niedziela, 2 czerwca 2024

A mogło Jej nie być...

 Moja druga ciąża była trudna. Zaszywana szyjka ale niewiele to pomogło. To przeleżałam kilka miesięcy drżąc o życie mojego dziecka. Nie wiedziałam, czy urodzę chłopca czy dziewczynkę, nie miało to dla mnie większego znaczenia, bardzo chciałam tylko, żeby urodziło się w terminie i zdrowe. I tak się stało,  urodziła się piękna i mądra kobieta. Jestem z niej bardzo dumna, z jej niezależności, samoświadomości, bezkompromisowości. Wiedziałam, że albo wyjdzie za mąż za kogoś, kogo będzie pewna, kogo będzie kochała w całości,  albo wcale to się nie wydarzy. I kiedy na horyzoncie pojawił się On to było pozamiatane. 

Życie niesie różne scenariusze, ale jestem dziwnie spokojna o tę parę.

Dziękuję za każde dobre słowo i życzenia. 

 




25 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będą szczęśliwi! Przez całe długie życie! 🌺💐🌿♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. O ! To już !
    Najlepsze Życzenia dla Młodych ❤️❤️
    i dla Ciebie 💕
    Pozdrawiam Rybny przy okazji 😘
    ajda

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech szczęście nie opuszcza ich w najbardziej pochmurne dni!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech im się wiedzie!
    KrystynkaR

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dużo miłości! ❣️

    OdpowiedzUsuń
  7. NIech miłość kwitnie! Gratulacje!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  8. 😃❤️🤎💜🩵💙💚💛🧡🩷

    OdpowiedzUsuń
  9. "Niech na Ich niebie nie bedzie chmur,
    a jesli będą, niech mają kolor i zapach róży".
    Mam nadzieję, ze jestes szczesliwa i teraz juz spokojna, Rybko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Moje dzieciaki są w Warszawie, jakby co mogą przyjechać pomóc dokończyć tort 🤣🤣🤣😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszelakiej szczęśliwości życzę! ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo
    Bardzo
    Bardzo wszystkim dziękuję.
    Tak mi ciepło na sercu!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, ciepły i wzruszający ten wpis...
    Samych dobrych rzeczy dla Młodych!

    OdpowiedzUsuń