poniedziałek, 10 czerwca 2024

Frekwencja marna

 Kiedy rejestrowałam się na wybory strona mnie poinformowała, że w mojej komisji będzie bardzo dużo osób i może chcę zmienić komisję. Ciekawe, na którą skoro w lux była tylko jedna. Cóż nie od dziś wiadomo, że w urzędach mało płacą informatykom i mają takie a nie inne programy.

1/5 liczby osób w stosunku do tych co głosowało w październiku się zarejestrowała co nie do końca mówi, ilu Polaków stąd poszło na wybory. Część jak mój syn poszło oddać głos lokalnie.

Pogoda z lekka mi się poprawiła i można trochę posiedzieć na balkoniku

Kwiaty szaleją a ja się cieszę:)))

Ps

Niedawno słyszałam gnojka z pis który chciał obrazić Tuska i powiedział, że to ktośkto nie umie wygrać wyborów. Cóż...


11 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Umiarkowanie się ciesząca10 czerwca 2024 07:27

    Nie mam siły się wkurzać. Na frekwencję,
    Ale jak się niektórzy obudzą w ręku w nocniku to będzie za późno. Europa już się zmienia… to co wydarzyło się we Francji- budzi niepokój.
    Poparcie dla Pisu i Konfy budzi we mnie tylko pogardę dla tych, którzy głosowali na nich. Nie mam już krzty zrozumienia, dla głupoty, kłamstw i złodziejstwa. I dla tych co to mają wszystko w doopie…
    My wszyscy głosowałyśmy. Tata mnie odwiedził przed, dzieci po, Tuśka i OM u nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się cieszęże mój tata nie głosował;)
      Też nie rozumiem nie głosujących...

      Usuń
  3. w naszej wsi 20 procent...mało. Francja daje do myślenia, nie pamiętam kiedy we Francji nacjonalistyczna prawica była z taką przewagą. chyba nigdy. Szykuje się inna Europa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co większość w parlamencie europejskim mają partie prounijne

      Usuń
    2. no...nie wiem ? sondaże to jednak nie fakty. Zobacz co się dzieje, Belgia, Niemcy... strach.

      Usuń
    3. Tak, ale to ciągle nie większość!

      Usuń
  4. Z frekwencją u nas podobno najgorzej na wsiach 🤔
    jotka

    OdpowiedzUsuń