piątek, 21 czerwca 2024

Zmarnowane najdłuższe dni w roku

 Tatusiowi przetkali przewody. Jest w dobrej formie 

Ale będą go z powrotem przewozić do poprzedniego szpitala na operację usunięcia woreczka...

Oczywiście nie wiadomo co kiedy i jak. Ale najważniejsze, że przestało go boleć!

Prognozy mówią, że jeszcze tylko trzy dni deszczu i zimna, czyli akurat kiedy dni zaczną nic coraz krótsze będą też ładniejsze

 Trzeba będzie dożyć przyszłego roku;)

I nie lubię covida buuuu!

Niby nie jest źle ale męczy. 

18 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia!! 🙌🏼🍀♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas pogoda idealna na długie spacery, pada w nocy, w ciągu dnia optymalnie 22-25 stopni:-)
    Mimo prawie lata, mnóstwo ludzi choruje...
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę podły wirus

      Chyba jest trochę lepiej ale nie się zapeszyć

      Usuń
    2. U nas ponad 30 stopni, bardzo to męcząca pogoda. A już myślałam, że covid zginął śmiercią naturalną, sama chorowałam kilka razy, paskudztwo. Zdrowia życzę, dla Taty i Ciebie, pozdrawiam Maria z Pogórza Przemyskiego.

      Usuń
    3. Kilka razy!!
      Nie zginął tylko ludzie przestali się testować...
      Pozdrawiam Cię Mario!

      Usuń
  4. U nas nawet chłodnawo, wczoraj musiałam włożyć sweter. Dziś ma być cieplej.
    Zdrowiej, Rybeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter...

      Ja żyję nadzieją że od poniedziałku ma być cieplej!
      I muszę być zdrowa po tylu życzeniach😘

      Usuń
  5. Skandal z covidem o tej porze roku! Moj brat byl chory w maju,odwolal impeze urodzinowa ,dosc dlugo go trzymalo,ale już jest ok.
    Oglądam filmik z wystepow taneczno - wokalnych wnuczki na zakonczenie roku i puchnę z dumy:)) oraz szkola sie bardzo postarala ,jesli chodzi o nagrody.
    Rybko,zdrowia,dobrego samopoczucia dla Ciebie i taty!
    U nas upaly - codziennie ok.32 st.
    Oraz do Krakowa jedziemy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka rybeńko dla Ciebie i taty. U nas w domu kończy się wirus wredny i paskudny, chyba jelitowka i o dziwo tylko ja nie złapałam. Cut po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cut!
      Widać ten cut Ci się po prostu należał!

      Usuń
    2. Należał jak nie wiem co! Rok temu o tej porze byłam tak chora, że ostatnie dni nie chodziłam do pracy

      Usuń
    3. I nie może tak być co rok!

      Usuń
  7. Dobrze, ze z tata lepiej. Mam nadzieje ze Ty tez szybko poczujesz sie lepiej.
    Ja Covida mialam raz ale takiego porzadnego, w szpitalu na tlenie na poczatku 2020 jak sie dopiero zaczynal, przynajmniej miejsca w szpitalach byly, bo potem to byla masakra.... ale od tamtej pory ani razu sie nie zarazilam mimo ze kontakt byl wielokrotnie, szczepiona ofkors.

    Dzieci zdaly, ufff. Sobie chyba nagrode ufunduje za ten stres szkolny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szczepiona
      Jesienią...
      Dla mnie 3 dni wrednego samopoczucia to znaczy że to już długo buuuuu

      Usuń