poniedziałek, 29 stycznia 2024

To był intensywny weekend

 Trzy dni żebrałam o datki na WOŚP i muszę przyznać, że udało się bardzo bardzo. Wczoraj wieczorem osuwałam się ze zmęczenia. Ale było warto!

Ubawiła mnie licytacja seicento z wypadku z broszką 😂😂

Wzruszyło 100 000 dane do puszki ot tak!

Czasy się zmieniły i nasz ambasador też dał coś na aukcję, ale się nie pojawił, czyli tak trochę panu Bogu świeczkę i diabłu ogarek.

A pis w tym czasie ustami prezesa i przydupasów wyrzyguje Tusk, Niemcy, tortury, elgiebety, Bruksela.  Hala odlotów. Nikt nie powiedział prezesowi, że tego dnia nie będzie w centrum wydarzeń?

15 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy Ty widziałaś to Seicento? Perełka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachowania prezesa ostatnio trudno nawet komentować, jakieś badania by mu się przydały, bo to już wymyka się spod kontroli...
    To seicento sama bym kupiła, gdybym miała środki!

    OdpowiedzUsuń
  4. To była piękna niedziela29 stycznia 2024 09:08

    Jak byłam młodą dziewczyną, która potrafiła prowadzić auto i motor zanim mogła zdawać na prawko (Tata mnie uczył i chłopak) to miałam dwa marzenia: garbus wymalowany w kolorowe kwiaty albo jakiś cadillak 😂

    A co do prezesa, nie oglądam spotkań dziadersa z Żoliborza, ale cieszę się, że prowadzi pisdzielców do zaorania, bo tę retorykę kupują tylko stare wąsate baby, katopatole i dziadersi…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam, że zakopuje partię, nie bardzo pomoże wygrać wybory samorządowe. Mój mąż mówi, że jeśli przegrają a pewnie tak będzie, to go zmienią, oni też widzą że im szkodzi, koledzy z partii

      Usuń
  5. Wczoraj był bardzo piękny dzień.Z wielu powodów.
    Fenomen WOSP,ale nie tylko.Mamy w rodzinie nowego dzidziusia,hurra! Bratanica urodziła drugiego synka!Starszy ma prawie 5 lat, cała akcja bardzo szybko i sprawnie.Ogolnie radość w rodzinie😊
    Oraz mam na przechowaniu psa ,o szóstej rano z nim muszę biegać,bo takie ma zwyczaje.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności dla całej rodziny! Chłopiec niech rośnie zdrowo i będzie mądry i kochany❤️

      Tej 6 rano nie ogarniam!

      Usuń
  6. 21mln zł WOSP wydał na reklamę przed wyborami- pokonajmy zło. Ciekawe jak to zostanie rozliczone, skoro kasa zebrana w dniu finału może byc tylko wydawana na cele medyczne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 lat rządzili ludzie nienawidzący Owsiaka. NIGDY NIC NIE ZNALEZIONO nielegalnego. Trzeba być kompletnym głupcem albo po prostu złym człowiekiem, żeby się odnajdować w tej nienawistnej retoryce

      Żal mi ciebie.

      Usuń
    2. Lepsza naiwność niż nienawistna głupota

      Usuń
  7. Hala oplotów!😂 Kradnę!!!🥰

    OdpowiedzUsuń