wtorek, 6 sierpnia 2024

A niby tak pilnuję badań...

 A tymczasem u ginekologa nie byłam ponad dwa lata

Moja ukochana lekarka poszła na emeryturę. I tak długo nie mogłam się zdecydować na zastępcę ...

Ale chyba się udało, idę do lekarza który już kiedyś miał do czynienia z moim wnętrzem od tej strony, kiedy miałam łyżeczkowanie macicy.

Biorąc tamoxifen nie mogłam sobie pozwolić na wizyty rzadsze niż co 6 miesięcy, a teraz jakoś się tak wyluzowałam... Niby to dobrze ale też jakby nie fajnie jednak. 

Badajcie się, bierzecie przykład z lepszych ode mnie!

A Bogusi szybkiej wizyty u kardiologa życzymy. 

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja na mammografie biegam, a do ginekologa...wstyd się przyznać, ale to jak z fryzjerem, trudno znaleźć dobrego.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu masz rację
      Ale trzeba szukać!

      Usuń
    2. To podobnie jak ja. Mój dawny ginekolog już nie przyjmuje i nie mogę się zdecydować. A mammografię robię regularnie. Raz mi nawet coś znaleźli, ale po dodatkowych, dokładniejszych badaniach okazało się, że to tylko jakiś cień, a już byłam ciężko przerażona.

      Usuń
    3. No wyobrażam sobie ten stres ale najczęściej to tylko dmuchanie na zimne
      Szukaj gina!

      Usuń
  3. Kochane, wasze moce działają. Kardiolog jutro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chodzę co roku do tego samego gino od narodzin syna. Pilnuje kontroli ze względu na raka kobiet w rodzinie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niby pilnuję
      Gdyby nie odejście mojej pani ginekolog nie byłoby sprawy

      Usuń
  5. Mam tak samo, moj wieloletni gin zmarl po krotkiej chorobie, dosc nagle, no i nie moge nowego znalezc, dziecko rodzilam z przyjaciolka ginem, no ale na rutynowe wizyty to jednak nie bardzo i tez juz 3 lata minely..... musze sie zmobilizowac, ale mammo zrobiona w tym roku pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Polsce chodziłam regularnie do kontroli gin /3 porody/.Tutaj w Uk nie ma dostępu do ginekologa jak nic się nie dzieje.Cytologie pobiera pielęgniarka na kozetce co mnie ogromnie zaskoczyło.Przy kolejnej wspomniałam że coś nie jest dobrze bo po wczesnej menopauzie coś czasem plamie.No i się zaczęło.Usg,TK MRI operacja.Na fotelu gin tylko przy USG.Brak jakiejkolwiek kontroli gin po laparoskopowym usunięciu wszystkiego.Dlugie czekanie na wyniki i uff ulga ,brak komórek rakowych tylko polipy i torbiele.Takze zachęcam wszystkie kobietki do badań.Mam szczęście że nie czekałam dłużej ,bo mogłoby być gorzej Marta uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UK nie słynie z dobrej opieki medycznej
      W Belgii lekarz rodzinny robi cytologię, na tej kozetce, co mnie nie bardzo cieszyło i nie rozumiałam. I to co 3 lata przysługiwało!!

      W lux jest luksusowo
      Cytologia,usg dopochwowe, badanie piersi, za jedyne 16 euro.
      Za rok kolejna wizyta

      Usuń