niedziela, 10 września 2023

Opłacalna wizyta

 Jakiś czas temu kupiliśmy sobie kanapę do gościnnego pokoju, która w razie wizyty staje się wygodnym łóżkiem. Znaczy takie było założenie. Niestety okazało się, że ma pewną wadę i łóżko nie jest płaskie tylko trochę uniesione pod głową, co nie każdy lubi. Firma zaoferowała wymianę albo częściowy zwrot pieniędzy. A ponieważ wniesienie kanapy było ekstremalnie trudne ze względu na rozmiary łóżka i drzwi w domu, z bólem serca przyjęliśmy wersję ze zwrotem kasy. 

Mój mąż dużo poświęcił czasu i energii żeby wymyślić co by tutaj zrobić żeby było lepiej. Zresztą wada dla niektórych gości okazała się zaletą! 

No i przyjechał Johny

Johny jest urodzonym inżynierem. Nie ma mózgu tylko autokada,  widzi wszystko od razu w kilku wymiarach, nie ma urządzenia,  którego zasad działania by nie rozumiał. Nie powiem, zajęło mu to chwilkę ale znalazł przyczynę. Otóż należało tam przełożyć 4 części przykręcone do transportu do góry nogami,  po przełożeniu stawały się podstawkami pod łóżko i w ten pozycji materac leży jak powinien. A ponieważ nie było żadnej instrukcji to tylko Johny mógł na to wpaść. 

Tadaaaam!

A ja się pakuję 🥴🫣

I upiekłam placek, sama w to nie wierzę. 



34 komentarze:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dziw, że firma o tym nie wiedziała i nie podpowiedziała tego rozwiązania! A placek wygląda bardzo smakowicie 😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej opłacało im się dać voucher na kolejne zakupy niż przysyłać majstrów
      Takie czasy

      Usuń
  3. Mój monsz jest takim Johnnym 😁 Nie ma takiej rzeczy której nie umiałby naprawić czy usprawnić 😁
    Biorę kaskę od Olgi i ciasto od Ciebie. Wygląda smakowicie 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dużo tej kaski??
      A który to rzondek?

      Usuń
    2. Jeden kubeczek może, żebym miała miejsce na ciasto 🍰

      Usuń
    3. Właśnie doczytałam🙈 kafke oczywiście 🤪

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tobie też Meluś
      Już wiesz jak się nazywasz?

      Usuń
    2. A skont! Ale może za miesionc już będę wiedziała? 🙏

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jak tylko Gaga się zorientuje będzie dym...

      Usuń
    5. Nie fiem czemu po dwa razy komentarz mi się napisau

      Usuń
    6. Ekskjuzys ekskjuzys 🤭

      Usuń
    7. Macie szczenście, żem zajenta jednym facetem:)

      Usuń
    8. :pp
      A co on już umi gadać??
      Ga ga na ten przykład?

      Usuń
    9. A drugie to ma być
      Ry beń ka!

      Usuń
  5. Taki Johnny to skarb, absolutnie! U mnie by się zapytał😁
    Uwielbiam każde ciacho z owocami. Częstuje się więc ciachem, jakim i kaskom też nie pogadzem😁
    Wróciłam z "urlopu" wprost w gospodarskie problemy :( I widzę z jaką ulgą mama, synowa i syn oddają mi obowiązki. Jakim cudem to ogarniam???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatyrał! A pytać też może😁
      BH

      Usuń
    2. A ja się pytam czemu tak łatwo bierzesz obowiązki na siebie😡

      Usuń
    3. A różnie. Bo np. kurki, kfiatki i pomidorki kocham. Przy zwierzętach ktoś musi, a domu ktoś musi być dorosły😉
      BH

      Usuń
    4. Za dużo na siebie bierzesz 💚

      Usuń
  6. o kurczę placek ze śliwkami MNIAM. z ciast najbardziej kruszonkę uwielbiam a więc śliwki z kruszonką oooto jest niebo w gembie. za to kocham jesień. za śliwki. tak jak lipiec za czereśnie.oraz pełna zgoda - Jonny to skarb. tacy ludzie mnie fascynują I gdzie wyjeżdżasz? podróżowanie jesienią bardzo mi sie podoba. Teatralna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrej podróży!Fajnego hotelu po drodze.
    Czym siem💗

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie takie ciasta robiło się z powidel z czarnej porzeczki; babcia miała, jak mi się wówczas wydawało sad porzeczkowy, część wakacji upływała na zbieraniu czarnej porzeczki i zabawy w chowanego w tym sadzie 😁 jak po latach zobaczyłam ten skrawek ogródka... 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak rzeczywiście działa. W dzieciństwie wszystko jest większe i ma więcej smaku

      Usuń
  9. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń