środa, 9 kwietnia 2014

nie lubię

nie lubię chodzić do lekarzy, na rehabilitację , na badania
tak dużo czasu poświęcam ostatnio na zajmowanie się swoim zdrowiem, że aż mnie mdli
a to nuzia, a to ronsia, a to onkolog, ginekolog, a to ortopeda
a do tego w niedziele dołączył się ból ręki
tej po usunięciu węzłów
ale to ból z rakiem niezwiązany
chyba
mam wspaniałą pania rehabilitantke od drenażu limfatycznego, duzo mi pomogła w sprawie tego bólu ( torturami, między nami mówiąc...)
i zasugerowała, że na ten problem lepiej jest nie jeść mięsa
może zatem dojść do mojego niejedzenia cukru dojść niejesdzenie mięsa
hm
ciekawe...







204 komentarze:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle, ze z niejedzenia miesa jest chyba latwiejsze niz niejedzenie cukru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczyłaś mnie tym stwierdzeniem
      muszę się zastanowić nad tym

      Usuń
    2. mnie też się tak wydaje :)
      ale może wystarczy tylko ograniczyć mięso

      Usuń
    3. poprosze o odp za 8 godzin. :P

      Usuń
    4. może
      w czasie postu ograniczyłam o 90%
      i podoba mi się

      Usuń
    5. Ze wszystkich cukierków najbardziej lubię kabanosy:)

      Usuń
    6. :D
      Ostra co Ciem czytam to sikam

      Usuń
    7. a ja sikam jak kicham ;D

      Usuń
    8. ja jak kicham to pryskam ;))

      Usuń
    9. Mia! mam jak Ty -musimy popracowac na zwieraczami:))
      Albo w razie jakieś podróży( letniej na ten pszykuat)zabrać po 5 pra gaciorkuff;)

      Usuń
    10. Miska, 5 par gaciorkow nie pomoze, nie zdazysz zdjac:)) Jedna solidna pielucha wykona robote:)))

      Usuń
    11. jesoo, póki co popuszczam a nie szczam ;;))))

      Usuń
    12. brzuch mój trzęsie się od śmiechu

      kicham i prycham ;)

      Usuń
    13. na razie tylko popuszczam przy psikaniu (jak nie stanę i się nie zepnę, hehe)gaciorki na zmianę;)

      Usuń
    14. a na zmiane to insza inszosc, ja myslaua ze piec par na jedna dupe:)) ale u mnie jeszcze przed piata rano wiec moge miec myslenie zachwiane:)))

      Usuń
    15. Star, a czemu to z kurami wstawasz???

      Usuń
    16. Carpe to się ciesz, że kichasz i tylko prychasz ;D

      Usuń
    17. Star se pojachua na koniec śfiata i masz! zgrać siem trudno;P

      Usuń
    18. rzucenie mięsa to akurat dla mnie betka w sumie i tak prawie nie jadam.... ale cukier..... uch, tu jest naprawdę ciężko.... narzuciłam sobie właśnie embargo, zobaczę jak pójdzie... za Ciebie trzymam kciuki, moze odstawienie mięsa rzeczywiście Ci pomoże, a na pewno nie zaszkodzi :)

      Usuń
    19. Carpe trzes brzuchem i kolysz maluchy
      :))))

      Usuń
    20. Mia, poszuam spac tesz s kurami to i fstafam z niemi:))) Ale dzis nie ide do pracy, to sobie utne drzemke jak frucem od onkologa.

      Usuń
    21. uważąj, bo na tych wizytach Fariatki som w gabinecie
      jedna pod stołem , druga za parawanem, a reszta jak się da;)

      Usuń
    22. jesssooo Fariatki:))))
      posikałam siem:P

      Usuń
    23. ja standardowo pod biurkiem ;)
      tam najciekawiej ;DDD

      Usuń
    24. ja się chyba za zasłoną schowam:)

      Usuń
    25. ja lubie za parawan :))

      Usuń
    26. a ja na bezczelnego do torebki wejdem :PP

      Usuń
    27. chyba Ci tam ino stopa kieraś wejdzie Rybcia ;)

      Usuń
  3. Rybeńko, jeszcze pomyślałam o niedzielnym ostatnim stresie,że mógł się przyczynić.
    A swoją drogą,na tej diecie odtrujesz organizm,zatrzymasz się w czasie;) a my będziemy se dalej próchniały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym pomyślałam
      tak czy siak pani rehabilitantka dokonała cudu
      poprzedniej nocy jęczałam z bólu a dziś nic!!

      Usuń
    2. i nic się nie przyznałaś, winę zwaliłaś na wiatr!

      Usuń
    3. czy ty pomyslalas, ze my dalej prochniejemy a ty nie? :PP

      Usuń
    4. wszystko zależy od kapitału początkowego:-P:-P:-P

      Usuń
    5. nie przyznałam się bo to użalanie się nad sobą doprowadza mnie do furii

      Usuń
    6. Basiu, pragnę zaznaczyć, że ja i Olga też na diecie, więc jakby co, to nas próchnica też się nie ima ;)

      Usuń
    7. phi! Ja myślę , że to jakiś gen fariatkofy, bo i ja jak ...w kwiecie wieku:)

      Usuń
    8. ja do marynowania czlonkow dolaczylabym spozywanie kefirow i maslanek, bowiem od dawna wiadomo ze ludzie dalekiego Kaukazu sa dlugowieczni, a powodem sa ichnie przyzwyczajenia zywieniowe

      Usuń
    9. Lamia, święta prawda, maślanki i kefiry to eliksiry długowieczności ;)

      Usuń
    10. Mamma mam nadzieje ze probiotyki siem liczom.

      Usuń
    11. a maślanek nie pijesz?? jogurtów naturalnych, kefirów??

      Usuń
    12. ja na ten pszykuat nie piję
      znaczy czasem jogurty naturalne:)

      Usuń
    13. maślanki, kefiry, jogurty..hmmm z rzadka;))

      Usuń
    14. ja muszem!! ale mi smakuje więc łączę przyjemne z pożytecznym

      Usuń
    15. pije, pije
      ale probiotyki podreczne i mam zawsze w torbie
      a noszenie 5 kefirow jusz mniej
      a tu nie tak ze na kazdym rogu sklep z kefirem

      Usuń
    16. U mnie tez jeszcze pare lat temu ciezko bylo kupic kefir. Pamietam jak gonilam Wspanialego przez pol swiata az do rosyjskiej dzielnicy po butelke kefiru. A teraz jest w kazdym sklepie i Wspanialy mi ciagle wymawia tamta wycieczke;)) Ale on lubi do Rosjan jezdzic, to ja se nic z tego nie robie:P

      Usuń
    17. ja myślałam, że do Rosjan to po beherovke sie leci, a nie po kefir... no pacz jak to siem człowiek całe życie uczy ;;DD

      Usuń
    18. aaa, nie to do Czechów się leci ;D

      Usuń
    19. po kefir to bardziej chyba do państw bałkańskich albo Grecji?

      Usuń
  4. jako się rzekło...
    to jadę z nuzią do warsztatu

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry dzień i na razie... idem się wymalofać, bo nie chcę Was straszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam z poczekalni lekarskiej- tez juz mam dość.. O dwóch wizytach w tym roku zapomniałam..przesilenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostruś,jeśli w szpitalu wojewódzkim w twoim mieście,to może spotkamy się przypadkiem:)

      Usuń
  7. Rybenko a dlaczego sie nie dopieszczac i nie dac naoliwic w warsztatach?
    przez to brzemie choroby?

    jakbys torebke na ebayu wystawila to Ela Angielska na bank by ja zlicytowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste przeciez

      w jej stylu! i oby to nie zabrzmialo dwuznacznie:PP

      Usuń
    2. i kto tu ma ciążowy musk...
      ile ja myślauam, która to Fariatka fe f Algiji mieszka!!!..:PPP

      Usuń
    3. Ela Angielska:)))))))))))))))))))))))))
      paduam Lamia:DD

      Usuń
    4. Margo nie chciauam byc namierzona..
      o rybenka rebusuff nie lubi :))

      Usuń
    5. może lubie
      ale inszym robić :PPP

      Usuń
  8. Dzień dobry :)

    Rybciu, teraz się nachodzisz, a potem będzie spokój. :)
    Niejedzenie mięsa pewnie nie jest aż takie głupie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rybcia w ktorem mniejscu ta renka boli? bo jesli w barku to moze to zespol barku, to jest strasznie bolesne cholerstwo. Miewalam i moj znachor tez bolem zwalczal bol a ja puakauam:)) Ale teraz (odpukac) juz od lat mam spokoj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i jesli jesz kukurydze to przestan, to jest swinstwo nad swinstwami jesli chodzi o stawy.

      Usuń
    2. nie jem kukurydzy
      a renka to może byc moje poliarthrosis :(
      chemia mnie podleczyła ( kolejna korzyśc z raka, he he he)
      ale coś zaczyna powolutku sie odzywać :(
      ale nie marudzimy:)))

      Usuń
    3. Kryste, Rybciu Ty nie muf do mnie tak mondrze, ja gupia baba jestem:)) Poliarthrosis!!!
      Ja pitole jakie mondre slofo:))
      Mnie poki co chemia zlikwidowala taka dziwna narosl na czole i tez sie ciesze jak gupi bateryjka:)))

      Usuń
    4. napięcia mięśni wywołane stresem mogą być też dokuczliwe i bolesne, tak jak Basia pisała
      jeśli rehabilitantka czyni cuda to trzymaj się jej!

      Usuń
    5. czymiem się
      co lepsza, pan od nogi tez jest rewelacyjny:)
      Star, tak g ładkiej sk ory jak w czasie najgorszej chemii nigdy nie miauam :PPP

      Usuń
    6. powiem Ci Olga, wiele w życiu doświadczy lam,ale to, czego dokonała ta kobieta, dla mnie jest niewiarygodne!!

      Usuń
    7. no to wreszcie dobrze trafiłaś i rozumiesz, co mam na myśli mówiąc "mój ukochany rehabilitant" :) zawdzięczam mu tyle, że słowem nie da się wyrazić!

      Usuń
    8. teraz rozumiem
      poprzednia nie byla zla
      ale intuicyjnie czulam, że to nie TO

      Usuń
    9. rehabilitacja to usankcjonowane prawem tortury :) czasem tez mam wrażenie, zwłaszcza u osteopatki, że terapia polega głownie na odwróceniu uwagi od żródła bólu - rzeczywiście, potrafi w innym miejscu taki ból zadać, że człowiek od tym podstawowym zapomina :) :)

      Usuń
    10. a czemu kukurydza jest niedobra na stawy? pierwsze słyszę, a w sumie zainteresowana jestem z powodu RZS, które mi paciorkowce zafundowały

      Usuń
    11. oj aLusia, współczuję!!! RZS to jest niezłe gófno!

      Usuń
    12. no niestety..... dlatego jak ktoś ma problemy z migdałami to radzę teraz każdemu, żeby usuwał póki czas... nie wierzyłam konowałowi, że to świństwo się rozsiewa po organizmie to teraz mam.....

      Usuń
  10. dzień dobry, dziefczynki :)))
    dzień dobry, rybeńko - alesz mi fstyt :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyszbyś wyjszua s suniom bez gatkuuff???

      Usuń
    2. a może znowu nieudanie tramwaj porfauas??

      Usuń
    3. bosze, Wy mnie smiechem zabijecie:))))))))))))))))

      Usuń
    4. tramwaj to kciaua margo porwać s Manufaktury !!! :)

      a ja żem ślepa do imentu :(

      Usuń
    5. Gagus, ale moze to i lepiej, bo wiesz na tym swiecie juz od dawna nie ma na co paczec:))

      Usuń
    6. no co Ty, Star
      jest kilka fariatek, na które miło spojrzeć :)

      i witam dziewczynki :)
      i biorę kawkę, bo mnie łeb dalanapier :/

      Usuń
    7. bo ja prosta baba nie mam migreny :P

      Usuń
    8. dzisiaj sieroda czy czfartek ?

      Usuń
    9. sieroda
      widzem, że szczęsliwi czasu nie liczom :P

      Usuń
    10. ale jak slepas to sunia za przewodniczkie robi?

      Usuń
    11. moja sunia jezd najmondszejsza na śfiecie!
      jeszcze tylko nauczy siem , jak pospszontać sfe gufienka i jusz ! :)))

      Usuń
    12. no, a jako że sunia, to naumnie się szypciutko!

      Usuń
    13. no i jak jeszcze siem podetrze po tych gófienkach to jom w telewizorze zobaczymy!!!!

      Usuń
    14. VIKI!!!
      a ja nie wiedziałam, co się dzisiaj dzieje z moją guofą
      mi po prostu łep dalanapier!!!!!

      Usuń
  11. zofi pszesuaua mi opuncjem, a ja fsadziuam uapem do koperty, nie paczonc do śrotka...
    buuuuuu :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuu
      rozumniem że boli???
      :***
      moze do lekarza? :PP

      Usuń
    2. to to jezd roślina gagożerna?????

      Usuń
    3. zdaje siem, że opuncja wspomaga odchudzanie??
      Sunia brzusio wlecze?;P

      Usuń
    4. nooo
      zaczeua ot palcy :)

      Usuń
    5. miśka
      opuncja jako akupunktura??? :PPP

      a za suniem masz f doopem !!! :P

      Usuń
    6. szarcik taki -przeca fiem, sze psy siem upodabniajom do fuaścicieli :)
      sunia szuplutka, powabna, uśmiechnienta , krutkofuosa blondyneczka;**

      Usuń
    7. tja...
      bszuchowa blądyneczka :P

      Usuń
    8. Olga - niesamowite, ciekawe tylko jak się ma cukier w niej do odchudzania.... zaczęłam szpiegować cukier wszędzie :) :)

      ciekawe swoją droga, czy zielona herbata z opuncją ma z opuncją cokolwiek wspólnego...

      Usuń
    9. ma ale jakiś 1% ;)
      sfoją drogą, tej z opuncjom nie cierpiem ;((

      Usuń
    10. ja lubię, ale zastanawiałam się, czy to nie chemia aby....

      Usuń
    11. eee, opuncja w herbatce, nawet nie wiem czy ma 1%, prawdopodobnie sztuczne aromaty
      nie lubię tego smaku
      aLusia, są cukry i cukry, na przykład fruktoza może być spożywana nawet przez osoby z cukrzycą

      Usuń
  12. Rybeńko! Pszypominam nieśmiauo, sze mi opiecauaś torebusie za pszczytanie fszystkich komciufff;)))
    A ta dzisiejsza mi siem baaardzo podobuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam być pijana jakaś jak obiecauam oddanie JAKIEJKOLFIEK torebuni
      a teraz ćwiczem siem f trzeźwości to nie pamientam
      ale paczaj listonosza, moze co innego ci doniesie :PPP

      Usuń
    2. snofu ta tekila w nadmiarze....

      Usuń
    3. ja siem nafet nie fypofiatam, ale w poście mosze bendem bardziej pilnofaua suff Rybeńki;P

      Listonosz u nas muody, jeszcze nie kumaty!
      zadzfoniu raz domofonem, wpuszczon zostau i ...zostafiu awizo wew skrzynce!
      Kolejnego dnia gom dorfaua -przemufiuam! i sam donius polecony! a co!

      Usuń
  13. fariatki, skoro mamy takom MOC!
    to jutro fspieramy (mosze trza i kopem wew doopem) Vikusie, która musi se zrodnić zdjencie klatki s piersiami!!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby tylko piersi nie zapomniaua idonc na przswietlenie!!

      Usuń
    2. jeszcze ja kaszel meczy???????

      Usuń
    3. opsze se piersi na schodach klatkowych ??? :P

      Usuń
    4. i niech kolegom fotki rentgenowskiej nie pokazuje :P

      Usuń
    5. opierać piersi to se można na mammografii a nie na schodach :PPP

      Usuń
    6. To ja sie calym sercem przykladam do tej motywacji Vikulca:))
      U mnie sie wlasnie wszystko zaczelo od zdjecia klatki z pierwsiami... paskudne bylo takie, ze doktore zadzwonil nastepnego dnia i rzekl "do szpitala marsz i to jak najszybciej sie da".

      Usuń
    7. fariatka fszystko może !!!
      :)))

      Usuń
    8. fuaśnie Star -jak siem sna froga to siem falczy.
      A mam nadzieję, sze to sfykly (zaniedbany!, nieodleszony )kaszelek!!
      Vikuś! niedaleko mam Gaguniem i nie safacham siem jej uszyć!
      bejnie Ci asz miuo;*

      Usuń
    9. ale mammo to już se mogem zrobić???
      tylko jak takie małe cycki chwycom te chwytaki???

      Usuń
    10. nie mam dobrych fiadomości
      moje małe
      chwiciły chwytaki
      i nawet szczypce się uchwyciły:PP

      Usuń
    11. mamma, jakie chfytaki?
      kuadziesz je na tacce !
      :P

      Usuń
    12. ale kiedy ta pierwsza mammo?? bo póki co to mam co roku robione usg... styknie??

      Usuń
    13. kładziesz na tacę? Gaga, moich cycków (sorry Olgo ;) nie da siem położyć ::)))

      Usuń
    14. dawać gatki na zmianę - jakis czas temu kuaduam, teraz bendem musiaua naciongać!

      Usuń
    15. styknie
      chociaż jest kilka szkół na ten temat
      a jeśli nie masz w rodzinie historii w temacie, to trzymaj się USG

      Usuń
    16. na szczęście nie mam...
      w szyjce mam ;(

      Usuń
    17. fuck, ja też mam w szyjce, mojej mamci, ale łagodne, usunięte jak jeszcze w szkole byłam.l. Znaczy u niej usunięte, ja w szkole :)

      Usuń
    18. szyjkę łatwo kontrolować i nie dopuścić

      Usuń
    19. no tego u niej niewątpliwie zabrakło...

      Usuń
    20. ...
      czyli jednak czeba po tych lekarzach biegać...

      Usuń
    21. ja niby historii nie mam a to i tak nie gwarancja

      Usuń
    22. ja tesz nie mam:/

      ale z mammografią akurat wiem, że trzeba bardzo ostroznie
      no i nie zawsze widac

      Usuń
    23. Mamma, da się, zaręczam Ci :) nawet po odchudzaniu się da!
      i na tacce położyć i od góry drugą tacką zmiażdżyć

      Usuń
    24. zmiażdżyć- to nie brzmi zachęcająco....

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaguniu - nosz oducz siem tego kasofania - a może to sunia, skoro jak Ty se poszuaś??
      buziak

      tesz sem idem;))do pracy;)

      Usuń
    2. niech siem kasuje
      znaczy, ze troszkie siem nawróciła:P

      Usuń
    3. Gaga fracaj oddam ten tramfaj:P

      Usuń
  15. Rybeńko!!!
    weś se jakomś kafkę od Olgi i dzień będzie pienkniejszy!

    Wielkie dzienki dla rehabitantki: kszyfde srobi ale pomosze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybcia, weź, weź,
      jak chcesz to Ci nawet koktajl truskawkowy zrobię
      albo sałatkę z pęczaku ;)

      Usuń
    2. 1 szklankę pęczaku ugotować w osolonej wodzie al dente
      drobno posiekać czerwoną cebulę
      4 łyżki migdałów podprażyć na suchej patelni i grubo posiekać
      1 jabłko pokroić w grubą kostkę i skropić sokiem z cytryny
      dodać ziarna granatu, 2 łyżki posiekanej natki pietruszki
      wymieszać
      na to 6 łyżek oliwy + sok z cytryny + sól +pieprz
      można dodać grillowanego kurczaka
      zamiast jabłka można też dać 150g pokruszonego sera feta

      Usuń
    3. brzmi geniealnie!!!
      chyba zrobie a nawet na pewno:)))

      Usuń
    4. łał... jak ja lubię takie rzeczy!

      Usuń
    5. Olga,ale wypas! lubie tez:)

      Usuń
  16. a ja widziałam przed chwila córkę Anny eM f twi
    chyba zacznę Klan obglondać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anny eM? to ona ma takom safnom córkę/?
      a co to Klan? ::)))

      Usuń
    2. Anna eM. ma suawnom corkem Anne eM. :)

      Nie spicie jeszcze? :P

      Usuń
    3. no to kogo tam gra ta sławna?

      Usuń
    4. Lola, pogoda taka, że niewiele brakuje

      Usuń
    5. Olga, moze musisz kawy dorobic? ;)

      Usuń
    6. Lola, dobra myśl
      wstawać śpiochy!!!!!!

      \o/?\o/?
      ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
      {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
      \~/*
      |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
      (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

      Usuń
    7. biore, dzieki. :)
      a nie sadzicie, ze rybenka na takim malym zdjenciu z tom okronguom torepkom wyglada jak bomba?

      Usuń
    8. ja sądzę :))))
      jak było duże, parę dni temu to mi się z berecikiem kojarzyło

      Usuń
    9. ooooo, nie! sprawdziłam, tamta była inna, tej jeszcze na dużej fotce nie było!

      Usuń
    10. tak, duze berecik, ale teraz, pomnijeszone, spojrzalam na nia pod innym kontem. ;)

      Usuń
    11. ta jest inna, sztywna i ma inne zapięcie :)

      Usuń
    12. ale mi trzeba było tej kawy!!!!!!!
      śpie na siedząco :P

      Usuń
  17. Nowy post Rybciu chyba będzie poczebny:PP

    OdpowiedzUsuń
  18. ryba, kogo gra młoda Ania M? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniewaz nie golądam Klanu, to nie wiem, kto to był\
      ale sliczna wyrosla:))))

      ide pisac:/

      Usuń