środa, 3 kwietnia 2013

się napodróżowałam

do Polski samochodem

Różnie bywało
Drogi.... No, kiedyś były inne....
Najlepszym odcinkiem w Polsce była Hitlerówka, dwupasmowa droga zbudowana z betonowych płyt...

Generalnie jeździło się wolno i długo trwała taka podróż
Zwykle jeździłam z mężem , zmienialiśmy się za kierownicą, i w zabawianiu dzieci były dyżury.

Ale kiedyś musiałam pojechać do Polski sama, dzieci miały po 6, 8 lat. Żeby zachować się rozsądnie, przenocowałam w Dreźnie. I poprosiłam brata, żeby dojechał do granicy, bo nie chciałam sama jechać tak długo przez Polskę, brat jest duży i miał mnie bronić...

Przenocowaliśmy, rano zajeżdżamy na granicę, gdzie jakiś służbista wopista kretynista zaczyna się czepiać, że dzieci mają niepodpisane paszporty. Ale chyba moja bardzo gniewna postawa i zdecydowanie sprawiły że odpuścił. Bo w sumie miał rację, był kretyński przepis, który mówił o tym, że paszport żeby był ważny musi być podpisany, i nie było mowy o limicie wieku.

Następnie udaliśmy się pod Macdonaldsa, w którym miał na mnie czekać mój brat. Taaa. Czekał. Półprzytomny. W pociągu został podtruty i okradziony. Czyli zamiast obrońcy wiozłam trzecie dziecko do Warszawy. Tyle że duże i z daleka odstraszało.
I tak został bohaterem rodzinnym, bo najważniejsze rzeczy schował do skarpetki!! Z kurtki wyciągnięto mu "tylko" komórkę. Przez dziurę wyciętą nożem , dodam...

Ta i jeszcze jedna zwariowana podróż z księdzem sprawiły, że ufam tylko sobie i najbliższym jeżeli chodzi o podróże do Polski :)))

110 komentarzy:

  1. Trzecia!
    Ale ja tu suabego neta mam
    Może dlatego że podkradany?
    Jak myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  2. czy bedzie kontynuacja wontku z ksiedzem?
    witamy witamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to ciekawe
      Ale właściwie
      Nie bedzie to pierwszy nudnawy post w mojej blogowej karierze:PPPP

      Usuń
    2. Ja tesz kcem c.d. s ksiendzem :D

      Usuń
    3. Dla fas dziewczynki fszystko!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. On chyba do dziś nie docenia swojego bohaterstwa!
      A ja od tamtej pory jak mam niebezpieczna potencjalnie sytuację to też chowam rzeczy w dziwne miejsca

      Usuń
  4. ze spszentem w skarpecie to niewygodnie mu było? :)
    przypominiało to mi , jak babcia pojechała zamrażarkę kupować i wyciągała w sklepie banknoty zza stanika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanik to klasyk, nie?
      A ón miał tylko dokumenty i kartę do bankomatu i dwadzieścia złotych to jakoś siem zmiejściło
      A że stópkę ma stosownom do wzrostu, to nawet luzik....

      Usuń
  5. dawaj opowieść o podróży ze zwariowanym księdzem!!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, o wczorajszym powrocie z Zakopanego lepiej nie pisać. niby nikt nas nie napadł i nie podtruł, ale prawie godzinny korek do bramek na autostradę potrafi zepsuć humor na długo.

    OdpowiedzUsuń
  7. rybcia szuka weny we f stolycy:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo poszła bałwana lepić. świeża dostawa śniegu za oknem.

      Usuń
    2. a jadę żelaznym koniem i tak sobie myślę, że też mam ochotę na fiershyk
      ciekawe kto uatniej rymuje - gaguś czy rybcia... ciekawe... :)

      Usuń
    3. viki, zobacz czy pan konduktor siem usmiecha, ponoc majom nakazane byc uprzejmym i zyczliwym, moze herbaty przyniesie:)

      Usuń
    4. vikuś, to rybcia bendzie rymować czenstochofsko!:P

      Usuń
    5. po warszafsku powinna chyba....

      Usuń
    6. viki, Lamia ma rację, jak się konduktor nie uśmiecha, to mu premię mogą obciąć :)

      Usuń
  8. Brat bohater!!!
    Wiesz, mojego Tatę na trasie Wrocław - Warszawa też podtruli i okradli! W pociągu z miejscówkami!

    A Ty Gigantka jesteś!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. To jak z tym ksiedzem bylo?:)
    Pozdrowienia dla stolicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak wogóle to ja pierwsza byłam..ino mnie nie przyjeło- 3 razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja naprawdę byłam pierwsza!
      tylko net mi mulił w pracy
      w domu też muli?

      Usuń
    2. no przecież ja nie kłamię! Przecież nikt nie kłamie!

      Usuń
    3. jak mię ładnie poprosicie, to siem trochu posunem:)

      Usuń
    4. suwaj siem, Gaguś :p

      Usuń
    5. nie chcę
      - chciałam uczciwie
      :P teraz mi wisi

      Usuń
    6. jak kcesz uczciwie, to wcześniej wstawaj!!!:PPP

      Usuń
    7. nigdy w życiu! ani w tym ani w tamtym

      Usuń
    8. kcesz, to Ciem obudzem raniutko:PPP

      Usuń
    9. gaga, ani siem waż!

      ma siem wyspać ;)

      Usuń
    10. wyłączyłam ogrzewanie i mam 9 stopni:)))
      qrf ... ale pistzi :)))

      Usuń
    11. viki, przeczytałaś i rzuciłaś?

      Usuń
    12. ale że o so kaman ?:)))

      Usuń
    13. viki- to nie patrz na kalendarz ino na termometr!

      Usuń
    14. allen carr- cudotwórca w rzucaniu palenia ;D

      Usuń
    15. oj:(

      włączyłam ogrzewanie, farelke, piekarnik, gaz w kuchence i już troszkę cieplej

      a jak jechałam pociągiem to normalnie miałam wrażenie, ze wracam ze św. Bożego Narodzenia .. regularna zima w Polsce

      Usuń
    16. Lucha, nie przeczytałam:(
      ale mam plan na weekend!

      Usuń
    17. gaguś, ty mnie rymnij po ucku :P

      Usuń
    18. podobno 10ego ma być zawieja :D
      usłyszałam nowe przysłowie "kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę zimy" :D

      Usuń
    19. vikuś, ale gdzie?
      w ucho?

      Usuń
    20. kurna, w oczodół ;p
      chwili spokoju nie mam

      Usuń
    21. luszku - Tyś ma jedyna:PPP

      Usuń
    22. boszzz człowiek ledwo wróci, szuka przyjaznej atmosfery, a to prosto w oko kcom dać ;P

      Usuń
    23. na żondanie ras można...

      Usuń
    24. lucha zazdrosna, ja bym Ciem rymła w ucho jeno:P

      Usuń
    25. mam cukerki z melisom...:)

      Usuń
    26. to ty bierz cukierki ja biere melisę

      Usuń
    27. gaguś, Ty mnie po_żondasz?:)))

      Usuń
    28. melisem se musisz wyciućkać s cukerka!

      Usuń
    29. ostre, Ty to masz moc;))
      dokumenty wyporowywujom jak tylko na nie spojrzysz ;PPPP

      Usuń
    30. normalnie mam ogień w oczach

      Usuń
    31. To która się mnie dziwi że w ciepłych krajach mieszkam?
      Ja pacze pacze pacze
      I oczom nie wierzem!

      Usuń
    32. Ostre
      Myślałam że spod podków twych szpilek iskry som!

      Usuń
    33. dobrze, że mi przypomniałaś ostre
      idem na fajek:P

      Usuń
    34. rybcia, a od kiedy Ty Afrykanka???

      Usuń
    35. gaga, tak szybko palisz?

      Usuń
    36. jestem miszczem w szybkim paleniu:P

      Usuń
    37. Gaga
      Że w porufnaniu se s krajem, gdzie w połowie kwietnia takie śnieżyce som?
      Toż Belgia niczem Sahara!

      Usuń
    38. rybcia!
      priorytetem bendzie siedzenie w piontek we f chaupie...:)))

      Usuń
    39. ja nie łapię..ino też nie chwytam

      Usuń
    40. Bo jako że płetwy mało chwytne som

      Ciekawe....
      Czy gaga siem usunie....

      Usuń
    41. o rany!!!
      jak ja siem dawno nie usuwałam!!!

      oj, rybcia, chyba pogadałyśmy se srana, co nie ?

      Usuń
    42. rybciu, a ja Ciem fitziauam ;P
      przelotem ;))))

      Usuń
    43. I to pokazuje mojom wycofanom w ostatnie rzendy wontpliwom yntelygencjem
      Jeju!!
      Alem siem cieszem
      Oczekujem z zaprtem tchem!
      A chiba i może nafet nie zapomnem!

      Usuń
    44. Viki
      Fidzenie było podwójne. Ale że jednakowoż jednostronne
      Ale i tak oj jak miłe ;););)

      Usuń
    45. no brzmi to niezwykle skomplikowanie, azaliż mówisz śfientom prawdę :)))

      Usuń
    46. nosz kurna, ryba, ja też kcem zes Tobom pogadać!!!

      Usuń
    47. teras ja nic nie rozumię

      Usuń
    48. viki, my gadały mejlowo
      nie być zazdrosna:P

      Usuń
    49. ufff kamień zes serca mi spadnoł :)))

      Usuń
    50. Gaga
      To się nazywa sprawiedliwość dziejowa

      Usuń
    51. gaga - ja też nie :) jeśli jakoś Cię to pociesza :)
      a w paleniu jesteś lepsza niż ten palacz z Misia :)

      Usuń
    52. aLusia - ja to już zupełnie wypadłam z wprawy. (w rozumieniu a nie paleniu)

      Usuń
    53. aLusia, jakbyś paliła na balkonie....

      Usuń
    54. Moja córka by powiedziała
      Oto problemy pierwszego świata

      Usuń
    55. ruda - kiedyś szybciej łapałaś? :
      gaga - przy tej pogodzie to się w ogóle dziwie,że Ci się jeszcze chce...

      Usuń
    56. Gaga, zimą to rozumiem że się z balkona ucieka
      Ale we wiosnę??

      Usuń
    57. ryba - mówiąc pierwszy świat miałaby na myśli problemy starców takich jak my :)? mój siostrzeniec kiedyś zapytał babcię wyjeżdżającą do Egiptu, czy jedzie do zwykłego,czy do starożytnego.... w sumie logiczny był dla niego ten drugi :)

      Usuń
    58. rybcia, kszesło mi zamokło i uciekłam szybko, bo nie kciało mnie siem stać:P

      Usuń
    59. Nóżęta umęczone takie?
      Gaguś?

      Usuń
    60. taaa, sarkazm mamy chyba genetycznie :)

      Usuń
    61. gaga, co ty taka marudna, nie chciałaś pooddychać takim zdrowym,.....hmmm.... rześkim powietrzem? :)

      Usuń
    62. sunia marudzila, że jej zimno:P

      Usuń
    63. taaa... psy potrafią być marudne :)

      Usuń