niedziela, 24 grudnia 2023

Wesołych świąt!

 Zanim złożę Wam życzenia opowiem Wam o mojej największej wpadce tegoświątecznej.

Kupiłam karpia i łososia na święta. We czwartek. I postanowiłam je zamrozić.  

Wczoraj się zorientowałam, że zamrażarka nie była włączona. Po zapachu poznałam.... Buuuuuu

Kochany mąż pojechał kupić nowe, ale karpia już nie było. 

Nie szkodzi. Chyba? 

Bardzo byłam zła na siebie, ale czy warto psuć sobie święta złymi emocjami?

Życzę wam, żebyście czerpali z tych dni to, co najważniejsze. Miłość, przyjaźń, czułość, ciepło wokół stołu, nie ważne co na nim jest, czy kupne czy własnej roboty. 

Niech Wam Bóg błogosławi. 

Ps. Chętnie usłyszę o waszych wpadkach 🙄😁

45 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele lat temu przecedziłam do zlewu wywar z buraków, jeden ze składników barszczu wigilijnego. Na szczęście był jeszcze czas by ugotować kolejny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buraki tanie jak barszcz😝

      Usuń
    2. Da takie momenty, że się człowiek chce zaszczelić!

      Usuń
  3. Karpie w Biedronce na wyprzedaży! Może jeszcze są? I pamiętaj, to ludzie są najważniejsi! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowa na święta24 grudnia 2023 08:19

    Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt dla Rybki i jej Bliskich oraz wszystkich tu bywających i ich rodzin🎄
    Z ogromnym podziękowaniem za Wasze moce, dobre słowa.
    Pięknego świątecznego czasu!🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wpaść i pobrać moc;)

      Dziękuję i bardzo wzajemnie!

      Usuń
    2. ❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  5. Pięknych świąt Rybeńko, co tam rybyyyy co tam pierogi czy inne filety rozmrożone, ważne że jest co jeść i są fajni ludzie dokoła :-)
    Dobrych świąt i radosnych dla Ciebie i wszystkich tutaj :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwilą Krzysiek wylał na podłogę (wywrócił się pojemnik) 2 litry destylowanej wody. jak do tego doszło? Mamy bardzo twardą wodę w kranie więc do żelazka trzeba używać destylowanej, no i prasował chłop koszule (na dziś do pracy musisz mieć czerwoną) i ups.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pójdzie w wymiętej i powie, że to ostatni krzyk mody 😁

      Usuń
  7. Dwa lata temu nie zrobiłam uszek do barszczu, ale byłam przekonana, że są w zamrażalniku, więc intensywnie ich szukałam. Był barszcz z pierogami.😃
    Życzę Ci dobrych świąt! Niech będą ciepłe, spokojne. Wszystkiego najlepszego!
    🎄🎅🎄🎅🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mogłoby mi się przydarzyć 😅
      Dziękuję!
      Samego dobra!

      Usuń
  8. Pięknych Świąt Wam wszystkim!
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  9. 🌲🌤️Każdemu,tego,czego pragnie,w takiej formie,w jakiej pragnie.Bysmy potrafili skutecznie oddzielić radość życia prywatnego od mroków życia publicznego.Bo każdy z nas ma tylko jeden czas i nie pozwólmy , by inni nam go zatruli..
    Zatem - masę przyjemności,miłych spotkań,dobrej energii i dobrego humoru💚❤️💚
    Ps.moich wpadek kulinarnych (i nie tylko)wprost zliczyć nie sposób.Moja wnuczka mająca wtedy 4-5 lat zapytała wprost z powalająca,dziecięcą szczerością:"babciu,czy ty w ogóle potrafisz coś ugotować?"😊
    Tak,że ten,tego...z przyjemnością przekazałam pałeczkę młodszemu pokoleniu😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowego, spokojnego czasu. Świętowania po swojemu. Bez szczucia, plucia, za to z miłością i zrozumieniem. Niech nie tylko Nowy Rok ale nowy rok będzie czasem nadziei i spełnienia marzeń.
    Wpadek nie pamiętam, za to dziś wszyscy w pracy, a ja się psuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo nie fajnie się psuć!
      Bardzo proszę tego na święta nie robić!!

      Usuń
    2. Byłam zepsuta przez kilka dni,bardzo mi pomogły inhalacje,bo ja tak bardziej zatokowo-nosowo chyba.Dalam się osluchac,zrobiłam test 2w 1(grypa+covid),na szczęście nigdzie nic nie wyszło😊wracam do żywych😊
      Jeszcze raz - zdrowia wszystkim!

      Usuń
    3. Test ujemny, trochę gorączka, ból głowy i taka słabość, że mam problem z chodzeniem po schodach. Dobrze, że prawie wszystko zrobiłam wczoraj. Przyjechał syn i pomoże.

      Usuń
    4. Taka słabość to covid nawet jeśli test minusowy

      Usuń
    5. Nie odczuwałam słabości,ale bóle mięśni - tak.Lekarka mi powiedziała,że takie krążą teraz wirusy😊

      Usuń
  12. Autorce i czytelniczkom wymuszonego, życzę zdrowych, radosnych Świąt, spędzonych tak jak lubicie 🌲❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych i zdrowych :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnego, pełnego ciepła i miłości czasu świątecznego dla Cię Rybeńko i wszystkich czytelników bloga Twego. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Cholera, syna mi goraczkuje
    Całe święta pod znakiem zapytania...

    OdpowiedzUsuń
  16. Karpie kupiliśmy raz, dwa. Jeden skonał i był na wigilię, drugiego wypuścilismy do stawu. I nigdy więcej. Raz dostałam od przyjaciela z jego stawu. Jak dostanę rybę, to jest, jak nie, to obędzie się, morskie kupuję. W tym roku dostałam leszcze. To chyba są leszcze😄
    Wesołych Świąt🌲
    BH

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrych Swiąt zycze wszystkim, przesylam serdecznosci:) Moce dla wszystkich potrzebujących, wiadomo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknych Swiat! Co do wpadki to bylo tak: Przeczytalam w mediach w pewna wigilie: "Jesli z garnka zamiast pary leci dym, to chyba nie ma sensu sprawdzac czy pierogi juz wyplynely?" Parsknelam smiechem i dziele sie uwaga z rodzina smiejac sie w najlepsze, a oni nosem pociagaja: Cos sie chyba przypalilo? Nie ma sensu sprawdzac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę🤣🤣🙂🙂
      Dzięki za cudną historię!!

      Usuń
  19. No i spedzam wilie z najstarszym synem- ruskie pierogi, piernik i Kevin sam w domu... temp spadła na szczęście, a reszta biesiaduje poza domem...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkim jeszcze raz
    Samego dobra.
    Dziękuję wam, że jesteście.

    OdpowiedzUsuń