poniedziałek, 12 lutego 2024

Drogie panie... Niech on już przestanie!

 Cytuję 

"Donald Tusk jest wrogiem pań, wrogiem kobiet. Ten skład, jeśli chodzi o płeć piękną w rządzie, doskonale służy tej niechęci, jeżeli ta niechęć rzeczywiście ma miejsce. Może on po prostu jest umysłowo bliski tym paniom".

Poza tym, że tekst jest niezrozumiały na każdym poziomie,  to nie wiem, jak was, ale mnie ogromnie śmieszy słowo "panie". I wydaje mi się szalenie przestarzałe jak też ten cmok w rąsię. A mam już blisko 60 latuff. Człowiek mówiący, że ktoś jest wrogiem pań, mentalnie ma 150 lat i nawet już nie pamięta, na jakim stał peronie jak mu odjechał. 

 



22 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, nawet nie cytuj,bo ja zaraz na kazde jego słowa przestaję być kulturalną starszą panią, a zaczynam kląć,jak żul, ktoremu rozbila sie flaszka🤣Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko to, a wspomniany poziom umysłowy kogo ma obrażać, Tuska czy owe panie? Mnie dziwi uśmiech na ustach tych młodych kobiet, które za nim stoją w czasie wystąpień...ale najbardziej wkurza mnie Czarnek, jego agresja jest lepka jak smoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest wyjątkową kreaturą. Pociesza mnie, że w prasie też go nie lubią i raczej nie będą promować..

      Usuń
    2. Uśmiech jak uśmiech, podejrzewam, że to do kamery. Mnie dziwi, że one w ogóle tam są. I ciekawi, co tak naprawdę myślą. Chyba że nie myślą.

      Usuń
    3. Obstawiam ciężkie dzieciństwo i bliskie związki z Kościołem.

      Usuń
  4. Umysłowo jeszcze zdrowa12 lutego 2024 09:34

    Im go więcej tym mniejsze poparcie, więc…
    Choć niektórzy i tak będą żyć w swojej bańce uwielbienia dla wuca i strachu przed obcymi 😉
    A tak na poważnie, wąsate stare baby i dziadersy kompletnie nie dostrzegają i nie rozumieją, że to ich pisdzielce poniżają i traktują jak idiotów. No śmiesznie i strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tego nie rozumiem. Choć są masochiści na tym świecie.
      Mnie też cieszy, że on tak bez opamiętania plecie i urzyguje i ciągle mały, że to się sprzedaje. No raczej cusz słabiej więc niech tak trzyma!

      Usuń
  5. zaczynam powoli mieć wywalone !! a co mnie obchodzi jakiś stary dziad pojebany i jego kolesie, jest państwo, to niech robi z kanaliami porządek. za to im płacę.
    Dobrego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest fajne, że jego bredzenie już tylko śmieszy, coraz mniej wkurza

      Usuń
  6. "żoliborski inteligent" czy bardziej żul przepełniony jadem i nienawiścią?Kordonem sanitarnym powinni go otaczać ze względu na toksyczność 😂
    Wkrótce wybory samorządowe,które przerzna tak samo jak do PE.Chyba wtedy już najlepsi psychiatrzy nie pomogą😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieznieniajonca sfych upodobań12 lutego 2024 14:08

    Czymać kciuki za obie Magdy bo grają rufniczesniw na dfuch kortach f Doha a ja to na lapka to na komórkę i spoglądam taka zajęta f tym szpitalu jestem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten dziad tak plecie, że jest żałosny i śmieszny. Tak daleko odjechał od rzeczywistości, że już żaden psychiatra mu nie pomoże.
    Też wierzę, że wybory samorządowe i do PE pisdzielce przerżną .
    Miłego:) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się czuję zażenowana słysząc takie pierdoły; inne zażenowanie czułam jak jakiś eks vice/minister mówił, że nikt z takim honorem nie oddaje władzy jak właśnie pis, oni naprawdę w to chyba wierzą, bo propadanda miałaby więcej sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie naprawdę zdumiewa,w co ten pis i jego wyznawcy wierzą
      Bez władzy to oni tak żałośnie brzmią

      Usuń
  10. Melduje, że mammografia zrobiona. Z myślą o Rybence, bo zawsze namawia. 🤗

    OdpowiedzUsuń