poniedziałek, 5 lutego 2024

W samolocie sucho

 Czułam się całkiem dobrze, ale kaszel to kaszel, ma swoje prawa. I w czasie lotu było słabo. Suche powietrze nie pomaga

Jako bardzo odpowiedzialna osoba założyłam na lotnisku make ffp2. W trakcie lotu żarłam pastylki i piłam co mogłam, żeby aeroplan nie wpadł w rezonans od mojego achu achu

 Od wielu lat już lubię latać a najbardziej podoba mi się lądowanie. Niestety tym razem pułap chmur był najniższy jako pamiętam i dopiero na minutę przed lądowaniem zobaczyłam świat. 

Dobrze, że za miesiąc lecę do Portugalii  to się nacieszę widokami

Dobrego tygodnia 

Achu achu 

25 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaszel potrafi być bardzo upierdliwy.
    Zdrowiej, bo Portugalia czeka, a ja na relację:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no pochwaliłaś się, już zazdoszą kumpele

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidze latać teraz zmarzl mi nos. Ze się obudziłam. Ponad siedem godzin lotu przede mną. .. zdrówka. A porostu islandzkiego próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na co pomaga?
      Na kaszel?
      Ja bardzo mało się znam na leczeniu bo bardzo rzadko się przeziębiam
      Uznałam, że kanapa i pilot mnie wyleczą
      Plus książka:)

      Usuń
    2. Rybeńko, kanapa, kocyk, herbatka, książka i pilot 😍 to bardzo przyjemne lekarstfa som 😁

      Usuń
    3. Oraz ja po czytygodniowym zapaleniu płuc wróciłam niedawno do pracy i od tygodnia chodzę przeziębiona ale wstyd mi iść na kolejne zwolnienie 🙈

      Usuń
    4. Tabletki na gardło syrop na kaszel

      Usuń
  5. Tesz f maseczce ff2p5 lutego 2024 12:27

    Zdrówka!
    I czymać kciuki żebym jutro nie była covidowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kaszel dobry jest ACC

    OdpowiedzUsuń