonzem przed 200 ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. jusz? miska, to sie wymieniamy, moze uuszko jeszcze cieple. ;)

      Usuń
    2. Lola, a makijaż jusz masz?

      Usuń
    3. Mamma jaka ty dzisiaj prentka na tych dragach. ;)

      Usuń
    4. no cos ty, napierf kawa z fariatkami, potem sniadanie, potem makijasz. ;))

      Usuń
    5. w palcach jeszcze mam czucie ;)))

      Usuń
    6. no! to zaczynasz dzień tak jak ja... ja tylko jeszcze siku robiem ;)

      Usuń
    7. dobrze, ze mi przypomniauas. :P

      Usuń
    8. mam termofor to se poradze;)
      i jakoś żadna nie zapytała z kim.foch

      Usuń
    9. no przecież mówisz ze z Termoforem ;)

      Usuń
    10. mówię potem, nikt nie pytał przed;D

      Usuń
    11. Miśka, aleś drobiazgowa!!

      Usuń
  10. to teras w temacie.
    uwazam, ze nasza mowa jest testem na poczucie humoru.
    zaden dentfas nam siem nie przemknie.
    nawet ja mogem spac spokojnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda Lola,
      nasza mowa to sito dla drentfasóf ;)

      Usuń
    2. już miałam googlać co to dentfast
      ale zajarzyuam :))))

      Usuń
    3. Olga, ty na pewno bys znalazua. ;))

      Usuń
    4. coś z dentystą kojarzyłam ;)))

      Usuń
    5. i na pewno z obrazkiem :)

      Usuń
    6. szypkie usuwanie usemek :")

      Usuń
    7. aaaaaaaaaa
      to o to chodziuo! ;ppp

      Usuń
    8. Olga :)))))))) dosłownie przypomniało mi się, jak to czasami ludzie wybuchają śmiechem w środku kawału :))))))))))))

      Usuń
    9. Ale Olga, link mimo wszystko by siem nadau. Dentfast

      Usuń
  11. 60????????????
    w czy minuty?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szykuj kolejnom notkem. :PPP

      Usuń
    2. może zgłoś to do ksiengi rekordóf ginessa ;)

      Usuń
    3. tym razem ma być z linkiem do tego miejsca gdzie byłaś niegrzeczna!!

      Usuń
    4. I nie wiadomo czy w temacie czy nie ;)

      Usuń
    5. chlip chlip
      a ja tak chciałam usłyszeć, że jestem dowcipna, mondra, że dobra
      i że pienknie pisze po francusku :ppp

      Usuń
    6. zapomnij
      nie umiesz budować ;ppp

      Usuń
    7. ale gdzie ty po tym francusku? tu????

      Usuń
    8. i Mela kiedyś też nie zrozumiała, to chyba niewyraźnie mówisz ;ppp

      Usuń
    9. ewidemą!

      nie dam wam linka, bo polecicie i zaczniecie rozrabiac i się fstydu tylko nażrem za was :ppp

      Usuń
    10. kufa, że tak powiem, jak Marylka, co to ta ewidema? To po francuskiemu?

      Usuń
    11. Tiaaa,
      Nic siem nie martfiaj ! Bendziesz f ksiendze Ginessa za ilość komci.
      Po co Ci być mondrom i dowcipnom, a szczegulnie dobrom i pienknom? Bendziesz rekordzistkom.

      Usuń
    12. taaaa...... ja tylko dziewczynie błędów parę na rysunkach powytykałam i już nie jestem w temacie....

      Mamma, czyli jednak oczekujesz dizsiaj w nocy wróżki - zębuszki? jak ja Ci, dizewczyna, współczuę..

      Usuń
    13. rybenka prowadzi odwojne zycie blogowe
      kto wie co ona po temu francusku wyczyniaua
      moze francuskie pocauunki

      Usuń
    14. w dodatku niegrzecznom!!
      choć trudno uwierzyć, a linka dać nie kcesz!

      Usuń
    15. aLusia, cieszyć się trzeba,
      pozbyła się Mia bolesnego problema!

      Usuń
    16. jaka znów Marylko-mariolka????? na bogów?????

      Usuń
    17. kufa, no pewnie, że Mariolka...
      przez to znieczulenie mie siem popierdzieliło, kufa ;))

      Usuń
    18. kufffaaaa!!! co za cholera ta Mariolka??

      Usuń
    19. sama się swojej skromności dziwie :pp

      Usuń
    20. Ryba! Bez łaskie -sama se znalazłam!
      chyba byłas za grzeczna!:)

      Usuń
    21. aLusia, Olga Ci zaraz linka pośle ;)

      Usuń
    22. aLusia, bez nerf
      chyba o kabaretowom mariolkie chodzi

      Usuń
    23. Rybenka ma podwójne życie, a ja nie umiem po francusku, mosze tylko troche całować, bende do tyłu i za Wami!

      Usuń
    24. dobra, wyrenczem Olgę
      https://www.youtube.com/watch?v=p5Ve2gYCeaE

      Usuń
    25. Miśka, czyli jednak jezdem mondra dobra i dofcipna??

      Usuń
    26. nie no, właśnie chodzi o to, ze ja NIE umie po francusku i ośmielam się kaleczyć tę pięknę mowę przeinaczaniem suuf:p

      Usuń
    27. moje zdanie siem nie liczy, bo Ciem lofciam:DD

      Usuń
    28. a, Iza, co to, na bogów, jest POTS, z którym walczysz?

      Usuń
    29. no ale co z tym linkiem??
      czy ktoś tu wreszcie pozwoli mi się ustosunkować?????

      Usuń
    30. to chyba nie po francusku:p

      Usuń
    31. aLusia
      https://www.youtube.com/watch?v=y5HgMrX-JhQ

      Usuń
    32. nie, po francusku nie umiem :)))
      no to dawaj

      Usuń
    33. odeszłam tylko na chwilę nasypać otręby do puszki...

      Usuń
    34. Mia - szukajcie a znajdziecie;))

      Usuń
    35. taaa... Olga tylko otręby poszła nasypać, a ja mam iść szukać niewiadomoczego!!!! przyjdę to będzie czwarty post i 279 komcóf!!!

      Usuń
    36. Mia, a p'propos kolegów, to nam bardzo wyszło!!! i to żeby raz!!!! dżizazkrajst!!!! jak ja mu spojrzę w oczy :)

      Usuń
    37. aLusiaaaa... Ty zwierzu ;))))

      Usuń
    38. aLusia, wyżej masz linki do Mariolki

      Usuń
    39. aLusia, to jakiś szyr\fr??

      Usuń
    40. by czytała poprzednie komcie uważnie, to by wiedziała!!

      Usuń
    41. odezwała się ta, która czyta wszystkie tysiąc piencet komci!!!!!

      Usuń
    42. ja też miałam taki sen, ale ..nie wiem czy coś było, bo ...Sołtys zaczął chrapać

      Usuń
    43. a czyta czyta
      tylko nic nie rozumi ;)

      Usuń
    44. aLusia, nie walczę, tylko próbuję zaakceptować...
      POTS jest chorobą autonomicznego układu nerwowego, jednym z objawów jest to, że nieodpowiednio kurczą się naczynia krwionośne i w pozycji pionowej nie pompują krwi do góry, do serca i mózgu, co prowadzi do niedotlenienia serca, mózgu i innych narządów.. Niestety POTs ma dużo innych objawów, bo auronomiczny układ nerwowy kontroluje większość funckcji w organiźmie.
      Mimo wszystko nie chcę walczyć, bo z natury jestem pacyfistką:))

      Usuń
    45. własnie, ja i Mamma na przykład przeczytałyśmy, mimo, że mamy swoje ograniczenia!!!!!
      Iza - to serdecznie Ci współczuję, bo to jakaś podła cholera jest....

      Usuń
    46. Każdy ma jakieś swoje ograniczenia ... i cholery podłe, niestety.

      Usuń
  12. w popszednim poście chciauam siem wysuowić na temat.. zembuf! ;) puutora roku menczem siem z aparatem, zeby wyrosua mi prawa gurna trujka- ona ani drgnie, za to wyrzyna mi siem prawa gurna usemka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierdziu, a ta po co siem pcha durna!?

      Usuń
    2. :DDDD

      to jest dobiero fariatkowo!!!:PPP

      Usuń
    3. ja wyrywam, Lucha ząbkuje!!

      Usuń
    4. Boszsz, s kim ja siem zadaje :)

      Usuń
    5. to idzie muodość, muodość
      tfu mondrość ;PP

      Usuń
    6. Luśka mi beczy, że ma krzywą górną prawą trójkę -za bardzo jej wystaje i ona chce aparat!;/

      Usuń
    7. Lucha, a co ty siem uparlas zeby ta trojka wyszla? za malo zembof mialas do gryzienia?

      Usuń
    8. bo lewa gurna zaczeua rosnonc pod mlecznom... dobra idem se :p

      Usuń
    9. Wspułczujem, bo usemki som do du...y!

      Usuń
    10. Izabelo, a ja całe życie myślałam, że w paszczy:DD

      Usuń
    11. generalnie ósemki są do dupy i w rezultacie do wyrwania!!
      ja mam prawie wszystkie zęby połatane to teraz mi się dziury robią między zębami!!! wyobrażacie to sobie!!!??? naprawdę mam tego dość!!

      Usuń
    12. czasem som zemby w konserwach :p

      Usuń
    13. ja tam nie narzekam na swoje ósemki!!!
      Lucha, czy wyrasta Ci właśnie ta, którą usunęłaś przed aparatem?

      Usuń
    14. Som w paszczy ale nadajom sie do dupy :d

      Usuń
    15. eeee, moje widać jakieś przyzwoite, choć jednej się czepiali jak miałam problem z zatoka szczękową. Ale obroniłam ją własną piersią wątła :)

      Usuń
    16. aLusia, nie kce mi siem jusz tuumaczyc, co kiedy mi rosuo w paszczy, grunt, ze w wieku miauam mleczaki :p

      Usuń
    17. siem nie ciesz, i tak będziesz wyrywać, wspomnisz moje słowa!

      Usuń
    18. ja do tej pory nie mam żadnej ósemki. ciekawe kiedy będą łaskawe siem wyżonć.

      Usuń
    19. niekoniecznie będą łaskawe, Ruda

      Usuń
    20. bardzo nieuaskawe :| 2 jusz usuneuam, i przeraza mie ta czecia

      Usuń
  13. bojem siem iść siku, że jak wrócem to nie ogrnem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czeba sobie kupic takie pieluchy dla kasjerek. :P

      Usuń
    2. chyba jednak zaryzykujem... do kibla mam 5 kroków, siku to jakieś 30 sekund... rąk już nie umyjem ;)))

      Usuń
    3. po moim zwolnieniu odeszły dwie dziewczyny, które przyjęli na umowę zlecenie -tak się porobiło.
      A poza tym mam dziś popołudnie wolne i całą sobotę i całą niedzielę
      i tylko, kuśfa, sfendzi!

      Usuń
    4. a ja wychodzę za gozinę!!!!

      Usuń
    5. no to akurat jeszcze dwa posty zdążysz wrzucić ;)

      Usuń
    6. a jak! i tylko dwa komcie przybyły podczas mego sikania ;)

      Usuń
    7. eeee, to mało miałaś do wysikania, trzeba było więej zebrać :)

      Usuń
    8. mam blisko do kibla Lucha ;)
      a jak jeszcze pobiegłam to naprawde byłam w 35 sekund spowrotem ;)

      Usuń
  14. Miśka, daj mi linka na mejla :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaguni siem nie odmawia:)

      Usuń
    2. żeby była jasność - się na anonima nie gniewam :pp

      Usuń
    3. ale generalnie takie sztywniary draznią ;)))

      Usuń
    4. sztywniary?? ze niby kto??? hę :)))

      Usuń
    5. anonimowe, pomijajonc zapszyjaznione trolle :)

      Usuń
    6. ech, Margo, niczego sie nie dowiesz, sama musisz szukać i nikt mi nie podpowiedział :))

      Usuń
    7. nie kłam! wysłałam CI maila:P

      Usuń
  15. człowiek pojedzie na chwilę po dziecko na trening i traci wontek. strach wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no normalnie Ruda,też jestem w szoku!! :D :D

      Usuń
    2. Mamma - Ty w dóch osobach jesteś?

      Usuń
    3. no a jak?? Mamma i Mia ;))

      Usuń
    4. no pacz, jakam niekumata. to pewnie przez tom zapodanom w zeszły pt. morfinem.

      Usuń
  16. To nie jest ten sam post o alkoholikach????:pppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Margoś to jest ten post o alkoholikach ;)

      Usuń
    2. to jest post ankoholiczek :p

      Usuń
    3. w dodatku nie anonimowych ;)

      Usuń
    4. co najgorsza - czeźwych!!!

      Usuń
    5. :PPP
      i nadal trfa rozmowa o zembach. ;)
      mozna sie jeszcze wypowiedziec, byle szypko ;)

      Usuń
    6. Mnie niestety kilku brakuje ... zembuf, nie klepek :P

      Usuń
    7. Jeszcze nie :p
      Pewnie kwestia czasu :))

      Usuń
  17. Jusz chyba Rybcia kolejny post uszykowała ...
    Napięcie rośnie...
    Kto stanie na podium i wypowie sie nie w temacie? Zakłady???

    OdpowiedzUsuń