poniedziałek, 2 września 2024

Będzie bolało

 Mam nadzieję, że już niedługo będą mniej bolesne a równie skuteczne metody badania piersi. Póki co idę na kontrolną mammografię. I usg. Na szczęście nie muszę czekać na wyniki, lekarz od razu mówi, czy zobaczył coś niepokojącego, bosheeee jaka ja jestem za to wdzięczna. 

Dzisiaj są imieniny mojego taty. Początek września zawsze był dla nas bardzo zabiegany, bo koniec wakacji, bo szkoła. Do Belgii też właśnie 2go się przeprowadzaliśmy. I często zdarzało mi się zapomnieć i dzwoniłam z życzeniami następnego dnia. Śmialiśmy się z tatą, że to już taka tradycja...

No to teraz mogę sobie zapominać...

27 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. O, przypomniałaś mi, że zapomniałam o imieninach ukochanej babci, ale tylko znicz mogę zapalić...
    Jakoś mammografii z bólem nie kojarzę, a chodzę co 2 lata.
    Oby teraz było u Ciebie mniej bólu...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. za chwilę wejdzie troll i zacznie pisać o szkodliwości mammografii

    OdpowiedzUsuń
  4. No i było bez bólu dzisiaj!
    Jest nowa maszyna 😁

    No i nic złego się nie dzieje, ufff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff! Dobrze, że dobrze, no bo inaczej nie mogło być!
      Moje cycki badanom siem tylko pod rezonans, a to zafsze wienkszy kuopot

      Usuń
    2. Do dzisiaj myślałam, że wolę rezonans. Choć nigdy nie miałam.

      Usuń
    3. Super wiadomość,💪🏻😘

      Usuń
  5. Ja mialam w tym roku pierwsza mammo no i troche bolalo ale lekko, za to zdrowam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest
      Musi być kiedyś pierwszy raz
      Cieszę się bardzo, że wszystko ok

      Usuń
  6. Mój ojciec też miałby dziś imieniny. A jutro rocznica śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak myślę, że kiedyś będą badania i okaże się, że to gniecenie biustu przy mammo jest szkodliwe...
    No, ale jak na razie jedyne tak skuteczne...
    Też mnie zawsze boli
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie raczysko dopadło mimo braku gniecenia. A jakbym poszła rok wcześniej na gniecenie to by mnie dużo mogło ominąć.
      Ale dobrze, że są coraz lepsze maszyny i coraz mniej gniotą;)

      Usuń
  8. Ja tylko usg. Nigdy nie miałam mammografii.dobrze ze nie bolało

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze narzekałam, że gdyby to mężczyźni musieli badać sobie piersi, to na pewno by wynaleziono mniej bolesny sposób. Bardzo mnie zawsze boli to ściskanie, mimo, że aparaty coraz lepsze. A ostatnio czekał pod gabinetem mammografii facet z podejrzeniem raka piersi. Ciekawe, jak go zbadali, Nie zapytałam.
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio się zastanawiałam, jak się bada mężczyzn

      Usuń
  10. Dorothea!

    Nie zablokowałam Twoich komentarzy!
    Nawet nie umiem
    Po prostu po 3 dniach lądują w moderacji!

    OdpowiedzUsuń