wtorek, 19 listopada 2013

hm..

właściwie o tej rocznicy przypomniały mi moje czytaczki...
nie wiem, czy zdołam urządzić jakąś imprę
 w tym jesteśmy dobre;)

Ksenie zawdzięczam tego bloga
jej tekst " Rybeńka, załóż se bloga, bo muszę biegać po innych, żeby wiedzieć co u ciebie słychać" długo dzwięczał mi w uszach i nie dawał spokoju:)

Rok minął jak z bicza trzasł
Poznałam furę fajnych ludzi
Napisałam ze 350 nieistotnych postów
Zaliczyłam kilka blogowych afer
postarzałam się o rok i to akurat najbardziej mi się podoba.

Dziekuję, że ze mną jesteście



148 komentarzy:

  1. ilesz to kawy i ankoholu poszło:p

    (_)?(_)?(_)?(_)?(_)?(_)?(_)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile było samowykasowań gaguni naszej

      Usuń
    2. Tu jest najlepsza kawa i nie tylko kawa ♥ :) my tu jesteśmy !

      Usuń
    3. jusz fstauam, jeno kafusi nie widzem :(

      Usuń
    4. dzień dobry
      \o/>
      ja też dziękuję :)

      Usuń
    5. moja kawusia :)
      dzienkujem olguś :)

      Usuń
  2. Dzień dobry:)
    Gratki Rybenko .....rok ....jak to szybko zleciało....pamiętam jak zapodałaś pierwszego posta:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę. A gdybys jeszcze częściej Whatssappa używała...

    OdpowiedzUsuń
  4. a mię zaszantażowała, zanim pozwoliła zostać:)))

    roczek tu, trochę wiencej u mojego braciaszka - kochanej dżubilatce tysionc pińcet sto dziewieńcet postuff :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 400 -0stów rocznie
      ech, chyba mi dobrze nie życzysz :PPP

      dla braciszka sto latt stooo laaat
      i jeeeszczee raz

      Usuń
    2. Kryste!!!
      Wtedy to już fszystkie odejdziecie na zamkniente blogi :PPP

      Usuń
    3. f imieniu rodziny dzienkujem:)

      Usuń
    4. i ja się przyłączam do życzeń Gaguniu :)
      Rybenko, to wtedy i Ty siem zamkniesz :PPP
      bendziemy tforzyć to zatęchue koolko :P
      oj, dobrze Ksena pomyślała, wyśmienicie :)

      Usuń
  5. tylko nie znikaj :)
    trwaj następne lata!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja na początku nie kumałam, dlaczego to wymuszony blog:)
    Życzę 100 lat prowadzenia bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kseno - dobra robota!
    Jestem s Wami :*****

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak trzymaj Rybeńko:))

    @>--- @>--- @>--- @>--- @>--- @>--- @>---

    \o/* \o/*
    (_)> [_]? [_]$ (_)* (_)> [_]? (_)* (_)> [_]?
    (_)* (_)> [_]? (_)* [_] > (_)* [_]? (_)

    @@@@@@@
    ~~~~~~~~~~~~
    ^^^^^^^^^^
    ***************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka
      to Ciebie miałam czymieć:PP

      Usuń
    2. ale na bogato
      fiu fiu
      :***

      Usuń
    3. I mnie trzymaj ;)) Ale w ramionach:))

      Usuń
    4. Gaguś, na rodzynki nie patrz!Dla nas pistacje:)

      Usuń
    5. w ramionach to śołtys koleżanko niech się męczy

      Usuń
    6. SIĘ MĘCZY????
      foch!
      z przytupem i melodyjką!!!

      :)))

      Usuń
  9. to dopiero rok?? a ja myślałam, że Rybeńka to stara blogowa wyjadaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a z okazji pierwszej świeczki - gratulejszyn wielkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ksenie wiec wielkie dzięki się należą! :-)
    A tobie kochana 1000 kolejnych lat po 500 postów rocznie :-)
    I dziekuje ze jestes! :***********

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się przyłączam do gratulacji:)
    I życzeń kolejnych wielu postów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja życzem 199 komentów dziennie:p
    coby nie ładować :p

    OdpowiedzUsuń
  14. No to Sto Lat Rybenko!!!!!!!!!!!!!!!
    Pierwszy masz juz za soba, nastepne 99 ponoc idzie latwiej:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. w poście jest pomyłka
    napisano : Napisałam ze 350 nieistotnych postów
    winno być ; Napisałam ze 350 istotnych postów

    a poza tym dzięki wielkie dla Kseny i Rybeny :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadna tam pomyłka
      napisałam 375 postów
      z 15 jest ważnych
      reszta to tło dla moich komentujących wspaniałych czytaczy

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Skoro się cieszysz żeś starsza, to... ja już nic nie rozumiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze, że nie rozumiesz
      ja też wolałabym nie rozumieć

      Usuń
  17. Dołączę do życzeń i gratulacji:****
    no i nie zniknij w zamkniętym świecie blogów....

    OdpowiedzUsuń
  18. my tesz dziekujemy, ze taka mila kawiarnie/winiarnie zalozylas. ;) "pod fariatkom". ;)
    no i 100 lat!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiecie, zawsze marzyło mi się założenie takiej przytulnej kawiarenki:)))
      z atmosferą, ciepłęm kominka, gorącą kawą:))

      Usuń
    2. jeszcze tylko musimy opanowac sztuke rysowania kominka. Wierze, ze dziefczyny, ktore nawet cytrynke porafia narysowac sobie poradza. :P

      Usuń
    3. są tu takie zdolniachy:)))

      Usuń
    4. komin, jak komin, ale atmosferę narysować... :p

      Usuń
    5. atmosfera to tu jusz jest i jusz!!

      Usuń
    6. musisz ogloscic konkurs na komin. :P

      Usuń
    7. i żeby fajne Mikouaje wylatauy s niego :P

      Usuń
    8. żeby wrzucauy! do niego :)

      Usuń
    9. lucha, jakom pienknom atmosferem narysowauaś :PPP

      Usuń
    10. to gdzie te prezęty wylądujom?

      Usuń
    11. ~o~\ /@o@
      \_________________/

      z lewej mała z prawej duża :)

      Usuń
    12. a gdzie prezęty???? :P

      Usuń
    13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    14. bendom 6 grudnia :)))))

      Usuń
    15. ale rano, przed pracom?

      Usuń
    16. jak siem obudzisz, to jusz bendom ...
      jeśli grzecznom bendziesz dziefczynkom :P

      Usuń
    17. to jak ja przyjde to jusz nic nie bendzie!

      Usuń
    18. one siem pomnożom :)
      mam nadzieję!

      Usuń
    19. tak jak ta kawa, co zafsze czeka? ;)

      Usuń
    20. bystra z Ciebie Fariatka :)

      Usuń
    21. asz siem spocilam, gdy ten kominek budowalam. :p

      =============ooo===========
      ============xxxxx===========
      [ ] -----------oooooo------------ [ ]
      [ ] | |________________ | | [ ]
      [ ] | | $ | | [ ]
      [ ] | | $ $ $ | | [ ]
      [ ] | | $ $ $ $ | | [ ]

      Usuń
    22. wow! Lola, Bob Budowniczy!!!!!!!

      Usuń
    23. lola, a gdzie siem wrzuca drewienka?

      Usuń
    24. nie fidzisz ogniska? te dolary :P

      Usuń
    25. kominek jest
      atmosfera jest
      kawa jest
      Fariatki som :)
      czego chcieć więcej!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    26. serca pienterko nizej. :P

      Usuń
  19. Bardzo ładna rocznica, pisz nieustannie, bo bardzo dobrze i niewymuszenie się Ciebie czyta :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moja broszka
      ale siem cieszem, że nowe jednostki siem pojawiają :)
      Ufam, że Rybka potwierdzi :)

      Usuń
    2. potwierdzam:)
      ale mys ie juz chyba kiedys widzeli :PP

      Usuń
    3. widzielim się, i kawke od Luchy dostałam:)

      Usuń
  20. __________0000000_____________0000000
    > _______00000000000000_______0000000000000
    > _____000000000000000000__000000000000000000
    > ___000000000000000000000000000000_______00000
    > __0000000000000000000000000000000_________0000
    > _0000000000000000000000000000000000________0000
    > _0000000000000000000000000000000000000_____0000
    > 0000000000000000000000000000000000000000___0000
    > 00000000000000000000000000000000000000000_00000
    > 00000000000000000000000000000000000000000000000
    > 0000000000000000000000000000000000000000000000
    > _000000000000000000000000000000000000000000000
    > __0000000000000000000000000000000000000000000
    > ____0000000000000000000000000000000000000000
    > ______000000000000000000000000000000000000
    > _________000000000000000000000000000000
    > ____________000000000000000000000000
    > ______________00000000000000000000
    > _________________000000000000000
    > ___________________0000000000
    > _____________________000000
    > _______________________00

    dla Rybenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga!! ale nam podnioslas poprzeczkem. :)

      Usuń
    2. to łatwe, ale kominkiem mi zaimponowałaś!!!!!!!!!

      Usuń
    3. (\_ _/)
      (='.'=)
      (")_ (")


      zrobiłam kopiuj wklej :)
      http://peb.pl/gry-i-zabawy/197457-rysunki-na-klawiaturze-w-po-cie.html

      Usuń
    4. dziefczyny, fach f rencach macie! :)
      pienkne rysunki :PPP

      Usuń
    5. teras czeba fabrykem zbudować

      Usuń
    6. Lucha, po co nam fabryka. jeszcze bendziemy musialy w niej pracowac. :P

      Usuń
    7. Lucha, takiego pluszaka od Mikołaja kcesz???

      Usuń
    8. chcesz pajonka?
      idź do Miśki :PPP

      Usuń
    9. Gaguś ja ta maupa i zouza????;)

      Usuń
  21. "`-''-/").___..--''"`-._
    `6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
    (_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
    `--'_..-_/ /--'_.' ,'
    (ll).-'' (((!.' ((!.-

    a ten ma ostre pazury
    już wiem dla kogo będzie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jestr niebyt :P

      Usuń
    2. dla Gagi

      ( `v´ )
      `•.¸.•´

      Usuń
    3. Lola!

      ......((`'-"``""-'`))
      ........)..- .. - ..(
      ....../ . (o _ o) .\
      ......\ . .( 0 ). . /
      ......_'-.._'='_..-'_
      ..../`;$'$'$.-.$'$'$\
      ....\_)) . .'$'. . ((_/
      ......$. @@@ .$
      ....../ '$. . . . $' \
      ....._\ .\'$. .$'/. /_
      ....(((___) '$' (___)))

      Usuń
    4. no prawie moje lustrzane odbicie. :)

      Usuń
    5. Lucha, nie idz, zobacz co ci Mikolaj pszyniosl :P

      ______,-~-____---___,-~-_
      ________/__-_,?_______`__-__\
      ________\_`_/`________?_\_?_/
      _________`-|____a___a?___|-?
      ___________|____/(_)\____|
      ____________\___\_|_/___/
      ____________-`________,?-_
      _________,?__,?_`---?_`___`_
      ________/___/_____:_ _\___\
      ______,?___/______:______\___`_
      ____,?_____|______:______|_____`_
      ___|_____,?|______:______|`______|
      ___`___,?__-\_____:_____/-__`___,?
      _________/___`____:___,?___\
      ___""-_,?______`__:_,?______`_,-""_
      _/_,-__`_________)_(_________?_,-__\
      (_(___`________,?___`________,?___)_)
      _\_\____\____,?_______`_____/____/_/
      __`_`__,?__/_____________\__`__,?,?
      ____`____-?_______________`-___,?

      Usuń
  22. a to się Rybcia zdziwi.....

    OdpowiedzUsuń
  23. dziś jezd chyba dzień chórowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mojej luszki :***
    __________$_______$$_$
    ____________$$$__$_$$$$
    ____________$$__$$_____$
    ___________$$$_$__$_____$
    __________$$$$_____$$___$$$$$$
    _________$$$$$______$$_$______$$
    ________$$$$$_______$$________$_$$
    ________$$$$$_______$_______$
    ________$$$$$$_____$_______$
    _________$$$$$$____$______$
    __________$$$$$$$$_______$
    __$$$_________$$$$$$$_$$
    $$$$$$$_________$$$
    _$$$$$$$_________$
    __$$$$$$_________$$
    ___$$$___$_______$$
    ___________$_____$__$
    _______$$$$_$___$
    _____$$$$$$__$_$$
    ____$$$$$$$___$$
    ____$$$$$______$
    ____$$$________$
    ____$__________$
    _____________$_$
    ______________$$
    ______________$
    ______________$
    ______________$
    ______________$
    ______________$

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE WYCZYMIEM S FAMI!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. gaga
      wcześniej lepiej ci wychodziły rysunki

      Usuń
    2. rybcia, dziś jezd mój debiut!

      Usuń
    3. no o tem rzekam
      wczesniej wyżej takie cuda, a o 20 30 tylko @
      ;)

      Usuń
    4. widzisz !
      staram siem i staram, a tu nic...
      ot poczontku nie podobaua mię siem ta nałuka ! :PPP

      Usuń
  27. ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
    ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶ ´¶¶¶¶´´
    ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶ ´´´´¶´
    ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶´
    ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶ ´
    ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´
    ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
    ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
    ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
    ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
    ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
    ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
    ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
    ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
    ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
    ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
    ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
    ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
    ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
    ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´

    OdpowiedzUsuń
  28. ……………………….{`--..-.'_,}
    ……………………{;..\,__...-'/}
    ....._.;_'.-._ …{..'-`.._;..-';
    ...{`--..-.'_,}…`'--.._..-' ....._.;_'.-._
    .{;..\,__...-'/}…._.;_'.-._ ...{`--..-.'_,}
    .{..'-`.._;..-';.{`--..-.'_,}.{;..\,__...-'/}
    ....`'--.._..-'.{;..\,__...-'/.{..'-`.._;..-}
    ........,--\\..,-"…`'--.._..- ..--.._..-
    ...... ....._.;_'.-._..... ||......//
    ..........{`--..-.'_,}.,-"-.....//.,-"-..
    ........{;..\,__...-'/....'-.\.// (..'-...\
    ………..{..'-`.._;..-'. ,/. // ;---,/
    ......../....-'.)..\......... //
    ........\,---'`...\\.......//.
    .....................\| ..//
    ............((_,»*—*« »*—*«,_))
    ((_,»*—**—*«,_)) ((_,»*—**—*«,_))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ______{`--..-.'_,} _║
      _____{;..{, @...-'} ║║
      __║║_{..'-`.._;..-'; ║║║
      _║║║_`'--.._..-'_ ._.;_'.
      __._.;_'.-.__ ║__{`--..-.'_,}
      _{`--..-.'_,}_ ║║{;..{, @...-'}
      _{;..{, @...-'}║║{..'-`.._;..-';_║ P
      _{..'-`.._;..-'; ║__`'--.._..-' _║║ O
      __`'--.._..-'__║____║____║║║║ Z
      _______║_._.;_'.-._ ║__║║║║║ D
      ___║___{`--..-.'_,}_║║║║║║║║R
      __║║__{;..{, @...-'/}║║║║║ ║║A
      _║║║__{..'-`.._;..-'; ║║║║║║║W
      ║║║║___`'--.._..-' ║_║ ║║║║I
      ║║║║_║______║_║_║║║║║ A
      ║║║║║║ ║║║ ║║║║║║║M
      _║║▓_ ♥ _____♥__▓║║║
      __║_▓_________ ▓║║║
      _____▓________ ▓_║║
      _____ ▓_______ ▓__║
      ______▓______ ▓
      ______ ▓_____ ▓
      ______ ▓_____ ▓
      ______▓______ ▓
      _____▓___ ❀ ___▓
      _____ ▓▓▓▓▓▓▓▓ Miśka
      ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒

      Usuń
  29. ``````````{\
    ````````{\{*\
    ````````{*\~\_______
    ```````{```\`<:<:<:>:>
    ``````{~`*`\((((((^^^)
    `````{`*`~((((((( `?`?
    ````{`*`~`)))))))). _ ' )
    ````{*```*`((((((('\ ~
    `````{~`*``*)))))`.`\
    ``````{.*~``*((((`\`\))_.¦-.
    ````````{``~* ))) `\_.-'``
    ``````````{.__ ((`-*.*
    ````````````.*```~``*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to co? bo patrze z kazdej stony i nie widzem. moze kominek? ;) albo chciaz ognisko?

      Usuń
    2. prawdziwe dzielo sztuki! kazdy widzi cos innego. :)

      Usuń
    3. toż to anioł z dugimi fuosami jezd!!!
      Z lewej strony ma skrzydua;))

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. kochane fariatki!!
      Ale Ty siem dziś mylisz!!!:)))

      Usuń
  31. ło mamusiu :) ale cudeńka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tesz dziękuję. mam nadzieję, że chociaż wymuszony, to jednak sprawia wiele radości.
    słabo uzdolniona plastycznie jestem. nie będzie miskuf i kfiatuf. będą buziaki:******************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem lepsza w całowaniu niż rysowaniu:-P:-P:-P:-*:-*:-*

      Usuń
    2. tak sobie myślę o początkach, jak to Ciem molestowałyśmy o założenie bloga. chyba nie żałujesz?

      Usuń
    3. Rybeńko! A Ty znowu o jednym!!!!!!!!!!!!;P

      Usuń
  33. no tak.... a ja nic nie umiem narysować w ten sposób..... za to umiem w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochem zapomniauam chyba
      ale zawsze mam ołówek pod renkom :)

      Usuń
  34. Ja się z tego roku ogromnie cieszę.
    Z tego co pamiętam- nie tylko Ksena namawiała. Wyszło lepiej, niż mogłyśmy przypuszczać....
    w końcu wymuszony.....
    Tak trzymać Rybenko. Kolejnych ' nieistotnych' postów !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rybeńko!
    uwielbiam Twoje "nieistotne" posty ;)
    dobrze, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń