poniedziałek, 25 listopada 2013

Łatwe i podobne do banana

ze względu na spory rozrzut wiekowy naszych dzieci nie jest łatwo znależć wspólne aktywności
coś, co nas połączy we wspólne zabawie

lubimy razem oglądać filmy, A dorasta i jest coraz więcej filmów dla dorosłych, któe i on może oglądać i mu sie podobają

i lubimy grać w Taboo
oj , lubimy!
oj, ale duzo śmiechu jest!
oj, fajnie

mam pytanie
co to jest
łatwe i podobne do banana?

pewnie szybko zgadniecie, ale nam ten opis wydał się strasznie śmieszny, to mały wymyślił i jego drużyna zgadła:))

ps
anegdota z życia rodzinnego

mama pyta dzieci
- musimy list do Mikołaja napisać.
- ja chce nowy tablet, telefon dotykowy, nową grę na ps3 i... zabawki... - mówi M
- B a Ty?
- yyyyy kanapkę z szynką i świeżym ogórkiem!







169 komentarzy:

  1. no dobra, nie mam wyjścia
    piersza! :p

    uśmiech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucha.. żeby nie było że zgapiam... dopiero teraz zauważyłam Twój uśmiech :)))

      Usuń
  2. u nas grą rodzinną jest remik liczbowy. Muszę to Taboo sprawdzić :)
    a łatwe i podobne do banana???? Uśmiech???? nie mam zielonego pojęcia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taboo matę wadę, ze minimum 4 osoby są potrzebne
      ale gra naprawdę super, śmieszna i rozwijająca!

      Usuń
  3. Dzień dobry :)
    fajne są takie wspólne rodzinne chwile :)
    no, nie będę odkrywcza, zgadzam się z Luszką i Emką
    \o/>
    [_]? (_)> [_]? (_)> [_]? (_)> [_]? (_)> [_]? (_)> [_]? (_)>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    ******************************************************

    OdpowiedzUsuń
  4. dzien dobry
    biore herbatke.
    hmmmm..... myśle

    OdpowiedzUsuń
  5. myąlałam że to będzie łatwe
    i podobne do banana
    ale widzę że jednak nie :PPP

    OdpowiedzUsuń
  6. o jacie.... no nie mam pojęcia skoro nie uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie uśmiech, to niezłe taboo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ićcie tom uśmiechnientom drogom
    rosfionsanie jest prostsze

    OdpowiedzUsuń
  9. lody!
    łatwo kupić
    i są pyszne jak banan
    :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. nadgryzione pół plasterka cytryny!

    OdpowiedzUsuń
  11. i chciałam nieśmiało nadmienić, że dziś dzień ...MISIA:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wiem, tylko zapomniauam, jak to siem nazywa...
    taka blaszka, którom siem pszybija do opczasuff :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Banan mi siem kojaszy... ale ja topiero fstalam to jeszcze mam skojaszenia, a moj banan jusz poszet byl to pracy... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. star, Ty śfintucho, Ciebie siem fszystko s jednym kojarzy...:PPP

      Usuń
    2. A ja myslalam, sze to strofo jak siem jeszcze chociasz kojaszy;))

      Usuń
    3. dopóki pamięci starcza żeby sobie przypomnieć co TO- jest ok:))))

      Usuń
    4. Rybcia, no co Ty?? to jeszcze pamientac czeba???

      Usuń
  14. skoro nie TO o czym myśli Star to może litera C ?

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wyczymiem
    a dawauam wam nawet podpowiedzicz siem cofnonć i pójść dobrom drogom
    łatwom

    OdpowiedzUsuń
  16. drut! proste jak drut! A nie... to łatfe miało być, a nie proste...

    OdpowiedzUsuń
  17. człowiek przyjdzie styrany z pracy, a tu takie zagadki umysłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już letka przesada, co nie?

      Usuń
    2. ruda, to zagadka wymyślona przez 9ciolatka:)))

      idę
      jak wrócę popaczam na odpowiedzi
      Myślcie jak przy krzyżówce w Przekroju;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. no to chyba pójdem siem skonsultować z Młodom.

      Usuń
  18. nie wiem czemu, ale chodzi mi po głowie słowo: pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak człowiek głodny, to majaczy. najadłam siem i już mnie siem nie kojarzy.

      Usuń
  19. uwaga - kombinuję dalej. mówi siem jasne jak słońce, więc może też proste i łatwe jak słońce. i kolor siem zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. tesz mi zakręt się pomyslau

      Usuń
    2. zakręt mi się też podoba
      zobaczymy czy Rybence też???????

      Usuń
    3. Olga, czekamy na Twoje pomysly! :)

      Usuń
    4. Olga!'Liczę na Ciebie!
      pomyśl
      to jest jak hasło w Przekrojowej klrzyżówce....

      Usuń
  21. jeszcze nic?
    wracam za 2 h
    skupcie siem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wywiaduffkie do muodszej syny idziesz?

      Usuń
    2. pan doktor pochwaliu i umyu mi uszy :D

      Usuń
    3. jestem dumna s tfoich uszkuuff

      Usuń
    4. pienknie, Kochanie:*
      a wyciongnou Ci resztki kfiatkowych liściuff? :PPP

      Usuń
    5. już widzę mine laryngologa wyciągającego te liście :PPP

      Usuń
    6. a spytauaś siem go, laszego mię serce boleje ot kilku dni?

      Usuń
    7. ta
      kazau rzucić palenie :p

      Usuń
    8. a Ciebie tesz boli? :)

      Usuń
  22. hahaha. my chyba jednak tej gdy nie kupimy. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Intrygujące,
    ale jeśli to proste to może az banalnie....., a zatem obstawiam "banał".
    Pasuje do krzyżówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie lubiem anonimow:)))
      proszę przedstaw się , bo wygrywasz głównom nagrodem!!!

      Usuń
    2. próbowałam i w ten sposób, szukając podobnego wyrazu do banana, ale wyszedł mi baran i odpuściłam.

      Usuń
    3. rybcia, to normarnie byuy "klucze" s Tfojej podpowiedzi ! :)))

      Usuń
    4. już bardziej nie umiałam wam podpowiedzieć!!

      Usuń
    5. :DD
      nie wpadłabym chyba na to!

      Usuń
    6. Antek ma bardzo bogate zycie wewnentrzne rybenka!
      niebanalne na pewno
      :))

      Usuń
    7. ło matko! to fcale nie była banalna zagatka!
      jutro proszem o jeszcze :D

      Usuń
    8. musze nieskromnie przyznac ze mnie zaskoczył yntelygencją
      w ogole fakt, ze się podjął opisać takie trudne słowo!!

      Usuń
    9. jestem w szoku :) nigdy bym nie wymyśliła czegoś takiego! szacun dla Antka!

      Usuń
  24. chyba jutro przygotujem drugom zagadkie :PP

    OdpowiedzUsuń
  25. ale się uśmiałam:))))
    dobrze,ze zagadka rozwiązana bo musiałabym jeszcze myśleć:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))

      ale zrobiłam sobie radość waszym kosztem i zyskiem:)))
      śmiech to zdrowie!!

      Usuń
    2. i mi też na prawie końcówkę ciężkiego dnia:)))
      masz rację,śmiech to zdrowie:DDD

      Usuń
    3. to ciekawe, ja na wet nie zajarzyłam, że zagadka była zadana, a co dopiero odpowiedź znać...

      Usuń
    4. aLusia warto się przebrnąć przez gąszcz komentarzy:DDDD

      Usuń
    5. niektorzy to przychodzom tylko na kawe! ;)

      Usuń
    6. :))))))
      Lola warto zasłużyć sobie na tego kawosza:)))))

      Usuń
    7. rybcia - poproszem o karnom zagadkie dla Margo i Alusi.bo to tak być nie może, że inni siem menczom, a tu ktoś przychodzi na gotowe.

      Usuń
    8. :DDD
      ale jak znam życie jak napiszę zagadkę trudna okaże się banalna
      i to naprawdę:P

      Usuń
    9. no pienkie :)))
      to ja spadam:))))

      Usuń
  26. Jako anonimowy zwyciezca nagrody glownej, huuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaa:))), przepraszam Rybenke i Pozostalych za swoje incognito, jestem tylko biernym, ale życzliwym czytaczem.
    Gratuluje Pociechy z inwencją i przepraszam za ingerencje w komenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nazwę cię banalnie incognito?
      Bo jutro tez będzie zagadka
      jak znowu wygra jakiś anonim, niech wiem który:PP

      Usuń
    2. chyba powinnismy podziekowac, bo rybka by nam kazala do konca roku zgadywac. :P

      Usuń
    3. aż pojawił się tajemniczy Don Pedro i was uratował:))

      Usuń
    4. rzekuabym coś jeszcze, ale siem bojam :p

      Usuń
    5. o tu jesteś :* wszendzie Ciem szukam :p

      Usuń
    6. kanarem siem srobiuam :PPP

      Usuń
  27. gratulejszyn dla niebanalnego anonima!

    OdpowiedzUsuń
  28. pani wytypowała Młodom do jakiegoś konkursu matematycznego, więc stwierdziłam, że trzeba siem przygotować. wydrukowałam test z zeszłego roku i siem załamaliśmy. całom trójcom. to zdecydowanie nie były banalne zadania. polały siem nawet łzy. chyba odpuścimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj
      łzy w tym względzie złe som
      taki konklurs powinien być frajdą

      Usuń
    2. ponad godzinę siedzieliśmy razem nad tymi zadaniami. biorąc pod uwagę fakt, że pani nawet minuty z nią niczego nie ćwiczyła, chyba zrezygnujemy z tego zaszczytu.

      Usuń
    3. pewnie, że tak
      po co stresować Muodom

      Usuń
    4. Córka moja w gimnazjum zrezygnowała z konkursu z fizyki z podobnego powodu Rudziaszku;))
      odpuściła ale z matmy dała radę....może warto spróbować?

      Usuń
  29. No prosze takie banalne rozwiazanie, a ja mialam takie niebanalne skojarzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. ryba w charakterze Sfinksa..... przerażające..... kto nie zgadnie - wylotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aLusia - trochę przerażająca perspektywa. a może to jakiś test na poziom fariactfa w fariactfie?

      Usuń