niedziela, 29 października 2023

Przypadkowo

 Okazuje się, że dokładnie dzisiaj wypada 100lecie ustanowienia Rebubliki Tureckiej. Cały kraj już od wczoraj świętuje. No każdy obywatel może za darmo wejść do każdego muzeum w Stambule. Nie muszę dodawać, jak to rzutuje na ilość osób w miejscach turystycznych. Szczerze mówiąc, wykończyło mnie to wczoraj. 

Są dzisiaj przewidziane parady na niebie i wodzie ale nas to już ominie, bo o 15 40 samolot. 

Z tym czasem to też ciekawie. Turcja nie zmienia czasu. Czyli wracamy do lux i będę miała zmianę czasu o 2 a nie o 1 godzinę. Prawdziwy jetlag!

20 komentarzy:

  1. No ale jest plus dodatni mianowicir muzea za darmo😃 orsz nienswidze parad i sztucznych ognii. Juz wracacie, no to dobrych wiatrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale turyści ciągle płacą.

      Paradę 100 statków na Bosforze chętnie bym zobaczyła

      Usuń
    2. eee to słabo, myślałam, że wszyscy za darmo. O i ja bym paradę na Bosforze zobaczyła...

      Usuń
    3. W tym momencie to ja już tylko chce wracać. Choć czeka mnie dużo kłopotów

      Usuń
  2. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matthew Perry nie żyje.
    Czytałam niedawno jego autobiografię. Mocna.
    Smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo smutna wiadomość. Bogactwo i popularność jak dzikie a szczęścia mu nie przyniosły, szkoda mi go bardzo..

      Usuń
    2. za każdym razem oglądałam powtórki, nawet teraz są na Comedy Central to dla odprężenia zerkam :) prawdę mówiąc marzył mi się taki epilog po 20 latach :)

      Usuń
    3. Lucha!
      Chciałaś śmierci Chandlera??

      Usuń
  4. Dzień dobry :)
    Przeglądam wpisy na moim blogu z 2013, czytam komentarze i myślę „ciekawe czy rybeńka pisze jeszcze”

    Pozdrawiam pięknie!
    alucha

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry gagusiu 💛
    Ja tylko gościnnie. Usuwam wpisy na blogowym fb i poczytuje niektóre z łezka w oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry🙂! Biorę☕, a hdzie Rybeńka? Godziny się nie przestawiły🤔

    OdpowiedzUsuń