niedziela, 27 października 2024

13 lat i jeden dzień

 Tyle czasu minęło od mojej operacji

Jeżeli ktoś jest ciekawy szczegółów to niech spojrzy na posty z poprzednich lat. Tyle razy już o tym pisałam. 

I nie wspominam o tym, żeby epatować życiem czy chorobą. Trochę ludzi tutaj zagląda i cały czas przebijam się z tym przesłaniem 

Nie lekceważcie swojego zdrowia. Obserwujcie się. Nie bójcie badać, bójcie się nie-badać! Lekceważenie i strach zabijają, a;) nie badanie i leczenie!! 


No i ja tam lubię zmianę czasu w tę stronę ;)


40 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu kolejnych trzynastek! 💐♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie na wi dzę zmiany czasu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ludzie nie boją się pić na umór i palić jeden za drugim a szczepić i badać się boją

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko prawda, czasami potrzeba jeszcze odpowiedzialnego lekarza.
    Jaskinia cudna, ale i twoje włosy pięknie się prezentują:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrego systemu
      W Belgii doświadczyłam niesamowitego podejściu do systemu leczenia onkologicznego. Od pierwszego badania aż do zakończenia leczenia byłam jak na taśmie produkcyjnej, triche poza mną się wszystko działo. Ja miałam się temu tylko poddać

      Usuń
  6. Rybko, kolejnych lat w zdrowiu!!! No i badać się trzeba, ale trzeba też dobrego systemu, jak piszesz, a z tym u nas...wiadomo.
    Ładny kolor włosow tej Syreny na zdjęciu😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto epatować. Jak umrzemy skończy się nasze epatowanie, więc trzeba mówić o tym, co myślimy i czujemy :)
    Dobrze, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie mogłyby mnie nie być, czasem mnie to wbija w podłogę...

      Usuń
  8. Kolejnych w zdrowiu!
    Badaniom i medycynie zawdzięczam tyle, że nawet lekarzy wprawiam w osłupienie 😇

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko prawda, i oby nic sie nie zmieniło i nadal zdrowia.
    kolor włosów mi sie podoba, chyba sie zdecyduje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rybeńko, wielu następnych trzynastek ✊♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejnych i kolejnych czynastek! Niech Ci zdrowie służy!🥰
    Przyznam, że miałam okres buntu przeciw badaniom, ale Roxi postawiła mnie do pionu jednym zdaniem komentarza. Październik jest moim miesiącem "przeglądu techniczngo". W tym roku musiałam poszerzyć listę odwiedzin u specjalistów i w przyszłym tygodniu wchodzę na taśmę produkcyjną. Zobaczymy, jak będzie.
    Trzymaj się!🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu niech ta taśma dobrze prowadzi, bez spadków i dużych zakrętów!💚

      Usuń
  12. W tym roku przeszłam do genetyki i sprawdzili: dziewczyńskie sprawy dolne i górne - ok 😉, tarczycę ( są guzy ale biopsja nie pokazała nic niepokojącego), markery ok, kolonoskopia ok . Za rok powtórka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale awatarek!

      Brawo, oto odznaka dzielny pacjent

      🧸

      Usuń
    2. To mój nowy naszyjnik . Dziękuję za odznakę 🤣

      Usuń
    3. I tylko jeden taki na całym śfiecue. Dziewczyna, która robi biżuterię zrobiła na razie tylko 2 takie i tak się różnią odrobinkę .

      Usuń
    4. Fiu fiu, marzycielko, śfiecisz pszykuadem! ♥️

      Usuń
  13. No to oby kolejne czynastki leciały :)
    Ja się badam co jakiś czas ale co gdzieś pójdę to coś tam znajdują, tylko pierwsza mammo czysta. Bojam się coraz bardziej doktorów odwiedzać😱
    Cypel

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcie - takie filmowe bardziej:)
    Oraz żyjmy świadomie.Wielu problemom zdrowotnym można zapobiec lub zminimalizować straty.Przykladow wokoł dostatecznie dużo...
    Czym się, Rybko i fruwaj po
    świecie!

    OdpowiedzUsuń