wtorek, 2 lipca 2024

Latająca karma

 Nie, ani psia ani kocia;)

Mój mąż ostatnio nie ma szczęścia do lotów. Za kilka dni przylatuje na tydzień i w obie strony miał problemy, zmieniono mu i dzień przylotu i powrotu. Był wściekły i nie ma się co dziwić a to nie był pierwszy raz

A wczoraj też nie poleciał tak dokąd planował bo koledze odwołano lot a bez tego kolesia podróż służbowa nie miałaby sensu.

Zaproponowałam mężu egzorcyzmy. Mam pewne dojścia;)

Ale kiedy usłyszał, że będzie musiał być wiązany przez faceta i jeszcze pluć gwoździami to się lekko zniechęcił i będziemy odczyniać domowymi sposobami, hue hue.

17 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Można się wściec! 😡

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie on ma pecha. Mnóstwo lotow jest ostatnio opóźnionych lub odwołanych. Mój syn sporo lata i też go to spotyka. Ciekawe dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę latam ale mnie to omija
      I nie wiem o co kaman

      Usuń
    2. W Warszawie podobno problem z kontrolerami lotow. Nie mogą się dogadać.

      Usuń
    3. Ale nasz b dobry do niedawna Luxair też robi hocki klocki...

      Usuń
  4. Można egzorcyzmować salcesonem podobno;-)
    Pozdrawiam z krynicy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli do zabaw sadło-masło niezbyt chętny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciłam. 10 dni z młodzieżą ( Bratysława i Czarnogóra). Zwiedzanie i festiwal. Boże jaka jestem zmęczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj
      To teraz odpoczywaj

      Usuń
    2. A gdzie tam. Pranie, pranie, pranie , sprzątanie i mogę zacząć wakacje.

      Usuń
  7. Pd półtora roku mamy kosę z rajanerem za 7godzin lotu na Cypr...nie odpuszczamy. A o naszych znajomych ci pislam.ostatnio

    OdpowiedzUsuń