niedziela, 7 lipca 2024

Jak udowodnić że się nie jest wielbłądem

 Mąż przyjaciółki musiał wymienić dowód. J jak to J, założył koszulę, marynarkę,  przybrał minę do zdjęcia i z tym zdjęciem udał się do urzędu. W urzędzie pani patrzy na to zdjęcie i na zdjęcie ze starego dowodu i mówi,  ale potrzebne jest nowe zdjęcie 

J -To jest nowe zdjęcie. 

U - Co mi pan wmawia, przecież widzę, że jest takie samo jak to z tego dowodu.

J - To zdjęcie zrobiłem wczoraj!!

U - Zawołam kierowniczkę. 

Przychodzi kierowniczka. 

K - Proszę pana, do nowego dowodu musi Pan zrobić nowe zdjęcie. 

J - Ale to jest zrobione wczoraj! 

K -  Ale jest takie samo jak z tego starego dowodu!!

J -  Ale to nie jest tamto zdjęcie!!

Po przepychankach w końcu znaleziono 3 różnice i ostatecznie zaakceptowano fotę.

Moja przyjaciółka skomentowała: nienawidzę mojego męża za to, że lata mijają a on ciągle tak samo wygląda 

Kurtyna 

22 komentarze:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już od kilku dni się z tego zaśmiewam😂😂

      Usuń
  3. 🙂Urzędniczki nie mogły uwierzyć, że facet się nie starzeje!

    OdpowiedzUsuń
  4. To samo chciałam powiedzieć!
    Ja na moim dowodowo-paszportowym wyszłam jak własna babcia!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam, czemu np na lotnisku nie krzyczą, że to nie jestem ja 😁😁

      Usuń
  5. ja na zdjęciach do dokumentów wychodzę jak poszukiwana z listu gończego

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego faceta można szczerze znienawidzieć! Te urzędniczki pewnie miały mord w oczach.😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ale żeby z wąsem?
      Zresztą Ibisz nie tyle się nie starzeje co młodnieje 😁

      Usuń
  8. Ciekawe,czy mentalnie też się nic nie posunął😊. Kierowniczka to magiczne słowo w wielu sytuacjach😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posunął się!
      Ciągle się rozwija i robi milion różnych rzeczy.

      To prawda, dobrze jest mieć kierowniczkę;)

      Usuń
  9. Miałam podobną sytuację, dawno już temu, ale urzędniczka nie mówiła, że zdjęcie jest stare, ale że się pod kogoś podszywam i że to ni mój dowód. A ja chyba po prostu obcięłam włosy, o ile pamiętam. Ale to naprawdę było dawno, w czasach, kiedy zdjęcia do dowodu nawet retuszowano. Teraz faktycznie człowiek wygląda jak z listu gończego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo temuż ma służyć. Gonieniu i kontrolowaniu;))

      Ponoć kiedyś zmuszano mężczyzn do golenia jeśli zapuścili brody a na zdjęciu nie było

      Usuń
  10. Też tak chcę jak mąż przyjaciółki. Miłego. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym tak chciała, ale cusz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie wmawiam , że po prostu jestem niefotogeniczna;)

      Usuń
  12. Ale ten panie tak mowily po skonfrontowaniu zdjecia z rzeczywistoscia? Ten pan na zywo wygladal tak, jak na zdjeciu? Czy tak mlodo wyszedl? Ja zmienialam dowod w ubieglym roku i urzedniczka na wodok mojej fotografii z pasja zapytala: Kto pani takie brzydkie zdjecie zrobil? :D :D Fakt, jest okropne, ale sie tym nie przejmuje

    OdpowiedzUsuń