wtorek, 9 lipca 2024

Nie ma czasu taczek załadować

 Staram się jak mogę nadrobić zaległości w pomocy tacie. Tata jak wiek 89 lat wskazuje na dużo problemów. Fizycznych ale też umysłowo się posunął. Pojechaliśmy odebrać pewne dokumenty ze szpitala i było o tyle trudno, że tata nie pamiętał, na jakim oddziale go zoperowano. I chwilę zajęło znalezienie odpowiedniego oddziału. A warszawski szpital na Kasprzaka jest specyficzny, oddziały są w różnych budynkach na terenie takiego parczku. Na szczęście mutant tam wjechać samochodem. 15 minut za darmo. Nie ma żadnych bilecików. I kiedy wyjeżdżałam pan ma wyjeździe po prostu zapytał, a długo pani była? Ja na to, no nie, nie długo;)

To mi otworzył szlaban. 

I jak się na coś takiego nie uśmiechnąć?

Było zupełnie inaczej niż na pewnym parkingu w centrum Warszawy kiedy na pytanie, czy można tam zaparkować pan zapytał, a na długo? No na trochę. To 20 złotych;))

Też bez kwitka.

Swojskie klimaty.

21 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, parkingi to osobna historia do opowiedzenia...zwłaszcza gdy jedziesz daleko i nie znasz miejscowości.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogarniam basen o 6 rano,między innymi też ze względu na parking ale dzisiaj było już sporo ludzi,a myślałam,że będzie zupełnie pusto😊
    Miłego dnia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 rano!
      Nie jest to u mnie możliwe, mimo że kocham pływać

      Usuń
    2. Powiedzmy 6 z minutami😊O tej porze roku cudo! Choć nie zawsze mi się chce🙃

      Usuń
    3. Jak bym już poszła to bym się cieszyła

      Usuń
  4. Scenka pod szpitalem, parking płatny. Wkładasz bilet do biletomatu - nie musisz płacić, podjeżdżasz do szlabanu - nie zapłaciłeś, wróć do biletomatu... Aż się chorować nie chce! 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😵‍💫😵‍💫🫣🫣🫣🫣😬😬😬😬😬
      Tylko takie emotki mogą to skomentować

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wielki aktor, choć jako do człowieka nie aktora mam pewne zastrzeżenia.

      Usuń
    2. Kto wpadka z alkoholem za kierownicą jest dla mnie nie do przełknięcia.
      Chyba, że to bym moment, kiedy się dowiedział, że umiera np...

      Usuń
    3. za WCZEŚNIE o wiele,,,,żal

      Usuń
    4. Marzycielko, każdy się potyka. Czasami o swoje stopy.

      Usuń
    5. Niesprawiedliwe jest to, że jak zwykły Kowalski coś źle zrobi to nic się nie dzieje, nikt o tym nie wie. Jak zrobi to człowiek z afisza to jest od razu ukrzyżowany i odsądzony od czci i wiary.

      Usuń
  6. w Krakowie w Uniwersyteckim 5 zł za godzinę, w naszym hotelu parking za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W naszym mieście powiatowym jest pierwsze 2 godziny za darmo :) parking obwieszony banerami, że płatny i grożą paragrafami :) zawsze są miejsca postojowe ! Kocham moje miasto powiatowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. A jeszcze mi się przypomniał parking w Karpaczu pod Wangiem. Pytamy ile, a pan mówi, że 40 zł za cały dzień. A my, że tylko na godzinę, a to nie, to mu się nie opłaca...

    OdpowiedzUsuń