czwartek, 11 lipca 2024

Ciąg dalszy klątwy

 W poście Latająca Karma opowiadałam o tym, jakiego mąż ma pecha i jak często mu anulują loty. I ten już raz anulowany i zmieniony lot znowu mu anulowali i nocował w Monachium..Jprdl...

Mówię do niego, że jednak domowe odczynianie nie działa a on mi na to, że to dlatego, że go nie wiązałam. Poleciałabym zaraz z jakimiś poświęconymi sznurami ale boję się, że nie dolecę 🫣

A mnie też dotknął ten demon, tym razem demon sandałów i się jeden rozwalił a nie mogłam być bez butów, to wejszłam i obleciałam na jednej nodze centrum handlowe ech...




30 komentarzy:

  1. Dzień dobry. No Kopciuszek 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  3. na ten upał pobyt w galerii super bo tam klima jest
    kupiłaś sznurek do chłopowiązałki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, kiedy będę go wiązać to się bałam, że się przeterminuje!

      Usuń
  4. No pech, jak nic, albo laleczki woodoo ktoś wam zaczynił...
    Trza wymyślić antidotum!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimna woda,a na dworze parno,bez słońca ..jak narazie🙃
    Sandałki Scholla nie do zdarcia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z takim stylem🫣

      Usuń
    2. Ja mam kompleks dużych stop,muszę mieć minimalistyczny design.Scholl heaven wręcz stworzone dla mnie😊

      Usuń
    3. Moje 40 to nie jest mało

      Usuń
    4. Potwierdzam, dla mnie też najlepsze, a kupiłam ze wzgl ...na styl 😂 wygoda, komfort, dobrze trzymają stupeczki oras jak pisze Ewa, nie do zdarcia.

      Dzień dobry dziefczynki, jestem zalatana. Na czwartek 18.07 na godz 9 będę prosić o Wasze kciuki, muszę coś zdać, zaliczyć 😉 Pozdrawiam wszystkie dziewczyny oraz Mietka

      Usuń
    5. Siem pani Mela przypomni!
      Bo w tem upale siem kciuki rosplontujo

      Usuń
    6. Pefnie zapomnę😉 To nic

      Usuń
    7. Melus,piąteczka ! Piękno w prostocie czy jakoś tak😊

      Usuń
  6. Wiązanie, pętanie, gołe stopy, mąż, Rybka...brzmi intrygująco, a może nawet o perwersję zahacza?
    Pięknego dnia. Dorota

    OdpowiedzUsuń