wtorek, 2 stycznia 2024

Pietrzak kontra Jaruzelska

 Wydawałoby się, że nic ici nie łączy a wszystko dzieli. Tatuś Monisi z racji zawodu i zamiłowania nie ułatwiał pracy Jana widzów rozśmieszania. Dwie strony barykady przez dziesięciolecia. 

Aż tu nagle się okazuje, że jedno gada jak potłuczone o wsadzaniu do obozów koncentracyjnych imigrantów, najprawdopodobniej z zamiarem zagazowania, taki żart, buhahaha jaki śmieszny

Druga dopuszcza do głosu i legitymizuje przestępcę, bardzo groźnego, głoszącego niebezpieczne rzeczy. I nie może się nadziwić, że to się nie podoba, że traci z tego powodu pracę. I oburzona głosi, że nie ma wolności słowa. No dla mnie nie ma. Jak ktoś ma np ochotę mówić, że chętnie by zgwałcił 5 dziewczynek tego wieczoru a ty się miło uśmiechasz co najwyżej grożąc paluszkiem a no no no,  to chyba trochę za daleko idziemy w kierunku wolności słowa. 

Miłego pakowania Rybeńko. 


Się jodełka w siebie zapatrzyła. 

40 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona już dawno przekroczyła granicę, zapraszając Michalkiewicza na miłą rozmowę, a i on od dawna ział nienawiścią brylując w tvpis. Wolność słowa jest wielką wartością dopóki nie krzywdzi innych. I warto też pamiętać, że są ludzie, którym nie podaje się ręki! I z pewnością należy do nich ostatni gość pani Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzeum Auschwitz też zajęło stanowisko
    "Tragedia Auschwitz pokazuje, do czego prowadzą idee nienawiści i pogardy wobec innego człowieka.

    Instrumentalizacja losów ludzi, którzy ginęli w niemieckich obozach, w nikczemnej retoryce antymigracyjnej to haniebny i zatrważający przejaw moralnego oraz intelektualnego zepsucia."

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwej podróżý, Rybeńko, bo że roku całego- to już samo przez się🥰.Świetnie to uchwyciłaś- chwasty wyrosły po obustronach dawnego muru😒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy tetra mury w innych zupełnie miejscach.
      Dziękuję 😘

      Usuń
    2. I to mnie przeraża i zdumiewa- calkiem sensowne osoby nagle sypią takimi tekstami, że pomyślalam, czy to moze dopalacze🤔bo, ze klej mozg zrypal komus, to juz wiemy😉

      Usuń
    3. Pietrzak odleciał ze 20 lat temu, coś kiedy pis doszedł.

      Usuń
  5. to mnie ciekawi - takie życie w podróży na dwa domy - czy w każdym trzeba mieć podstawowe zakupy, pamiętać że kończą się proszki do prania i kapsułki do zmywania, papier toaletowy i jeszcze rachunki pilnować, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest łatwo. Cusz częściej robię zdjęcia po prostu wyjeżdżając, żeby wiedzieć co mam

      Usuń
  6. Pietrzakiem ma się zająć prokuratura. Dziad już dawno odleciał i bredzi, tyle że teraz pokazał swoją obrzydliwą twarz rasisty. To powinno zostać ukarane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynki pozdrawiam z łóżka. Nowy rok rozpoczęłam od L4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Animuszu, werwy, hartu, krzepy i wigoru!!!!
      Oby tego jak najwięcej!
      Sam nie mogę wyjść z choroby od kilku tygodni..
      niby nic a jakże męczące...
      Jeszcze raz dla całego Rybnego zdrowia i wyzdrowienia!
      Ament!
      Mietek i ŻonaMietka

      Usuń
    2. Mela, ja porysalam sobie auto. Też niezły początek roku, prawda? ☹️

      Usuń
    3. No i zdrówka dla chorej!

      Usuń
    4. Meluś wagon zdrowia dla Cię, tak dużo mi mocy dawałaś, że sama osłabłaś. Zdrowiej, Kochana.

      Dla Mietka również dużo zdrowia nie pomijając ŻonyMietka- bądźcie zdrowi i szczęśliwi, Kochani.

      Usuń
    5. Zdrowia Melu ❤️❤️

      Usuń
    6. Mietku i Żono, bądźcie zdrowi! ❤️

      Usuń
    7. Ojej Meluniu!!
      Mietki kochane!
      Zdrowia!

      Usuń
    8. Dziękuję dziefczynki i chuopaki😘😘 Ja choruję jak dziecko, przy każdej infekcji, czy to angina, grypa czy zap. oskrzeli -rzygam🙈 Do wtorku mam zwolnienie lekarskie. Mam nadzieję że nie pozarażam chłopaków.

      Dla wszystkich dużo zdrowia! ❤️

      Usuń
  8. :)))) To jest sosenka a nie jodelka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kupiłam jodełkę i tej wersji będę się trzymać!

      Rany!
      Muszę sprawdzić!!

      Usuń
    2. Echo!
      Oczywiście że masz rację!
      I wcale nie kupiłam jodełki, tylko sosenkę, kocham ją bardzo. I chyba jakieś zaćmienie umysłu noworoczne coś mi zepsuło.

      Usuń
    3. Piekne obydwie: jodelka i sosenka!

      Usuń
    4. Jej potrzeba jeszcze kilku lat do świetności, mam nadzieję, że dożyję:))
      💚💚💚

      Usuń
  9. Nie mieści się w głowie że naprawde Pietrzak to powiedział. To zwykle kur...wo.

    Oj ciężki ten poczatek roku w rodzinie. Starość jest straszna. Takie powolne odchodzenie z coraz większą niesamodzielnoscia to udreka i dla człowieka i dla rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam was mocno, to naprawdę nie jest łatwe:(

      Usuń
  10. Prawacy bronią Pietrzaka kłamiac, że Niemcy chcieli kwaterować uchodźców u siebie w dawnych obozach .....

    Ciekawe czy wiedzą, że Polacy wykorzystali poniemiecki obóz koncentracyjny w Jaworznie i "kwaterowali" tam Łemków po Akcji Wisła. Było tam bicie i tortury też...

    OdpowiedzUsuń
  11. A to wszystko co się dzieje każdego dnia jakoś przykrywa niegodziwości Brauna....

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam, że profesor, pracownik państwowego instytutu wskazuje rosjanom cele w Ukrainie, podając dokładne adresy! Co z tymi ludźmi się dzieje!?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma i nie powinno być całkowitej wolności słowa,nie ma wolności bez odpowiedzialności za słowa,czyny.Nie trafiają do mnie argumenty,że każdy ma prawo do swojej opinii i ma je prawo publicznie( również w internetach) głosić.Nie mam duszy niewolnika,przeciwnie- umiłowanie wolności to cecha ,która nieraz utrudniała mi życie "wolność kocham i rozumiem"😊Mam swoje opinie na temat różnych zjawisk,ludzi,bywa,że drastyczne.ale przyzwoitosc,empatia,może inteligencja nie pozwalają mi ich wygłaszać nawet gdzieś w blogowych dyskusjach.Nie porównuje się z tym dziadem,ale taki "celebryta" nie zdaje sobie sprawy jaka krzywdę wyrządza swoim głupim ,bardzo szkodliwym gadaniem.
    Nigdy nie smieszyly mnie "żarty"tego dziadygi.Mam nadzieję,że zajmie się nim sąd w myśl ustawowego zakazu głoszenia haseł rasistowskich,faszystowskich,dyskryminujących i innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pal sześć, że on sobie nie zdaje sprawy, może już demencja, te sprawy.
      Ale stacja, która go promuje, no nie...
      To jest niewybaczalne

      Usuń
  14. podobno w TVP muwili dziś o WOŚP

    OdpowiedzUsuń