sobota, 15 lipca 2023

Na zjazd rodzinny jadę

 Taka fajna tradycja

Od ponad 20 lat trwa. Po śmierci babci organizuje go moja kuzynka mieszkająca kilka km od asfaltowej szosy. I to jest naprawdę fajne spotkanie. Choć bardzo się różnimy w poglądach na wiele spraw, to dzięki zakazowi rozmów o polityce i religii nie dochodzi do sporów i targania za kudły.

Rok temu nie pojechałam na znak protestu przeciw antyszczepionkowym nastrojom, chyba jednak jestem buntownikiem. Z przymusu.

Ma być gorąco, to chyba wezmę lodówkę pełną lodu.


27 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    \o/?\o/?
    ]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*]_[*
    {_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>{_}>
    \~/*
    |_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?|_|?
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)?
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    )_(" )_(" )_(" )_(" )_(" )_("
    [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_] [_]
    (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)? (_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Rodzinę czy brak konfliktów?;)

      Usuń
    2. Wszystko - i wyjazd w taki upał i chęć spotkania i brak konfliktów.

      Usuń
    3. Jadę autem z klimą to lepiej nic w domu.
      Na wsi jest lepiej w upały

      I mam nadzieję, że to będzie bez konfliktów bo ja jestem taka czarna owca dla wielu...
      Najgorsze to, że mieszkam na tym okropnym zachodzie😁

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta wasza tradycja. Baw się dobrze Rybko 🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. kto zacznie gadać o polityce albo o religii 50 zł do słoika na psy i koty z azylu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo na wino!
      Żartuję
      To są w zasadzie bezalkoholowe spotkania.

      Usuń
    2. łeeee bezalkoholowe. to dlatego nie ma targania za kudły ;-P
      Teatralna

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jadę z radością, obym w tym nastroju wracała;)

      Usuń
  6. Jak wygląda organizacyjnie taki zjazd rodzinny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wygląda to tak, że kuzynka ma dom na wsi i pod ogromnym kasztanem ustawiamy stoły. Jej mąż pilnuje grilla.
      Wszyscy coś przywożą
      Dzisiaj było 29 osób

      Usuń
  7. Baw się dobrze! Melduję, że wróciłam. Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, Marzycielko. Pochwal się, co widzieliście.

      Usuń
    2. Wodospady Renu, miasteczko Stein am Rheim, kolejki linowa i szynowa na Jungfraujoch, Pałac Lodowy, dudniące wodospady Trummelbach, Chamonix, kolejka na Aquile di Midi u podnóża Mont Blanc, gardziel rzeki Fier, Annecy, rejs statkiem , Zurych, zamek Chillon, Montereax, Gruyeres, Berno, Lucerna, Lichtenstein. To chyba wszystko 😁

      Usuń
    3. To ja na razie tylko ułamek z tego zaliczyłam. Brawo!

      Usuń
    4. My byliśmy z biurem podróży to dlatego. Intensywnie ale już tam raczej nie pojedziemy.

      Usuń