niedziela, 13 lipca 2014

działo się ja widzę:PPP

no cóż
widzę, ze jestem tu tylko pisaczkom postów
żeby jakieś fariatki miały sie gdzie napić kafy i drinków ( gdusia?? a co to ma byc ja sie pytam??:PP)
na szczęście są jeszcze na tym świecie życzliwe i czytające ze zrozumieniem istoty

pozdrawiam serdecznie afriodytę ( nie przejęzyczyłam się?)

i Iwonkę33
Iwonko
można z tego bagna wyjść
nawet jeśli tylko na chwile - warto
i wtedy żyjemy pełną piersią, nawet jak mniej lub ciut mniej pełna :)))

torepke sobie kupiłam na wczasach
ale wam nie pokażę :PP







176 komentarzy:

  1. Dzień dobry :))
    Miłej niedzieli!

    \o/? \o/?
    (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)> (_)>
    ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[* ]_[*
    {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}> {_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry:)
      u mię zapowiada się suońce i pełen dom gościuf,aczkolwiek to pikuś przy tym co czeka panią R wkrutce
      biere kafke,dziękuję okguś

      Usuń
    2. 3maj się Basiu :)
      bądź dzielna ;)))

      Usuń
    3. Basiu
      trochę mnie przestraszyłaś!

      Usuń
    4. dasz radę! nabrauas siuuff;*

      Usuń
    5. cześć dziewczynki -kakauko s piankom pliss:))
      U nas piękna pogoda na 10.45-18.30 idę do pracy;/
      jakby któraś kciaua podrzucić pizze to jestem pod telefonem;)

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Wita, laseczki :***
      Olguś, widziałaś gdusię ??
      ;P

      Usuń
    8. Dzień dobry kobietki :***
      Kawkę pijem :)
      Viki, Gdusia robi pewnie zakupy, bo jej alkoholu brakło dla tylu chętnych :P

      Usuń
    9. Viki, Gdusia umknęła przed gniewem Rybci ;P

      Usuń
    10. kawkie bardzo chetnie

      Usuń
  2. o Rybko niewdzięczna!!!
    nie dość, że my tu tydzień cały pogrążone w tęsknocie,
    nie dość, że komcie oszczędnie pisane,
    nie dość, że podłogi wyszorowane,
    że powitanie chlebem, solą i pieśnią zgotowane!
    to jeszcze odwrócone koty do tego wmieszane...
    a wszystko o te marne parę butelek, co się pod kanapą zawieruszyło ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak suuf,brak suuf na niewdziencznośc luckom..
      nie kuuciuy siem,wonsuf i wuosuf nie wyrywauy,mauo piuy,połowy wcale nie ma bo na wakacjach,a ona narzeka,ide se...
      Iwonka,moce fariatkowe wielkie som,odezwij się:*

      Usuń
    2. i tak winnaś zaczonć! pszes Ciebie Rybko mam cauom niedzielem do tyuu!

      Usuń
    3. nie można buo tak od razu:)
      ja cię tyż:***

      Usuń
    4. Lucha nawet do pierwowzoru wróciła ja widzę:-P

      Usuń
    5. dla Ciebie wczora wuożyua koronki i halki
      ale za goronco byuo :)

      Usuń
    6. Rybeńko kochana
      nie riepdol od rana!
      Byuaś wyglondana i wyczekiwana!
      wszystkie wiernie tu czekauy!
      popijauy, mauo pisauy, popszonatauy!
      wiesci (smsofe)wyglonadauy!
      domu pilofauy!
      s sercem na duoni i specjauami witauy!

      bendziesz miaua moszlifośc pokazania jak doceniasz:))
      ja masasz pleckuff proszem;)

      Usuń
    7. masaż mrufkami zapewniony!

      Usuń
    8. no normalnie skandal!!!
      gaguś, Lucha, Olgo, Hesed, Margo, aLusia, Sollet , gdusia! wyrzućcie jom z se swoich linków :P

      Usuń
    9. a ja na kolanach podłogi szorowałam na błysk ....
      transparent powitalny malowałam....

      Usuń
    10. tak Viki, zemsta będzie okrutna ;)

      Usuń
    11. a ja się tak przejmowałam sprzątaniem :)

      Usuń
    12. a ja tak krzyczauam żeby szybko sprzontali!;p

      Usuń
  3. No proszem ciem, oszczendzalismy sily na innom imprezem. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. wróciłas to zróp tu porzondek!!!! rozchasane bezfstydne towarzystdfo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie jakis guos rossontku!!

      Usuń
    2. Futi mondra , bo bierze namiot, hłe hłe

      Usuń
    3. mówiłam, że ostatnio chrapaua i ciągle jej dzfoniu telefon (a to budzik, a to jakowe facety)
      no to ...jusz nie kce spac se mnom buuu

      Usuń
    4. a teras to s cauego sfiata bendo nawet dzwonić :PP

      Usuń
    5. ufff, mam śpiforek - pójdem se -mosze która pszygarnie;)

      Usuń
    6. fiem, fiem -na Cię nie mam co liczyć!!

      Usuń
    7. myslisz, sze wszystkie takie niedobruty jak Ty????
      pójdem do koscioła, pod łafkem;))

      a teraz lece, papa

      Usuń
    8. kosciół zamknienty w nocy :PP

      Usuń
    9. czy Ty chcesz mi cos powiedzieć????

      Usuń
    10. dobre serce sąsiada Rybcia zachwalała nie raz ;)

      Usuń
    11. że modlić się czeba w dzień!

      Usuń
    12. Miska ma modlenie na bieżąco ,bo kto by wytrzymał w tej jej pracy :P

      Usuń
  5. Dziendobry Fariatki:)
    dopiero wstalam i otworzylam kompa....Dopiero teraz zobaczylam wczorajszy wpis i "niedyskrecje "Miski:)
    Dzieki za moce i sily ktore na pewno beda potrzebne.
    Na razie dziefczynki,
    sciskam fszyskie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu!
      na te moce wiesz, że możesz liczyć
      najważniejsze, żeby tate wspierać psychicznie, bo jest w najtrudniejszej sytuacji, ale zreszta na pewno sama to wiesz najlepiej

      Usuń
    2. Małgosiu, wsparcie moje masz mocne,
      energię i moc ślę!!! :***

      Usuń
    3. jeszcze raz dzieki dziefczynki !!!. wspieram psychicznie i tate i moja siostre ktora wszyskim sie zajmuje. Ale najgorsza ta odleglosc. Na to nie ma sposobu.

      Usuń
    4. ja niestety wiem co czujesz. 10 lat temu odeszła moja mama. do dziś jest mi ciężko że byłam tak daleko

      Usuń
    5. Rynciu kochana
      nie chce zeby dzis a tym blogu bylo smutno z powodu poruszonego przeze mnie tematu.Starczy na dzisiaj Szczegolnie ze przed wami przygotowania do fariatkowego spotkania na szczycie:)
      Poki co zyjemy i jest nadzieja i jak mowi Siostra Malgorzata - trzeba robic swoje.

      acha...moge zdradzic pare tajemnic na temat Miski,nic zdroznego - rady praktyczne typu- jak poskromnic napady ....ech zamilkne lepiej bo mnie przeklnie::)))
      Dobrej niedzieli!

      Usuń
    6. Mialo byc RYBCIU::))

      Usuń
    7. ściskam, Małgoś :*

      Usuń
    8. MałgosiaK trzymamy mocno za tatę :***
      Tobie też dużo siły :)

      Usuń
    9. moje kciukasy tesz pracujom, Maugoś :*

      Usuń
    10. Gosik! przeczytałam uważnie Twój komentarz! ty siem bój :)))
      Kiedyś do Poznania przyjedziesz....;*

      Usuń
  6. dzień dobry, dziefczynki :)))

    dopsze Rybeńko, że jusz siem nafruciuaś, bo wreście moguam pospać duużej !!! :PPP

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc dziewczynki
    leze jak ten wieloryb
    i fcinam czeresnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć Lamia :)
      czereśnie pycha! ja dziś też miałam
      już są też pyszne morele :)

      Usuń
    2. a ja wczoraj zjadłam sama czereśnie dla gości :) :) ale nie powiedziałam im, to im nie było szkoda :)

      a dzisiaj baaaaardzo kulturalny dzień w muzeum na Kubricku :)

      Usuń
    3. czeresnie, krofki i ptasie mleczko miedzy chlodnikiem a bigosem. Lamia, myslami jestem z tobom. :P

      Usuń
    4. to ja miedzy golabkami:))

      Usuń
    5. Mamy dogadzają?? :))))

      Usuń
    6. ach!
      prawdziwe kotlety mielone
      i TEN rosuul
      i reczny makaron
      wszystko smakuje inaczej

      Usuń
    7. szczególnie ręczny makaron :)
      daaawno nie robiłam

      Usuń
    8. obśliniłam się jak buldok
      ide robic obiat!!

      Usuń
    9. u mnie raczej pora kolacji :p

      Usuń
    10. hurrraaaaaaaa
      zaczęłam urlop!
      dwa tygodnie laby - od pracy
      (bo wnuka będę mieć prawie codziennie)

      Usuń
    11. Miśka, postaf siem !!!
      nasz wnusio ma czy bapcie !!!

      Usuń
    12. Miśka!
      kłądź się i lesz!

      Usuń
    13. ekhem - mój fnusio ma dfie, Tfuj tesz;)))

      Usuń
    14. siedzem i wcinam - jak siem smenczem to siem obalem i jusz;)))

      Usuń
    15. to jest słuszny plan
      ze wszechmiar..

      Usuń
    16. Miśka, kuać siem pszy mię, na kocycku :)

      Usuń
  8. Miemce - Ardżentina
    3:1
    !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siem nie mogie zdecydować!
      ale oglondamy razem jak kumam??

      Usuń
    2. chiba ino 2-1 :)

      kupiuam se farbem do fuosuf, szeby byc penkna i muota - ponic pokryfa wszystkie sife fuosy;DD

      Usuń
    3. obglondniemy, ocenimy
      ja we czfartek mam randęwu z farbom

      Usuń
    4. wew czfartek???
      dopiero???
      a kto kosi trafem?
      przeca nie bendziem pod tym puotem w chaszczach zalegać!;D

      Usuń
    5. fszystko moja wina, na granicy powiedzialam Nimcom, ze wygrajom. No tak mi siem powiedzialo, zeby mnie szypko odprawili, ucieszyli siem jak male dzieci i teraz masz

      Miska, jaki kolor, zebysmy ciem poznali. ;)

      Usuń
    6. zapomniałam
      chyba kturaś siem zguosiua, na pewno nie JA!!

      Usuń
    7. w tym roku kosi Ruda, w przyszłym może ja :)

      Usuń
    8. wybrałam średni brąz;))
      szczupłego brązu nie było;)

      Usuń
    9. aaaa, to dlatego....
      ruda!
      wydało się!!

      to ja chiba bendem za Argentinom
      kiedys tam byuam :)

      Usuń
    10. to dobrze, bo bys znikla. ;) To co Miski widac na zdjenciach to nic, na zywo jest polowe drobniejsza!

      Usuń
    11. a ja utyuam we wuochach!!

      Usuń
    12. a niemcach to nigdy nie bylas.:PPP

      a ja znam piosenkam "dont kraj after mi ardzentina". :P

      Usuń
    13. nigdy!!!

      a taka ciekawostka
      wczoraj byłam w 5 krajach :))

      Usuń
    14. a ja znam - adios pampa mija, adios la tierra estrania:PP

      Usuń
    15. siem srobiuam na rudom maupe :P

      Usuń
    16. no i teraz skont ja bendem wiedziec ktora to Gaga, a ktora Ruda??? ;)

      rybenka, my tak jezdzimy co najwyzej palcem po mapie. :P
      i jeszcze znam, adijos pomidory :P

      Usuń
    17. nowy ślubny look? ;))

      Usuń
    18. no tak
      tysiące kilometrosuf i ciagle ten sam stan :PP
      a nas z ziemi włoskiej po drodze przez Szwajcarię, Niemcy i francje do Luksemburga było:)

      Usuń
    19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    20. dopsze ze nie bylo kolejek na granicach :P

      a som jeszcze mrofki? pamientacie mrofki? :P

      Usuń
    21. do dziś mrofki som po mojej stronie :)

      Usuń
    22. Lola...
      mała była Szwajcaria jeszcze nie w Szengen :P

      Usuń
    23. Rybeńko!
      Byłaś we Francji i nie zahaczyłaś o Gosika???!!!
      fstyt!

      Usuń
    24. :PP ortografia tutaj to podstafa.;)))

      Olga, i co siem nosi? :)

      Usuń
    25. innom Francjem przemierzyuam :PP

      Usuń
    26. łatfo je rosrusznić!
      Jedna Ruda jezd kuduata;)))

      Usuń
    27. Lola, głównie papierosy, alkohol
      słyszałam też, że surowe mięso :)

      Usuń
    28. dziefczęta
      nie donieście tylko na mnie
      moje auto będzie sie uginac od dóbr wszelkich
      ale surowego mięsa brak :PP

      Usuń
    29. mienso na tatara. :P




      Usuń
    30. nie wiem, nie pamientam :P
      f kryzysie mama robila z metki :P (i to nie byla metka od ubran :P)

      ale od mrfek bym raczej nie kupila.;)

      Usuń
    31. ja uwielbiam!!
      przepadam!!
      ale w ogóle ostatnio miesa mauo jem, więc..:((

      Usuń
    32. Lola mięso noszą od nas tam
      a papierosy i flaszki od nich tu ;))))

      Usuń
    33. pacz pani jaka wymiana :PPP

      Usuń
    34. podobno nie wszyscy moga wejść

      Usuń
    35. czemu Gaga ruda?była blondi,źle ci byo Gago???;P
      Argentina,moje panie Argentina,wbijcie se w pienkne guufki

      Usuń
    36. Basik, renka mi siem zaczensua pszy dodawaniu drugiego kolora i za dużo go wycisuam... :)

      Usuń
    37. to może balejasz masz??

      fajny mecz:)))

      Usuń
    38. ale jesteś zadowolona Gaguniu?

      Usuń
    39. ja bendem zadowolona i dobsze bendzie :)

      Usuń
    40. to fakt
      a ja bendem zadowolniona, jak Argentyna wygra :PPPP

      Usuń
    41. dzisiaj mecz papieski ;)))

      Usuń
    42. tak, tak:))
      ale jak znam tych papiezy, to Franciszek ogląda, a Benedykt medytuje :PPP

      Usuń
    43. oczywiście :) Benedykt nie interesuje się piłką

      Usuń
    44. sędzia włoch,tak czy tak nie ma co się w watykanie pokazywać;P

      Usuń
  9. piuka, mecz,a muodsza syna siem pakuje na podrusz stopem :D
    wruci, na pewno wruci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli nie jedzie na trujkont bermucki to wruci :P

      Usuń
    2. ja nie jak tak!
      Luszka do TAKIEJ matki siem nafraca;D

      Usuń
  10. pozytywka gra...trala la, trlala

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. zaraz sie ewakuuje,wrrr...

      Usuń
    2. i dogorywamy, bo ja tu zawau mam co czy minuty :)

      Usuń
    3. s nerfuf na mecza....karnych nie ogladam,nie i jusz...

      Usuń
    4. basia
      czas na nas
      do uszka!!!

      Usuń
    5. monsz meczy nie ogląda,nie lubi,a ten wkręcił go bardziej niż mnie:D
      Rybciu,idziem se,za kwilem,przed karnymi;P

      Usuń
    6. Szczelili Ci co nie mieli :-(

      Usuń
    7. niektórzy nawrt siem cieszom...

      Usuń
    8. Mój M i Miśka chyba :-o

      Usuń
    9. nie fyczymam takie miszcze....masakra

      Usuń
    10. dobranoc dziefczynki,Miśka gasisz...

      Usuń
    11. Miśka, ma kocówę!!!!
      i nachlamy ją !!!

      Usuń
    12. Gagunia siem cieszy ze mnom!o!
      a kocówę za co??????????
      ja nie mam nawet żółtej kartki!;DD

      Usuń
    13. Ty już masz czerwoną!
      a ta nowa ruda też !

      Usuń
    14. czepi siem Viki, dobra ? :PPP

      Usuń
  12. Żadne hehe, tylko spać!
    gaszem!


    Rybeńko, ale piekna ta torebeczka, której nam nie pokazałaś;DD

    OdpowiedzUsuń