sobota, 4 października 2014

efekt placebo

biorąc tamoxifen trzeba się liczyć z efektami ubocznymi m.in. w postaci uderzeń gorąca
czyli taki towarzysz menopauzalny kobiecy
nie można w tym przypadku ratować się Hormonalną Terapią Zastępczą ( a kysz!!) ani preparatami sojowymi
ale są na rynku pewne leki, które czasem działąją
lekarka przepisała mi takowy uprzedzając, że jego skuteczność jest tylko kilka procent większa, niż efekt placebo, który w przypadku uderzeń gorąca ( i podobno innych objawów menopauzy też!!) wynosi 30-40%!!!

jakby chemia miała taki efekt, ludzie nie umieraliby na raka :PP









64 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień doberek :)))

      Kawusia pychotka,ciężko dziś z rana całkiem się obudzić:/

      Usuń
    2. Witam kawa super, miłego dnia, u mnie początki malowania wszystko w domu zafoliowane :)

      Usuń
    3. Przyszłam tu po kawkę, bo u Kseni Olguś nie postawiła jeszcze wiec se biorę
      milego Dziewczynki

      Usuń
    4. dzień dobry: )
      W miłym towarzystwie kawka zawsze smakuje
      pęka mi głowa',placebo czy nie, trza się ratować
      Gdusia, współczuję balaganu

      Usuń
    5. na szczescie nie musimy pic kawy placebo :PP

      Usuń
    6. u Gdusi panuje zafoliowanie to i barek dziś placebo :PP

      Usuń
    7. Olguś, srobisz mi śfieszom ?

      Star rombua fszystkie termosy...:PPP

      Usuń
    8. To dlatego jej nie ma nigdzie!
      Bo się że jej odbierzem!

      Usuń
    9. dzien dobry Rybko:*
      dzień dobry Fariatki:*:))

      kawkę z mleczkiem sreczkiem dzisiaj wypiję:))

      Usuń
    10. Dzień dobry :)
      Ja piję kawę placebo, bo tego co czasem pijam dla towarzystwa nikt kafom nie chce nazwać;)

      Usuń
    11. :DDD
      czyli to placebo dla innych właściwie, patrzą że coś pijesz i myślom, że kawa i że działa:P

      Usuń
    12. Gagus Ty sie przestaff ot star o czy dzefka dalej:)))) Star dopiero teras fstaua:)))) nic nie rombua, jeno termosy stauly za czajnikiem, tem z osmioma dziupkami i nie fidzialas, bo bez kafy to cienzko widziec:)))))

      Usuń
    13. Star, czajnik ma pięć dziupkoof!
      chyba, że jakiś nowy, wypasiony, amerykancki nam podrzuciłaś ;)))
      bierę, każda para dziupkoof siem przyda :)))))

      Usuń
    14. Olgo ale wiesz, ja slaba z matematyki bylam:)))

      Usuń
  2. Efekt placebo nie przestaje mnie zadziwiać.
    Wiele, bardzo wiele w naszych ciałach zależy od tego, co dzieje się w naszych głowach :)
    niestety nie wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jaki ja mam w glowie misz,masz jak ją moje niskie ciśnienie wykańcza:p
      Masz rację Olguś, te nasze głowy to taki sztab dowodzenia.
      Nie wszystko,może dlatego,że nie umiemy wykorzystać wszystkich możliwości mózgu. Kto wie...

      Usuń
    2. mam taka ksiazke potega podswiadomosci

      Usuń
    3. Książkę tę dostałam od szefa mego - do dzisiaj nie przebrnęłam dalej niż do 1/3. Z tego co wiem, reszta współtowarzyszy pracy miała podobnie (dostali ją wszyscy pracownicy).

      Usuń
    4. Sollet bo to nie jest lekka lektura, ale warto sie zmusic jesli trzeba.
      Ja sie do takich rzeczy akurat nie zmuszam, bo to moja ulubiona dziedzina, ja bym sie musiala zmuszac do kryminalow czy tez romansow, wiec rozumiem.

      Usuń
    5. Star ja nie lubię tego czytać ale moje podejście do życia jest jak najbardziej zgodne z tą książką:)

      Usuń
    6. Ale lubię dobry kryminał za to:)

      Usuń
    7. Piontka Sollet
      Uwielbiam dobre kryminały:-)

      Usuń
    8. minus jest taki, że mi się w najmniej odpowiednich chwilach przypominają :) :) i już na zawsze będę się czuła niepewnie w podziemnym garażu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. zagłosuję trochę później,teraz musze gnać :)))

      Usuń
    2. przypomniałam sobie o mailu fariatkowym
      zagłosowałam :)

      Usuń
  4. dzień dobry, dziefczynki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego dnia
    słopńce piękne
    szykuje się miły wieczór
    życie jest piękne i proszę zwróćić na to uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj dziecko mi się przewróciło;(
    to duże!
    dziura w kolanie -rozważaliśmy nawet wizytę do szycia!
    jadę do apteki po żółty proszek!
    i miłego dnia życzę

    i życie jest piękne, bo nawet jak dokopie jest coś dla równowagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pienkne bendzie we f czfartek :)))

      Usuń
    2. Szybko zleci do tego czfartku:-):-)

      Usuń
    3. Oka mgnienie:)

      Usuń
    4. jak znam życie nasza para siem spotyka;))

      Usuń
    5. Misiu, są takie plasterki, paski do zamykania ran (stripy) i one zastępują szwy
      dobrze przytrzymują brzegi rany i szybko się goi
      wypróbowałam niedawno na własnej skórze :)
      6 szt. kosztuje około 6zł
      można dostać w aptece

      Usuń
  7. 4X
    dzisiaj Światowy Dzień Onkologii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo się mówi o raku ostatnimi czasy
      albo ja mam słuch któy tak często wyłąpuje

      Usuń
    2. ja tak wyłapuję kobiety w ciąży:))

      Usuń
    3. ja też odnoszę takie wrażenie, że więcej niż kiedyś
      a już z pewnością dużo więcej niż 12 lat temu

      Usuń
    4. Media fundacje tez maja znaczenie..

      Usuń
    5. Więcej mówią,bo niestety panoszy się dookoła :(

      Usuń
  8. u mnie dziś pół na pół
    przed południem noc listopadowa
    po południu złota polska jesień :)

    zapraszam na popołudniowe placebo ;)))

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadaje z kibla
    Fajnych mam gości:-):-)

    OdpowiedzUsuń