czwartek, 17 października 2024

Jak to mówią, Żulczyk miał rację, tylko nie doszacował

 Od 10 lat żyję we wstydzie. Okropnie mi wstyd, że mój naród wybrał miernotę i pajaca na prezydenta. I to dwa razy wybrał!! Rzygać mi się chce kiedy widzę te miny, brzydzę się po prostu. Wzdraga mnie ten wrzask i bzdury wylewane z tej krzywej gęby. Nie m9gę doczekać się końca tej żenady, odliczam dni ale o każdy dzień będzie za długo...292 dni

No nic

Nie ma się co za bardzo buzować, nerw żal na to nic. 

A najgorzej, że komety nie widziałam buuuu

31 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie to: Żulczyk nie doszacował :-)
    biere

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałabym, ale muszę się z Tobą zgodzić!
    Odebrać mu doktorat!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłać na bezludną wyspę, niech ludzi nie straszy

      Usuń
  4. Jak słuchałam że on prawnik, doktor prawa itp nie zgadza się z tym i owym to mi się chciało mu do ucha wrzasnąć że nawet jego promotor się go wypiera więc tym tytułem to niech nie szafuje…
    Cypel

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż - wypracował sobie ciężko bardzo zasłużony tytuł najgorszego i najdurniejszego (oraz najbardziej szkodliwego) prezydenta w historii Polski..A poza wszystkim to zwykly burak jest..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj w czarno na białym była neosędzia dobitnie pokazała, gdzie debil ma praworządność.
    Żenująca postać, szkoda tylko, że piastująca najwyższe stanowisko w kraju nad Wisłą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodził, chodził i wychodził. Niestety, mierni ale wierni dość często dostają się do władzy, są wystawiani na takie stanowiska przez osoby, które boją się konkurencji, więc biorą kogoś z tyłu listy. Nie oglądam go, nie klikam w klipy, wystarczy mi poczytać o tych żenuach. Ograniczam się od czasu jego wywiadu w którym opowiadał jak to trzeba być twardym. Zdałam sobie sprawę, że mam do czynienia z miernotą nie tylko intelektualną. On siebie w lustrze nie widzi, nie ogląda swoich wystąpień, niczego nie analizuje, więc i ja tego nie robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko czytam, unikam bo rzygać mi się chce

      Usuń
  8. Nie widziałam orędzia pajaca. I dobrze bo nie mogę go słuchać i patrzeć na niego, kiedy błądzi tym debilnym wzrokiem , jakby rozumu szukał. Pajaca z pałacu rozum i przyzwoitość goniły, ale on był szybszy. Zwłaszcza zimą, bo na nartach.
    Serdeczności. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Jego wyłączam, ale świadomość, że wokół mnie pełno ludzi, którzy go wybrali(tak, w mojej wsi wygrał:😨)jest jeszcze gorsze do zniesienia,że o zrozumieniu nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej ja od tym względem mam lepiej. W lux zajął 3 miejsce w 1 turze,w drugiej bardzo przegrał

      Usuń
  10. Kiedy widzę te jego miny, to aż mnie skręca:((( zastanawiam się, czy ćwiczy przed lustrem.
    A swoją drogą to przerazajace, że tyle ludzi na niego glosowalo i tez tacy z mojego otoczenia. Tak jak Basi powyżej, trudno mi to zrozumieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zacznę od tego że o tym panujacu usłyszałam dopiero w 2015 roku a i tak myślałam że chodzi o tego dupka z solidarności 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wtedy dosyć nieuważnie oglądałam kampanię, bo było wielu kandydatów, ale myślałam że po pięciu latach Polacy przejrza na oczy okazuje się że jednak jesteśmy głupi "my, naród"

      Usuń
    2. Te wybory wtedy były nieuczciwe do bólu. Ale fakt, że naród jest głupi. Nie ten jeden
      Mnie okropnie zaorało, że kuzynka super inteligentna, kiedyś mój wzór do naśladowania wyslala mi wiadomość, że każdy kto wspiera gejów to narzędzie szatana...
      A Duduś nie wspierał...

      Usuń
    3. moje pokolenie, poza wyjątkami jest tolerancyjne, ale miałam ciocię, która miała skrajne poglądy, jej mąż przekonywał, że są badania, że słonie można oduczyć homoseksualizmu 😂 to czemu nie ludzi... nawet nie próbowałam dyskutować
      ale kiedyś pojechali do chrześniaka w Londku :p i on miał sąsiadów gejów i nie potrafili złego słowa o nich powiedzieć

      Usuń
    4. Bo najważniejsze jest się osobiście skonfrontować
      Człowiek jak czegoś nie zna to się boi
      To atawizm

      Usuń
  12. Zdawało mi się, że opublikowałam komentarz, a nie ma. A może nie opublikowałam. Napisałam, że ten, tfu, "wybraniec narodu" to bufon i palant.
    I że też nie udało mi się zobaczyć komety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglabym żadnej komety w życiu nie zobaczyć, byleby ten palant zniknął z horyzontu...

      Usuń
  13. Podziwiam Twoje zdanie co do literki!

    OdpowiedzUsuń