czwartek, 18 stycznia 2024

Soli zabrakło!

 Wczoraj naprawdę był trudny dzień dla lux. Pogodowo. Z góry padał marznący deszcz. Odważyłam się wyjść z domu, miałam ok 800 metrów do przejścia. 90% drogi dało się iść tylko ulicą. Łyżew nie mam. 

Ponieważ można było to przewidzieć rząd podjął min decyzję o zamknięciu szkół. Najlepsza decyzja ever! Na pewno ograniczyło to wypadki i złamania. Ulice wyglądały jak wymarłe. 

Nie dziwcie się tej reakcji. Tubylcy nie są przyzwyczajeni do śliskich ulic. A nie można, jak się okazało, liczyć na odlodzenie chodników. Podoba mi się ten pragmatyzm.

Po południu ciągle było niebezpiecznie na chodnikach. Pojechałam po sól do kilku sklepów. Ni ma🤣🤣🤭

Dzisiaj moce dla Klarki!

(Roxi zawsze też!)

26 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce, moce, moce! 🙌🍀💚

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie lód pokrył wszystko w pn😒, ale to juz norma. Moce wyslane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam dziewczyny, jak wrócę to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarko, kciuki zaciśnięte, ślę wagon dobrych mysli i pozytywnej energii!
      Bea

      Usuń
  5. Kilka razy szłam do pracy po trawnikach jak pieski, bo chodnikiem nie dało rady, a zajęć nie odwołano.
    Moce dla wszystkich w potrzebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moce dla Klarki i dla Roksana, wiadomo!
    Ja w Poznaniu z wnukami, jak one uszczesliwiają:)))
    Tu pogoda w miarę dobra.
    Rybko, czyli zrób zapas soli, tak na przyszlosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię jak dowiozą
      I pewnie to będzie zapas latami nieużywany

      Usuń
  7. U mnie też lodowato na chodnikach, na przystankach tramwajowych. Miasto oszczędza i nie zatrudnia pracowników do utrzymania chodników w stanie normalności.
    Efekty są, a jakże! Dwóch moich znajomych połamało się dość paskudnie.
    Moce dla Dziewczyn!❤️❤️ Dla Ciebie też!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję tym połamanym!
      U mnie by było też dużo, ale odwołane szkoły ograniczyły ruch.

      Usuń
  8. Moce dla Klarki i tych którzy w potrzebie 🍀❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj za to mamy klęskę śniegu

    OdpowiedzUsuń
  10. Moce dla Klarki i Roksany.
    Warto Ciebie czytać, przypomniałaś mi że sól muszę kupić, już resztki są tylko w solniczce.
    Pozdrowienia. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤣🤣🤣🤣🤣
      Do tego nawet się ryba przydaje, no proszę 🤭

      Usuń
  11. no i poszło całkiem niźle, choć jestem na pysku czerwona jak rak. Szczegóły na blogu :) i dzięki wielkie za moce, naprawdę podczas zabiegu myślałam o Was! Że siedzicie na tych głowicach i gadacie, żebym się nie ruszała, wytrzymała bo już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moce dla dziewczyn !
    Melduję, że dziś orzeł wylądował, a w zasadzie nie orzeł tylko orka. Wylądowała na parkingu, gnatów nie połamała ( całe szczęście), łeb trzymała wysoko żeby nie dostać urazu mózgowo czaszkowego. Trochę siniaków nazbierała i nawet nie wyzywała tylko martwiła się kto pojedzie z jej chłopem na ferie jak się ona połamie ? To byłam ja: Wasza orka Marzycielka ( mam nowy telefon jestem anonim).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko kochana!!!
      Aż to poczułam !

      Usuń
    2. Marzycielko! Na Zanzibar to bym nawet połamana poleciała! ;D
      Siniaki pal sześć!;*
      Ja po upadku nadal boli mnie kolano, więc łączę się w bólu;*

      Usuń