sobota, 23 marca 2013

dziwne związki

Ostre mi coś przypomniało. Kolejną historię miłosną.

Każdy związek jest inny, różne rzeczy łączą ludzi, to oczywiste. Ale czasem zdarzaja sie takie układy, które naprawdę nie bardzo można zrozumieć.
Mam znajomych, dalekich. Poznałam ich już jak byli małżeństwe, Na pierwszy rzut oka zwyczajna para. Dopasowana. Ją trudno lubić na dzień dobry a nawet na dobry wieczór nie sposób. To taki typ, któy na wieść o śmierci ojca nie jedzie na pogrzeb, bo móglby stracić kilka dni fajnej zabawy .
On zwyczajny facet. Ale fajny, podobał się dziewczynom.
Trwali ze sobą w małżeństwie, chociaż ona niemalże na oczach wszystkich, zdradzała swojego męża. Robiłą mu takie numery, że mnie było niedobrze. On doskonale o tym wiedział. Ale nie reagował....  14 lat po ślubie urodzili sobie dziecko ( ja bym na jego miejscu jakiś test zrobiła). Nie mam ostatnio o nich wieści, ale jeszcze niedawno na pewno byli ze sobą.

Zapewne im dobrze ze sobą
Ja tylko daję sobie prawo do nierozumienia.



209 komentarzy:

  1. pierwsza!!!
    dzień dobry
    cienszko czasami zrozumieć siebie, a co dopiero obcych ludziuff ( że siem tak górnolotnie:) wyrażem)
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam:)

      gaguś wykasowałam, by sladu nie było i Ciebie też wzienło :)

      Usuń
    2. foszyć siem nie bende:)))
      myślałam, że podejmie temat...

      Usuń
    3. Gaguś
      Aleś gornolotnie poleciała
      Święta racja

      Usuń
    4. właśnie, właśnie.
      też nie oceniam, co nie znaczy, że zawsze rozumiem.

      Usuń
  2. szesnasta!
    on albo ślepy albo zakochany, albo taki układ mu pasował.
    Dzień Dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. czecia

    Najlepszego Gaguniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzienkujem:)))
      w zasadzie to i moje śfiento...

      Usuń
    2. i ja winszujem :) Tobie i dziecinie :) (wim wiem że on już pewnie ciem przerósł ) :)

      Usuń
    3. koko dalej saleje, żeby nie było że nie zdążyłaS:)

      Usuń
    4. dzienkujem w imieniu rodziny:)))

      Usuń
    5. Będzie impra jaka?
      Buziaki dla mamy:)))

      Usuń
    6. mama dzienkuje
      impra pewnie jakaś bendzie we f pabie:)
      nas jutro nawiedzi..

      Usuń
    7. Gaguś ! Najlepszego:)))

      Usuń
    8. dzienkujem:)))
      mam Najlepszego:PPPP

      Usuń
    9. niedługo też TAK świętuję;))

      Usuń
    10. Junior 4 kwietnia, ja 11:)

      Usuń
    11. kfiecien miesioncem śfientowań:PPP

      Usuń
    12. Michalina też w kwietniu :)))

      Usuń
    13. Gaga, najlepszego dla Najlepszego i jego rodzicielki :**

      Usuń
    14. wielgi dzienk michalinko:)))

      Usuń
    15. oj, Miśka!! dużo gadasz??? w urodziny mojej Mamy za Ciebie też wypiję :)

      Usuń
    16. wypij podwójnie;P ściskam;))
      gadam, gadam;)))

      Usuń
  4. Dzień dobry Paniom:)


    Trudne do zrozumienia, a jednocześnie niesamowite!
    Szacun dla gościa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz szacun..no bez przesady...albo rogacz, albo ślepy, albo pantoflarz, albo sam nie lepszy- inaczej- tak mu pasowało!

      Usuń
  5. Miłość jest ślepa! Stara prawda :)
    buziaczki w sobotę rankiem :***
    u mnie -8, ale piękne słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezbadane...
    mam koleżankę, która kocha męża, ale przygody nie są jej obce
    największym hitem było dla mnie to, że wypłakiwała się w rękaw kochanka, jak mąż był chory(zdiagnozowany) mąż- podejrzewam, że podejrzewa :) ale on też ją kocha- wbrew przyzwoitości, cenie sobie tę znajomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinni zalegalizować takie związki!ale wtedy o czym by się plotkowało?:P

      Usuń
    2. no to mocny temat- wygrałaś!

      Usuń
    3. kurcze, a ja jakos cenie sobie uczciwosc
      wsrod znajomych wlasciwie nie mam rozwodnikow

      Usuń
  7. Ludzie dziwne som...czasem nie rozumiem fcale.
    jestem chyba z innego świata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie:))Ale jestem sobom i koniec końców to mi siem opłaca
      oj, muszem popracowac nad orytografiom

      Usuń
    2. może by stworzyć jakiś program sprawdzajoncy poprawność?????

      Usuń
    3. mhm...a moze oni po prostu nie są obłudni?

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. oby tylko dziecku było dobrze... dziwny układ.

    OdpowiedzUsuń
  10. viki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    a gdzie ja mam napisać że mnie mniej o 0.6?
    w sumie 3.4????

    aleś dała tej koko popalić:PPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybeńka, Ty siem na aptekarskiej wadze ważysz?
      s takom dokładnościom, no no no :PPP

      Usuń
    2. kochana, jak mnie każde te 0.1 cieszy!!!!
      tak mnie te sterydy "leczniecze" rozwaliły, że czuję się jak balon
      czas najwyższy wróćić do normalności!

      Usuń
    3. cieszem siem razem s Tobom:)))

      Usuń
    4. ale fakt, że se wczoraj lepsze wagie kupiłam :PPPP

      Usuń
    5. a nie za szybko chudniesz?

      Usuń
    6. też siem martfiem:PPPP
      to tylko tak na początek
      potem się ustabilizuję
      ale tak to jest z większymi, że początek jest szybszy
      bo jest z czego ubywać:)))

      Usuń
    7. a co ta koko tak siem czepia?
      Sołtys stwierdził,że dawno chłopa nie miała i dlatego;/

      Usuń
    8. może miała, tylko nie wiedziała po co :PPPPPP

      Usuń
    9. aha, niech poprosi ładnie - powiem jej co i jak;))

      Usuń
    10. rybciu, już masz poscik :)

      a zkoko to chyba policja chyba będzie musiała bruderszafcik wypic:P

      Usuń
    11. szkoda, ze ona nie z miasta Łodzi....
      zna siem pare lutkufff...

      Usuń
    12. UĆ przeprasza już za Bibera... jak by musiała jeszcze za koko to by mogła nie wytrzymać napięcia

      Usuń
    13. za koko przeprasza Mokotów :)))

      Usuń
    14. viki, to mi siem podoba:P

      Usuń
  11. Ja z życzeniami do Gagi siem udajem - pomyślności, 100-u lat, a Tobie Rybeńko miłego dnia życzę.
    Nie oceniam innych, każdy zyje, jak chce i tak właśnie pojmuję tolerancję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zofi:)))
      bardzo dzienkujem:)))

      Usuń
    2. zofii ale gaga ma przecie bloga swojego!

      Usuń
    3. boszsz, zapomniałam o własnym blogu!!!!

      Usuń
    4. ostre, instalujesz?:)

      Usuń
    5. ić w cholirke szlag mnie trafił i poszłam oglądać torebki- ciungle błond

      Usuń
    6. Gaguniu, śfientujesz to i ja Ci zyczenia składam najlepsze ode mnie! Dla współśfientujonych również!

      Usuń
    7. a i gdzie ten blog??

      Usuń
  12. Na temat dziwnych zfionsków..
    to moja przyjaciółka miała nieszczęście być poznaną z pewnym, miłym chłopakiem, który jak sie potem okazało był chłopakiem jej koleżanki, która ją z nim poznała. Wienc bilans był taki, że on miał dwie dziewczyny w tym samym czasie (o czym ta koleżanka wiedziała) a one po jednym, tym samym chłopaku.
    Kiedy już wyleczyła serce, trafił jej się kolejny śfir, w końcu znalazła normalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w końcu znalazła normalnego miłąo być... i żyją sobie szcześliwie, razem i śfiata poza soba nie fidzom.

      Usuń
    2. boją się rozglądać bo wiedzą ile świruf

      Usuń
    3. Ciekawy punkt widzenia. Gdzie ten gagasty blog ?

      Usuń
    4. gaga! zrób PORZUNDEK z tym swoim blogaskiem:))

      Usuń
    5. Zofi, to taka mila zmyla

      Usuń
    6. miśka!!!
      do viki te pretęsje!

      Usuń
    7. no i fszystko jasne!!!

      Usuń
    8. sprawdzam statystyki
      zuo śpi:PPPPP

      Usuń
    9. hej zatkauo fas?:)
      zes fraszenia ?:)))

      Usuń
    10. boję sie napisać że szczelem f o ch a :))))))

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. gaga- czy to było coś śmiesznego?:)
      kasujesz siem szybciej niż ja koko :PPP

      Usuń
    13. rybcia siem na mię zdenerwowała i zeszłam Jej s oczkuff:PPP

      Usuń
    14. nie wierzę:)
      rybcia ma do Ciebie anielskom cierpliwostz :)

      Usuń
    15. no wlasnie, ze mam
      a ona mi kciala zaimputowac ze nie mam
      a czy ja jestem wielblondem?

      Usuń
    16. oj, tak...
      bo to dobra kobieta jezd:DDD

      Usuń
    17. Nic nie widzę, jeno chaos.
      Zmyła Rybciu, zmyła.

      Usuń
    18. bo gaga kciala u mnie wisiec, jak ty np :)))

      Usuń
    19. To i powieszona została.

      Usuń
  13. Dziewczynki
    przypominam, że dziś o 20.30 jest godzina dla ziemi
    wyłączamy światełka, włączamy nastrojowom muzę i zapalamy świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli,trza mieć naładowane laptopy :)

      Usuń
    2. no nie inaczej :)
      gdyby to polegało na całkowitym pozbawieniu się prądu- nie byłoby szans
      a godzinka bez światła... ;)

      Usuń
    3. i co robimy przy tej nastrojowej muzyce i zapalonych świeczkach??
      hehe

      Usuń
    4. Miska pijemy!!!!!
      soczki :)

      Usuń
    5. Lucha, ok naładujem siem:PPP

      szkoda, że nie fudom :((((((

      Usuń
    6. kurcze, o tej porze moje dziecko sie myje
      ciemno pod prysznicem, hm....

      Usuń
    7. świento ziemi= dzień brudasa- najpiękniejszy dzień w roku dla dziecka :P

      Usuń
    8. hm
      moj ma tylko co drugi dzien dzien brudasa, tak sie wycwanil i AZS se zafundowal

      Usuń
    9. atopowe zapalenie skory

      Usuń
    10. moja koleżanka ma to samo - skutek uboczny brania interferonu

      Usuń
    11. moje i Miski to od urodzenia majom

      Usuń
    12. i co stosujecie, bo ona drapie się do krwi

      Usuń
    13. emolienty , a ostatnio Małgosia z Francji przysłała mi żel A-derama - jest rewelacyjny.

      Usuń
    14. dzienki, misiolku:P

      Usuń
    15. gaguś - ten żel w aptece - odezwij się na maila wyślę Ci zdjęcie.Pomaga tez mojej koleżance, która mi łuszczycę.Ścieresko drogi, ale skuteczny;)

      Usuń
    16. miska, za cholere nie mogie znaleźć mejla do Ciem.
      gdzie onego szukać???

      Usuń
    17. wyświetl mój pełen profil i już;)))

      Usuń
    18. jusz to zrobiłam, ale sprubujem jeszcze ras

      Usuń
    19. na codzien uzywam Atoderm PP, do 4 razy dziennie
      a jak nie to sterydy, niestety

      Usuń
    20. dzienki, dziefczynki:)))

      Usuń
    21. jest nowy lek tez, dziala prawie jak steryd, ale nie jest sterydem, zapomnialam nazwe, ale sobie przypomne i ci posle

      Usuń
  14. Przyszedł królewicz (po dwóch dniach olewania pory obiadowej) "co dziś na obiad?" "na balkonie są pulpety, dzięki pogodzie jeszcze zdatne", "a co do tego?", "co chcesz- ziemniaki, ryż, makaron, brokuły, zrób sobie.." oddalił się. serce mnie kurwa boli, ale twardym trzeba być

    OdpowiedzUsuń
  15. t oja teraz posprzatam co by potem ziemię świętować- a gdzie rybenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. jeju, jaki dzien
      juz nie wyrabiam
      zaleglam

      Usuń
    3. paknem kurcakiem chiba

      Usuń
    4. idem do viki na dietem siem zwierzem

      Usuń
    5. nie budź Jej, Ona mocno chora..

      Usuń
    6. to cicho szeptem powiedzialam.....

      Usuń
    7. aż w brzuchu zaburczało

      Usuń
    8. moje zwierzenia glodnom b=ciem robiom?
      a mnie nic nie burczy, dziwota jakas...

      Usuń
    9. a ja wszamałam pyszny rosołek ...mniam...mnóstwo węglowodanów;))

      Usuń
    10. gotujem jutro pyszny rosolek
      zjem ino ze tylko miensko

      Usuń
    11. jutro pracujem, obiad muszem zrobić dziś;/

      Usuń
    12. albo siem zbuntuj i nic nie rup!

      Usuń
    13. rybcia!!!
      znowu kuroka bendziesz jadła???
      :P

      Usuń
    14. pyszny rosolek ma i kurcaka i wola
      jeszcze nie wiem, co zjem
      moze oba??

      Usuń
    15. oba to Ci mogom zaszkodzić...:PPPP

      Usuń
    16. chiba ze rozloze na 5 malych posilkow:PP

      Usuń
    17. myslisz, ze mi sil woli zbraknie?

      Usuń
    18. jak można podzielić jeden łotromb na pińć?

      Usuń
    19. ale siem fqrfiłam, ło matko...
      idem pisać polemikę

      Usuń
    20. koko nigdzie nie widzialam

      Usuń
    21. pod kołdre siem schowała z pierzynom

      Usuń
    22. znaczy ze nie z niom gaga kce polemizowac!!

      Usuń
    23. a co ta gaga znowu wymyśliła?

      Usuń
    24. gaga ja też muszem po okulary iść

      Usuń
    25. ale co? bo ja jajko i kanapki dwie

      Usuń
    26. gaga - ty już na nowy post se pójdź

      Usuń
  16. Kiedyś ciekawie tu było.
    Szkoda, że zrobił się z tego magiel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o!! Rybko!! masz trolla :)

      Usuń
    2. gratulacje - rybeńko

      Usuń
    3. Nareszcie!!!
      Trolku
      Widać ze jestestuierwszy raz albo drugi
      Tu zafsze był magiel
      I ja go naprawde kocham:))))

      Usuń
    4. oczywiście gaga! bezwzględnie

      Usuń
    5. przyszedł za mnom od f...

      Usuń
    6. idem siem biczować

      Usuń
    7. A już się bałam że się nie doczekam:PPPP

      Usuń
    8. bo ci siem zakciało trupy łodkopywać

      Usuń
    9. zaraz, zaraz ja w tym palcuff nie maczałam, mój blog mój troll, ten jest wyłącznie Rybci:D

      Usuń
    10. Dzięki fuczaku
      Czym jak czym, ale trollem nie kcem się dzielić!!!

      Usuń
  17. rybeńka- padłam... marzenie człowieka, który zachorował na raka...:
    chcę dożyć do własnego trolla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostre, no przeca masz sfojego trolla:P

      Usuń
    2. Bez marzeń cienszko żyć
      Nawet z rakiem!

      Usuń
    3. no z trampolinkom:D

      Usuń
    4. nawet dziś ktoś trampolinke zdoulondował! jakim prawem, pytam? jakim?

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. a gdzie ty byłaś? Tyle trolli upłynęło!

      Usuń
    2. Dobry gdusiu i wesoły
      Mam nadzieję u Ciebie też

      Usuń
    3. bardzo dobry:(((
      gdusiu kochana

      Usuń
    4. Ja sprzątałam cały dzień, własnie zasiadłam z herbatką witajcie Kochane ♥
      Gaga o co chodzi z tym :( jak bardzo dobry

      Usuń
    5. z herbatka??? a tfu!

      Usuń
    6. Gdusia
      Ja tezz herbatkom
      I z dyjetom

      Usuń
    7. to już przesada- sobota wieczór! profanacja!

      Usuń
    8. gdusia, a s czego mnie siem cieszyć, jak prawdopodobnie ściongłam trolla do rybci?

      Usuń
    9. no i co z tego- rybcia dostała strażnika to da se radę

      Usuń
    10. no, gaga powiedz jeszcze że to moja wina:(
      ja nie wiem co ja ich tak ciągnę, przecież fantóW nie daje:(

      Usuń
    11. futi, tylko moja!!!

      Usuń
    12. Nie wiem dlaczego gaga przypisuje sobie ten zaszczyt
      Zreszta co tosie za troll
      Raz smignał ityle

      Usuń
  19. ryba- gdzie ten przystojniak, strażnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nie dam rady
      Jednocześnie piszę tu, pocieszam Iwonke na gg i oglądam film i usypiam dziecko
      Ufffff

      Usuń
    2. a to jeszcze masz trochę luzu :P

      Usuń