sobota, 14 października 2023

Kora i nauczyciele:)

 Przeczytałam biografię Kory napisaną przez Katarzynę Kubisiowską. Bardzo dobra robota. 

Uczciwie przyznaję, że nie znałam kobiety. Lubiłam jej muzykę, ale nie do bólu, ale trudno się było nie zachwycać niektórymi piosenkami. Moja ulubiona to chyba Krakowski spleen. 



Ale nie za bardzo zdawałam sobie sprawę z jej bogatego życia erotycznego, narkotycznego i bardzo trudnego charakteru.

Serdecznie polecam.

Do czytania w CISZY 😜

A do tego najlepsze życzenia dla wszystkich nauczycielek i nauczycieli. Życzę wam dużo satysfakcji ze swojej pracy,  doceniania i żeby przytrafił się wam najlepszy minister edukacji i to jak najszybcie📚⚘️🍏🍷🎁

25 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że traumatyczne dzieciństwo Kory na pewno ja naznaczyło na całe życie.Jako czterolatka trafiła do sierocińca prowadzonego przez siostry zakonne,tam przeżyła horror - znęcanie,bicie,molestowanie seksualne.Ja mam książkę "Kora.Podwojna linia zycia"autorstwa Kory i Sipowicza.Zapamietalam makabryczne opowieści Kory o tym,jak ksiądz kazał dzieciom szukać cukierków w przepastnych kieszeniach sutanny,jak prowadził dziecięca rączkę..
    Piękna kobieta,niezwykła osobowość,bardzo mi się podobał jej styl,nie tylko muzyczny.Moze tylko mężczyzn wybierała..hmm takich sobie😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza ten T to masakra!

      Usuń
    2. Oj,tak!!!🤬Ale i filozof niezbyt... bał się powiedzieć matce,że ma z Kora dziecko,podobno nigdy się o tym nie dowiedziala..to w moich oczach bardzo dyskwalifikuje faceta.

      Usuń
    3. Dowiedziała się chyba. Ale nigdy Kory nie polubiła.

      On był bardzo niedojrzały i chyba całe życie. Zaraz po śmierci Kory związał się z dużo młodszą kobietą. Ale już kilka lat jemu się rozwiedli.

      Usuń
    4. Kora nie była łatwą partnerką. Zdradzała swoich mężczyzn na lewo i prawo...

      Usuń
  4. Tak,to też świadczy o jej pokiereszowanym wnętrzu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Źle się podpieram,wyborami żyję 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wybaczę jeśli tylko *** pójdzie się *****

      Usuń
  6. oooo chętnie bym przeczytała. Lubię jej twórczość, a z życia znam odpryski z wywiadów, i tyle. I jedno wiem, zawdzięczam jej refundację leku, którym się faszeruję już 7 rok... I pamiętam jak mną tąpnęła wiadomość o jej śmierci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym też jest w książce

      Usuń
    2. O leku nie o tąpnięciu.

      Mnie tak ruszyła śmierć Magdy Prokopowicz...

      Usuń
  7. Uwielbiałam Maanam, krakowski spleen też chyba najbardziej.
    I jak koleżanka wyżej :) miałam Podwójną linie życia. Mama znalazła w toalecie publicznej dworca i zrobiła mi tym prezent roku. Przepięknie wydana książka, niesamowite na tamte szare czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już taka dawna książka??

      Usuń
    2. No,wiesz Lola,w dworcowym kiblu?🤣a ja spod lady wtedy książki kupowałam, takie czasy..książka super,piękne zdjęcia!

      Usuń
    3. No był to cut w tej toalecie 😂 mama moja z tych co idzie oddać jak jej za dużo wydadzą więc miała dylemat moralny, bo córka, taka fanka, taka będzie radość , ale co jak ktoś się cofnie i będzie zrozpaczony. Odczekała tam na tyle długo na ile podróż jej pozwalała i uznała że może ten kto się tu załatwiał jest już w innej części kraju 😄

      Usuń
    4. 1992! Piękne wydanie o kształcie płyty winylowej. Tu promocja 😄
      https://m.youtube.com/watch?v=CWekXAhhKF4

      Usuń
  8. Dziękuję za życzenia ! Melduję, że żyję. Jak ? Ciężko, dużo pracy, zwłaszcza z moimi 2 autystami. Dużo chorób wokół i smutnych wydarzeń. Jakaś trudna ta jesień. Co do ministra boję się mówić, że gorzej już nie będzie, bo co przychodzi kolejny to gorszy ! Mam wieeeelką nadzieję, jutro....wiadomo co!!! I tego nam wszystkim życzę . A i mojego głosu za 767,39 zł. nie kupili !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że jak cisza,to cisza😊Ja ciuchy przymierzam,pogoda się zmieniła,a ja jutro na dłużej.😊
    Rozmawiałam jeszcze dziś z wieloma ludźmi ,wniosek jest jeden - ***** *** oraz oni uczciwie nie wygrają!

    OdpowiedzUsuń