poniedziałek, 16 października 2023

Cieszyć się?

 Gdybym miała oceniać po minach w sztabach i telewizjach, to bym była pewna, że pis przegrał. Oglądałam trochę tvpis i aż serce rosło, posrane gęby:))

A ten obrazek uśmiał mnie do rozpuku



Otóż proszę państwa, pis wygrywa w tych niebieskich województwach. Jeżeli nie umiecie zrozumieć to to po prawej to jest 36% Polski. 

Statystyka zwykle jest śmieszna. Ja i kot córki mamy po 3 nogi. 

Ale szczerze mówiąc, jeszcze się nie cieszę. Czekam na ostateczne wyniki.


Ale jakby co jest Stanisława Celinska



65 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Celińska mnie uśmiechła zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam nastrój
      Ale po cichutku liczę na radość

      Usuń
  3. jak na razie to nie ma z czego się cieszyć, jest duże napięcie i ogromna rozbieżność między danymi PKW a IPSOS

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wczoraj pekłam, napiecie sie rozładowało ale to jeszcze nie koniec, to początek. czytałam, że w Poznaniu Ko ok.40% a pis na szarym końcu...ech. ale sa i inne mocno nieciekawe dokładnie odwrotne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to moje wolne , europejskie miasto👏Tego bylam pewna, ale ze w mojej zapyzialej gminie wygralo KO! potem Trzecia, Lewica, a PiS na koncu, to nir wierzyłam! Nawet kawa smakujedziś lepiej, niż zwykle!🥰✌

      Usuń
    2. Basiu :-))) i u nas KO wygrało w mojej komisji.

      Usuń
    3. W lux Bodnar dostał 1579
      Pisowa 287

      Komisja jeszcze czeka na zatwierdzenie innych wyników, biedacy bez snu

      Usuń
    4. ach i jeszcze Wczoraj zapomniałam napisać, że godek jest na tej liście wstydu i do pakowania się.

      Usuń
  5. Hello👍🍾u nas szampan wystrzelil już wczoraj.Po całym dniu w lokalu wyborczym( byłam obserwatorem społecznym) wróciła mi trochę wiara w ludzo.Wiem,że na oficjalne wyniki musimy jeszcze poczekać,ale jest nadzieja na normalność.No,i co się naciesze to moje🙃

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że można się cieszyć. Tak ostrożnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak..ale zmiany mogą iść raczej w dobrą stronę,wyniki z dużych miast dochodzą na końcu,więc będzie dobrze👍 zagranica w tym roku tez po naszej stronie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 41, 10% obwodowych komisji PIS 39, 20% więc już spada, a KO-27, 07 więc rośnie, TD- 14, 27 wiec też więcej, Lewica-8, 06 konfa -7, 40

      Usuń
    2. https://wybory.gov.pl/sejmsenat2023/pl/sejm/wynik/pl
      tu możecie podglądać- powoli, ale im więcej obwodów, to pisowi spada a KO i reszcie rośnie.

      Usuń
    3. Dzięki!
      Śledzę
      I spada pisiorom

      Usuń
  8. W Toruniu wygrał z KO Myrcha, a druga była Wielgus!!! Pogonili pisowców. Brawo Toruń!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,wiem,fajny młody człowiek(mąż Grajewskiej) , świetnie przerobił ten"skecz"Kaczyńskiego,w którym to niby Kaczor odbiera telefon z Niemiec,bardzo to zabawne było.

      Usuń
    2. Brawo Toruń !!! Brawo Kobiety.

      Usuń
    3. No brawo moje rodzinne miasto !

      Usuń
  9. Bardzo mnie cieszy duża frekwencja. Tak jak sobie wyobrażam państwo demokratyczne. Tak myślę na tę chwilę, że rząd będzie mniejszościowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uda im się, nie dostanie w Sejmie votum zaufania

      Usuń
    2. ale będą przeciagać zabawę w nieskończoność...kurde niedobsze

      Usuń
    3. w Senacie też przewaga opozycji :-)

      Usuń
    4. A tego jeszcze nie widziałam!!

      Usuń
  10. W mojej gminie:
    PIS- 35,17
    TD-29,36
    KO-21,81
    lewica- 6,01
    konfa-4,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe!
      Już TD i KO mają przewagę ponad 50%!

      Usuń
    2. w sąsiedniej gminie PIS 33, a na drugim miejscu KO i TD razem mając 50,66

      Usuń
    3. nasze dwa powiatowe miasta liczą

      Usuń
    4. a co ja mówiłam?? że będzie spadać dziefczęta i SAPADA ))))))

      Usuń
    5. Choć od kilku procent rośnie 😡🥴🙈

      Usuń
  11. Dziś czuję że warto było spędzić wieczór na bardzo gorącej i przykrej dyskusji z rodzinnymi pisiorkami.Sily były nierówne bo czterech na jedną ale wczoraj wieczorem pewnie odbiłam im się nieprzyjemną czkawką.
    I tak sobie myślę,że oni zaczęli się bać nafaszerowany pisowską propagandą.
    Pozdrawiam z gór 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, wciąż się boję że jeszcze im się uda wszystko sfalszowac, ale powoli, powoli zaczyna się stawać to prawdą- koniec PISlandu, koniec TVP w takim wymiarze, koniec TK z Piotrowiczem i resztą...

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim Miasteczku (powiatowym), w którym mieszka Tuśka z Najmłodszymi, a my mamy mieszkanie , a teraz i Najmłodsi dom (ojciec kupił) wyniki są następujące:'
    KO-31,10
    pis- 28,28
    TD-25,43
    lewica -7,32
    konfa- 5,27
    w jakim ja przyjaznym środowisku żyję :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wciaz maleje przewaga PiS nad innymi😛

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłam informację, że na ministra edukacji głosowało ponad 114 tysięcy osób !!!! Okręg lubelski !!! No żesz .... nóż się otwiera !

    OdpowiedzUsuń
  16. Co oni kombinują z zagranicą?
    Mietek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwytają się wszystkiego. Ale im się nie uda, wierzę że już nie.

      Usuń
    2. Głosu z lux zatwierdzone
      Chyba ze wszystkich komisji zagranicznych policzone i zaliczone

      Usuń
    3. ja cały czas myślę , czy aby napewno już nic nie będą kombinować (??)
      ....jakieś unieważnienie ?
      Trudno uwierzyć , że spokojnie , bez sztuczek , oddadzą władzę .Chyba brak mi wiary w ludzi ( z pisssu)
      ajda

      Usuń
    4. Chyba za duża różnica, żeby trochę coś uniewaznic.
      Ale będą chcieli przekupić ludzi z innych ugrupowań, to na pewno

      Usuń