piątek, 31 maja 2024

Ja to tylko czekam na tramwaj

 Na pewno znacie ten żart. Mąż pojechał w delegację. Żona chciała mu zrobić niespodziankę i zamówiła szafę z Ikei. Zbudowała wg instrukcji, ale jak przejechał tramwaj, szafa się rozwaliła. Jeszcze raz poskładała ale przejechał tramwaj i znowu się rozłożyła. Wezwała fachowca z Ikei, on popatrzył i mówi, wejdę do środka i zobaczę, co się dzieje. 

W tym czasie wraca niespodziewanie mąż. Widzi nową szafę, otwiera, siedzi w niej obcy facet, mąż oczywiście myśli, że to kochanek, a facet z Ikei przerażony mówi, ja wiem, że w to trudno uwierzyć ale ja tutaj tylko czekam na tramwaj.

Dowcip mi się przypomniał kiedy dwa dni temu miałam kłopot z Androidem w samochodzie, nie chciał mi się połączyć telefon z samochodem a potrzebowałam tego. Zatrzymałam się na pewnej ulicy w Warszawie, wysiadłam i zamknęłam auto. Miły pan przechodzący obok poinformował mnie uprzejmie, że tutaj nie wolno parkować i że mogę zapłacić mandat. Ja mu na to, że tak, wiem, ale ja wcale nie parkuję. On, ale przecież widzę, że pani parkuje.

Ja tylko resetuję samochód bo mi android nie działa. 

Kurtyna.

13 komentarzy:

  1. Dzień dobry :)
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]

    OdpowiedzUsuń
  2. 😂😂😂😂
    W książce Osiołkiem Andrzej Stasiuk przepięknie dowodzi o wyższości starych, tradycyjnych samochodów nad tymi napakowanymi elektroniką 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak pralka Frania lepsza od automatu, ale rozumiem intencje

      Usuń
    2. Ważny był cały kontekst! I podróż do Mongolii 😀😀😀😀

      Usuń
  3. Znam ten żart i od lat się z niego śmieje.
    De besciak jest!!!
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  4. że też się od razu znajdzie ktoś kto poucza, to nie był kominiarz ze straży miejskiej? (u nas mówią na nich kominiarze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale on naprawdę chciał dobrze! Znam to miejsce, bo to koło córki i rzeczywiście jest groźnie

      Usuń
  5. Od razu znalazł się wiedzący lepiej, za rogiem czekał czy co?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On był naprawdę miły! Tam mandaty ścielą się gęsto!

      Usuń
  6. 😂no postęp I powiew przyszłości normalnie. My tak na Cyprze w Larnace stanęliśmy na chwilę niestety nie było anioła stróża za to był mandat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie!
      Powiew przyszłości czasem przeraża

      Usuń