poniedziałek, 14 lipca 2014

jak to z tym wifi było

okazało się, że spędzamy wakacje w bardzo włoskim miejscu, zagranicznych turystów jak na lekarstwo
dlatego wszystko było nastawione na Włochów
całe miasteczko to jeden wielki HOTSPOT
tyle, że dla posiadaczy włoskich kart telefonicznych only
w naszej kwaterze starszy pan nawet chyba jeszcze nie słyszał takiego skróu jak wifi :P
no ale jako, że czekałam na ważne wyniki od doktorka pewnego dnia udałam sie do informacji turystycznej ze słowem HELP na czole
okazało się, że jak sie poszuka, to się znajdzie knajpa, w której za niedrobną odpłatnością wielki świat internetu stanie otworem
ino tylko jak tam pojechaliśmy okazało się, że właśnie w całej okolicy rozstawiono stragany i o parkowaniu można było tylko pomarzyć
taaa
to pojechaliśmy do sąsiedniego miasta
zlokalizowaliśmy kolejną knajpę z wifi dla prostego ludu niewłoskiego
ino tylko.. zażenowana z lekka pani wyjaśniła, że owszem, tak, oni w ogóle to maja internet, ale akurat w tym tygodniu to nie, bo zmieniaja operatora :/

moja zawiedziona mina musiała jednak dać jej do myślenia bo nagle mówi -" dobra, dam wam mój prywatny kod ,"  !!!
cudne, prawda?
tacy włąsnie są Włosi
mało zorganizowani ale bardzo serdeczni






 

190 komentarzy:

  1. Dzień dobry :))

    Gaga pierwsza!

    \o/? \o/?
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
    ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
    {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry , Olguś :)))
      dzień dobry, dziefczynki :)))

      Usuń
    2. Gaguniu!!!! witaj :*
      oglądasz wschód słońca? ;)))

      Usuń
    3. zrobiem Ci śniadanko, chcesz?

      Usuń
    4. dzienkujem, jusz zjaduam :)

      Usuń
    5. no to pijmy razem kawusiem :)

      Usuń
    6. pijmy, puki goronca :)

      Usuń
    7. Witajcie Gaguniu, Olguś :***
      Kawka pychotka :)

      Usuń
    8. dzień dobry dziefczynki:)
      Gaguniu ty śpisz albo za dużo albo za mauo,na zmianę tak masz?

      Usuń
    9. dzień dobry dziefczynki:)
      dzisiaj herbatkę poprosze zielona...

      Usuń
    10. Basiu:***
      Margo :***

      Usuń
    11. :***
      na kafkem przyflokem sie później,teraz była woda z miodem i cytrynom

      Usuń
    12. przyjdź Basiu, będzie świeżuteńka :)

      Usuń
    13. witam, dziewczynki:)
      kawusię biorę, Olguś :*

      gaguniu, a Ty spałaś dzisiaj ???

      Usuń
    14. ale Wam zazdroszcze kawki 20 rano

      Usuń
    15. Viki! Ja mam czerwoną kartkę???????????

      Usuń
  2. To piękna historia o ludzkiej życzliwości, aż się uśmiechnęłam czytając o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to HELP byuo po wuosku opalone na czole rybenki

      Usuń
  3. Rybeńko, ja tesz bym Ci daua sfuj kot, a jezdem Polkom :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak napisauam, żebyś wiedziaua, że czytauam posta :P

      Usuń
    2. i to ze zrozumieniem ;p

      Usuń
    3. U mnie tak s rana ze zrozumieniem trudno....

      Usuń
    4. to prafda,Gagunia dauaby ci swojego kota Luchi;P

      Usuń
    5. i ja przeczytałam post :)

      Usuń
    6. a jednak, a jednak, wczorajsze przygany Rybci z tyłu głowy siedzą ;p

      Usuń
    7. zaaaawsze czytam post...

      Usuń
    8. a ja mam psa i też oddam!

      Usuń
    9. :-D:-D
      ja tam chytra jestem i nic nie oddam
      poza zbędnymi kilami

      Usuń
    10. mojom Kotom dysponujecie? :p
      kto by pomyślau, że takie problemy som na świecie? :)

      Usuń
    11. A ja tam mojego psa f życiu bym nie oddała, ale mam malutkie kotki w pracy, które chętnie znalazły by dom....

      Usuń
    12. świat to dżungla :-P

      Usuń
    13. ja psa oddam...nie dlatego że mam dobre serce tylko dlatego że ten sukinkot mnie wkurza!!!

      Usuń
    14. ja tam bym też rybeńce kota Luchy oddała ;P

      Usuń
  4. idę płukać port za kfilę
    wiecie że tu czeba maskę na tfarź zakładać w trakcie tej jakze groźnej sytuacji kłucia ciała!?
    się ostatnio zanotowałam i odmówiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś nieświatowa jestes.. teraz wszyscy maski na twarz nakładają
      i udają :P

      Usuń
    2. ciekawe, co sie za tym kryje :P

      Usuń
    3. w Pl
      "Standardy
      Profilaktyka zakażeń
      W zapobieganiu zakażeniom obowiązują następujące zasady:
      — przestrzeganie zasad aseptyki podczas implantacji i użytkowania portu oraz wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych; ..."
      Źródło: http://nowotwor.eu/printview.php?t=1660&start=0&sid=bcf6c5ea313844fa1c462def0cdf8507

      Usuń
  5. dzień dobry wszystkim 😊
    życzliwość jest uśmiechotwórcza
    😊

    OdpowiedzUsuń
  6. heloł...
    jest tu kto? :)
    upały majom być a ja wróciłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryste Pania,z krzesua bym spadua!! ona siem wreszcie nawruciua!!!

      Usuń
    2. no nareszcie! witaj Mia :******

      Usuń
    3. Witaj, Mia:)
      nie wiem, czy Ty wiesz, że my już wiemy, że Ty przywozisz lód i węgiel do rybci:)

      Usuń
    4. wengiel to ten leczniczy a lód na okuday guowy????
      nie jadem!!! :P

      Usuń
    5. wungla na zwałach pienć milionów ton, wiela chcecie?? ;))))
      wypoczęłam, ale mi mało!!!!
      i się nie opaliłam więc możecie mnie nadal wielbić ;))

      Usuń
    6. Baśka :DDD
      nie, TEN węgiel wieziesz Ty
      a lodu Mia musi przywieźć podwójną ilość:)

      Usuń
    7. aaaaa...
      i miło wracać do Was :)

      Usuń
    8. a na sobotę zapowiadają 31st!!!!
      dlatego pytam gospodynię: pool party bendzie??

      Usuń
    9. Mia, a ile tylko wagon pomieści
      Poznanianki biorą olbrzymiego grilla , ponoć Futi podwędziła go z jakiegoś festynu

      Usuń
    10. a Rybci skóra cierpnie coraz bardziej ;P

      Usuń
    11. mam nadzieję, że nie zapomniała zadbać o to, by hydraulicy przygotowali układ choreograficzny :)

      Usuń
    12. na rurze Viki ::))))
      ale w sumie teraz to Rybcia chyba powinna być rada, bo przy takiej temperaturze to na trawniku spać możemy :))

      Usuń
    13. wy teraz wszystkie na kolana i do czestochowy
      jest problem
      moge miec kłopot z dojazdem
      i to nie jest żart:/

      Usuń
    14. no to się nie śmiejemy :(

      Usuń
    15. mam kłopot z autem
      dwa tyg temu naprawiałam lekko peknieta szybę przednia
      a dzis patrzę, znowu zaczyna sie gwiazdka robic
      jak sie do jutra nie powiekszy znacznie, to jadę , w imię Ojca i Syna
      ale ...

      Usuń
    16. Rybenko ryzykujesz,a jak się rozsypie w drodze buuu ani nie chcę myśleć

      Usuń
    17. no wiem
      ale mam ubezpieczenie...

      Usuń
    18. Pośmiewna jesteś ;)
      Wiesz jakie mogą być skutki , na siebie uważaj:)))

      Usuń
    19. a nie da się ekspresowo wymienić?

      Usuń
    20. no nie da się ostatnio:-(

      Usuń
    21. w tym samym miejscu ta gwiazdka?

      Usuń
    22. to ci powiem Rybciu-nie ryzykuj....

      Usuń
    23. to chyba żywica nie weszła wszędzie...

      Usuń
    24. będziemy słać wszystkie fariatkofe moce, żeby ją utrzymać w całości :*

      Usuń
    25. Hesed, nie dobijaj resztek mojej odwagi
      jakoś liczę,że jednak dojadę ...
      jutro rano zobacze i zdecyduję

      Usuń
    26. a ja już dziś włosy pofarbowałam!!! :(

      Usuń
    27. Mamma a ja fef piontek :(

      Usuń
    28. a w piontek to pedukira se zrobiłam :)

      Usuń
    29. ryba, nie ma mrozu, nic Ci się nie stanie!!

      Usuń
    30. jacie!!!
      a może łona się wystraszyła i chce, żeby mróz był???

      Usuń
  7. Dzien dobry wszystkim co sie urlopuja badz nie
    ja juz opowiadaua , jak to we Wuochach mialam internet za darmo, tylko korzystalam minimalnie co mi w sumie na dobre wyszlo
    Ale w knajpkach nie trzeba bylo placic, tylko korzystac
    natomiast Wuosi rzeczywiscie jakies limity na swoj domowy maja, bi kazali zawsze szybko i krotko co mnie zawsze dziwilo

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry :)
    Grześ chyba wie, że mama ma urlop od pracy -czyli dodatkowy czas dla niego - łazi przyklejony do mnie i zadaje sto pytań do..

    - pielsi mas?
    - a ja mam ?
    -sutki mam?
    - a Ty? pokas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. facetom zawsze jedno w głowie!! :))

      Usuń
    2. ciekawe po kim takie zainteresowania :PP

      Usuń
    3. po męskiej linii oczywista!
      mnie nie interesują;))

      Usuń
    4. Miśka, przyjemnego urlopu Ci życzę, ja jeszcze tydzień w pracy.

      A Grześ przynajmniej ma prawidłowe odruchy :P

      Usuń
    5. w tym wieku to bez żadnych podtekstów pyta, z ciekawości poznawczej przecie! :)))

      Usuń
    6. uczenie przez poznawanie
      Miska pamietaj :DD

      Usuń
    7. ale z genderem to jednak nie przesadź;P

      Usuń
  9. Torebunia cudna. Skojarzyła mi się z ropuszką, przez te koraliki:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie z taką rybą, co to się nadyma :)))

      Usuń
    2. Miiiiśśśśkkkkaaaa????

      Usuń
    3. http://img2.garnek.pl/a.garnek.pl/015/416/15416369_800.0.jpg/zdjecie.jpg

      :)

      Usuń
    4. Lucha,matkoboskaczęstochowska????

      Usuń
    5. rzeczywiście Rybka przytyua;))))

      Usuń
    6. bardziej ta:
      http://www.cyfraplus.pl/ms_galeria/galeria/29773_5.jpg

      nazywa się nadymka :)))))

      Usuń
    7. wygląda jak królowa w sukni balowej :)))

      Usuń
    8. ona w cionży jest chyba :)

      Usuń
    9. że Rybeńka:PP :))) ??

      Usuń
    10. ja tam w Rybeńkę nie wnikam :P

      Usuń
  10. Tragedyja!!!!!!!!;(((

    Średni brons wyszedu jako czarny buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brunetki som w modzie :)))

      Usuń
    2. jak tak w młodości sobie zrobiłam:)))
      pierwsze farbowanie,moje włosy szatynka myszowata i farba jasny braz,farbuje,myje wlosy,ściągam ręcznik patrze do lustra i zaczełam krzyczeć:))) mój brat z kolegą wpadli do łazienki bo myśleli,że się nażarłam tej farby i umieram:PP

      Usuń
    3. Margo:DDDD
      Miśka,zrobisz nowe wrażenie;))))
      nie jadem,niemodna jestem i zęba nie mam,znowu dwójki;P

      Usuń
    4. Basia kto tam komu w zemby paczy!!
      Tyś najważniejsza! I się ciesz,że masz tak cudny kolor włosów,naturalny!!!
      A ja co?? farbowana maupa razem z Gagą:PP

      nie dopisałam,ze włosy wyszly mi czarne,jak znajde zdjecie to zapodam:P

      Usuń
    5. I Mią P bo już siem pofarbowała też:)))

      Usuń
    6. ale ja mam color naturel ;))

      Usuń
    7. Basia, a ja nie mam siódemki i siem nie chwalę!! :)

      Usuń
    8. ja sobie kiedyś też taką niespodziankę zafundowałam, zwiodła mnie nazwa farby, wyszło na czarno, ale młoda jeszcze byłam, to mi nie przeszkadzało specjalnie :)
      a Wy przecież smarkule :)

      Usuń
    9. Mia u ciem nie widać;P
      może jutro dostanę już jakiś zastępczy ale czy wytrzyma???
      to jak z szybom Rybeńki;P

      Usuń
    10. Miska jak codziennie guowe umyjesz to zmujesz!

      to Ty nie wiesz ze farby ze sklepu mocniejsze som??

      Usuń
    11. ja nawet wiem, że TA farba zawsze wychodzi ciemniej !
      Przecież pracuję w drogerii, ale mam urlop i juz musk ma folne..rozumiesz???;)

      Usuń
    12. sie tu, rozumiesz, muskiem nie wykrencaj

      Usuń
    13. ciesz się, że Ci zielone nie wyszły, jak Ani z Zielonego Wzgórza :)

      Usuń
  11. RYBcia może na jedną płetwę ( albo na dwie :))
    winko YYYYYYYYYYYYYY
    wódka mrożona vvvvvvvvvvv
    Szampan ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
    piwko VVVVVVVVVVV
    drinki (%) (%) (%) (%) (%)
    whiski {_}
    koniak \_/
    miód pitny [_]?
    likier V* V* V* V* V* V*
    tequila u u u u u u u
    rum (_)) (_)) (_)) (_))
    sake <> <> <> <>
    ouzo \o/ \o/ \o/ \o/
    arak [&]7 [&]7 [&]7
    nalewki U* U* U* U*
    ajerkoniak [_]> [_]> [_]>
    bimberek {_} {_} {_}
    malibu \*/ \*/ \*/
    burbon u u u u u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleee!!!

      nalewke biore
      na te nerwy

      Usuń
    2. ja po dwóch burzach, jeszcze pada
      biorę koniaczek do kawki :)

      Gdusia tylko w dni robocze zapodaje!!!!!!!

      no to drugi rzut ;)))
      \o/? \o/?
      (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
      ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
      {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
      [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

      Usuń
    3. Olgo, czytasz w mych myślach :)

      Usuń
    4. o ja tez chętnie skorzystam Olga:*

      Usuń
  12. pojechau
    miesionc siem bendzie tuuau
    a jedzie tam http://www.boomfestival.org/boom2014/home

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rety!!!
      ale zajefanie!
      od poczontka stopem sie tuua?

      Usuń
    2. f końcu nie wiem, bo plany siem zmieniauy jak w kalejdoskopie :)
      jeszcze dziś miau mnie nauczyć mojego samochodu ;p

      Usuń
    3. kolejne pisklę wyfruwa :)
      Luszka :*

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. sms do syna "gdzie jesteś"
      "areszt śledczy w łodzi" panika- jusz prawie uruchamiam kontakty
      "żartowauem"
      zabijem za miesionc

      Usuń
    6. nie bardzo mam z czego :p
      a jusz widziauam, jak Gaga s Suniom jadom go ratować :pp

      Usuń
    7. aha, znam to!
      Luszko, zdaje się, że to się nigdy nie zmieni;)))

      Usuń
  13. rybcia, w każdym kraju można kupić kartę miejscową, na której można mieć internet - kolega małż zawsze tak robi, dowiaduje sie tylko wcześniej jaka firma ma najlepszy zasięg. I wtedy nei jest sie uzaleznionym od nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wiazaloby sie z szukaniem spejanego miejsca do kupowania tych kart, itp itd
      A ja kilka lat temu jak chciałam kupić włoską kartę telefoniczną to miałam spory kłopot
      Może sie zmieniło

      Ale jakos przeżyłam :))

      Usuń
    2. jakby kciaua to by miaua..
      jak mówi Michalina (za kims tam niby inszym) - jak ktoś chce szuka sposobu jak ktoś nie chce szuka powodu!o!

      a potem jest i siem nadyma;))))

      Usuń
    3. i snofu niesrozumienie!
      to torepka jak rypka
      a nie Rybka nadenta
      ROZUMIESZ ;))))

      Usuń
    4. ja to dzis niewiele rozumiem, ROZUMIESZ??

      Usuń
    5. podroczyć siem mogem - :))
      rozumiesz?:)

      Usuń
    6. Miśka, weś duszom siatem, albo czy !
      rozumiesz? :P

      Usuń
    7. wezme -choć nie rozumiem:))

      Ale, ale...w czarnym tyz mi piknie - widziauam;))

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. a my z rybkom przyjedziemy siwe!
      ona ze strachu, a ja z przekory i żeby Wam konkurencji u panów od rur nie robić :P

      Usuń
    10. viki, obys nie wykrakaua!
      mam randęwu na czwartek
      jak nie dojade....

      Usuń
    11. Viki, monkom se wuosy pszypruszysz ? :P
      tylko jakom ?
      posnanskom czy wrocuafskom ? :PPP

      Usuń
    12. ojej, przecież wiesz, że wszystko się uda!!!
      jakby co, włóż gogle i maseczkę szpitalną na usta( przeciw muszkom) i fruuuu jak kabrioletem.. ino bez innej szybki
      }

      Usuń
    13. pytanie!!!
      jam jest patriotka !

      Usuń
    14. mnie tam kręci jeżyk, ale Ty już znasz tę historię , gaguniu:P

      Usuń
    15. włosy na zapałkę, na jeżyka, no rozumiesz???
      :)

      Usuń
    16. rukfa, nie tylko nieopalona jeszcze zgupua na tych wczasach- no opitolić se włosy chcę!

      Usuń
    17. rozumiem, rozumiem! podoba mi się :)

      Usuń
    18. aaaaaaaaaa....
      no to pitol :)

      Usuń
  14. rybcia, w Polsce zmienisz, pewnie taniej wyjdzie:)
    a jak nie, to powiedz od kogo mamy klucze wziąć od chaty
    damy se radę
    aaaa
    i daj numer do hydraulika;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mię ta wymiana nie kosztuje, ubęspięczona jezdem
      bylebym dojechaua!!!!!

      Usuń
    2. ok,
      a ja się chcę ubezpieczyć na wypadek gdybyś nie przyjechała
      rozumiesz???
      więc dawaj namiar na klucze :PPPP

      Usuń
    3. namiary mamy -bez kluczy sie obejdziemy:)))

      Usuń
    4. viki,nie byuaś, toś niekumata :P
      I. nasz ugości :PPP

      rozumiesz?

      Usuń
    5. eeeee
      tak po prostu..??
      bez dreszczyku emocji..???.
      i może jeszcze sama męża nam przyprowadzi???

      Usuń
    6. Mialyscie się modlić a nie gadać!

      Usuń
    7. Rybenko, musi być dobrze,
      kciuki już trzymać?

      Usuń
    8. ja siem modlem
      o bespieczny powrut Maleństwa
      za miesionc :p

      Usuń
    9. mensza nie, ale fajnom dziefczynem ! :P

      Usuń
    10. Lucha, ogarnij siem !!! :)

      Usuń
    11. gaga, nie każdy lubi Luchy, tak jak Ty
      :P

      Usuń
    12. ta dziefczyna ma fajowy uogonek !
      rozumisz ?
      Ty fstrentna babo ! :PPP

      Usuń
    13. aaaa to jakiś trans?
      czy gej podczas parady?
      :P
      widzę, że imprezka będzie super!!!
      :)

      Usuń
  15. nie nadanżam..
    jest spotkanie czy nie?
    mam wracać czy zostać z Big Benem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotkanie jest, tylko nie wiemy czy z rybom, czy bez:)

      Usuń
    2. jak widzisz, wszystkie się modlom, więc pewnie i ryba dojedzie:P

      Usuń
    3. taaaa......... nie wszystkie, jak widać! :)

      Usuń
    4. aLusia, kupiłam bilety i nie mam zamiaru odpuścić!!
      najwyżej na trawniku z Mamma będę koczować:P

      Usuń
    5. no tak, jak już zainwestwałaś w bilet, to choćby ryby miało nie być, to nei może się zmarnować :)

      Usuń
    6. tam jest jakiś fajny somsiad i Iwonka,wpuszczom nas....w końcu tyle imprez TU już było,to jedna TAM nie zaszkodzi;P
      Michalina,weź Rybkem na miotłem po drodze;)

      Usuń