niedziela, 28 kwietnia 2013

wesoło ale OSTROżnie

Czasem żałuję że nie umiem pięknie, potoczyście pisać
Np to czasem jest dzisiaj
Bo chciałam o naszj Ostrej napisać ( gaga by powiedziała o Ostrusi, ale ja że się lękam:PP)

Może nie wszyscy wiedzą ale to nasza Bohaterka, Dedektyw w spoódnicy ( nie mylić z sutanną), tropicielka sprawiedliwości i wrażliwa na fałsz jak mało kto.
Oto ona jest tom, co odkryła kłamstwo Ex...sji
Na niej teraz zbijają kasę dziennikarze wszelkich dzienników poczytnych w całej Polsce.
Dzięki niej przestał istnieć ten kłamliwy blog.
Sprobujcie wyobrazić sobie ile to ją kosztowało czasu, yntelygencji i przede wszystkim emocji!!

Ale  jak Ostra czuje że trzeba zadziałać to działa.
Zatem jak przeczytacie u Niej, że trzeba komuś pomóc ( a na pewno przeczytacie od czasu do czasu ) to znaczy że trzeba!!!
A najchętniej to pomaga swojemu Marcelkowi, któemu nieba by przychyliła i to czyni:)))

Dlatego dziś pijemy zdrowie tej fajnej i mondrej kobity :))))



98 komentarzy:

  1. Toasty wznosimy szampanem i nie tylko!!!
    Jestem za!
    I powiem Wam, że oprócz tego, że to mądra, logicznie myśląca i wrażliwa kobieta to jeszcze w dodatku jest piękna i dystyngowana.
    Na zdrowie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż żałuję,że do Was nie wróciłam:))
      Nie żebym Ci nie wierzyła :))

      Usuń
  2. wow, to wszystko wiedziałam
    ale, że celebrytkom się stała... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet paparazzi na niom pod domem czatujom :PPP

      Usuń
  3. Wznoszę toast!!! Ostre rządzi :) Oby nie musiała już nigdy używać Swoich licznych talentów w takich paskudnych sprawach!

    OdpowiedzUsuń
  4. od początku, gdy trafiłam na jej bloga została moją IDOLKĄ.
    Toast za Ostrą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego deszczowego dnia:).. łeeeeeeeee:(

    I mnie niechaj nie zabraknie, chociaż tak wcześnie nigdy nie piję;)
    Ostre jest Wielka!Szacunek!.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak siem rozpadało wczoraj zaraz po południu, to do tej pory nie przestało...

      Usuń
  6. wznoszem toast porannom kafkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdusiu, zobacz jak siem zgrałyśmy.
      no to pijemy!

      Usuń
    2. dołączam do Was :)
      Kafom z mlekiem kokosowym :)

      Usuń
    3. i ja wstałam w ten deszczowy dzień i pytam się kurturarnie: gdzie ten ZAPOWIADANY przez TVN upał ??? gdzie te 28-30 stopni, do qrfy nędzy ??? :)
      Ostre powinna pobierać tantiemy od pisamkuff :)
      Oraz Dzień Dobry Blogspot 24 :P

      Usuń
    4. viki - a ja wierzyłam, że ty masz sprawdzone informacje s tom pogodom, skoro te upały ogłosiłaś. gości sprosiłam, a tu trzeba było w domu siedzieć.

      Usuń
    5. jak mi wczoraj napisałas, że u Ciebie zimno to się zdziwiłam, bo u mnie było gorąco, słońce itd, ale powolutku, pomalutku wzięło się i skiepściło i lało i zimno oszzzz kurza tfasz:/
      chętnie bym komuś dała f dziup z tych nerf, ale nie mam komu, bo tu same poszondne som ludziska :)

      Usuń
    6. U mnie wczoraj tez było gorąco, a dziś od rana deszcz :(

      Usuń
    7. u mnie w pracy kobiety wymyśliły, że te wspaniałe prognozy na weekend majowy to taka podpucha, żeby ludziskuf zachencić do wyjazduf, żeby co niektórzy mogli zarobić. hmm, ja jednak aż tak daleko w swoich spekulacjach bym nie poszła. ale kto wie, kto wie?

      Usuń
    8. ale to działa i w drugą stronę zwłaszcza nad morzem, podają info, że tam pada, a wiadomo, że tam przyjdzie wiatr od morza i chmur nie ma i jest piekna pogoda, a ludzie boją się jechać:/

      Usuń
    9. no! ja też się bojam :) nie pamiętam, kiedy byłam na plaży
      bo tam strasznie wieje! :)

      Usuń
    10. ale we Wrocle był wczoraj upał..a u mnie zima.
      wróciłam do kominka

      Usuń
    11. bo telewizja klamie, kazden kombatant komunistyczny to wie :PP

      Usuń
    12. "everybody lies" jak rzekł Hause

      Usuń
    13. a ponieważ uwielbiam gościa...
      Mój mąż umie tak paczeć jak Hugh Lori ;)

      Usuń
    14. ja w związku z zapowiedziami upałów wciąż obawiam się opadów śniegu... :)

      Usuń
  7. sto lat.
    ale mnie łeb napierdziela...

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze dla Pięknej Ostrusi!
    Popijam kawę ...nadal bez cukru, choć dziś miałam chwilę zawahania!
    buziaki dla fas, siefsinki;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka..ty już faktycznie nie pij tego cukru:P

      Usuń
  9. Podziwiam Ostrą, że wytropiła to paskudne zakłamanie. Podziwiam inteligencję, dociekliwość i trzeźwe myślenie. Bo ja przyznaję się - dałam się wkręcić, współczułam, ba nawet podziwiałam, ze tak szybko pozbierała się po tak koszmarnych informacjach od lekarzy, kibicowałam, nawet dałam się nabrać na to cudowne uzdrowienie, ach naiwna jestem strasznie. Dlatego tym bardziej podziwiam Ostrą, mądra kobitka:)) Pozdrowienia dla Ciebie Rybeńko
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zawsze nabieram :(((

      Usuń
    2. ja tez z tych gupich i naiwnych.
      Ostruniu,A TY Jaka Mondra iDobra Kobita Jezdes!!!
      I nich Cie ta Mozgownica nie zaboli od wszego zlego, a Bozia choc niech Wynagrodzi opficie.
      Rybenko Wy Wsie fajne dziolchy,tylko Viki cus mnie nie fce wpuscic?,abo ja za durna cy co?

      Usuń
  10. ostrusia jezd debezd :)))

    łuszko mię pszyczymało:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,tak podpinam się,super babeczka z Ostrej!!:*
      u mnie też pada,cza było zmieniać plany czego specjalnie nie lubię i głowa mnie boli:-(
      trzymajcie się cieplutko Dziefczyny:*

      Usuń
    2. gaga, liszko z pasami??:PPP

      Usuń
  11. no to deszcz mi zaczął w domu padać.
    siem zdeszczowała...
    to chyba przesada..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dachówka za słaba
      Co Cię kobieto naszło?

      Usuń
    2. a tak po konsultacji z innom blogerkom wyjszlo
      ona kciala napisac, ale ma tak zamkniety blog, ze sama na niego nawet nie moze wejsc :PP

      Usuń
    3. a to się blogerka odpitowała już?

      Usuń
    4. a licho jom wie
      dzis uszko jom zamklo

      Usuń
    5. przysnłam troszku:PPP

      Usuń
  12. No to chluuupppp!!! ;-)
    Zdrowie Pań!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. zobaczcie, co mi Kasia z Wrocławia przysłała, było to przed chwilką w TVN :)

    http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/wylicytuj-mateusza-pomoz-marzenie,85342.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vikuś, w Trójce był reportaż - chyba w piątek - o MArzenie i jej koledze :)

      Usuń
  14. mówią tam też o eksmisji !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az dziw, ze nie mufiom o naszej ostrusi :))

      Usuń
    2. mówią, mówią na migi;)

      Usuń
    3. no jeszcze tam o mnie nie gadali :P

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Moja historia bywania na salonach blogowych zaczela sie od Ostre. Nazywanie Jej matka chrzestna wydaje mnie sie letko postarzajace wiec uzyje slowa moja pierworodna :))))
    Potem Wy dziefczynki, Wasze sfiaty uzmyslowily mi jak wyglada zycie oprocz mojej nudnej egzystencji.
    Jak zaczynam czytanie to mam takie obrazy:
    Rybenka Dystyngowana acz szalona Pani domu z cieplem, spokojem i sercem na dloni co sie nie boi z ksiezmi po Europie jezdzic samochodem
    Ostre strazniczka prawdy i nieustraszony rycerz Boj sie nieuczciwa istoto i lepiej progu domu nie przechoc jak masz niecne zamiary, bo piesio pilnuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisalam tak i pisalam az mi sie limit znakow pokazal... Uznawszy to za znak zakonczylam:)))
    Dziefczynki za prawde ktora zawsze wyjdzie na jaw!!!!!
    Chlup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, dobra!
      dawaj o następnych dzieftzynkach:))

      Usuń
    2. jest nas kilka blogerek:PPP

      Usuń
    3. właśnie- czas bohatera zmienić, bo inaczej przeze mnei wszystkich będzie bolała głowa

      Usuń
    4. Jak mnie po wczorajszym spontanie nie boli, to i dziś dam radę :PPP

      Usuń
    5. ostre, co niektórych boli głowa, że się o nich nie mówi, więc mówią, że się mówi ;PPPPPP

      Usuń
    6. :))))
      a co niektóre som gotowe zrobić dla suawy, nawet raka dostać ;)

      Usuń
    7. Szkoda że nie ta w totka :P

      Usuń
    8. ja tam nie kce nikogo poganiać...:)

      Usuń
    9. Jak tu by się od tego robienia łobiadku wymigać???

      Usuń
    10. łobiadek skończony, zjedzony, dzieciaki grają na kompie a ja się udaję do Brada :P

      Usuń
    11. U nasz nie ma dobrych piccófff:((

      Usuń
    12. a ja wrzuciłam karczycho na grilla domowego. i tym sposobem obiad siem robi sam :P

      Usuń
    13. pojszlam do kuchni i ulepszam wczorajszy
      w sumie troche ruchu moze mi dobrze zrobi ?:PPP

      Usuń
    14. znaczy siem, dzisiaj ziemniaki kraszone?:P

      Usuń
    15. Kaszy nagotowauam
      Problem w tym że za dużo
      A tylko ja jutro będę w domu z tych co jom lubiom:((

      Usuń
  17. Oj deszczowa ta niedziela i chmoruf naszlo, jak cos sie czlowiekowi zachce to mu pogoda malo sprzyja A zachcialo mi sie wyjsc tylko ze caly rynsztunek musialam spakowac ech.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostre, nasz piękny debeściak, zdrowie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, już popołudnie, może możemy coś tego ten :PP

      Usuń
    2. no możem, ino ja dziś jakoś kiepsko siem czujem
      zalegam.

      Usuń
    3. Yefekt szalonego weekendu czy nadchodzącego tygodnia?

      Usuń
    4. pić można również zalegając, pozycja nie ma znaczenia, liczy się trunek i częstotliwość toastów :*

      Usuń
    5. No, ale tofarzystfo jest nafaszniejsze:)))

      Usuń
    6. no to wypoczełam, mogę zacząć celebrować łikend :P

      Usuń
    7. Mufisz?
      Ale ten co mija czy ten co przyjdzie?
      Właściwie w tym tygodniu mamy dwa łykendy..

      Usuń
  19. dobry wieczór!Jest tu kto???

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem ino nadal kiepskawa

    OdpowiedzUsuń