czwartek, 4 września 2014

oczywiście że się stresuję

taka wizyta macankowo wywiadowcza
z wywiadu chyba nic nie wyniknie, czuję sie dobrze
macanko, to się okaże
jeszcze badanie krwi, bardzo byłoby miło, żeby wyszły wspaniale

cały czas przypomina mi się, jak to było 3 lata temu
czułam się świetnie
tylko coś mi na cycku wyskoczyło na wakacjach w Kaliforni

dobra, bez rozczulania
idę


ps. z mojej ulubionej rubryki, czyli hasła prowadzące do mojego bloga

noc poślubna blog
dosia pierogis
muzyka w inkubatorze

:))

91 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybenko, z kciukami jestem w gotowości, w gabinecie zajmę upatrzoną pozycję za parawanem :) jestem :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja leżę na parapecie :)))
      Bo na razie jeszcze dużo miejsca:p

      Czymam :***

      Usuń
    2. kiedyś latałam pod sufitem - teraz wlizę obok Ciebie na parapet, skoro tyle miejsca:))

      Usuń
    3. Miśka, siadaj miejsce jest,we dwie będzie raźniej :)))

      Usuń
    4. może coś przegryziemy?burczy mi w brzuchu:)))

      Usuń
    5. Miśka następnym razem zabierem coś do przekąszenia i popicia :P

      Usuń
    6. ja też przygotuję coś fajnego (mogłam zabrać leczo, bo Futi obdarowała mnie cukinią) ale musimy uważać, żeby nie mlaskać i nie siorbać za głośno:))

      Usuń
    7. Miśka będziemy siorbać cichuuuutko :p

      Usuń
  3. Dzień dobry :)
    Ja też od rana w gotowości.
    Trzymam***

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy kciuki z Grzesiem:))
    Idziemy zaraz do lekarza -doszedł paskudny kaszel;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a były chmury? https://www.youtube.com/watch?v=m5FK58luwSg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzę jak wrócę:-)

      Usuń
    2. to piosenki kłamią :P

      Usuń
    3. nie udało nam się zobaczyć słynnego mostu
      wciąż była mgła

      Usuń
    4. Sławny most to jednak inny był... https://www.youtube.com/watch?v=f_IninUYV-0 i https://www.youtube.com/watch?v=R76eQYTInA4

      Usuń
    5. most w avignionie jest przereklamowany, nawet nie można przejścna drug,a stronę:))

      Usuń
    6. ja siem tam nie znam ja tylko piosenek słucham....
      https://www.youtube.com/watch?v=0AubsTXLXSI

      Usuń
  6. Jestem, jakbyś mnie szukała :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jest jakaś inna dosia -,- ?
    chyba nie o mnię choci, bo ja pieroguff nie klejem ;)

    łelkam blog, Rybeńko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. myślam, czymiem i pod biurko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. już czymam i już lete za parawana!
    Luszka,śniuaś mi siem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się dziś śniła Michalina :)
      ale nic nie pamiętam z tego snu!

      Usuń
    2. widocznie bardzo szybko zasuwałyśmy na mojej miotle i nie zdążyłaś zapamiętać ;)

      Usuń
    3. miotły tam na pewno nie było, to wiem :)

      Usuń
  10. na oko jestem zdrowa
    na razie mi to wystarcza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że juz sie moge przebrac?

      Usuń

    2. Super Rybeńko:***
      Ewelina!Przebrać?założyłaś fartuch -udawałaś pielęgniarkę??;D

      Usuń
    3. zdejmaj te białom bluzkę!:P

      ( ja byłam w białej a tuz przed wejsciem się okazało że mam zieloną plamę:PP)

      Usuń
    4. zielony kolor nadziei :)
      to ona na szczęście tam była!
      cieszę się bardzo :)))
      :*

      Usuń
    5. hello, Rrrybcia mowila co by siem ubrac ladno to ja na galowo bylam tak?

      Usuń
    6. no!
      ja tesz siem zafsze wystrajam na takie wizyty
      człowiek ładnie wyglondajoncy wydaje siem zdrofszy:))

      Usuń
    7. Ewelina, a co u Ciebie?
      jak życie codzienne?

      Usuń
    8. no jakoś tam leci powolutku, Hania ma chyba adhd po mnie.....
      zdrówko dobrze
      tylko Mamcia moja choruje niestety, jutro znowu chemia

      Usuń
    9. Rybeńka ,powtórzę baaardzo się cieszę :)))

      Usuń
    10. ojej
      Ewelinko, ślę Moce dla mamci
      niech jej ta chemia nie męczy a niech wspaniale pomoże

      Usuń
    11. Ewelinko, ja też ślę MOCE :*

      Usuń
    12. czyli wygląda,że jesteś zdrowa jak ryba? :)

      Usuń
    13. dziekuję Dziefczynki, moc potrzebna

      Usuń
    14. ałusia, tak wyglonda
      na oko;)

      Usuń
    15. bardzo siem cieszem.

      Usuń
  11. nerwy odeszły, adrenalina opadła, czuję sie okropnie, boli mnie brzuch, dziecku do jajecznicy zamiast soli dodałam pieprzu
    mam miesiąc spokoju, potem badanie krwi, to znowu sie moje ciało zbiesi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jajecznicy pieprz?? a jak!
      gorzej jakby cukier ;)

      Usuń
    2. To się połóż!
      Jak się źle czuję zawsze to słyszę, chociaż wszyscy wiedzą, że w moimm przypadku to nie pomaga:)
      I ciesze się również z powodu, że mogę przestać trzymać:))

      Usuń
    3. mamma, ale łon by wolau cukier

      poszłam na spacer na pocztę, i dobrze mi to zrobiło:))

      Usuń
    4. starsza gdy kilka lat temu robila ciastka dodala zamiast lyzeczki soli szklanke soli. Myslalam, ze mi sie cofnie przy oblizywaniu miski, a ona sie upierala, ze podczas pieczenia zrobia sie slodkie. :PP

      Usuń
    5. :DDD
      jakoś wątpię

      kiedyś moja kuzynka miałą kłopot z żołądkiem a jej siostra zamiast herbaty posłodzonej dała jej posoloną :PP Mdłości raczej jej nie przeszły..:PP

      Usuń
    6. ale uwolniła organizm zapewne z tego, co je powodowało :) czyli skutek terapeutyczny odniesiony :):)

      a mąż koleżanki chciał jej zrobić przyjemność i upiec szarlotkę. W przepisie był 3/4 szklanki cukru, co on zrozumiał jako do wyboru trzy albo cztery. Dał cztery, na bogatości, żeby słodsze było :) :)

      Usuń
  12. Rybeńko, siem cieszymy :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Pijom szampana za moje zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pijom pyfo :)))

      Usuń
    2. białe wino w dużych ilościach YYYYY

      Usuń
    3. upijom się z powodu gupoty...dziś przepadła mi druga w tym tygodniu wizyta do lekarzy,nie zdążyłam,bo najpierw rodzina potem ja,he he...

      Usuń
    4. Basia, a w dooopeee kcesz???!!!

      Michalina, kielich w dłoń i toast:))

      Usuń
    5. na pohybel fszystkim chorupskom !!!

      Usuń
    6. toć nic innego nie robię!
      jusz mi siem litery rozmazujom
      bendziesz zdrowa że ho ho
      i stara bardzo tesz hi hi

      Usuń
    7. Trudno mię starościom przestraszyc he he he

      Na pohybel!

      Usuń
    8. cię nie straszę
      ci dobrze życz ę

      Usuń
    9. No przecie że rozumniem :pp

      Usuń
    10. no przecie że śpiewam
      wina wina wina wiencej dajcie la la la

      Usuń
    11. daj kielicha swego, doleję ci wina mojego:))

      Usuń
    12. spadły pd stół i zasnęły????

      Usuń
    13. no ewidentnie..

      sromota, sromota, wstyd, palący wstyd - powiedziałby poeta

      Usuń
  14. Sie nie wpisauam ale myslauam!!!!!

    OdpowiedzUsuń