poniedziałek, 11 grudnia 2023

Zabezpieczona

 No co ja poradzę 

Muszę mieć pełny bak i naładowaną komórkę. Najlepiej zawsze. Dudzic

Rodzina na ze mnie bekę bo zaczynam w czasie jazdy samochodem histeryzować kiedy widzę, że zasięg spada poniżej 200km. Co jest o tyle nie fajne, że męża samochód hybrydowy na Najlepiej mały bak i w zasadzie jestem w nieustannej panice.

Tak samo komórka. Poniżej 60% się stresuję a poniżej 50 uznaję, że już jest rozładowana. No co ja poradzę. 

Ale przecież zawsze mogą pozamykać wszystkie stacje benzynowe a ja na pewno będę musiała nagle wyjść z domu i ratować świat a wiem z filmów, że jak się ratuje świat to zawsze się komórka rozładowuje. 

Dobrego tygodnia, nie dajcie się zwariować!

64 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś po wichurze nie miałam prądu przez cztery długie dni, infolinię w której trzeba było czekać przynajmniej pół godziny żeby zgłosić awarię i komórkę na oparach.... To był horror.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!
      To mi przypomina, że też powerbank muszę mieć zawsze naładowany 😅

      Usuń
    2. Ja mam dwa, zawsze pełne 😝BH

      Usuń
  3. Nie, żebym panikowała, ale też lubię być zabezpieczona 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś sama, mnie się nawet powtarza sen w którym jestem w obcym mieście bez torebki, bez telefonu, bez pieniędzy! Nie pamiętam numeru do nikogo znajomego, nie wiem gdzie jest jakiś przystanek czy dworzec. Jest wieczór, czuję ogromne zagrożenie. To tylko koszmar senny ale łatwo nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuje twoje obawy! Mnie się czasem śni, że nie mogę uruchomić komórki żeby zadzwonić🫣

      Usuń
  5. Ja raczej też😊być może zostało mi to z czasów pustych sklepów,braków wszelkich,gdy ludzie trzymali kanister z benzyną w salonie za kotarą 😀 Telefon też lubię mieć naładowany,ale zdarzyło mi się zostawić go w domu.Moje dzieci ponoć zgodnie twierdziły,że to niemożliwe.A jednak😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też zdarzyło kilka razy, zwłaszcza jak szłam do fryzjera. Na szczęście zawsze mam książkę jak tam idę!

      Usuń
  6. O, mam tak samo, jak Klarka! I zawsze naladowany powerbank!

    OdpowiedzUsuń
  7. W związku z tym , co ci dolega polecam film nowość z Netflixa : Zostaw świat za sobą https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=zostaw+%c5%9bwiat+za+sob%c4%85+netflix&mid=2AECD6EAB385AE9FC0582AECD6EAB385AE9FC058&FORM=VIRE

    WSZYSTKIM WAM POLWECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja, no cóż, jak przystało na adhd, artystke, osobę zabiegana, zamyśloną i roztargnioną do granic ... jeżdżę autem na oparach, czyli lampka sie świeci, zegarek trzyma tylko 2 dni, i telefon mi pada Nagle, bo na okrągło słucham powieści, słuchawki wysysam do ostatniej minuty...w związku z tym mam kosmicznego pałerbanka. Ładuje nim słuchawki i zegarek. I tylko jego jedynego pilnuję, żeby był naładowany na maksa, bo 2 telefonów, słuchawek i zegarka, no cóż ciężko mi ...
      Po tym filmie, chyba sie bardziej skupię.

      Usuń
    2. No muszę obejrzeć
      Choć nie wiem, czy chcę 😅

      Usuń
    3. Nooo straszno trochę ale warto

      Usuń
  8. Z pewnymi obawami11 grudnia 2023 09:57

    No to ja muszę mieć przynajmniej połowę baku, ale zdarza mi się wjechać na posesję na rezerwie, rzadko ale jednak. Z racji, że mamy agregaty, to benzyna w kanistrze tez jest, jakby co. Telefon nie raz na oparach z czerwoną kreską, ale nie dopuszczam do rozładowania. O powerbanku zapominam. Dłużej przebywam w aucie i w domu niż poza nim, więc jest bezużyteczny, za to ładowarki mamy wszędzie.
    Bez telefonu nigdzie się nie ruszam. Ja mam zawsze stracha, że się zamknę w jakieś toalecie🙈 Najchętniej bym nie przekręcała zamknięcia, nigdy w domu tego nie robiłam od dziecka i dalej nie robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! To bardzo ciekawe z tym zamknięciem w toalecie. Ciekawe, skąd sie wzięło!

      Usuń
    2. ;;))) Roksanna mam to samo . Czasem nie zamykam jak podejrzane , że by mogło się nie otworzyć ;p
      Rybka , u mnie z klaustrofobii , że kcę wyjść a nie mogę .
      Dobrego :*
      ajda

      Usuń
    3. Łazienkowa fobia11 grudnia 2023 14:33

      Może to i klaustrofobia, bo w łazience w kawalerce nigdy nie zamykałam drzwi nawet przy kąpieli. Ale do windy wchodzę bez problemu, to nie wiem.

      Usuń
    4. To chyba jakaś kiblofobia 😁też coś takiego mam ale tylko w nieswojej toalecie

      Usuń
    5. W sumie ja też jeśli mogę to się w łazience nie zamykam

      Usuń
  9. Muszę telefon mieć naładowany i mieć go ze sobą kiedy wychodzę, inaczej panikuję. Pozdrawiam. Miłego wszystkiego. Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś tak miałam, a teraz jakby mniej się przejmuję, często jeżdżę na rezerwie i w telefonie i w samochodzie ;)
    A jak tam Pani sąsiadka, wróciła?
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale nie mam szczęścia, żeby ją spotkać
      Ale bebe próbować

      I JAKA ZNOWU PANI😳

      Usuń
  11. w domu telefon jest cały czas podłączony do ładowarki, natomiast nie muszę go mieć cały czas przy sobie, nie mam problemu wyjść z domu bez telefonu; natomiast jak rok temu padł mi całkiem to byłam bezradna, ani taksówki zamówić, ani nic, z synem kontaktowałam się mejlowo drogą okrężną😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja syna ma zepsuty telefon, dobrze, że można dzwonić przez komputer!

      Usuń
  12. w sejmie Kaczyński odleciał- stary obłąkany gnom.
    a przy wystąpieniu Nowackiej się popłakałam. Dawno nic tak dobrego nie usłyszałam i prawdziwego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochu się spóźniłam, bo byłam o weta; trafiłam jak macierewicz odleciał 😝

      Usuń
    2. O tak odlecial dziadyga. Bylam u veta i caly czas słuchalam sejmow. Nowacka świetna i emocjonalna a slowa, milczcie bo ja tu mówię o smierci... I wtedy i mnie zmieliło. LUDZIE TO JUZ KONIEC TEGO PISDZIELSKIEGO ŁADU HURRRA

      Usuń
    3. Patrząc na mordeczki Terleckiego Błaszczaka I Kaczora dzisiaj było mi ciepło na sercu🤭

      Usuń
    4. ja pie.dolę, oni nadal czują się bezkarni

      Usuń
    5. a chuj z nimi bo juszpo nich :-))))

      Usuń
  13. Ja jeżdżę czesto już na rezerwie, telefon ma zwykle pare procent i pałerbanka brak🤣 za to moj maz ma pełen bak, telefon na full i 3 pałerbanki🤣 jak ogień i woda i tak od 20 lat😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój za to może jechać na oparach, nie ma ze mną łatwo😅

      Usuń
    2. Cypelku to weź jednego mężowego pałerbanka

      Usuń
    3. Moj maz to moj pałerbank😉

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z nadzieją na prawdziwą dobrą zmianę11 grudnia 2023 16:14

    Podobno Paweł Płuska ma być nowym szefem wiadomość w TVP. To bardzo dobry prognostyk!
    A Pinokio pierdzieli i pierdziel powtarzając się enty raz i umizguje się do PSLu no kon by się uśmiał z tych zalotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak edpose to edpose, musi se chłopak pogadać

      Usuń
  16. Uśmiechnięta od ucha do ucha11 grudnia 2023 16:18

    I po pizdzielcach!!! 👏👏👏💪💪💪💪

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz pytam poważnie, Kto dziś pije?? szampana, wino, wódkę ??? na okoliczność Odzyskania wolności i rozumu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szampana na pewno !!
      Połączę z pobytem na suprise party, koleżanka ma 50tkę.

      Usuń
    2. Jesooo!
      Muszę komórkę naładować!!

      Usuń
    3. a ja znów ryczę słuchając Tuska o dziadkach...

      Usuń
    4. jprdl Kaczka wyszła do mównicy oznajmić, ze nie wie kim byli dziadkowie Tuska, ale Tusk to jest agent niemiecki
      wiecie co, on faktycznie ma coś z głową i uważam, ze powinni g zabrać w kaftanie bezpieczeństwa z tego sejmu

      Usuń
    5. sam się zamordował🤣

      Usuń
    6. Masakra po prostu... Chory człowiek.

      Usuń
    7. Kaftan by się przydał, mniej by było widać łupież

      Usuń
    8. Musi go spotkać kara.

      Usuń
    9. Jadu i nienawiści nigdy nie zrozumiem..wyłącznie wystawia taki osobnik świadectwo sobie,a nie człowiekowi,z którym mu nie po drodze.Zalosne ..

      Usuń
    10. W Sejmie z tego co wiem jak do tej pory największą karą zasądzoną były nagany dla posłów. Jedyna droga to sprawa w sądzie. Tylko nie wiem czy w obecnej sytuacji, gdy trzeba zacząć pracę rządu będzie czas na długoletnią batalię (patrząc po terminach w sądach). Oczywiście wszystko leży teraz po stronie Donalda Tuska co z tym zechce zrobić.

      Usuń
    11. Kaczka ma obłęd w oczach normalnie🤦‍♀️🤦‍♀️

      Usuń
    12. A ja pije winko a jarek no coz wariat.

      Usuń
    13. teatru, on tak, ale mnie jego wyborcy przerażają, bo wierzą temu paranoikowi, obłąkanemu nienawiścią starcowi. Wierzą, że Tusk to niemiecki agent, porównują do hitlerowców, i że Pl straci suwerenność. Ja się zwyczajnie boję, że znów się znajdzie jakiś szaleniec i kogoś zabije...
      u mnie dziś się wylały takie fekalia, że musiałam usunąć, to nie pisała normalna osoba.

      Usuń
    14. Oj....

      Niestety. Moja macoche mówi paskami z telewizji...

      Usuń
    15. Rozumiem ze wszystkim pisdzielcom puszczaja szwy🤣🤣🤣

      Usuń
  18. Niby gra gitara w sensie polityki, jednak obawiam się pewnych ciekawych wydarzeń, jak powiedział J. Kaczyński (oby nie było nic).

    Trzeba być w wielu sytuacjach życiowych przygotowanym na wiele rzeczy.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń