poniedziałek, 3 listopada 2014

wzloty i upadki

życie bywa bardzo trudne
moja przyjaciółka ma bardzo trudną sytuacje w tym momencie
dwie osoby na skraju życia i śmierci w najbliższej rodzinie,
do tego wiele "zwyczajnych" problemów, ale w dużym nadmiarze
nie wpływa to dobrze na związek
oj nie
oni to przetrwają, o to jestem spokojna
bo się kochają
i nie potrafią bez siebie żyć
ale smutno mi, ze im tak źle...

KLIKNIECIE? 

ps
ulubiona rozrywka
ktoś trafił do mnie po haśle goroncedziefczyny 

także tego :PP

89 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry:)))

      Goroncedziefczyny fiu,fiu...ale przecież to cała prafda Rybeńko energii nam nie brakuje :p

      Usuń
    2. No goronce my serca mamy no nie?

      Usuń
    3. goronco fitam goroncedziefczyny ;D

      Usuń
    4. goroncej kawy sie napije

      Usuń
    5. poszłam za Viki... wypiłam na czczo szklankę gorącej wody z cytryną :)

      Usuń
    6. Mia, to jest nas dfiegoroncedziefczynki :P

      dzień dobry wsiem :P

      Usuń
    7. Goronca kafa dla goroncychdziefczynek.

      Usuń
  2. Trzymam za nich kciuki, żeby się oparli przeciwnościom, żeby przetrwali
    razem

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dobry:)
    Moce dla przyjaciółki(Iwonka?)
    lecę do wykładać na unifersytecie;)))
    bendem fieczorem:)
    pudło????

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj trzymam kciuki i ślę dobre wiatry:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż. Kochajom to prrzetrwajom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam wątpliwości
      serce tylko boli, że chwile przeżywajom zue

      Usuń
    2. boli boli, łacze sie w myslach

      Usuń
    3. Po zlych chwilach nadchodza dobre, ktorych by czlowiek nie raz nie docenil gdyby tych zlych nie zaznal:)

      Usuń
  6. dzień dobry goroncedziefczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tzw kumulacja...
    i nie jest to lotto

    OdpowiedzUsuń
  8. ściski dla Przyjaciółki :*
    dobre myśli do niej ślę

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwracam się z uprzejmą prośbą o zmianę nazwy bloga. Ta bardziej pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psycho masz sfintom racjem i tysz tak myslem:))

      Usuń
    2. MP, zmienisz nicka, zmienię nazwę:PP

      Usuń
    3. Jakby Rybeńka taką nazwę zapodała to ze trzy posty dziennie by pisała :p

      Usuń
    4. umiesz dobrego człowieka przerazić!!

      Usuń
    5. Rybeńka z takim goroncym tytułem walili by drzwiami i oknami :)))

      Usuń
    6. nie przyzwyczaiłaś się jeszcze do mojego nicka? echh zmieniłabym na "małyhitler",ale to mogłoby wzbudzić kontrowersje. "Wymuszony" tak smutno brzmi

      Usuń
    7. jMP ,ak sie zna background to inaczej

      Usuń
    8. ech rozumiem. Znam od drugiej strony

      Usuń
    9. ale to nie znaczy, ze nie zmienię nazwy
      kiedyś
      może

      Usuń
  10. ten lajf daje i odbiera
    obiera i testuje
    ech

    OdpowiedzUsuń
  11. to haslo mi o czyms przypomniauo :PPP

    OdpowiedzUsuń
  12. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. :( sle dobre moce dla przyjaciolki.

    OdpowiedzUsuń
  14. goroncedziefczynki, zapraszam na drugi rzut goroncejkafy

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  15. "goroncedziefczyny" :) :) :) :) :)
    to ja też jestem goronca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Luśka ma tylko zakażenie paciorkowcowo -gronkowcowe.
    Laki dostała, uffffff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że te Laki som smaczne i skuteczne
      cokolwiek to jest

      YUPII!!!

      Usuń
    2. ufff...
      dobrze, że nie to, na co wskazywało!

      Usuń
    3. ale z czego to się wzięło???

      Usuń
    4. od tego szkła w kolanie;(

      Rybeńko!
      Ty Babutasie!:P

      Usuń
    5. Misiu
      czemu używasz dzis słów powszechnie niezrozumiałych

      Usuń
    6. Babutas -tak pieszczotliwie mówił do mnie mój zmarły (adoptowany -sama go sobie adoptowałam) brat
      To było takie ...fajne...

      Usuń
    7. a wiesz Miśka, że mi to przyszło do głowy, że pewnie szkło winne tej infekcji...

      Usuń
    8. omatko! kto by pomyslal, ze to od tego glupiego szkla.:(

      Usuń
    9. widze, ze Olga pomyslala. ;)

      Usuń
    10. Olga, Ty to umiesz dedukować, prawdziwy naukowiec!

      Usuń
    11. :))
      paprało się, paprało, to i przyczyna być musiała

      Usuń
    12. oby pomogło i po kłopocie było

      Usuń
  17. śpiom czy u mammy statystyke nabijajom??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos siem dzieje z aLusiom?

      Usuń
    2. kto by spał o tej porze??
      pijom jak prawie zafsze

      Usuń
    3. dwie godziny temu widziano jom u Mammy

      Usuń
    4. ja tylko herbatkie
      ech, ciężkie czasy nastały :PP

      Usuń
    5. latam po blogach,jak oblece to bendem czytać Pana Mercedesa:)

      Usuń
    6. a ja kolejny szwedzki kryminał
      SYN

      Usuń
    7. żyje, żyję :) choć co to za życie :)

      jakaś taka zajęta jestem....

      Usuń