wtorek, 24 października 2017

nowe koleżanki


na moją gimnastykę onkologiczna jak co roku zgłosiły sie nowe osoby
3 nowe panie
choć tam wszyscy od razu sa na Ty
zatem mam 3 nowe kolezanki, niestety dla nich, fajnie dla mnie
zwłaszcza jedna bardzo mi podeszla, może dlatego, że pochodzi z dawnej Jugosławii
ma jeszcze króciutkie włosy po chemii
zachorowała mając 42 lata
a własciwie wtedy została zdiagnozowana
mąż w czasie igraszek domacał się sporego guza
musiała mieć mastektomię, guz okazał się HER pozytywny, więc bardzo ją ucieszyło, że ja po HERze a żyję :PPP

a dlaczego o tym piszę??

bo jest PAŹDZIERNIK i trzeba zrobić rachunek sumienia oraz natychmiast przemacać całe ciało cyckowe!!!
no!

Oraz głosujemy!!!

Résultat de recherche d'images pour "rozowa wstązka images"

158 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)

    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wontpie czy coś bym teraz wyczula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karmiac małego oddałam 5 głosów.
    Idę spać , pozniej jeszcze zagłosuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy parę dni temu byłam u onkologa ten zadumał się na chwilę i stwierdził, że jestem dobrym przykładem na to, że rak w porę samodzielnie wymacany i szybko leczony u lekarza, a nie u szarlatana - czarodzieja może być całkowicie wyleczony! Niedługo minie 15 lat!!
    Badajmy się, sprawdzajmy, nie bójmy się mówić lekarzowi o tym, co nas niepokoi! Korzystajmy z karty DILO, wtedy jest naprawdę szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny przykład te 15 lat. I bardzo ważny!!

      Usuń
    2. Piękny :)
      I jak ten czas szybko płynie! Pamiętam jak niedawno mowilas ze 13 lat! 😁

      Usuń
  5. I GŁOSUJMY!!!
    Tych ludzi nie można wyleczyć, ale można dać im radość i poczucie, że są ważni i potrzebni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzien dobry u mnie godzina 22:42 i potrzebuje czegos na spanie malinofeczke moze wezme.Dwa glosy oddane ,cycki pomacane

    OdpowiedzUsuń
  7. samodzielnie pomacane bo nie mam macanta :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tu tu nie hamletyzuj tylko chłopa do roboty zapędź!!

      Usuń
    2. Anka:DDD
      Ale macanka wewnętrzna może tez prozdrowotnie zdaziałać:Pp

      Usuń
  9. Zgłaszam że w środę wybieram się na usg piersi! I przypomnę się o moce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środa to jutro?
      Moce będą: ))

      Usuń
    2. Hehe😊 no faktycznie jutro.
      Coś mnie trochę w cycku niepokoi. Idę sprawdzić. Nie chce czytać i szukać. Chce wiedzieć. No i dobrze ma być ☺

      Usuń
    3. Gdyby każda kobieta pochodziła do swojego zdrowia jak Ty to śmiertelność z powodu raka byłaby wielokrotnie niższa.
      Oczywiście że będzie dobrze.
      Moce będą z Tobą: ))

      Usuń
    4. Roksa,trzymam kciuki!!!
      Pamiętam pare żadnych lat temu miala takie bolesne zgrubienie na piersi,tez poleciałam szybko do lekarza i nie bylo to nic groźnego,jakis maly syn zapalny.
      Wychodzę z założenia,ze lepiej dmuchać na zimne....

      Usuń
    5. Owocku ja właśnie TAK mam.

      Usuń
    6. Roksa,to jestesmy dobrej myśli:-)
      Wtedy powiedział mi lekarz,ze to od jakiejś bakterii i ze samoistnie przejdzie i faktycznie miał rację.
      Wierzę,że u Ciebie tez tak będzie :*

      Usuń
    7. ale jak dobrze jest wiedzieć NA PEWNO:))

      Usuń
    8. Roksa, moje kciuki masz na jutro! I MOCE!
      Czekamy na dobre wieści!

      Usuń
    9. To ja już dzisiaj na jutro te moce uruchamiam, Roksa ❤

      Usuń
  10. Glos oddany, kawa przy łóżku i pochwale sie, żem przebadana niedawno i wyniki ok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Badania są bardzo ważne. Tylko tak wiemy, co się dzieje, szybko możemy zareagować i cieszyć się zdrowiem.
    A dzisiaj cieszą mnie małe rzeczy: mama ma apetyt:) córka poleciała na salę nawet nie odwracając się na mnie:) nie ma korków, więc dojadę do pracy szybciej niż wczoraj(wrrr... Prawie dwie godziny jechalam).
    Nie pada... Jest dobrze!
    Miłego dnia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze się chyba iść pobadać ale nie ze cyckowo bo to jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Big cyc, Ira, kobranocka, ksu, róże Europy FNS, :))))

      Usuń
    2. O niezły zestaw!!!
      Poprawkę do Iry-stare płyty ..nowe do ciula nie podobne i Gadowski w obecnym wydaniu-bleh....
      Ksu-super!!!!
      Kobranocka-zawsze mi się kojarzy z klasa maturalna :-).i nieśmiertelny hit "Kocham cie jak Irlandię,a Hippisowka jest przeciez rewelacyjna
      Dobrej zabawy !!

      Usuń
  14. Dziś juz jestem sobą,wcześniejsze przebranie nie do konca mi pasilo:D
    Mieszanka prezesa z Kimem z Korei Pn-poczucie humoru mojego Koguta:-)

    Zara będę glosowac-)
    Badana bylam w ciąży,póki co ma nadal ginekologowstręt....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogut to musi byc super gościu:DDD

      kiedyś pzrełąmiesz ten wstręt, no, mądra kobitka jesteś pzrecież

      Usuń
    2. Ja wstretu nie mam ale u kontroli poporodowej jeszcze nie byłam

      Usuń
    3. Rybeńko,przelamię...to na pewno.Nie sądziłam ze ta niechęć będzie tyle w łebie siedzieć,wszak Makofiec-Ciumciak ma skończone 14 m-cy,a niechęć okropna ma się nadal dobrze...

      Kogut jest bardziej zamknięty w sobie,ale poczucie humoru ma nienajgorsze:D Ciumciak przepada za nim.:D

      Usuń
    4. Mela, w dupsko chcesz???!!!!

      Usuń
    5. Owocek, oby tak się zawsze lubili, mam 3 kochającego się rodzeństwa, znaczy moje dziecka tak maja, nie ma większej radości dla rodzica chyba

      Usuń
    6. Ale jak np.jeszcze jest się krwawym :D...to sie nie da przebadać.Ja byłam krwawa 10 tygodni....

      Usuń
    7. dlaczegoś myślę, ze Mela już nie krwawa:/

      Usuń
    8. No nie jest, już dawno nie jest ;)
      Pójdę, obiecuję!

      Rybko, to moje największe marzenie, żeby moje chłopaki zawsze za sobą byli. Masz rację, największą radość dla rodzica

      Usuń
    9. sporo zależy od rodziców
      najgorzej, jak się któreś z dzieci stawia na wzó drugiemu chyba

      Usuń
    10. Jestem przekonana że najwięcej zależy os rodziców

      Usuń
    11. Badamy się, badamy! :))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. I WRESZCIE NIE MUSZĘ NICZEGO GOTOWAĆ, SPRZĄTAĆ, PIEC ITP. !

      Usuń
    2. Akurat!
      Narobisz się i to za gratis!!

      Usuń
    3. Jeszcze nie chcę Świąt!

      Usuń
    4. Nie przepadam za Świętami...
      Zaraz po W.Świetych będą w witrynach Mikolaje,bombki i sztuczne (bleee)choinki...i zacznie sie gonitwa...

      Usuń
    5. A w ogóle to nie mogę doczekać się pierwszych Świąt z Małym :))))

      Usuń
    6. :)
      choć za rok to dopiero bedzie fajnie:)

      Usuń
    7. Teraz też będzie cudownie! :) Bo go nie bylo A jest!
      W ogóle to bez sensu ze go kiedyś nie bylo 😉

      Usuń
    8. lepiej nie napiszę
      dziadek o niebie babka o chlebie, tyle powiem

      Usuń
    9. repo, normalnie nie wiem, coś taka poważna?
      jaki to blog jest, hę??

      Usuń
    10. nw wymusisz na mnie dystansu do fobii
      polecam szklankę wody Lenina:p

      Usuń
    11. Jesoo, ale Tfojej fobii czy mojej?
      ja jaakś ciemna masa jestem
      tfojom to znam
      ale myślałam, że o choinkach:P

      Usuń
    12. no moja to choinki:)
      a reszty sie domyśl:)

      Usuń
    13. dla Inzyniera??????
      wątpię:D

      Usuń
  16. Wymacane i zagłosowane...oczywista oczywistość!
    A teraz lecę pokopać w jakieś drzewo zanim natrafię na ludzi bo gdzieś muszę wyładować mój wkurw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skrócie znów się zderzyłam z opieką medyczną na NFZ! Poczekałam na wizytę 3 miesiące, dzisiaj "pocałowałam klamkę", sprawę kolejnej wizyty muszę załatwić we własnym zakresie szukając lekarki gdzieś na oddziale, ale kiedy będzie nie wiadomo!

      Usuń
    2. Tez się wkurw.....!!!!
      Cyrk po prostu....:-(

      Usuń
  17. ostatnio na fb skomentowałam fotkę z miejsca, gdzie kiedyś mieszkałam, odezwała się do mnie mama kolegi mojego brata ze wspólnego podwórka i przysłała mi kilka fotek, kiedy mieliśmy kilka lat :))) muj brat w okularkach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wy tu zawsze o cyckach, a ja jestem ciekawa ile z Was sprawdza raz w roku cale cialo pod katem raka skory? Ja wiem, ze cycki wazne, ale przeciez sa tez inne raki a juz rak skory bardzo powszechny bo wszyscy sa na niego narazeni i wiekszosc ciagle lubi wylegiwac sie "na sloneczku".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację poniekąd, bo takie mam doświadczenia i rak piersi jest o wiele częstrzy niz rak skóy
      ale często mówimy po prostu o badaniach, bo każde jest ważne

      Usuń
    2. Ja sprawdzam! :D
      Mam mnóstwo pieprzyków i robię im regularny przegląd :)

      Usuń
    3. Ja Star sprawdzam co roku na przełomie września/ października. Byłam u pani dermatolog w poprzednią środę no właśnie był ten czas ☺

      Usuń
    4. Nigdy w życiu nie byłam u dermatologa!
      A pieprzykow mam mnostwo

      Usuń
    5. Star, wszystkie zbadane, część usunięta i nigdy nie przebywam na słoneczku bez osłony, szczególnie w lecie.

      Usuń
    6. Od ponad 20 lat sprawdzam co roku piersi, skore na okolicznosc niespodzianek, ale wiem, ze wiele ludzi nie sprawdza skory, bo czesto nawet nie przychodzi im to do glowy. A jednak trzeba i dlatego o tym napisalam. U mnie okres sprawdzianow jest zawsze jak u Roksy jesienia:) wrzesien/pazdziernik jakos sie zaczelo lata temu i tak jest.
      Dawniej olewalam i byl tylko ginekolog, cycory i dermatolog, teraz mnie nauczyli rozumu i leci wszystko od A do Z:)))

      Usuń
    7. A ja myślałam ze jak chodzę do ginekologa i dentysty to jestem taka hop do przodu z profilaktyką ; )
      Rzeczywiście, nie przyszło mi do głowy zeby pójść do dermatologa

      Usuń
    8. Melu, to nie tylko Ty. Moj Wspanialy tez nigdy o tym nie myslal az sie skonczylo na wycinaniu juz 4 razy i to na twarzy. Teraz biega bez mrugniecia okiem.

      Usuń
    9. Moja Tuśka chyba właśnie zacznie. Jutro ma wycinaną, notabene na cycku podejrzaną zmianę. Pani Doktor przy okazji zbadała wszystkie inne pieprzyki czy nie pieprzyki i tylko ta jedna, która nagle się pokazała jest do wycięcia. Pech, że na cycku i musi to zrobić chirurg plastyk, który jej te cycki zrobił.
      Normalnie zawsze się oglądamy, ale do tej pory nie było potrzeby biegać do dermatologa. Myślę, że to zależy od skóry i różnych zmian na niej lub ich braku.

      Usuń
    10. no właśnie, trzeba się oglądać
      moja bratowa wypatrzyła swojemu mężowi groźną zmianę, w ostatniej chwili, NA PLECACH, sam nie miał szansy jej zauważyć

      Usuń
    11. Czasem te zmiany pojawiają się w miejscach, które nie są wystawione na słońce!
      I tak, do dermatologa chodzę.

      Usuń
    12. Tak!
      właśnie w takim miejscu.
      warto też usuwać zwykły pieprzyk w miejsc newralgicznym, czyli takim, w którym ubranie może podrażniać. Tak miała koleżanka, która przez zapięcie stanika, ciągle podrażniała, aż wyhodowała czerniaka.

      Usuń
    13. Usunelam na wiosne 2 zmiany wlasnie w miescu gdzie byly draznione.Nigdy nie uzywalam kremow od slonca raz w zyciu bedac w Vegas posmarowalam nos i wyskoczyla mi plama.Nie jest grozna i nie ruszam jej bo odkad ja mam ludzie patrza mi na twarz a nie w dekolt

      Usuń
    14. Zainteresowałaś mnie tym dekoltem; ))

      Usuń
    15. Eva Ty sie nie dziw dekolt masz jak moja synowa:))

      Usuń
    16. Star biore to jako complement :)

      Usuń
    17. Alez oczywiscie!!! Ja bardzo kocham moja synowa, ale z niej kawalek kobietki jest i wysoka wiec jak sie witamy to wpadam w ten dekolt z uszami:)) Od pierwszego wejrzenia tak wpadlam i kocham ja nad zycie:)))

      Usuń
    18. Star, jesteś wspaniała teściowa!!:)

      Usuń
    19. Mela, też takie będziemy:))

      Usuń
    20. Dzieki dziewczyny:) moze kiedys wiecej napisze na ten temat, bo synowa przeciwnie do syna nie ma zadnych zastrzezen co do pisania o niej:)

      Usuń
    21. Czuje sie wyrozniona , przynajmniej z cyckow jestem do Niej podobna ;)

      Usuń
  19. dostałam takiego mejla od sis :
    Miałam w skrzynce przesyłkę z różańcem i prośbą o wpłatę. Nadawcą jest Instytut Piotra Skargi z Krakowa. Zapakowałam tę tandetę do koperty, napisałam, że żądam informacji skąd mieli moje dane osobowe (pełne nazwisko i adres z nr mieszkania). Jak tylko znajdę się w pobliżu poczty, to zaraz wysyłam. Szlag mnie trafił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak mi odpowiedniego emotikonka, bo trudno to skomentować :P

      Usuń
    2. Nienawidzę takich działań wrrrrr

      Usuń
    3. Ostrzegano w sieci, chyba też na FB przed tymi naciągaczami!!!

      Usuń
  20. OK kolejne pytanie:
    Co z rakiem prostaty? Czy Wasi mezowie sie badaja regularnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma robione badania mną prostsze
      Ale ociąga się z badaniem jelita: /

      Usuń
    2. Z badaniem jelita to my sie oboje ociagamy:)) Ale juz zostal zrobiony pierwszy krok czyli podjeta decyzja, ze wybierzemy sie razem. Zupelnie jak randka:)))

      Usuń
    3. Ja zbadałam
      A on już podjął decyzję że kiedyś zrobi😉

      Usuń
    4. Mój kolono ma w poniedziałek, pierwszy raz.

      Usuń
    5. Haha my ciagle jestesmy na etapie "kiedys" ale nasz doktor twierdzi, ze to juz duzy postep;))

      Usuń
    6. No to jest kolejne skierowanie od Rodzinnej, aż w końcu mu zagroziła, że będzie musiał rodzinną zmienić ;p

      Usuń
    7. no to mój rodzinny ( ten, do którego już nie chcę chodzić) jak mąż poprosił o skierowanie to sie obruszył - a po co to Panu! Nawet nie zapytał o historię rodziny, a tam w każdym pokoleniu rak jelita grubego...

      Usuń
    8. No siostra brata właśnie tym rakiem w rodzinie postraszyła, i powiedziała, że więcej skierowania nie da, jak jej wyniku nie przyniesie ;)Bo mój brał wszystko na co mu dawała i nic z tym nie robił, a dala jak tylko skończył 50, no 4,5 roku się zbierał

      Usuń
    9. no właśnie, sam wiek jest wystarczającym wskazaniem, nie pojmuje dyletanctwa tego mojego rodzinnego, kolejnego:((

      Usuń
    10. Ja jestem fanką kolonoskopii, miałam kilka razy, ale mogę codziennie:)

      Usuń
    11. repo,
      ja miałam dwa razy,
      za drugim mnie tak ogłupili, że miałam kompletny odjazd ;))

      Usuń
    12. taki jest plan, tylko kurna nie tak łatwo kogoś znaleźć

      Usuń
    13. to fakt,
      nie każda Rodzinna to rodzina ;p

      Usuń
    14. no muszę się rozejrzeć porządnie..
      może zapytam moją oknolożkę, ona mi wielu learzy poleciła juz...

      Usuń
    15. ja bez żadnych otepiaczy
      przeciez to nic takiego

      Usuń
    16. ja się nacierpiałam, nawet lekarz powiedział, że mam zbyt kręte jelita żeby paczać bez znieczulenia

      Usuń
    17. pierwsze było bez,
      więc przy drugim jak się zapytali to poprosiłam,
      wiedząc, że całkiem lajtowe ono nie jest

      Usuń
  21. i wtorek juz prawie pzreminął;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że dobrze
      jutro będzie kolejny wspaniały dzień:)

      Usuń
    2. nie wiem czy wspaniały
      Tuśka zła, że musi być na czczo, jak nie wiadomo o której zabieg na który normalnie nie trzeba być na czczo, a jej monż w ramach pocieszenia powiedział, że pewnie się zabezpieczają, że jakby przebili implant to od razu zrobią operację. Taaa i siedziała z taką miną...

      Usuń
    3. ajajajaj
      nie lubie
      ale
      to ciągle może byc dobry dzień:)

      Usuń
    4. jak się postaramy to będzie
      i tego się trzymajmy :)

      Usuń
    5. my się postaramy a i Opatrzność niech się troszkę postara:)

      Usuń
    6. Z dziecięciem dzis osobiście poproszę o wsparcie:)

      Usuń
    7. My tu moce ślemy już od dziś!!!

      Usuń